Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Bioshock


chaser
23.08.2007, 20:17
Evo, da odprem uradno temo za Bioshock, glede na to, da je zadeva že izšla. Zdajle sem po dolgi dol-vleki testiral demo in lahko rečem, da so sistemske zahteve spet en velik fake. Nekaj podobnega kot pri RS Vegasu, ki je prav tako začuda laufal na tretjem Unrealovem srčku. Zadeva mi na 512 mb rama deluje lepše kot Stalker, in to na medium nastavitvah (verjetno še na high ne bi katastrofalno laufal). Vtise o špilu pa verjetno razkrijem jutri, ko bom stestiral še original.

chaser
25.08.2007, 09:28
Bolje pozno, kot nikoli, pravijo. Včeraj nabavil špil, probal sem ga pa ravnokar. Štorija se zaenkrat še ni ne vem kako razvila - dečko je udeležen v strmoglavlenju letala in po naklučju vstopi v prekrasen podvodni svet Rapture, nakar gredo stvari tudi tu strašansko narobe in v podvodni utopiji nastane kaos. Čeprav svet deluje rahlo Doomovsko (idealiziran svet nenadoma postane poln ruševin), je hkrati tako originalen, pisan in živ, da je morda eden najbolj občudovanja vrednih svetov v igrah ever. In ker je ponavadi tako, da se v podn špilih išče pozitivne elemente in v perfektnih tiste šibkejše, me je že takoj zmotilo, da klofanje s ključem ni najbolj atraktivno in razburljivo. Lahko bi recimo dodali vsaj še možnost blockanja, kar bi izpadlo bolj v stillu Riddicka in Condemneda, ter na ta način bilo bolj uživantsko. Saj ni švoh, ni pa nič boljše kot v kakšnem Preyu. Druga stvar, ki mi gre zaenkrat v nos, je totalna linearnost. Mislim, da je še Doom 3 imel bolj odprt začetek. Zaenkrat sem naletel le na to, da sem lahko šel skozi porušen WC, skozi katerega sicer ni potrebno. Upam, da se bo to spremenilo, kajti System shock je bil daleč od tega. Tako za primer. ;) Big Daddy in Little sister(s) sta pa itak dva prepoznavna Bioshockova karakterja, ki bosta po moje svetu ter štoriji kot sami, dodala piko na i. O grafiki pa ne bi preveč sodil, ker špil igram z medium nastavitvami. Nisem pa sploh še probal zadeve pustiti na high ter inštalirat tistih driverjev od nvidie.

http://img209.imageshack.us/img209/7872/bioshockgc3.th.jpg (http://img209.imageshack.us/my.php?image=bioshockgc3.jpg)

_Es_
26.08.2007, 11:15
Kje si ti to nabavil O.o?

Jaz to vsepovsod iščem pa ne najdem

chaser
26.08.2007, 12:16
3D Svet (http://www.3dsvet.com/news.php), vendar je PC verzija razprodana. Ponovno dobijo ta teden enkrat, kot tudi Collector's edition za PC. Sicer pa jih ima Mantis kot kaže še na zalogi : http://www.mantisplus.com/catalog/item.phtml?itemlD=1593051

chaser
28.08.2007, 16:37
Evo, končal Bioshock in tule so prvi vtisi (warning: possible spoilers). Zgodba v špilu ni napačna, ni pa najbolj razvita. Ima lep zaplet in razplet, a vmes primankuje nekaj kar bi zadevo naredilo manj "Doomovsko". Po svoje je pa dovolj raznih audio posnetkov (skopirano iz tretjega Dooma, kajpak), stenskih poslikav, plakatov in druge robe, ki nekako ponujajo vpogled v življenje v podvodnem svet, odraščanje malih sestric ter vzgojo, ki so jim jo tempirale pomembne glave Rapture cityja. Morda je možno najti celo kakšno podzgodbo. Zvok me ni najbolj fasciniral, predvsem, ker je malo problemov z večimi govori naenkrat, audio clipi so pretihi glede na šunder okolice. In zakaj bi se jaz mučil z nastavljanjem nastavitev, če razvijalci niso sami tega uspeli porihtati. Okej, detajli. Skratka, Biološki pretres je eden boljših shooterjev zadnjih let, ki kot vsi ostali špili ni brezhiben. Pa vendar nič ne more prekositi obutka, ko se po na pol uničenem podvodnem svetu streljaš z vsemi mogočimi spakami, v ozadju pa se predvaja klasična glasba. :P Ali pa, ko hipnotiziraš Big Daddy-ja, ga obrneš sebi v prid in skupaj rušita vse pred seboj. Sploh fascinanten del igre je, ko proti koncu špila še sami oblečemo "uniformo" Bid Daddyja oz. Mr. Bja ter spremljamo little sister, da opravi svoje dolžnosti ter nas pripelje do antagonista. Je pa v igri ene par grešk. Recimo orožja. S tem ne mislim na orožja kot sama (čeprav res niso kaj za dol past), ampak pridobivanje teh. Mislim, da veliko večino, če ne kar vse, poberemo že v prvi polovici igre, ter nato jasno do konca gledamo tistih 8 orožij (ups 7, oziroma ups, le 6 strelskih). Tu je famozen ključ, ki smo ga videli že tolikokrat, da sploh ni več zanimiv in pa fotoaparat, ki je dejansko inventar, a ker to ni nič ločeno, ga fašemo med orožja in lepo ostane 6 bolj ali manj nič posebnih orožij. Fajn so različne vrste streliva za orožja (načeloma tri, bojda se da še nekaj inventat, glede na nasvete v špilu) in pa nadgrajevanje, ki je verjetno najboljše do tega momenta. Povečana bojna moč ni le povečana bojna moč, temveč vse te modifikacije vplivajo na izgled orožja. Druga greška je Vita-chamber, ala vrnitev v življenje v Preyu. Je sicer v redu, ampak največkrat zelo, zelo olajša igranje. Zaključek: konkurent Stalkerju, verjetno najboljši (akcijski) špil leta in eden najboljših shooterjev na sploh. Zdaj pa letim stvar še na hard prešpilat. ;)

Edit: Saj sem šele zdele opazu, da tamale med svojim poslom dejansko uporabljajo tiste luknje. Zato sploh ni čudn, da sem jst tolikokrat zastonj municijo za Big Daddyja potrošil, ker ni imel ob sebi tamale, ki je par minut nazaj še veselo z njim šetala.