Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Srednji visji razred


Smaug
14.08.2007, 21:34
Kot receno: kupujem avto visjega srednjega razreda, ki bo zadostil potrebam solidnega poslovnega avtomobila, kar se tice same prostornosti in udobja, poleg tega pa ne bo sibak z atraktivnimi atributi. Motor naj bo dizelski, nekje 2.0, 2.2 literski motor. 150hp bo vec kot dovolj za zadovoljitev potreb. Menjalnik klasika. Dodatna oprema mi je precej vazen faktor, predvsem udobnost in navigacija, ki hodita ob bok vsaj 17" platiscem, letvicami ipd.
V glavnem hocem ***ish avto, pa ceprav se moram zaradi tega odreci rangu avtomobila.
Cena naj se giblje tam do 35.ooo€, izjemoma lahko tudi kaksnega tisocaka vec.
Sam se trenutno najbolj nagibam k Passatu (Der :d) s Highline/Sportline opremo.

Se vprasanje, ce kdo pozna kaksno relevantno podjetje, ki se ukvarja z uvozom vozil iz tujine?

rock
14.08.2007, 21:41
Uvoz novega, dvomim, da se ti bo splačal. Neglede na znamko. Pa še na tej strani karavank te potem na servisih precej čudno obravnavajo?!

Original navigacija je pomoje metanje denarja stran. Pa kart za SLO, HR večinoma še ni. Se je že kaj spremenilo? Nalaganje svojih POI je vprašljivo- tega ne poznam kaj prida pri posameznih firmah.
Sem bil lani namenjen dat nekje 30-35+ k €. Nazadnje sem kupu za 27k. Usnje (alkantra) mi zaradi narave dela ne pride v poštev. Raznih "lepotnih" dodatkov pa je že tako ali tako preveč- kič. Se odpovedal par kapricam (tudi pri moči motorja), ki naj bi bile v novem vozilu. V štartu pa je bilo osnovno vodilo, da značka na volanu ni pomembna, No nazadnje je kak % pri odločitvi le prinesla. Nekak sem zakluču da 35k€ dajat za avto v tem segmentu in tudi sicer nima smisla. Zaenkrat več kot zadovoljen z izbiro.

VW v sedanji izdaji pa me nekako ni prepričal.

Sicr pa takele teme so zelo nehvaležne saj imamo vsak svoje prioritete in razloge zanje.

Smaug
14.08.2007, 21:54
Se splaca, preverjeno, vendar ne vem koliko za ta cenovni rang. Sicer pa so taksni privatniki jako fajn za nabiranje konkurencnih ponudb.

Kar se tice navigacijskega sistema, se delno strinjam: je prasicje drag. Vendar rajsi dam tisocaka € vec in imam nekaj tovarnisko vgrajeno, kot pa da mi kdo sari potem po avtu, nakar avto nenadoma postane poceni hostel za vsekakrsne zvoke, ki se jih ne bi sramoval noben jazzer. Kar se kart tice, so se vedno precej sibke, ampak Balkan tako ali tako ni problem. Ostali del Evropa je pa zelo lepo pokrit.
Sami dodatki lahko ogromno vplivajo na izgled samega avtomobila, tako v pozitivnem kot negativnem smislu. Kromiranim letvicam se pak ne mislim odreci.

Take teme so res nehvalezne, ampak z debatami na nekem nivoju lahko izves mnogo koristnih stvari.

avalanche
14.08.2007, 22:16
Honda Accord 2,2 i-CTDi executive...boljše opcije ne boš našel.

Smaug
14.08.2007, 22:25
Bi slo z utemeljitvijo?

orchid
14.08.2007, 22:43
Peugeot 407 coupe :p

fu..., da dol padeš.....vse bi dala, da bi lahko ......:blush: :p


http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010512091500230

Smaug
14.08.2007, 23:00
Peugeot 407 coupe ni ravno poslovni avto, ka-li? Poleg tega lahko denar skozi okno vrzem tudi na drug nacin :p

orchid
14.08.2007, 23:07
Peugeot 407 coupe ni ravno poslovni avto, ka-li? Poleg tega lahko denar skozi okno vrzem tudi na drug nacin :p

ja no, sej poslovni kufer gre na zadnji zic, pa za poslovne kartice se tud najde kej placa ane....sicer si pa omenjal fu... auto........tle pa glih ne moreš rečt, da ni :p :blush: :kisses: ;)

Smaug
14.08.2007, 23:16
Meni osebno niti ni prevec vsec vizualno (sicer dokaj lep dizaj, to je treba priznati), kar pa se ostalega tice pa se manj. Tipicen babji avto; zapravljanje denarja za nepotrebno :p

orchid
14.08.2007, 23:19
Meni osebno niti ni prevec vsec vizualno (sicer dokaj lep dizaj, to je treba priznati), kar pa se ostalega tice pa se manj. Tipicen babji avto; zapravljanje denarja za nepotrebno :p

ja, itak babji avto, sej zakaj pa misliš, da sem ga potem jest omenjala kot fu... avto :p

sicer pa....vsake oči imajo svojega malarja....jest sem mislila, da ciljaš tudi na žensko publiko....sorry...:p ;)

mea culpa :shy: :blush:

Teo
14.08.2007, 23:24
35k€ ni noben denar. prišparej 50, alpa dej 20.

Smaug
14.08.2007, 23:36
Teo, ker imam za razliko od tebe se vse zobe (tudi na polovici celjusti te bi gladko premagal), mi avto za 50k ne koristi. 20k bi bilo popolnoma dovolj zame, ampak moram nekam spokati vse nezakonske otroke, ko jih peljem na morje in to zahteva plac. Zatorej vecja kista za povprecnih 30k.

rock
15.08.2007, 13:03
Pa imamo "siolovsko spammerski" nivo debate:clown: in cel kup uporabnih informacij:rolling::rolling:. Nabav en šleper, da boš lahko odpelov.

On toppic: Pobljižje se seznani z željenim passatom ter; accordom (vsekakor kandidat, če vzameš motor nad 100KW, meni sicer nekak ni sedla višina sredinske konzole in zelo čuden položaj ročice za ročno zavoro), avensisom (morda mal monotona noranjost za tvoj pogled a mu neglede na Toyotin kratek spisek dodatkov ne manjka prav nič in če nočeš neke kaprice konkurence je cena precej sprejemljiva), C5 (zelo udoben voz, meni le karavanski zadek in nekaj detajlov v notranjosti ni bilo všeč), Mazdo 6 (morda tudi novo, če ne boš tačas nabavu), "novim" mondeom pa boš vidu kje se najbolje počutiš. Očitno pa bi bil glede na prvi post tudi rad opažen in si pripravljen za to dat nekaj k€, ki pa jih pri morebitni prodaji čez nekaj let ne boš lahko vnolčil.

spartan
15.08.2007, 18:15
Nabavi si Alfo 159 1.9 JTDm pa bo:approve:

Ker pa je za poslovne potrebe, si izberi črno barvo:approve:

summer
15.08.2007, 19:04
Kot receno: kupujem avto visjega srednjega razreda, ki bo zadostil potrebam solidnega poslovnega avtomobila, kar se tice same prostornosti in udobja, poleg tega pa ne bo sibak z atraktivnimi atributi. Motor naj bo dizelski, nekje 2.0, 2.2 literski motor. 150hp bo vec kot dovolj za zadovoljitev potreb. Menjalnik klasika. Dodatna oprema mi je precej vazen faktor, predvsem udobnost in navigacija, ki hodita ob bok vsaj 17" platiscem, letvicami ipd.
V glavnem hocem ***ish avto, pa ceprav se moram zaradi tega odreci rangu avtomobila.
Cena naj se giblje tam do 35.ooo€, izjemoma lahko tudi kaksnega tisocaka vec.
Sam se trenutno najbolj nagibam k Passatu (Der :d) s Highline/Sportline opremo.

Se vprasanje, ce kdo pozna kaksno relevantno podjetje, ki se ukvarja z uvozom vozil iz tujine?
kaj pa Audi?:dontknow:

Smaug
15.08.2007, 19:05
Hehehe, dobra utemeljitev poslovnega dela :d

Eden od dokaj motecih faktorjev pri Accord-u je ta, da bodo to serijo nehali proizvajati ze naslednje leto. V biti kupis "star" avto...Enak problem je z Mazdo 6.

EDIT: Ima kdo izkusnje z Lexusi?

Smaug
15.08.2007, 19:07
kaj pa Audi?:dontknow:

Horst mi nekako ne disi, se posebej zaradi prasicje drage dodatne opreme. Rajsi se potem odlocim za BMW 3. Nasploh me je razocaral v zadnjih parih letih s stevilom okvar.

summer
15.08.2007, 19:50
Horst mi nekako ne disi, se posebej zaradi prasicje drage dodatne opreme. Rajsi se potem odlocim za BMW 3. Nasploh me je razocaral v zadnjih parih letih s stevilom okvar.
kaj pa vem no....nisem še slišala za okvare.....kar se pa cene tiče sta pa pr glihu...vem, ker sem delala primerjavo...no res pa je, da samo za dva modela:dontknow:
ampak sej veš( I'm a girl) notranjost majo lepšo:d

WRC555
15.08.2007, 20:46
Nabavi si Alfo 159 1.9 JTDm pa bo:approve:

Ker pa je za poslovne potrebe, si izberi črno barvo:approve:

Lepa prasica, da dol pades...povrh se ene valarje gor vrzes pa v podn jo ruknes, pa postanes poleg poslovneza se P.I.M.P. :approve:

avalanche
15.08.2007, 20:53
No, če se vrnemo v realnost, poleg Accorda pride v poštev le še novi Mondeo in Volvo S60 D5.

Z Lexusi? A ne kupuješ novega avta?

šmorn
15.08.2007, 22:03
Ja tudi po moje Alfa Romeo 159 ne bi bila slaba izbira. Za 32k € dobiš že z mašino 2,4 M-jet z 200 konji in štirikolesnim pogonom. Ali pa 1,9 M-jet z 150 konji, če nimaš "dirkaških" ambicij, ki pa je seveda tudi cenejša.
Pa tudi zelo lep avto je... :2thumbs:

Smaug
15.08.2007, 23:51
No, če se vrnemo v realnost, poleg Accorda pride v poštev le še novi Mondeo in Volvo S60 D5.

Z Lexusi? A ne kupuješ novega avta?

Volvo je fajn, samo se mi zdi, da na prvi pogled ponuja premalo za ceno. Drugace mi je pa vsec. Kar se tice Lexusov me pa samo informativno zanima, kaksne so izkusnje ;)

Sicer se pa Lexus IS z vso opremo dotakne nekje zgornje cenovne meje.

EDIT: Evo slike i prilike: klik (http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1541285)

Smaug
16.08.2007, 00:17
kaj pa vem no....nisem še slišala za okvare.....kar se pa cene tiče sta pa pr glihu...vem, ker sem delala primerjavo...no res pa je, da samo za dva modela:dontknow:
ampak sej veš( I'm a girl) notranjost majo lepšo:d

Kar se tice notranje opreme Audi itak zmaga :approve: Sicer so pa cene danes itak pretezno uravnotezene za avto s podobnimi karakteristikami.
Kar se tice okvar sam tudi nisem slisal, sem pa videl; v zadnjih dveh letih je Audi na odstavnem pasu avtoceste koncno prehitel Alfo :d:p

Sicer mi je pa dizajn Audija ze od nekdaj vsec. Sem malo pogledal in moram reci, da je novi A5 res prelep. In ce ti je dovolj 170hp, je s paketom dodatne opreme tvoj ze za dobrih 35.ooo. Sweet.

popka
16.08.2007, 05:40
No, če se vrnemo v realnost, poleg Accorda pride v poštev le še novi Mondeo in Volvo S60 D5.

Z Lexusi? A ne kupuješ novega avta?

uf, en z dobrim okusom za avte:approve: :p



drugač pa...prisegam na hondo, it will never let you down:approve:

edit: dej mi nared uslugo pa raj vzem mal bl neposlovn avto, in sicer hondo CR-V, letošnji model....pa oblubm, da se bom skos s tabo okrog furala:approve: :angel:

mrjerry
16.08.2007, 07:15
Jaz bi tanovega Mondeota, prosim :p

mrjerry
16.08.2007, 07:16
Kar se tice notranje opreme Audi itak zmaga :approve: Sicer so pa cene danes itak pretezno uravnotezene za avto s podobnimi karakteristikami.
Kar se tice okvar sam tudi nisem slisal, sem pa videl; v zadnjih dveh letih je Audi na odstavnem pasu avtoceste koncno prehitel Alfo :d:p

Sicer mi je pa dizajn Audija ze od nekdaj vsec. Sem malo pogledal in moram reci, da je novi A5 res prelep. In ce ti je dovolj 170hp, je s paketom dodatne opreme tvoj ze za dobrih 35.ooo. Sweet.

Videm sem crnega kako je obracal cez dve polni crti. Milina, ti recem. Bil sem moker do nezavesti, se posebej ker je za mano stal 335i coupe z rdecimi sedezi :shy:

mrjerry
16.08.2007, 07:21
kaj pa vem no....nisem še slišala za okvare.....kar se pa cene tiče sta pa pr glihu...vem, ker sem delala primerjavo...no res pa je, da samo za dva modela:dontknow:
ampak sej veš( I'm a girl) notranjost majo lepšo:d

Dober point. Zenska avtomatsko zgleda (malenkost) bolje, ce pride z Audijem, medtem ko moski zmaga z BMWjem (ce govorim le o slednjih avtomobilih). Q7 in X5 ne stejeta, ker sta totalno nekul ze po defaultu.

Jaz cakam na RS5 in lepse case na borzi :clown:

summer
16.08.2007, 07:23
Dober point. Zenska avtomatsko zgleda (malenkost) bolje, ce pride z Audijem, medtem ko moski zmaga z BMWjem (ce govorim le o slednjih avtomobilih). Q7 in X5 ne stejeta, ker sta totalno nekul ze po defaultu.

Jaz cakam na RS5 in lepse case na borzi :clown:
ja..s temle se strinjam.....

kar se pa tiče Q7, sem pa v trgovini v prtljažnik plezala...:d kr fajni avto no....vsaj odznotraj...kako je pa za vozit, pa pojma nimam; X5 se res ne more primerjat z njim...grozno, če ju primerjaš(jaz spet o videzu):d

mrjerry
16.08.2007, 08:15
Tehnicno gledano je Q7 v bistvu podaljsan Touareg. Zaradi voznje je zato Touareg boljsa izbira, ker je pac nekoliko lazji in krajsi. Q7 je avtobus, X5 pa mi pregovorno ne potegne. Za moje pojme je BMW pac stirivratna limuzina in bo to tudi vedno bila. Torej serije 3,5 in 7. Sestice so resda lustne, a ze `navadna' 645 strahovita izstopa.

avalanche
16.08.2007, 09:33
Volvo je fajn, samo se mi zdi, da na prvi pogled ponuja premalo za ceno. Drugace mi je pa vsec. Kar se tice Lexusov me pa samo informativno zanima, kaksne so izkusnje ;)

Sicer se pa Lexus IS z vso opremo dotakne nekje zgornje cenovne meje.

EDIT: Evo slike i prilike: klik (http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1541285)


Potem si ga moraš pa na mal več pogledov pogledat. :d

To pa nisi povedal, da greš tolk par tisočakov čez. Če je tako, bi pa jaz na tvojem mestu še danes kupil tega Lexusa. Ta Lexus je the best money can buy. Mercedesova udobnost in sodobnost ter Toyotina kakovost. Ampak problem je pa s servisi in rezervnimi deli. Ne samo, da so dragi, ampak tudi težko dobavljivi. Tako da vseeno priporočam še Volva in ostale.

mrjerry
16.08.2007, 09:39
Za 35K dobis Mazdo 6 MPS :shy: :p :p :p

Najlepsa stvar te mazdice je, da ima samo 2 dodatni opciji: navigacija in stresno okno (oboje ja, prosim).

prelude
16.08.2007, 10:14
Ne ga srat kot ti je že bilo rečeno HONDA ACCORD ICTDI exutive je zakon imaš vse kar rabiš,avto je pa itak s tehnologijo tolk naprej da ni treba razmišljat da pride nov model.To ti svetujem iz prve roke.Ti povem da je odličen avto.

freya
16.08.2007, 10:36
kaj pa vem no....nisem še slišala za okvare.....kar se pa cene tiče sta pa pr glihu...vem, ker sem delala primerjavo...no res pa je, da samo za dva modela:dontknow:
ampak sej veš( I'm a girl) notranjost majo lepšo:d

okvare menjalnika?
kar se cene tiče, je BMW malenkost cenejši, je pa velika razlika v dizajnu in kvaliteti. BMW prisega na športno, Audi na elegantno. Pogona na zadnja kolesa pri BMW tudi ni zanemarljiv podatek. Audi nima toliko dodatne opreme, ima pa vse, kar potrebuješ..in to lično.
Navijam za Audi.

prelude
16.08.2007, 10:41
Eno je oprema udobje itd.DRuga stvar je pa cena in sploh vzdrževanje in okvare tukaj pa vsi nemci žal pogorijo na celi črti. Ko je avto izven garancije pol si pa revež žal je tako posebno pa še pri dizlih.:nonono:

avalanche
16.08.2007, 10:49
Ne ga srat kot ti je že bilo rečeno HONDA ACCORD ICTDI exutive je zakon imaš vse kar rabiš,avto je pa itak s tehnologijo tolk naprej da ni treba razmišljat da pride nov model.To ti svetujem iz prve roke.Ti povem da je odličen avto.

Ja, tudi sam imama Accorda 2,4i sport in nimam žal besede. Res avto, kot se za gre. Vendar pa bi vseeno, če bi danes kupoval avto, malo premislil. Manjka ji malo tistega pridiha prestiža in luksuza. Zato sta mi Volvo in Lexus tako všeč. Honda je že preveč vsakdanja.

rock
16.08.2007, 11:00
Odvisno kaj hočeš. Meni je važno, da sem pri avtu sam zadovoljen tako s samo vožnjo, počutjem, da zagotavlja mal višjo zaščito ob bognedaj nesreči in me niti najmanj ne briga kaj si misli okolica.

avalanche
16.08.2007, 11:07
Eno je oprema udobje itd.DRuga stvar je pa cena in sploh vzdrževanje in okvare tukaj pa vsi nemci žal pogorijo na celi črti. Ko je avto izven garancije pol si pa revež žal je tako posebno pa še pri dizlih.:nonono:

No, s tem se ne strinjam popolnoma. Sam še nikoli nisem imel problemov z Nemci. Medtem ko drugi so jih pa imeli. Ampak razlika je v tem, da so drugi imeli standardne modele, tiste, ki se masovno proizvajajo (dizli), sam pa sem vedno imel bolj redke modele (močni bencinarji). Lahko tudi, da načrtno manj pozornosti posvečajo kvaliteti pri tistih masovno proizvedenih modelih, da s servisi ustvarijo še dodaten profit. Ali pa so sodobni dizli pač samo preveč elektronski, z elektroniko pa vemo, kako je.

summer
16.08.2007, 11:14
okvare menjalnika?
kar se cene tiče, je BMW malenkost cenejši, je pa velika razlika v dizajnu in kvaliteti. BMW prisega na športno, Audi na elegantno. Pogona na zadnja kolesa pri BMW tudi ni zanemarljiv podatek. Audi nima toliko dodatne opreme, ima pa vse, kar potrebuješ..in to lično.
Navijam za Audi.
mhm...my kind of girl....:d jz tud

mrjerry
16.08.2007, 11:22
Audi A5 :p

freya
16.08.2007, 13:16
Audi A5 :p

naj še drugi uživajo ;) klik (http://www.mojavto.net/novice/novica.php?id=1275)

govorite o okvarah....kakšnih? Ker res mi ni znano, da bi, sploh bencinarji, imeli kakšno hudo hibo.

mrjerry
16.08.2007, 13:36
A5 moras preprosto videti, vse fotke mu delajo nekaj krivice. O S5 bi se dalo diskutirati, ker ima hudo konkurenco. Med eksperti se pa ipak suslja, da naslednje leto pride RS5, ki bo tisto pravo. Slednji prave konkurence ne bo imel, ker v tem cenovnem razredu ni prav dosti GTjev, ki bi lahko zmogli toliko (M3 je ze bolj kupejast, Mercedes CL pa v cisto drugi stroskovni sferi).

Nemski avti pa imajo zadnja leta pregovorno probleme z elektroniko. Od nedolznega vziganja kontrolnih luck do bolj resnih problemov, recimo senzorika in krmiljenje vsega povezanega z vbrizgom, mnogi menjavajo zarnice kot Erazem ljubice, res redki pa se lahko pohvalijo z eksplozijo zracne blazine, odpovedjo krmiljenja vzmetenja... Sploh starejsi Audiji so imeli tezave z ECUjem (Engine Control Unit - centralni cip za krmiljenje motorja), sploh pri dizlih, a mislim, da v zadnjih generacijah to ni vec problem. Tudi ABS sistem je obcasno odpovedal. To bi bilo pa pocasi bolj ali manj vse, ce se ne motim.

Freya, mansji bencinski A4 so nekoliko pogosteje menjavali turbine, kot je bilo za pricakovati (pod 100.000 km).

prelude
16.08.2007, 14:05
Kolk že kušta?

Smaug
16.08.2007, 14:51
Potem si ga moraš pa na mal več pogledov pogledat. :d

To pa nisi povedal, da greš tolk par tisočakov čez. Če je tako, bi pa jaz na tvojem mestu še danes kupil tega Lexusa. Ta Lexus je the best money can buy. Mercedesova udobnost in sodobnost ter Toyotina kakovost. Ampak problem je pa s servisi in rezervnimi deli. Ne samo, da so dragi, ampak tudi težko dobavljivi. Tako da vseeno priporočam še Volva in ostale.

Ideja ni slaba :approve:

Mah, saj ravno to je problem pri Lexusu, pri nas jih je enostavno premalo. Poleg tega slisim, da ima kar precej redne servise, kar mi nikakor ne disi.

V glavnem, avto "mora" biti evropejec, ker azijci nudijo enostavno premalo poslovnega navdiha pri svojih avtomobilih :approve:

mrjerry
16.08.2007, 14:56
Smaug, ce si kupis lexusa si pri meni zazeljen samo se s papirnato vrecko na glavi :approve:

Smaug
16.08.2007, 14:56
Kolk že kušta?

Od 35 do 60 somov, odvisno kaksen motor bi si zelel. Govorimo za osnovne modele.

Ampak 35k € je pa tale Audi definitivno vreden!:approve:

Smaug
16.08.2007, 14:57
Smaug, ce si kupis lexusa si pri meni zazeljen samo se s papirnato vrecko na glavi :approve:

Smaug bo kupil Nemca ali pa Sweda, to je enkrat ena. Ampak na kaksne testne voznje z Lexusom bi pa lahko sel z mano :p

mrjerry
16.08.2007, 14:58
Osnovni dizelski A5 (ce o tem) je okroglih 50, meni ljubsi 3.2 (obozujem audije s tem motorjem) pa slaba dva manj... Z dodatno opremo si pa hitro med 5 in 10, z le dvema klikoma (malo muzike in navigacije) pa na 15.

Testna voznja pa vedno za. Ker je znano, da testi z v naprej zazeljenim pozitivnim izzidom zmanjsujejo objektivnost, bo moja ocena Lexusa brzkone relevantnejsa od celotnega nemskega pisunstva skupaj :d

Osebno ti povem, da me je prevazanje S60 dizla razocaralo in se mi zdi, da je avto mnogo prijaznejsi sopotnikom kot pa dejansko vozniku. Dalec od tega da bi bil podn, ampak to ni Nemc pa ce se na glavo postavis. Em... Nujno (NUJNO) si omisli stresno okno. Brez tega ne kupim vec avta.

Smaug
16.08.2007, 15:00
Osnovni bencinski TFSI 1.8 s 170 konji pride 36 tisocakov. Pri uradnem prodajalcu v Sloveniji.

mrjerry
16.08.2007, 15:05
Osnovni bencinski TFSI 1.8 s 170 konji pride 36 tisocakov. Pri uradnem prodajalcu v Sloveniji.

U, mea culpa. Sem spregledal. Ko sem nazadnje gledal bencinarjev sploh se niso ponujali... No, pod dva soma z dodatno opremo sigurno ne bos prilezel. BMW 3 coupe ti je premajhen? 320 te pride priblizno isto, tudi konjev je enako, upam si pa trditi, da ima v osnovni verziji nekoliko vec opreme kot Audi. Pa bolj mi je vsec. Pa Basic Service Inclusive imajo zdaj pri trojkah. Pa dejansko v osnovnem modelu dobis vse, kar v bistvu rabis. Vse ostalo pripises sminki.

Smaug
16.08.2007, 15:10
Mah, teli kupejcki (zal) odpadejo *smrk*, potrebujem nekaj vecjega.
Ceprav tale A5 mi je za po****it hud. S popustom, ki ga dajejo na paket dodatne opreme prides z vsem kar rabis in se 3x vec cez za 9 miljonckov starih (1.8, se razume). Torej 38k. HOCEM!...fak

Smaug
16.08.2007, 15:13
Em... Nujno (NUJNO) si omisli stresno okno. Brez tega ne kupim vec avta.

Meni se je to vedno zdela totalna bedarija :blush: :shy:
Ne vem no, popolnoma mi pogrsa avto, poleg tega si ne znam utemeljiti uporabnosti...ampak zato imam tebe :d

mrjerry
16.08.2007, 15:14
Mal tezko mi je razmisljati zate, ker bi sam v tem budgetu ubodel MPSko brez da bi trznil :)
Ja, A5 je za znort hud, ampak ima za moje pojme dve pomanjkljivosti - ko si v njem, nisi v A5 ampak si pac v Audiju (to je kriza fabrik, kjer je notranjost vedno enaka) in celoten uzitek preostane tistim, ki so zunaj. O kvaliteti voznje omenjenega modela pa ne dvomim, ampak vedno bi me bolelo, ko bi pomislil, da bi v zrtev znamki imel 260 konjev, 4 kolesni pogon in mi ne bi bilo treba izpahovati rame vsakic, ko bi si pripenjal varnostni pas.

Stresno okno... Mi smo ga imeli na dveh avtih pred mnogimi leti, pred kratkim sem se pa prav v prej omenjenem volvicu spomnil, kako kulska je ta rec. Pogrsenje avta je pa v bistvu odvisno od modela... Na S60 zgleda hudo, na Mazdi tudi, na BMWjih ne sploh, Mercedes C je pa spet neki posebnega (in ultrahudega :p )

WRC555
16.08.2007, 15:19
Subaru Legacy?

O kvaliteti ni dileme, pa se zelooo redki so.

mrjerry
16.08.2007, 15:20
Dober predlog.

Ceprav... Smaug v legacyju... :d :d :d :d

(jerry ne more vec pisat ker se utaplja v solzah smeha in hlasta za zrakom)

dzuko, rofl :d, kdaj si nazadnje videl njegovega tipota?

Smaug
16.08.2007, 15:21
Mal tezko mi je razmisljati zate, ker bi sam v tem budgetu ubodel MPSko brez da bi trznil :)


...nakar bi tik dobil, ko bi skoz na pumpi visel :d
Porabo ima res bolano visoko...

mrjerry
16.08.2007, 15:22
Ne mislit da jo TSFI motorji nimajo ;)

Smaug
16.08.2007, 15:25
Kaj če bi ti naredil ene parim uslugo in raje kupil garsonjero, pa fural tegale tipota še par let?

Ma falus, ce bi se slo samo zame, naslednje leto nabavil enega malisana (recimo Abarth Ficaka :p) in se za ostali kes odvlekel za pol leta po svetu. Tko pa...vidis iz prilozenega.

In btw, moja bejbika je cisto v redu in bo najverjetneje ostala pri mojem srcu :approve:

Smaug
16.08.2007, 15:26
Ne mislit da jo TSFI motorji nimajo ;)

Ko sanjam me poraba ne zanima ;)

Subaru Legacy je res zanimiv predlog. Kaksni so kaj vzdrzevalni stroski/obiski servisov?

mrjerry
16.08.2007, 15:27
Mene isto ne.

Kaj pa ce bi se zdej spet mal k Passatu nagnil? Meni se zdi super avto za preracunljivega kekca, kakrsen si.
Da dobis dvolitrskega dizla s stirikolesnim pogonom pod 30k, menda ze ves.

Se ena prednost Passatov... Kdaj ujagaj kakeka ljubljanskega taksista in ga spotoma vprasaj, kako se kaj obnese.

Smaug
16.08.2007, 15:37
Ko sem objavljal temo, sem se prakticno ze odlocil za Passata (sem si pred tem vzel dobrsno kolicino casa za pregled razreda) in pri tem tudi ostajam. Je pa vedno fajn slisati mnenja ostalih in noben predlog ni za zanemariti.
Passat je se vedno najbolj optimalna varianta za ponujeno ceno, poleg tega sisa vse v razredu po velikosti (v prtljaznik bi lahko stlacil celo tebe!!). Zelo solidno narejen, lep in res udoben z najboljsimi sedezi. Edina diskusabilna tocka je uzitek pri voznji s strani voznika (vala mene!).

mrjerry
16.08.2007, 15:48
4motiona je sigurno v redu furat :approve:

Kar naenkrat si bos se kako zelel, da tiste dni vozniki plugov zaspijo.

prelude
16.08.2007, 15:51
Pa smo spet pri pasatih sam kje boste pol ko bo imel 100 km a se upa kdo pokazat vse račune okvar.

Smaug
16.08.2007, 15:58
Jap, ampak se prisel do zakljucka, da nimam potrebe po pogonu na vsa 4 kolesa. Dodatek na ceni rajsi ulozim v navigacijo pri dvopogoncu, ki ima poleg tega se skoraj za liter manjso porabo.

Smaug
16.08.2007, 16:00
Pa smo spet pri pasatih sam kje boste pol ko bo imel 100 km a se upa kdo pokazat vse račune okvar.

Nauk: 100k kilometrov je torej treba narediti dokler je se v garanciji :approve::d

mrjerry
16.08.2007, 16:02
skrtica :d

Smaug
16.08.2007, 16:07
Fof :d

Ze tko so te limene kutije predrage...

Ma ne, res nima smisla imeti nekaj, kar ne rabis. Vse kar je vec kot 3% naklon je zame ze praznik (ali pa dopust).

mrjerry
16.08.2007, 16:18
Prav zanimajo me tvoji argumenti zakaj sploh rabis avtobus, ampak mi jih bos v zivo povedal ker si seksi ko se lazes :p

Smaug
16.08.2007, 16:37
Da mava vec placa, ko zivalsko koopulirava na zadnjih mehkih(opa!) sedezih :kisses:

popka
16.08.2007, 18:30
če rabš pa velik placa, pol pa obvezno ford s-max....to je že skor garsonjera:approve:

Aldebaran
16.08.2007, 21:38
Ko sanjam me poraba ne zanima ;)

Subaru Legacy je res zanimiv predlog. Kaksni so kaj vzdrzevalni stroski/obiski servisov?

ewo iz prve roke: servisi na 15taužnt...
moči je pri 2.0 mašini in 158 konji pod haubo več kot dovolj.. Udobje na višku!!! Pa še zelllooooo ***iš zgleda...
močnejša motorizacija je v smislu 2.5 mašine in 3.0 H6 mašine... čeprav 3.0 je že mal preseravanje...
Stalni 4 kolesni simetrični pogon nudi ogromno zabave in pa seveda dodatne varnosti na cesti... pozzimi je vse kar potrebuiješ 4 zimske gume in akcija... Novi 2.0 imajo porabo nekje od 8 do 10 litrov na 100... odvisno koliko težko nogo imaš in poa za tak denar dobiš vso možno opremo, razen ledra in po mojem navigacije...

Če napišem v tolarjih: redni servis na 10 -15 tauznt: okoli 25 bivših tolarjev... večji servis na 100 taužnt pa nekje okoli 100 taužnt bivših tolarjev... In kar je najpomembnejše: stvar dela in dela in dela in dela.. vse kar je, je potreba po nadzorovanju olja v motorju ( boxer) ... to pomeni da nekako na vsake toliko preveriš nivo olja v mašini, ostalih težćav te avtomobili nimajo!!!
Naprimer na 200.000 je bil strošek servisa cca 156 tisoč bivših sit... In ja avto je še vedno pri hiši, le da ima sedaj malo manj kot 400.000 kilometrov.. No ja po skoraj 13 letih, ga čisto malo načenja rja, ampak to je že druga zgodba...

Če te pa mika dizl, pa počakaj do pomladi naslednje leto, ko pride na trg turbo dizl boxer mašina, ki bo svetovna novost ... TO bo pa res asfalt vn metalo...
Upam, da ti je v pomoč...
nekaj linkov:
nemška stran (http://www.subaru.de/)
pa še ena stran (http://www.subaru.com/)
pa še slovenska stran (http://www.subaru.si/fotvoritev1.htm)

tkole, mal sem se razpisal...
Lp

De_Tomaso
16.08.2007, 23:59
http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/jeremy_clarkson/article710808.ece

Preberi tole in če se ti vsaj malo sanja kdo je JC potem se boš odločil za Lexusa. Vsekakor v tem razredu odlična izbira s 2.2 dizlom in 170 konji. Sicer nima vzdržljivosti JTDjev, ampak je še pa vedno pred DCIji in podobnimi. Po ADACovih statistikah tudi pred recimo 2.0 TDIjih.

Če pa hočeš dirkalnik pa kakšnega malo rabljenag 330D(230) ali novo 159 2.4 JTD(210) Q4. Oba krepko nad 200 konjev in v svoji ligi kar se voznih lastnosti tiče.

prelude
17.08.2007, 08:12
ewo iz prve roke: servisi na 15taužnt...
moči je pri 2.0 mašini in 158 konji pod haubo več kot dovolj.. Udobje na višku!!! Pa še zelllooooo ***iš zgleda...
močnejša motorizacija je v smislu 2.5 mašine in 3.0 H6 mašine... čeprav 3.0 je že mal preseravanje...
Stalni 4 kolesni simetrični pogon nudi ogromno zabave in pa seveda dodatne varnosti na cesti... pozzimi je vse kar potrebuiješ 4 zimske gume in akcija... Novi 2.0 imajo porabo nekje od 8 do 10 litrov na 100... odvisno koliko težko nogo imaš in poa za tak denar dobiš vso možno opremo, razen ledra in po mojem navigacije...

Če napišem v tolarjih: redni servis na 10 -15 tauznt: okoli 25 bivših tolarjev... večji servis na 100 taužnt pa nekje okoli 100 taužnt bivših tolarjev... In kar je najpomembnejše: stvar dela in dela in dela in dela.. vse kar je, je potreba po nadzorovanju olja v motorju ( boxer) ... to pomeni da nekako na vsake toliko preveriš nivo olja v mašini, ostalih težćav te avtomobili nimajo!!!
Naprimer na 200.000 je bil strošek servisa cca 156 tisoč bivših sit... In ja avto je še vedno pri hiši, le da ima sedaj malo manj kot 400.000 kilometrov.. No ja po skoraj 13 letih, ga čisto malo načenja rja, ampak to je že druga zgodba...

Če te pa mika dizl, pa počakaj do pomladi naslednje leto, ko pride na trg turbo dizl boxer mašina, ki bo svetovna novost ... TO bo pa res asfalt vn metalo...
Upam, da ti je v pomoč...
nekaj linkov:
nemška stran (http://www.subaru.de/)
pa še ena stran (http://www.subaru.com/)
pa še slovenska stran (http://www.subaru.si/fotvoritev1.htm)

tkole, mal sem se razpisal...
Lp

Ampak v Sloveniji imamo še veliko pacientov ki ne razmišljajo o Japoncih.Sej že razumem da ga nebi kupl sam da nočjo priznat da so Japonci dobri avtomobili ...

mrjerry
17.08.2007, 09:01
Aldebaran, mi smo imeli Legacyja, pa ni prezivel toliko, kolikor ti navajas. Sicer je res, da ga nismo zvozili do konca, pocakal je pa samo enkrat, ko je sel alternator. Tako da jih verjetno imel kakih 200k km.

Sicer pa super avto.

spartan
20.08.2007, 13:04
Lepa prasica, da dol pades...povrh se ene valarje gor vrzes pa v podn jo ruknes, pa postanes poleg poslovneza se P.I.M.P. :approve:

seveda:approve:

zanimivo, da medtem ko naš folk časti vglavnem nemške avte, kar nekako pozabijo na vse ostale. Naj tudi omenim, da je pričel Quandt porod proizvodnje avtomobilov s propelerjem na nosu s strategijo; kvaliteta Mercedesa in športnost Alfe.

To pa verjetno novodobnim smrkovcem, ki mislijo, da vedo vse, kar morajo vedeti o avtomobilih, ni znano. Samo da ima lite felge pa široke gume....pa muziko na full. Duša avtomobila ni važna; zato pa je dandanes vse tako cheap in konfekcijsko.

Teo
20.08.2007, 13:51
ok, dva predloga za ta dnar mam:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1579651
in malo slabša varjanta:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1584903

Wanted
21.08.2007, 08:12
Mal še pršparaš, pa kupiš BMW 5

paradox
21.08.2007, 08:28
ok, dva predloga za ta dnar mam:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1579651...:o u madonca, kaksna cena :d

The_beast
21.08.2007, 15:20
Honda Accord 2,2 i-CTDi executive...boljše opcije ne boš našel.

se podpisem pod to.

Wanted
21.08.2007, 21:10
In kaj je takooooo strašnega na tej Hondi, da ni boljše opcije?

prelude
22.08.2007, 13:09
Vse je dobro,avto dela in dela in nič se ne kvar. Drgač se pa pogovarjamo o višjem srednjem razredu ,da neboš bmw not tlaču.

Wanted
22.08.2007, 13:50
Takega avta, da se nič ne kvar na njem, še pod našim soncem ni. Okej no pol pa serija 3 BMW, da ne bom res 5 not tlaču ja.

prelude
22.08.2007, 19:43
Serija 3 je spet dražja od accorda in avto je manjši ter ima zadaj pogon kar je primerno samo za dirkalne avtomobile.Okvar je sigurno več kot pri hondi je pa res da mašine niso slabe vendar honda ima pa res vse najboljše,govorim tja do 2.4 une dirkalne pozabimo ker so za dirkat ne vozit.

Wanted
23.08.2007, 08:27
Ej model, a ti dobiš kakšno provizijo od Honde za vsaj objavljen post? Al pa delaš pr Hondi in jo mal reklamiraš. Ker tako očitno in fanatično ne govori noben tule gor...Vendar honda ima pa res vse najboljše...pa daj no nehaj, ne moreš tega rečt no

prelude
23.08.2007, 12:14
V Sloveniji imamo en kup enih ljudi ki mislijo da so vsi švabski avtomobili najboljši.Jaz sem bolj v manjšini zato opravičeno govorim, če ne bi blo takšnih kot jaz pol bi se vsi vozili z golfom.

Wanted
23.08.2007, 12:33
Lej model, jaz če bi imel gnar, bi si takoj kupil Nissan 350Z, ker je to zame všečen avtič - Japonec, ampak ne morem pa reči, da so najboljši na svetu, pa ne vemkaj, tak kot ti trdiš za Hondo.

Nisem pa reko, da so švabski najboljši, pač izpostavil sem BMW glede na karakteristike. KVARIJO pa se vsi, neboš verjel, tud Honde se.

Brez zamere

prelude
23.08.2007, 13:56
Maš prav samo nekateri se bolj kot drugi,razlika v stroških pri bolj pokvarljivih in manj je pa velika.
Kateri se manj kvarijo in so kupci bolj zadovoljni so pa narejene statistike,samo spet so eni pametni in pravjo to nič ne verjamem ker nekatere firme podkupujejo itd.Zato se lahko samo kregamo,drgač pa jaz govorim iz svoje roke sem jih imel in jo imam Hondo ter jih poznam ki imajo Honde in to je to.Nikoli pa ne bo nekdo rekel ta firma je pa najboljša in vsi bodo tiho.

Smaug
23.08.2007, 14:15
Prosil bi, da se vzržite teh in podobnih prepucavanj v tej temi. Predlog in UTEMELJENI razlogi naj bodo jasno podlaga za nadaljno debato.

P.S: "Najboljsi" NI utemeljena razlaga!

prelude
24.08.2007, 07:17
Prosil bi, da se vzržite teh in podobnih prepucavanj v tej temi. Predlog in UTEMELJENI razlogi naj bodo jasno podlaga za nadaljno debato.

P.S: "Najboljsi" NI utemeljena razlaga!

Okej če samo ti nikoli nisi prebrav.http://forumi.siol.net/showthread.php?t=27664

Smaug
24.08.2007, 08:55
Vir?

"Honda forum"

:d, lestvica je namrec malo cudno sestavljena, poleg tega je tudi "zadovoljstvo" kupcev dvorezen mec; boljsa pri merjava bi bila recimo % okvar (da se razumemo, Honda je odlicen avto).

avalanche
24.08.2007, 09:11
In kaj je tako čudnega?

Smaug
24.08.2007, 09:32
Firma " Industry Average" kotira prevec nizko...

Ce vzamem salo na stran; skoda je definitivno precenjen avto (kakovost materiala pri modelih 2000+ je jako sibka), Nissani so bili vedno zelo zanesljivi avtomobili (vsi, ki so ga kdaj imeli, jokajo za njim), novim Volvom pa manjka se precej, da bodo postali odlicen avto za svojo ceno, vendar njihovi lastniki tega ne bodo nikoli priznali. VW in MINI bi se pak definitivno lahko znasla pred Skodo...

rock
24.08.2007, 09:45
Uf te matra ker so "Japonci" na vrhu. "Pšanc" pri VAG-u pa je pred "kuro".

K sreči imamo vask svoj pogled. Če tega nebi bilo bi se vsi vozili v "Fordih T".

Smaug
24.08.2007, 09:54
Spljoh ne. Azijski trg ponuja nekaj odlicnih avtomobilov, ki so definitivno cenejsi in boljsi od evropskih. In ce bi kupoval druzinski avto v malo nizjem cenovnem razredu, bi se najverjetneje odlocil za Japonca. Pac pa v "business class" nimajo kaj iskat, preprosto ko pasulj. Stvar, ki jo bo priznal vsak, z realnim pogledom na trenutno situacijo.

Ni mi pa jasno, zakaj bi bil VW slab avto po defaultu (ker je Honda boljsa, vem. Pa Toyota. Pa Popushimikitu tudi).

Aldebaran
24.08.2007, 10:07
preden kar koli napišem: vedite, da sem totalni subaru frik in me ne prepričajo drugi avtomobili... no pa imam vendar nekaj izkušenj tudi z ostalimi znamkami:
- vw: precenjen za tisto kar ponuja... materiali, ki so uporabljeni delujejo kakovostnoi, tko da tlele kapo dol... kar se pa opremljenosti tiče: osnovni model ima še vedno pomik zadnjih stekel na vinto (smo p aleta 2007)...
vozne lastnosti so zadovoljive, elektronika je pa elektronika - ko le-ta odpove, je čisto vseeno katero znamko imaš...
-opel: testiranje nove astre pred letom dni: sama notranjost me je prijetno presenetila, še bolj pa sama odzivnost 1,7 dizla... lepo poskočen, prijetno tih, skratka navdušujoč... materiali v notranjosti delujejo malo preveč plastično, nekako preveč instant... opremljenost: klima in podobne scence serijsko, pomik zadnjih stekel: vinta... na moje vprašanje, zakaj za vraga šparajo pri sdveh elektromotorčkih, relejih in dveh stikalih, mi je prodajalec odvrnil: ja kolikokrat se pa vozite na zadnjih sedežih in da otroci pa res ne potrebujejo električnega pomika stekel in das seveda obstaja boljša oprema, ki pa tože ima serijsko ( ja za 3-4 taužnt ojrov več?)... ko sem mu odvrnil, da se je pa včasih pšrijetno voziti z odprtimi vsemi štirimi okni, me je pa pogledal, kot da sem iz begn ušel in rekel: '' ja gospod, sej imate klimo, ane?'' ja kul, je, no...

- audi: sama tehnika in motorji odlični, vozne lastnosti z izjemo nekaj kritičnih napak pri prejšnjem TTju in pa A3jki, odlične... oprema, ja spet smo pti tem: osnoven razen klime pomika sprednjih stekel na štrom in pa nekaj ostalih zadev, ... je vse ostalo na doplačilni listi... No materiali, pritičeju slovesu znamke, so odlični... Udobje med vožnjo dolično... Je pa nekaj zadev, ki jih naši kupci gotovo ne vejo: dogajalo se je namreč pri prejšnji trojki in 4ki... ko je bilo malo vlažno vreme so se avtomatično odpirala stekla pri sovozniku, napaka na elektroniki... težave z računalniki in podobno... včasih se splača prebrati kakšne nemške avtomobilistične revije (pisma bralcev in uradne odgovore avtomobilskih proizvajalcev...

- mercedes: o tem sploh ne bom izgubljal besed, ker so roko na srce zadnje leta zelo, zelo pokvarljiva roba...
primer: sosed je kupil novega R350 4matic ( lep avto, ni kaj) in kaj se je zgodilo: ko ga je imel samo dva dni pri hiši, mu je že zatajil... Ni in ni hotel zalaufat... in tudi ko je prišel majstr iz AMZSja mu ga ni uspelo obuditi... ja in kar je najbolj zanimivo: to sploh ni osamljen primer... pojavljajo se še druge okvare...

No in potem se človek vpraša: dati cca 6,8 do ene 8 mil bivših SIT za avto in izbrati nekega evropejca?
ali dati pribljižno isti denar za nekega japonca?...za tak denar je pri Subaruju na doplačilni listi samo leder in pa navigacijaaja pa mogoče bolj zmogljiv hi-fi sistem..., kar pa roko na srce spet ni tako pomembna zadeva... Sori, ampak Japonc zmaga, ... v mojem primeru Subaru... V vseh letih kar jih imamo pri hiši, smo imeli samo enkrat težavo z alternatorjem in to je to...
redni servisi in to je to... stroški vzdrževanja zanemarljivi... nobenih težav what so ever!!!
In moj naslednji avtomobil:Legacy ali pa Forester (sicer me zelo rajca WRX STI) ampak to je pa že druga zgodba...



No seveda pa je debata v tem topicu predvsem o poslovnih limuzinah: moj glas gre audiju A6ki...

prelude
24.08.2007, 13:28
Vse uredu napisu sam tist a6 a se nisi zmotu.Debata je kaj kupiti ne glasovati,a bi ti kupil a6 takoj če ne bi subaruja.

Aldebaran
24.08.2007, 13:35
Vse uredu napisu sam tist a6 a se nisi zmotu.Debata je kaj kupiti ne glasovati,a bi ti kupil a6 takoj če ne bi subaruja.

Če bi kupoval poslovno limuzino, potem na žalost ali pa na srečo sploh ne razmišljam o drugem kot o A6... Stvar je pa v tem, da mene NE briga toliko s kakšnim avtom se kdo pripelje na sestanek ali podobne scence... ergo se bom še naprej vozil okrog s subarujem! ... če si to hotel slišat...
TO je vse kar sem hotel pripomniti, dodati in predebatirati v tej temi!

zverina
05.09.2007, 19:07
Kot receno: kupujem avto visjega srednjega razreda, ki bo zadostil potrebam solidnega poslovnega avtomobila, kar se tice same prostornosti in udobja, poleg tega pa ne bo sibak z atraktivnimi atributi. Motor naj bo dizelski, nekje 2.0, 2.2 literski motor. 150hp bo vec kot dovolj za zadovoljitev potreb. Menjalnik klasika. Dodatna oprema mi je precej vazen faktor, predvsem udobnost in navigacija, ki hodita ob bok vsaj 17" platiscem, letvicami ipd.
V glavnem hocem ***ish avto, pa ceprav se moram zaradi tega odreci rangu avtomobila.
Cena naj se giblje tam do 35.ooo€, izjemoma lahko tudi kaksnega tisocaka vec.
Sam se trenutno najbolj nagibam k Passatu (Der :d) s Highline/Sportline opremo.

Se vprasanje, ce kdo pozna kaksno relevantno podjetje, ki se ukvarja z uvozom vozil iz tujine?

novga Mitsubishi Outlander-ja, dizla, črne oz. temne zelene barve.:2thumbs:

Teo
05.09.2007, 20:04
ej, a o tanovem mondeotu je že blo kej debate?

Wanted
05.09.2007, 20:16
ej, a o tanovem mondeotu je že blo kej debate?

Začela se je Fifth Gear Sezona. S12E01. Tam so mal predstavil estate in sicer mondeota, Volvo V70 in Mrc Mrc E 320. Lahko rečem, da je creditse pobral Mondeo, tak da bo priti gud car :d

p.s. Ima zelo zelo velik prtljažnik :veryevil:

Wanted
05.09.2007, 20:17
Začela se je Fifth Gear Sezona. S12E01. Tam so mal predstavil estate in sicer mondeota, Volvo V70 in Mrc Mrc E 320. Lahko rečem, da je creditse pobral Mondeo, tak da bo priti gud car :d

p.s. Ima zelo zelo velik prtljažnik:veryevil:

De_Tomaso
25.09.2007, 10:44
V zadnjem Top Gearu, tiskanem da ne bo pomote, je primerjalni test C 220CDI, 159 in Mondeota. Kljub temu da je Top Gear angleška revija je Mondeo v testu zadnji.

mrjerry
25.09.2007, 10:56
Fejst zadnji ali pac zadnji?

(recimo, v Auto Moto und Sport je nekega dne Touareg premagal BMW X5 za nekaj malega tock od vec tisocih moznih...)

De_Tomaso
25.09.2007, 18:48
Fejst zadnji ali pac zadnji?

(recimo, v Auto Moto und Sport je nekega dne Touareg premagal BMW X5 za nekaj malega tock od vec tisocih moznih...)



Ne pač zadnji, nič kaj hudega ali velikega. Še vedno je v povprečju boljši kot polovica avtomobilov iz tega razreda, samo pač ne od teh dveh tekmecov, ki so ga tokrat primerjali.