Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : avtohiša AH-MOSTE


gold.t
10.09.2007, 10:12
Pozdrav

Tole bo prišlo prav vsem tistim,ki se odločajo za nakup novega ali rabljenega avtomobila
Daewoo (Shervolet) Kalos. Še posebno na lokaciji AH-MOSTE.


Torej maja meseca pred štirimi leti sem omenjeni avto kupil v tej avto-hiši.Po približno enem letu
pa je prišlo do problema,da avto mrzel enostavno ni hotel startat.Večkrat sem ga imel na servisu tudi čez noč,da so imeli serviserji dejadski vpogled v problem.Napako pa so odkrili šele,ko so
motor razdrli na dele.Seveda so me poklicali in mi pokazali napako.Bil je odtrgan ventil. Seveda
so napako (takrat sem tako mislil) odpravili.A ni bilo vse tako kot bi moralo biti.V servisno knižico mi te okvare sploh niso vpisali.Kosem vprašal o zadevi,pa sem dobil odgovor,da mi bodo poslali
po pošti.(kar se seveda tudi NI zgodilo.Ampak v redu.Avto mi je potem deloval brezhibno in sem
na neprijeten dogodek kmalu pozabil.

Sedaj po treh letih pa se je napaka zopet ponovila.Tu pa sledi mrzel tuš.
Ko sem šel na servis zaradi problema,(povedal sem jim tudi za napako izpred treh let,da je bil
ventil odtrgan) pa seveda nočejo niti slišat.(da je to nemogoče,da avto sploh nebi deloval itd...)
So pa tudi sami ugotovili,da je napaka na enem od ventilov na taistem celindru.

Ker pa je avto sedaj star že (maja je bil štiri leta) se zadeve ne splača popravljat,ker bi me
popravilo koštalo 2.000 €.Avto pa je po njihovi oceni vreden samo še 3.000 €.(njihova izjava)



Torej,če bi mi takrat napako vpisali (kar načeloma ne počnejo zaradi tega,ker napaka pač ni
takega pomena NJIHOVA IZJAVA ) bi to napako po mojem nenju morali tudi tokrat opraviti
v sklopu garancije.Saj očitno takrat napake niso popolnoma odpravili.

Toliko od mene zaenkrat o tej Avto-hiši Moste.

In upam,da se bodo bodoči kupci sedaj malo lažje odločili,ko bodo šli v nakup jeklenega konjička.