Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Cukanje + pregrevanje avtomobila


zeriX
02.08.2007, 08:45
Pozdrav!

Mam par hudih problemov z Fiat Punto mk.1 55 s.
Najprej se je začelo z počenim auspuhom, kateri še je zdaj počen, ampak mislim da nekako ni povezano.
Skratka izpod avta smrdi po nepopolno zgorelem bencinu in kadi ko sam bog, bel dim, kot da bi kuril olje, čeprav olja nikoli ne primankuje.

Kasneje je nastal problem z primankovanjem hladilne tekočine, kar sem najprej mislil da bi mi voda odtekala v motor ampak na olju ni nič opaziti vode, ker, se raven olja ni nič dvignila, celo spustila se je v pol leta na šibki za 3-4mm kar je normalno. Olje ni penasto, kar bi postalo če bi prišla zraven voda. Tako da mislim da mi je počila vodna pumpa. Od tod verjetno tudi problemi z pregrevanjem. Pregreva se pa na manj kot kilometer kar je über ne normalno.

Ampak da še se vse skupaj začini avto cuka kot zmešan in sicer ne vedno, ampak zadnje čase vedno več in vedno bolj. In sicer ne celo pot, ampak v vsaki prestavi tam do enih 3000 obratov, potem pa naenkrat avto potegne. Podobno kot če bi imel turbino na motorju, kjer se motorju po turbo luknji strga in naenkrat potegne kot zmešan. Ampak tukaj pa ni turbine in v drugi prestavi tam nekje do 40Km/h avto nikamor ne potegne, samo cuka(gas pritisnjen do konca ali ne), po 40Km/h pa je pospešek normalen brez cukanja, dokler ne prestavim v tretjo, kjer se postopek ponovi ampak tam do 60Km/h. Ampak kot pravim ne vedno, včasih teče prav lepo. Pa še ko tako cuka se motor tako sliši kot da bi laufal samo po treh valjih in ne štirih. Prav razločno se čuje skoraj vsaka explozija v posameznem valju, tk tk tk tk. Seveda se zdaj ko je auspuh počen še to bolj sliši.

Bel dim in cukanje kažeta na lambda sondo, vem da je na taščinem avtu bilo enako, le da ni tako hudo cukal ampak ko je bila menjana sonda je bil potem skorajda ok. Ampak pri tistem avtu je mašina laufala lepo, brez kakega počasnega vrtenja motorja.
Eno leto so na tehničnem povedali da je katalizator že zelo bogi, ampak naslednje leto je bil pa katalizator odličen, torej je lahko to katalizator?
Ali pa morda ECU? Ali kaj drugega?
In zakaj ne peljem avta k mehaniku? Mehanik je na dopustu in čakam da pride nazaj. Zakaj pa ne k drugemu? Drugi so sami pocari, ta je edini dober.

Aldebaran
02.08.2007, 09:14
pregrevanje:
glede na to kar si napisal, da ti ne manjka olja in hladilne...potem bi jaz stavil na pokvarjen termostat...
glede cukanja: lahko bi bile krive svečke in kabli za le-te...

zeriX
02.08.2007, 09:37
Vode primankuje, oziroma odtega. Olja je dovolj in vode ni v njem. Ampak mislim da je tukaj počena pumpa in ker je počena pumpa mislim da ni dobre cirkulacije vode in je pregrevanje morda od tega. Termosta tudi možno, ker opažam da se včasih niti ne zažene ventilator na hladilniku.
Ampak zdaj je skoraj ostala še samo čista voda, ampak poleti to nebi smel bit problem edino pozimi moram nalit anti-freeze.
Svečje so ble menjane pred 6imi mesci približno, tako da nebi rekel da bi že šle. Kabli pa čist možno da kje prebija. Moram enega cepca najt da bo kable držal jaz pa malo motor vžgem da vidim.

Aja pozabil sem napisat da tudi težko vžiga, Einlaser ni ker motor dobro obrača ampak kot da nebi mel bencina ker se ne zažene takoj in ko se zažene moram takoj dodat DOSTI gasa da se motor zažene no in potem se nadaljuje z cukanjem.

princ1
02.08.2007, 10:09
Uhaje vode in bel dim iz izpušne cevi za to je vzrok uničeno tesnilo med blokom in glavo motorja, da se prepričaš nalij vode v hladilnik do vrha oz v raztezno in pusti čep odprt ter poženi motor, če ti vodo meče ven in dela mehurčke je tesnilo. Svetujem obisk mehanika da menja tesnilo. Tesnilo je uničeno med zgorevalnim prostorom in hladilnim kanalom zato voda uhaja v zgorevalni prostor posledica bel dim, prav tako pa tudi kompresija uhaja v vodo posledica avto slabo vleče. Predvidevam da motor teče tudi zelo neenakomerno.
Lep pozdrav.

zeriX
02.08.2007, 10:15
Imaš kar prav in mislim da bo to to.
Kolega z istim avtom je imel tudi problem z dihtungo pri približno enaki kilometrini kot jo imam zdaj jaz.
GOD I HATE FIAT...

Btw. Kolko stane dihtunga za ta model avta?

Aldebaran
02.08.2007, 10:22
najboljše da pokličeš v najbližjo trgovino z rezervnimi deli: link (http://www.rumenestrani.com/Php3/prikaz.php3?id_dej=2500)... mislim pa da ne more biti pretirano draga ...
poglej si še tole (http://www.google.com/search?hl=en&q=tesnilo+pokrova+motorja+za+fiat+punto&btnG=Google+Search), morda najdeš kaj uporabnega za tvoj primer
srečno.

Odeen
02.08.2007, 11:56
Kar se tiče cukanja in kot si sedaj napisal tudi težav pri vžigu- jaz sem imel podobno težavo pri svojem fiatu (isti model), pa sem ga peljal k avtoštromarju pa ni našel nič, kasneje pa je mehanik, ki mi je naredil generalko pogruntal, da je problem v vžigalni tuljavi- sva zamenjala in je delal kot urca (dokler ga nisem zvrnu v graben).

zeriX
02.08.2007, 12:31
Vžigalna tuljava, kak je domač izraz za to?
Saj on dobre vžge, mislim, dobro ga obrača elektronika ampak ne vžge kot da nebi imel dovolj bencina v valjih za dober vžig.
Drugače pa einlaser(mislim da je to tuljava) lepo obrača motor.

Odeen
02.08.2007, 16:51
Jek, ne me sedaj za besedo držat, samo men se zdi da je to kao razdelilna kapa (kolkor mi je mehanik povedal, da ima punto vžigalno tuljavo in ne razdelilno kapo).

monster
02.08.2007, 18:50
cinšpula?

peternelj
02.08.2007, 18:57
kadi ko sam bog, bel dim, kot da bi kuril olje, čeprav olja nikoli ne primankuje.
Nisem bral vseh pstov sigurno je tesnilo na glavi cilindrov.

Z750
03.08.2007, 17:15
skor ziher je dihtunga na glavi:nonono: :veryevil: avto čim prej do mehanika, da ne boš še več škode naredil, kot jo je že:veryevil: sledi brušenje glave in upanje da ni počena:veryevil: :veryevil:

pokliči v ATS Cibašek moste pri komendi, mene je že večkrat presenetil s poceni deli:clown:

Štrudl
03.08.2007, 17:33
no saj Cibašek je kar ugoden :)

Fiat, glava, generalka bo potrebna :approve:

zeriX
03.08.2007, 21:12
upam da je glava cela, če ne lahko avto v grabo porinem, ker je glava skor dražja kot je avto vreden...

spartan
04.08.2007, 22:18
Pozdrav!

Mam par hudih problemov z Fiat Punto mk.1 55 s.
Najprej se je začelo z počenim auspuhom, kateri še je zdaj počen, ampak mislim da nekako ni povezano.
Skratka izpod avta smrdi po nepopolno zgorelem bencinu in kadi ko sam bog, bel dim, kot da bi kuril olje, čeprav olja nikoli ne primankuje.

Kasneje je nastal problem z primankovanjem hladilne tekočine, kar sem najprej mislil da bi mi voda odtekala v motor ampak na olju ni nič opaziti vode, ker, se raven olja ni nič dvignila, celo spustila se je v pol leta na šibki za 3-4mm kar je normalno. Olje ni penasto, kar bi postalo če bi prišla zraven voda. Tako da mislim da mi je počila vodna pumpa. Od tod verjetno tudi problemi z pregrevanjem. Pregreva se pa na manj kot kilometer kar je über ne normalno.

Ampak da še se vse skupaj začini avto cuka kot zmešan in sicer ne vedno, ampak zadnje čase vedno več in vedno bolj. In sicer ne celo pot, ampak v vsaki prestavi tam do enih 3000 obratov, potem pa naenkrat avto potegne. Podobno kot če bi imel turbino na motorju, kjer se motorju po turbo luknji strga in naenkrat potegne kot zmešan. Ampak tukaj pa ni turbine in v drugi prestavi tam nekje do 40Km/h avto nikamor ne potegne, samo cuka(gas pritisnjen do konca ali ne), po 40Km/h pa je pospešek normalen brez cukanja, dokler ne prestavim v tretjo, kjer se postopek ponovi ampak tam do 60Km/h. Ampak kot pravim ne vedno, včasih teče prav lepo. Pa še ko tako cuka se motor tako sliši kot da bi laufal samo po treh valjih in ne štirih. Prav razločno se čuje skoraj vsaka explozija v posameznem valju, tk tk tk tk. Seveda se zdaj ko je auspuh počen še to bolj sliši.

Bel dim in cukanje kažeta na lambda sondo, vem da je na taščinem avtu bilo enako, le da ni tako hudo cukal ampak ko je bila menjana sonda je bil potem skorajda ok. Ampak pri tistem avtu je mašina laufala lepo, brez kakega počasnega vrtenja motorja.
Eno leto so na tehničnem povedali da je katalizator že zelo bogi, ampak naslednje leto je bil pa katalizator odličen, torej je lahko to katalizator?
Ali pa morda ECU? Ali kaj drugega?
In zakaj ne peljem avta k mehaniku? Mehanik je na dopustu in čakam da pride nazaj. Zakaj pa ne k drugemu? Drugi so sami pocari, ta je edini dober.

...je slučajno motor pregret?

mrjerry
16.08.2007, 08:53
Vžigalna tuljava, kak je domač izraz za to?
Saj on dobre vžge, mislim, dobro ga obrača elektronika ampak ne vžge kot da nebi imel dovolj bencina v valjih za dober vžig.
Drugače pa einlaser(mislim da je to tuljava) lepo obrača motor.

Vzigalna tuljava = spula ;)
Ce bi bil problem glave motorja, bi verjetno kapljalo olje. Po opisanih simptomih sodec ti lahko tezavo dela senzor za pretok zraka v motor, ceprav cukanje in upadanje moci pogosto povzroci odpovedana tuljava. To najlazje zaznas tako, da ti v prostem teku padejo obrati motorja (prilizno za 1/4 do 1/3), motor se mocno trese, na izpuhu bi pa moral nezno vohati bencinske hlape.

MODRI_ZOB
19.08.2007, 09:40
najboljše da pokličeš v najbližjo trgovino z rezervnimi deli: link (http://www.rumenestrani.com/Php3/prikaz.php3?id_dej=2500)... mislim pa da ne more biti pretirano draga ...
poglej si še tole (http://www.google.com/search?hl=en&q=tesnilo+pokrova+motorja+za+fiat+punto&btnG=Google+Search), morda najdeš kaj uporabnega za tvoj primer
srečno.

:D Čak malo..... a veš ti kaj je pokrov motorja? To je tist velik.... pobarvan kos pleha oz. havba.... Si mislu pokrov ventilov? ;)

Aldebaran
19.08.2007, 09:56
:D Čak malo..... a veš ti kaj je pokrov motorja? To je tist velik.... pobarvan kos pleha oz. havba.... Si mislu pokrov ventilov? ;)

Dude, WTF??? ... še enkrat klikni na link v mojem prejšnjem postu in preberi kaj piše v iskalni vrstici... no in potem komentiraj!
Hvala!

brumer
20.09.2007, 21:00
Prebral sem samo tvoje vprašanje in nimam časa brati odgovorjev.Dal ti bom moj odgovor,ki sigurno drži.Če belo kadi je vedno v izgorevalnem prostoru-sistemu VODA,če kadi črno PREVEČ GORIVA , PLAVO poraba olja OK. Belo kajenje povzroča vstop vode v kompresijski prostor ali izpušni kanal za ventilom .Potrebno bo demontirati glavo in videti ali je samo dihtunga ali kar je bolj verjetno POčENA (prikriti RIS v izpušni votlini) glava motorja.Kaj več diskutirat je brezpredmetno,najprej demontiraj glavo motorja!!!!!!!

phil350
09.10.2007, 13:02
Se strinjam!!! Tesnilo glave - v motor prihaja voda. Ne izgubljat časa, ker lahko motor "zariba"
Na servisu ti bodo zamenjali tesnilo, poravnali glavo motorja in to je to ;)

zeriX
17.10.2007, 21:42
Jesus, to je še active? :D
No sice, avto je že nekaj časa dober.
Menjano je bilo:
- Dihtunga na glavi
- Brušenje glave
- Termostat
- Stikalo za ventilator na hladilniku

Voda je kasneje začela tečt iz motorja. Menjana dihtunga na kolektorju. Sedaj je pa vse ok. Glede tega seveda, pri fiatu nikoli ni vse vredu :P

matt13
01.01.2008, 16:08
Pozdravljen zeriX!

Prosim, če mi lahko pomagaš! Tudi sam imam zadnje čase
podobne probleme z avtom, ki si jih imel ti, pa me zanima, ko
si rekel, da se je belo kadilo, ali se je kadilo na začetku pri mrzlem motorju,
ali vseskozi, tudi pri že dobro zagretem?


LP

matt

SimpleFix
05.01.2008, 15:20
Pri mrzlem motorju je tako ali tako normalno, da malce pokadi. Sicer pa je Fiat res krš. Imamo pri hiši puntota letnik '99 in večinoma časa preživi na servisu. Menjano je bilo že praktično skoraj vse kar se da zamenjati pa glede na to da ima prevoženih realnih 90 000 km (oče se malo vozi). Žalost od avtomobila.

doody
16.02.2008, 23:01
Pomgati vam ne morm,dm vam pa dober nasvet.Čimprj se znebite Fita Punto.Ko enkrat začne nagajat,ne neha,pa če še ne vem kaj zamenjaš pri motorju ali kjer koli na njem.Če zamenjaš smo en del z novim,ostalo je pa staro,se bo pokvarilo tudi ostalo,ker ne prnese bližine novega materiala.Praksa pač.

zeriX
09.03.2008, 23:34
Pozdravljen zeriX!

Prosim, če mi lahko pomagaš! Tudi sam imam zadnje čase
podobne probleme z avtom, ki si jih imel ti, pa me zanima, ko
si rekel, da se je belo kadilo, ali se je kadilo na začetku pri mrzlem motorju,
ali vseskozi, tudi pri že dobro zagretem?


LP

matt

Malo sem pozen, ampak kadil je nonstop...

Ko pa je mrzel pa itak vedno malo pokadi, sploh ko je zunaj mrzlo in se v auspuhu nabere kondenz.

doody
10.03.2008, 13:47
Vse težave sem rešil z nakupom novega vozila Octavia TDI.Sedaj je pa mir.

fazan
10.03.2008, 21:10
Zdej ali delaš reklamo za novi avto je pa nekaj ker ti odgovarjajo napaka je samo ena da imaš nekje na glavi motorja defekt nekaj je počilo in voda odteka v izpuh zato pa belo kadi cuka ion dolgo avto ne bo šel dokler ne boš porihtal tesnilo na glavi oziroma zamenjal glavo mašine.

zeriX
10.03.2008, 21:46
Glave mašine pa res ni treba tako hitro zamenjat.
Razen če je počena ali preveč upognjena da se je ne da več izravnat.