Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Popravilo mobitela


aly
29.07.2007, 14:18
Živ!
Evo, spet se mal oglašam.. Moja zgodba in uprašane sta taka; Pred prbilžn 30-40 dnem sm dau mobitel u popraviv, ker se ni hotu pržgt. Je še zmer u garancij. Ko je pretekl 2-3 tedne sm poklicov dol na servis in uprašov kaj se dogaja z mobitelm.. Pa so mo rekl, da je šu na popraviu u tujio, ker ga u Slo. nesposobneži ne znajo popravt;) .. Poslal so ga ubistvu brez mojga dovolena...

No scena je zj to, da so ga "že" popravl sam mi ne priznajo garancije. Je kao vezje strgan in to nj nebi pasal u garancijo. In še končni šok te zgodbe: popraviu znaša debelih 290€!!!! :( :( To je skor 2krat več od cene k sm ga kupu(prek naročnine).... In moj sklep je to, da NE bom plačov popravila, ker so ga popravl brez mojga dovolenja (mislm da bi blo fer da bi me poklical in povedal da garancije ne bo in me uprašal,če še želim da mi ga popravjo) in brez mojga dovolenja poslal u tujino na popravi...:mad: :mad:

Uprašane; al MORAM plačat popraviu al ne:dontknow: ?? Razmišlam tud o tržnem inšpektoratu RS.. :) Plis help... :)

monster
29.07.2007, 14:34
Hm ... dobr te poskušajo zayebat ...

Če je bila zadevca v garanciji, porka motorka, kaj pa je strgano vezje? a si ga ti zgrizu z zobmi? No, kakorkoli, gre za izdelek, ki je bil neustrezen in ni izpolnjeval svoje glavne naloge (v tem primeru telefoniranje). Vsekakor bi te morali poklicati za takšno zadevo ... je pa "napaka", če tako rečeva, pri prodajalcu, kjer si mašinco kupil. Tam lahko po zakonu zahtevaš tri variante, KI SO ENAKOVREDNE, kar pomeni, da te prodajalec ne SME prisiliti v eno izmed teh treh, ti odločaš:
1. zamenjava za isti izdelek
2. zamenjava za drug izdelek iste cene
3. vračilo denarja.

Na tvojem mestu ne bi seveda poravnal stroškov popravila (na servisu so maximalno zayebal, ker ti niso rekli "ej stari, tole bo 300 ojrov") in vse skupaj prenesel na trgovino, kjer si kupil telefon. Tam bodo seveda srali itd itd, sploh, če si malo mlajši, kar sklepam iz načina pisanja. ne se dat yebat! Omeni zakon o varovanju potrošnikov ter seveda tržno inšpekcijo. Izdelek, ki je v garanciji in ne deluje, so ti dolžni obrvanavati po gornjih treh variantah, med katerimi TI odločaš, katero se boš šel? Ok? ne se dat ... ;)

aly
29.07.2007, 15:16
Ej, res hvala ti!!
Je pa res da me hočjo oskubt do nazga:) .. In maš prov - ne bojo me okol prnesl. Al mogoč veš kje bi dobu ta zakon, da ga še mal preštudiram.. Da bom mu use detajle u meznicu:p , tok da bodo vedl da nimajo opravka z enmu mulcem;) . Sej, če me pa bodo zaje***** bom pa zih tržn inšpektorat klicov:shy: . Še enkrat hvala ti za hitr odgovor, ker bom to use že ju3 rabu..

monster
29.07.2007, 15:26
Zakon o varstvu potrošnikov

tukaj je link:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288

zanimivi ti bodo členi okoli 17. in 37, sploh 37c ;)

Lencka
29.07.2007, 15:29
Z A K O N o varstvu potrošnikov: http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200498&dhid=71713

P R A V I L N I K o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje
http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200373&dhid=63964
http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200392&dhid=64697

Tržni inšpektorat: http://www.ti.gov.si/

monster
29.07.2007, 15:29
Pa že za vse druge ...;)

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

38. člen

(1) Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
– odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
– ponovno opravi storitev ali
– vrne plačani znesek.
(2) Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

39. člen

(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Lencka
29.07.2007, 15:30
Ups, sem pisala, ko je Monster že odgovoril... :)

monster
29.07.2007, 15:31
Zelo pogosto se servis in prodajalec izgovarjata eden na drugega in vas pošiljata od vrat do vrat ...takrat je dobro zamahati z zakonom in omeniti tržno inšpekcijo ...neverjetno prijazni postanejo :veryevil:

aly
29.07.2007, 15:36
Uff, zakon ej! Ju3 jim bom pa dal vetra :cool: . U najslabšem primeru me boste pa vidl na 24ur pa u časopish:rolling: .. Res tnx, ju3 pa sporočim kuko je šlo.:p

monster
29.07.2007, 15:40
ok. :) smo na tvoji strani ... samo imej kul nastop, ne čist znerviran. Ko ti bodo prodajali buče, lahko omeniš, da se ti zdi, da je po zakonu to malo drugače ...bodo še mal bučal ...potem pa mimogrede, čist na izi, omeniš, da boš obvestil tržno inšpekcijo, če takoj ne naredijo tega pa tega (kar se boš odločil), ker gre za stvarno napako na izdelku v garanciji ... razen, če bi radi trdili, da NE gre za stvarno napako, kar pa lahko pisno obrazložijo ...vendar morajo vedeti, da boš skupaj s pokvarjenim mobitelom in njihovo razlago tudi predložil tržni inšpekciji ... :)

Irina
29.07.2007, 17:01
Aly, saj nam že sedaj lahko zaupaš, za katero znamko mobilnega aparata gre, oziroma kateri servis je toliko časa mečkal s popravilom.

Lahko se obrneš tudi direktno na proizvajalca opreme in poveš kaj se ti je zgodilo.

aly
29.07.2007, 18:21
Aly, saj nam že sedaj lahko zaupaš, za katero znamko mobilnega aparata gre, oziroma kateri servis je toliko časa mečkal s popravilom
Opa, to sem pa pozabu povedat..:blush: Gre za Nokio, servis je pa znani Teleray d.o.o....

Lahko se obrneš tudi direktno na proizvajalca opreme in poveš kaj se ti je zgodilo.
Hmm, ali ima proizvajalec kej vloge pr tem? Problem je le v servisu, ki mi je nakopal težave..:) Če ne bo šlo drugače se bom pa še pri proizvajalcu pozanimal kako in kaj..:)

O razpletu poročam ju3.. LP

monster
29.07.2007, 18:28
ok, ti sam poročaj. jest te samo še enkrat opozarjam, da ima veze s tem "prodajalec", kjer si robo kupil ;), torej konkretna štacuna :) ... tam boš dobil pravico (dnar nazaj), servis je pa zayebal big time. :)

aly
30.07.2007, 11:45
Hellow!!:d
Ravno pršu iz trgovine.. V trgovini pa še en šok! Ampak tokrat za spremembo prijeten:rolling: . Mobitela mi niso popravl, ta cena 300€ pa je bla le okvirna-tolk bi pršlo popravilo, če bi ga dal še enkrat popravit. Zgleda da je pršlo do nerazumevanja, saj v telefonskih pogovorih niso bili dovolj jasni in nikoli niso omenili, da ga niso popravili.

In sedaj veselo razmišljam o nakupu novega mobilca:) .. Še enkrat hvala vsem vam za pomoč:2thumbs: !!LP

monster
30.07.2007, 11:50
ok kul :)

khm, samo, čaki mal, a zdej dela? ker če mobi v ganaciji še vedno ne dela, potem velja isto ...ah :d

aly
30.07.2007, 11:58
Na žalost ne dela:( ... Napaka je pa mehanska, napisal so pa; "Mehanska poškodba - nepopravljivo odtrgana komponenta na vezju." Kaj mormo, drgač se mi pa ne da še enkrat kregat z njimi glede garancije..

Že razmišlam o novmu mobitelu, ki pa bo sigurn cenejš od 300 €:d :d . Hvala vseen!!

monster
30.07.2007, 12:00
ok, be good :)

p.s. ne morem nehat, sej na servisu se glede tega nimaš kej kregat, to bi moral zatežit v trgovini :) če ti vzamejo v račun tega, nekaj primakneš, imaš lahko nov mobi :)

Irina
30.07.2007, 21:05
Aly, že toliko si "prehodil", stopi še do Zveze potrošnikov, da ti še oni povedo, če so kakšne možnosti, da vsaj nekaj dobiš nazaj.

Obenem te elektronsko sporočilo proizvajalcu ne stane nič. Jaz bi ga poslala, opremila z vsemi podatki o aparatu in pojasnilom servisa. Nokia ni ravno neka leva firma, da ne bi odgovorila na vprašanje kupca. Navsezadnje imajo službo reklamacij.

monster
30.07.2007, 21:06
ma Irina prou :)