Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Kaj kupiti


albrehti
09.06.2007, 07:05
Ne vem, kaj kupiti pred upokojitvijo. Rad bi nekaj takega, da bo zdržalo cirka 15 let, ne bo prevelika poraba. Letno bi prevozil okoli 10 000 km. Cenovni razred pa nekje okoli 25 000 €.

Lahko kdo svetuje. Na znamke in tipe nisem vezan.


Hvala.

AlienW
09.06.2007, 09:16
Pomoje bi vam bil Toyotin Auris kar všečen. Težav tudi verjetno ne boste imeli saj se Toyota navadno ne kvari kar tako.

http://www.toyota.si/cars/new_cars/auris/index.aspx

http://www.toyota.si/Images/cenik_auris_tcm507-559502.pdf

Je pa malce cenejši od 25000€

AlienW
09.06.2007, 09:19
Kako velik avto pa mislite? Kar na slepo ni najbolje iskati.

albrehti
09.06.2007, 14:32
Nekaj za dva in prtljaga zadaj za kak daljši dopust.

By the way. V toyoto sem se kar zagledal.

GiGi
09.06.2007, 17:56
Mogoče se KIO Ceed imaš na motor in menjalnik 7 let garancije pa na ostalo 5. Osebno mi je lepša kot Auris.Pa DOSTI cenejša. Aja pa predlagal bi bencinarja z 1.6 motorjem ker se za 10.000km na leto ne splača dizla met...

HOLLAND
10.06.2007, 22:08
Novi Bravo!

Aldebaran
11.06.2007, 09:22
no glede zanesljivosti in nizkih stroškov vzdrževanja bi predlagal subaru Imprezo. na izbiro sta dva motorja: 1.5 s 105 konji in pa močnejši 2.0 s 168 konji... opreme je v štartu več kot dovolj, cenovno sta pa obe do 25ooo ojrov... več o samem avtomobilu pa na temle linku (http://www.subaru.si/impreza/imprez_glav.htm) in pa še malo več informacij na temle linku (http://www.subaru-global.com/impreza.html)

seveda so tui prejšnji predlogi na mestu... toyota naprimer je tudi zelo znana po vzdržljivosti in brezkompromisnem delovanju...

Lp in srečno pri vaši odločitvi...

AlienW
11.06.2007, 12:36
On se bo kmalu upokojil. Impreza za upokojenca? No če je res športnega srca že ampak dvomim. Pa verjetno ženi ne bo najbolj všeč (domnevam da je "za dva" misljeno zeno.). Pa tut prtljažnika nima verjetno kaj velkega. Edino če caravana.

mrjerry
11.06.2007, 13:54
Niso vse impreze WRC 2.5 ;)

Bi se strinjal glede Toyote Aurisa. Ce je zelja po nizki porabi mora biti dieselski motor, dolgorocno gledano bolje kak konj vec kot manj.

avalanche
11.06.2007, 14:10
V vsakem primeru bolje bencinarja. 10k km letno je absolutno premalo za dizla. Z dizlom bi imel le več stroškov, pa tudi življenska doba je v tem primeru krajša.

mrjerry
11.06.2007, 15:20
Pri novejsih dizlih bi rekel, da je prakticno vseeno, razen ce bi avto stal recimo 3 mesece, potem pa v kratkem naredil 2000km. Ce se pregovorno dela krajse fure, je tudi bolje imeti bencinarja, imas prav. Na krajsih furah tudi na porabo ne mores kaj dosti vplivati, ker je skoraj vedno visoka.

Ce si pripravljen kupiti kaj rabljenega, se mi zelo dobra opcija zdi Ford Mondeo. Rabljene Mondeote dobis v tem cenovnem rangu, avto je izredno kvaliteten (podvozje Mondea razvija prakticno ista ekipa kot podvozje Jaguarjev). Imajo dobro opremo, odlicne vozne sposobnosti in so solidno veliki. Seveda za seboj to potegne nekoliko mocnejsi motor, kar se bo poznalo pri obisku zavarovalnice. Pri nakupu rabljenega vozila, se posebej za daljsi rok, pa je potrebno vloziti dovolj casa, energije in previdnosti, da te ne naT.

šmorn
12.06.2007, 15:39
Novi Bravo!

Se popolnoma strinjam. Za 25k € dobiš z ogromno opreme... Pa še lepši je kot Auris - za moje pojme. Izdelava pa pri Aurisu ni na nivoju Toyote Avensis ipd. So kar malo nenatančno izdelali avto. Ne bi pričakoval tega od Toyote. Ga je imel znanec na testu, da ga oceni in naredi "poročilo", pa smo našli kar nekaj napak... Seveda tudi Barvo ni popolen, vendar je mislim da boljši kot Auris. Če nimaš zadržkov do italijanskih vozil potem mislim, da je Bravo boljša, ugodnješa izbira. Če res želiš zapraviti 25k € pa imaš potem na izbiro več opreme...
Sicer je pa odvisno kakšni avtomobili so ti všeč...
Vzameš Bravota, dizla 1,9 8V z 120 KM Emotion z osnovno ceno 17.920 €.
Dodaš usnje, volan + prestavna ročica v usnju, 17 palčna lita platišča, tempomat, tipala za mrak, dež, parkiranje (spredaj/zadaj), ogrevane sedeže, ESP + ASR + MSR + Hill Holder + HBA , Blue&Me, radio CD MP, električno strešno okno Sky Dome, Bi-ksenonski žarometi, Alarmna naprava, Električno nastavljivi, ogrevani in preklopni zunanji vzvratni ogledali in vse to je 23.941,00 €... Laho še dodaš navigacijo za 2000 €, ampak ni 100% pokrita Slovenija, zato raje naknadno dokupiš npr. Garmin Nuvi 660 za 630€ + dodatek za Slovenijo (100€) pa narediš boljše.
Če pa res želiš zapraviti 25000 € pa kupiš Bravota 1,9 Multi-jet 150 KM z enako opremo kot zgoraj... S tem, da lahko namesto 17' platišč izbereš 18 colske itd...

Jelengar
12.06.2007, 16:00
V vsakem primeru bolje bencinarja. 10k km letno je absolutno premalo za dizla. Z dizlom bi imel le več stroškov, pa tudi življenska doba je v tem primeru krajša. Ali lahko, prosim, tole malce pojasniš?

avalanche
12.06.2007, 19:59
Seveda. Dizli so namenjeni predvsem stalni daljši vožnji. Bolj so namenjeni recimo Nemcem, ki zjutraj 15 min prej prižge motor, ker dizel pač rabi nekaj časa, da se segreje na optimalno temperaturo, potem pa se odpelje 300 km stran v službo po avtocesti. Človek, ki pa dela 10k km letno, pa zagotovo ne bo motorja prej ogreval, še manj pa bo delal dolge relacije.

Enostavno povedano: dizli so namenjeni dolgim relacijam in morajo biti ogreti. Če delaš v nasprotju s tem, se motor seveda prej izrabi.

šmorn
12.06.2007, 20:57
Človek, ki pa dela 10k km letno, pa zagotovo ne bo motorja prej ogreval, še manj pa bo delal dolge relacije.

Enostavno povedano: dizli so namenjeni dolgim relacijam in morajo biti ogreti. Če delaš v nasprotju s tem, se motor seveda prej izrabi.

Hahahah... mi smo v letu 2007! Pa ti? Dizli niso več na istem nivoju kot pred 15 leti... Do sedaj so se veliko bolj razvili v primerjavi z bencinarji. Tako da segrevanje ni več potrebno kot tudi ni več potrebno pozimi "kurit" pod avtomobilom, da bo vžgal... Da dizel ni več samo za "dolge fure" ti je lahko jasno ob podatku, da dizle čez dalje bolj množično vgrajujeo v mestne malčke kot so novi Twingo, Clio, Peugeot 207, Fiat Panda... Je pa res, da so dizli malo dražji in je potrebno zračunati, kdaj se ti splača kupiti dizla, glede na to da vseeno manj žre in da je nafta cenejša... Kdaj se ti "splača" kupit dizla je pa odvisno od km-jev, ki jih narediš.

Jelengar
12.06.2007, 21:06
Enostavno povedano: dizli so namenjeni dolgim relacijam in morajo biti ogreti. Če delaš v nasprotju s tem, se motor seveda prej izrabi. Hvala za pojasnilo. Še nekaj bi te vprašal glede dizel mašin. Recimo, da ne uporabljaš dizel avta kak mesec dni. Ali to kaj škodi mašini? Kako je kaj s tem? (se opravičujem, ker je to malce off topic)

Wanted
12.06.2007, 21:41
Jelengar, škodi ne, fajn pa tud ni. Zamisli si, da na kakšnem Lagerju stojijo avti mesec dni, al pa še več.

Škodi bolj tistim, ko so že utečeni, tistim ko so pa izpod čekiča, pa ne.



Lp!

avalanche
12.06.2007, 22:02
Hahahah... mi smo v letu 2007! Pa ti? Dizli niso več na istem nivoju kot pred 15 leti... Do sedaj so se veliko bolj razvili v primerjavi z bencinarji. Tako da segrevanje ni več potrebno kot tudi ni več potrebno pozimi "kurit" pod avtomobilom, da bo vžgal... Da dizel ni več samo za "dolge fure" ti je lahko jasno ob podatku, da dizle čez dalje bolj množično vgrajujeo v mestne malčke kot so novi Twingo, Clio, Peugeot 207, Fiat Panda... Je pa res, da so dizli malo dražji in je potrebno zračunati, kdaj se ti splača kupiti dizla, glede na to da vseeno manj žre in da je nafta cenejša... Kdaj se ti "splača" kupit dizla je pa odvisno od km-jev, ki jih narediš.

Še je vedno je dizel in deluje na podlagi istih kemijskih procesov kot pred 15 leti. In vsa moderna tehnologija ne pomaga motorju pri osnovi, da nafta pri nizkih temperaturah zelo slabo izgoreva.

To, kam vgrajujejo dizle, sploh nič ne pomeni. V malčke jih vgrajujejo zaradi neumnega fokla, ki jih bodo v prepričanju (ki je seveda zmotno), da bodo nekaj prišparal, takoj pokupili. Pač tržna poteza, ki temelji na nevednih ljudeh.

avalanche
12.06.2007, 22:10
Hvala za pojasnilo. Še nekaj bi te vprašal glede dizel mašin. Recimo, da ne uporabljaš dizel avta kak mesec dni. Ali to kaj škodi mašini? Kako je kaj s tem? (se opravičujem, ker je to malce off topic)

Škodi ravno ne veliko, ampak dobro pa tudi ni. V primerih, da avto stoji nekaj časa, se ga gre samo občasno ogrevati, recimo enkrat na teden za 10 minut. In če je avto dlje časa pri miru, ni dobro za noben motor, ne le za dizla. Sploh pozimi je nevarno, recimo če ga imaš čez zimo v garaži in ga nič ne ogrevaš, temperature pa se spustijo 20 pod ničlo. Taki hladni vžigi so zelo slabi za motor, sploh za dizla.

HOLLAND
13.06.2007, 09:59
Se popolnoma strinjam. Za 25k € dobiš z ogromno opreme... Pa še lepši je kot Auris - za moje pojme. Izdelava pa pri Aurisu ni na nivoju Toyote Avensis ipd. So kar malo nenatančno izdelali avto. Ne bi pričakoval tega od Toyote. Ga je imel znanec na testu, da ga oceni in naredi "poročilo", pa smo našli kar nekaj napak... Seveda tudi Barvo ni popolen, vendar je mislim da boljši kot Auris. Če nimaš zadržkov do italijanskih vozil potem mislim, da je Bravo boljša, ugodnješa izbira. Če res želiš zapraviti 25k € pa imaš potem na izbiro več opreme...
Sicer je pa odvisno kakšni avtomobili so ti všeč...
Vzameš Bravota, dizla 1,9 8V z 120 KM Emotion z osnovno ceno 17.920 €.
Dodaš usnje, volan + prestavna ročica v usnju, 17 palčna lita platišča, tempomat, tipala za mrak, dež, parkiranje (spredaj/zadaj), ogrevane sedeže, ESP + ASR + MSR + Hill Holder + HBA , Blue&Me, radio CD MP, električno strešno okno Sky Dome, Bi-ksenonski žarometi, Alarmna naprava, Električno nastavljivi, ogrevani in preklopni zunanji vzvratni ogledali in vse to je 23.941,00 €... Laho še dodaš navigacijo za 2000 €, ampak ni 100% pokrita Slovenija, zato raje naknadno dokupiš npr. Garmin Nuvi 660 za 630€ + dodatek za Slovenijo (100€) pa narediš boljše.
Če pa res želiš zapraviti 25000 € pa kupiš Bravota 1,9 Multi-jet 150 KM z enako opremo kot zgoraj... S tem, da lahko namesto 17' platišč izbereš 18 colske itd...

:2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:
To od Aurisa sm pa tud jst slišu da niso vredu sestavljeni!

GiGi
14.06.2007, 08:13
Noben Fiat do sedaj še ni bil vredu sestavljen in dvomim da bo z novimi bravoti kaj drugače. Pač v lep celofan (je treba priznat da so ga lepo oblikovali) zavit avto ki pa nima ravno kvalitetnih predhodnikov...

šmorn
14.06.2007, 12:24
Noben Fiat do sedaj še ni bil vredu sestavljen in dvomim da bo z novimi bravoti kaj drugače. Pač v lep celofan (je treba priznat da so ga lepo oblikovali) zavit avto ki pa nima ravno kvalitetnih predhodnikov...

Takole bom reku!!

Fiat Punto mk2, Grande Punto, Stilo sploh pa Croma so vsi lepše in kvalitetneje "sestavljeni" kot Toyota Auris! Seveda so za vse Fiate po avtomobilističnih revijah pisali, da so slabe kvalitete itd., a ravno v neki avto reviji so zapisali, kako dobro je narejena nova Toyota Auris. Ob tem sem pomislil, da Aurisa novinar, ki je to napisal sploh še ni vidu. Niti na slikah... Fiata se še zdaj drži slab glas iz začetka 90-ih. No, vendar to samo v Sloveniji, kajti v drugih državah je povsem enakovreden raznim Renaultom, VW ipd.
Bravo pa je nekaj popolnoma drugega kot osatli, dosedanji, Fiati. Še boljši je! Notri si zasluži oceno 10! Zunaj tako kot vsi "italijani" 10... Zato prosim ne govort, da so Fiati slabo, nenatančno sestavljeni... Če jih primerjate (vsaj) z Audiji in BMW-ji so res malo slabši a neke ogromne razlike ni, le v detajlih... Primerjajte jih z primerljivimi, in ne bodo se vam zdeli tako slabi, nasprotno. Kot sem že rekel, je nova Toyota definitivno slabša od Bravota.

Pa ne vrjet vsem člankom v avto revijah, ker je večina novinarjev preveč subjektivnih. Najbolj pa me v smeh spravi, ko mi nekdo reče, da je v Avto Bildu (ali kakšni drugi nemški reviji) prebral, da je Fiat ali pa Alfa Romeo slaba... Nemci so vedno in vedno bodo zapostavljali italijanska vozila. Tudi sedaj so v neki nemški reviji naredili test desteih avtomobilov razreda v katerega sodita tudi Golf in Bravo... Samo ugibajte, kdo je zmagal in kdo je bil zadnji... Bravo je seveda od vseh desetih prejel najslabšo število točk, čeprav je za moje pojme najboljši od vseh, kajti od Golfa je 100% boljši...

Sicer pa ne govorit o kvaliteti avtomobila, ki ste ga videli samo na slikah, oziroma ga še niste preizkusili... Bravo s Sport opremo se brez težav primerja z Audi-jem A3 z veliko dodatne opreme, Golfe, Megana, Aurisa pa definitivno preseže...

spartan
15.06.2007, 06:21
Ne vem, kaj kupiti pred upokojitvijo. Rad bi nekaj takega, da bo zdržalo cirka 15 let, ne bo prevelika poraba. Letno bi prevozil okoli 10 000 km. Cenovni razred pa nekje okoli 25 000 €.

Lahko kdo svetuje. Na znamke in tipe nisem vezan.


Hvala.

dizla, pa je;)

majhni dizli imajo skromno porabo. Če pa bo še kakšen daljši izlet vmes, pa je pomembno tudi malo udobja...kakšen karavan bi bil kr pri roki z večjim prtljažnikom.

Smaug
15.06.2007, 10:56
Za 25 somov bi se jazst odlocil kar za BMW 1, ceprav nisem nek njihov fan. Z zadnjo serijo so spet zadeli terno, vsaj meni se tako zdi. Odlicni motorji, dinamicen dizajn, zanesljivost, ima prakticno vse, kar rabis v manjsem avtomobilu...Nekako se mi zdi pravi avto za dalj casa. Poraba ni ravno idealna, ni pa tudi velika; za taksen avto vec kot solidna, kar se razmerja z mocjo tice. Razmerje med ponudbo in ceno je tudi sprejemljivo, je pa res, da tukaj tudi malo izstopa od navedene konkurence (recimo optimalni 2l dizel s stirimi vrati pride ravno 25 somov, s smesno porabo okrog 5l. Bencinar je malo cenejsi in pri uporabi 10k km na leto veliko boljsa odlocitev) .

P.S.: Glede na to, da pred hitrostjo prednjaci varnost, bi bilo vredno razmisliti tudi o kaksnem manjsem terencu in dodati kaksen evro, dva...

EDIT: Gospod je novopeceni upokojenec, vi pa ponujate avtomobile v stilu "kupi staro Hondo stari k ma not cip za 230 konju pa fensi filtr, poj pa dodas se spojlerje pa zatnmene sipe pa spesl amortizerje, glih za 25 k ojrov"

albrehti
15.06.2007, 14:16
Kaj pa Toyotin hibridni Prius?

Smaug
15.06.2007, 15:33
Hibridi trenutno se ne opravicujejo izdatka, poleg tega so vizualne kante :shy:

Najprej bi bilo spljoh fajn razdelati, kaj pricakujes od avta; nizka poraba in dolgorocna uporaba pac nista nekaj, kjer bi lahko omejil izbor na doloceno skupino avtomobilov. Pac kupis prvega dizla in molis, da ti v naslednjih 20 letih ne bo nic vecjega crknilo. V tem primeru se lahko novi twingo obnese bolje kot vsak drug avto.

Govorimo o preferiranju udobja; varnosti; voznih karakteristik; prostoru,....nebroj stvari je, ki jih je pri tem treba upostevati. Potem je tu tudi kolicina dodatne opreme, ki jo uvalis notri; lahko je ta suma enaka 0, lahko 50% vrednosti avtomobila.

Sam bi recimo rajsi kupil manjsega tamagocija za 12-13k evrov, za drugo polovico pa strpal zeno v zep in sel na potovanje okoli sveta. Bi imela oba vec od tega.

avalanche
15.06.2007, 21:16
Kaj pa Toyotin hibridni Prius?

Ta Prius je v resnici navaden jajc. S porabo ni nič drugače kot pri navadnih avtomobilih, ker elektromotor deluje samo ob počasnem speljevanju in počasni vožnji. Torej večino časa deluje navaden benciski motor, ki je povrhu še brez moči. Druga stvar pa je lega avtomobila. Kot prvo že podovzje samo ni ne vem kaj, kot drugo so pa pnevmatike, ki so narejene iz nekih recikliranih, okolju prijaznih materialov. Torej so slabše kot najcenejše gume.

Irina
15.06.2007, 21:56
Toyota vsekakor. Model bi izbrala, glede na potrebe: kdo bi se vozil z menoj?, sama, v dvoje, z vnuki, več mestnih voženj (nekaj manjšega okretnega), daljše vožnje (udobno-varno-varčno), malo prtljage, veliko prtljage, (kakšne hobije imaš), če imaš hišnjega ljubljenča, misli tudi na njega.

Torej, prvo vprašanje, ki si ga postaviš, za kakšne namene boš potreboval avto, ko boš v pokoju?

prelude
16.06.2007, 15:18
Tkole je kup japonca pa boš v miru naprej živel.Toyota naredi in proda največ avtomobilov na svetu ne brezveze.Ostali japonci pa ne zaostajajo kaj dosti razen posamezni modeli znamk.Nemec drag in še dražje vzdrževanje.Francoz in Italjan se kvar u iber.Vsi feni nemcev in francozov me ne boste prepričali.Avto kupš zato da ti služi ne pa da ti njemu.

šmorn
16.06.2007, 21:15
Tkole je kup japonca pa boš v miru naprej živel.Toyota naredi in proda največ avtomobilov na svetu ne brezveze.Ostali japonci pa ne zaostajajo kaj dosti razen posamezni modeli znamk.

Osebno zelo zelo dobro poznam osebo, ki je imel vsaj 15 let Toyote. Vedno je bil zadovoljen. Nekaj časa nazaj, se je proizvodnja Toyot za evropski trg preselila v Nemčijo. Možakar je kupil Avensis in mislil, da mu bo služil tako kot ostale Toyote do sedaj. Pa ni čisto tako. Avto je star 1 leto, on pa ga ima več na servisu kot pa doma ali v garaži, ali pa na cesti. In to ni osamljen primer. Odkar se je proizvodnja preselila v Evropo, Toyote definitivno niso enake kakovosti. Tudi Auris je jajc... Ampak to sem že itak napisal...


Francoz in Italjan se kvar u iber

:rolling: Doma imamo med drugim tudi "italijane". Kupujemo jih že več kot 15 let. Še nikoli nobenih problemov. Od nemcev so boljši. Tako notranjost (ki jo pri Alfah, FIAT-ih tako "pluvajo"...) je boljša, zunanjost pa ITAK. To, da se italijanska vozila kvarijo, da so slaba, je še vedno slab glas iz 90'...

Še vedno "navijam" za Bravota! Mislim, da BMW ni prava izbira. Predrag za to kar nudi... Slaba preglednost, majhen za svojo velikost... Vem, da je zadnji stavek smešen ampak je res tako... Na zadnjih sedežih ni nič prostora. Prtljažnik je majhen...