Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Oglaševalci


Knez
13.09.2007, 19:13
To so ljudje, ki jih zelo spoštujem.

Za to, da živiš od tega, da ljudem prodajaš sranje, ki ga sploh ne rabijo, je potreben poseben talent, ki ga vsi nimamo.

Ta misel mi je šinla v glavo, ker počasi prihaja jesen, police trgovin se šibijo pod "najnovejšimi modnimi kreacijami", mesta so spet polna ljudi...srečnih, ker lahko zapravljajo..

Namreč, ne pomaga modnemu kreatorju (če ni ravno Armani), da naredi kaj novega, če nima tudi oglaševalca, ki njegove izdelke spravi v promet in narod prepriča, da je to to, da je to treba imeti.

Ti ljudje obvladujejo naša življenja.Narekujejo nam, kaj naj žremo, kako naj se oblačimo, kakšen avto naj kupimo, kam naj zahajamo, kaj naj pijemo, kaj naj beremo, katere filme naj gledamo...in še marsikaj.

Obvladujejo naša življenja.

In ob tem nas še pustijo, da si domišljamo, da smo svobodni in da samii o vsem odločamo.

Ne odločamo o ničemer, smo navadne ofce v čredi.Eni večje, eni manjše.

Odločamo samo med variantami, ki nam jih ponudi oglaševalec.

Oni pa živijo od naših frustracij, ki jih sami vzpodbujajo.Le zafrustriran in nesrečen človek je namreč dober potrošnik.

Hehe, prednost novosti je ta, da ni prav dolgo nova.Ko mi kupimo "nove čevlje", oglaševalec poskrbi, da naši novi super najnovešji čevlji več niso najnovejši..

V tem je trik kupovanja...in prodajanja...Da pacienta (kupca) najprej prepričaš, da nekaj potrebuje.Čeprav sploh ne.Potem on hrepeni.Špara...da bo kupil.zadovoljil svojo potrebo.In ko kupi...naenkrat začuti praznino.Nobenega pravega zadovoljstva..Nekakšno postnakupno razočaranje.

Boste rekli, da ni tako?

Katrin
13.09.2007, 19:32
Natančno tako je.

N glede na to, kako se boriš, da ne bi padel pod vpliv oglaševanja, pravzaprav nimaš nobene resne šanse. Razen če slučajno ne živiš sredi puščave...

misswho
23.09.2007, 20:54
jaz mislim, da tako utopično vse skupaj le ni ... zadnjič sem videla converse pulover, ki je bil res res kul. ampak ko sem videla ceno 80 EUR (za en pulover ?!) me je vse minilo. če bi bilo po tvojem - input-output, bi imela vraga že doma ... dokler ne bo 50% znižan, mi to ne pade na pamet. ampak delno pa se strinjam - medijske podobe nasploh nas fascinirajo in omrežijo do neke mere, pa vse deluje tako subverzivno, da pod razno ne opaziš ... ko sem prišla nazaj iz kambodže, ko so bili goli otročki najbolj veseli, če sem jih pobožala in jim dala svinčnik ... se je vse obrnilo na glavo :)

Katrin
24.09.2007, 13:34
Prevec mikro opazujes makro pojave. Doticni pulover je irelavanten. Ves pa, da je bil Converse in da je bil res res kul in da ni ravno pametno, da si ga privoscis. Ce oglasevanje nate ne bi vplivalo, bi bil dober katerikoli pulover iz trznice za 10 eur, pa verjetno se toplejsi.

massive
24.09.2007, 23:28
tako je knez, vse drži samo tvoj prvi stavek je napačen.

Grey
31.12.2007, 01:51
Uf, oglaševalci :nonono:...kdaj je odprta sezona lova na oglaševalce? Moram preizkusiti mojo novo dvocevko...

En poklic, ki ga skorajda preziram so oglaševalci? Zakaj? Zato, ker zmotijo ama vsak fakin' film na TVju (reklamni bloki trajajo po skoraj 10 minut), trošijo papir (material, ki ga ni neskončno, tako kot bitov v računalniku) za popolnoma nepotrebne reklamne floskule kot so NOVO!!!, AKCIJA!!!, SAMO 20€!!, DOBRO ZAME!! in ne vem kake še bedarije, ki v bistvu sploh niso akcije, ampak samo pasti za povprečnega državljana.

Mislm who the f*ck cares o nekem malem otroku, ki gre iskat Hellman's majonezo v hladilnik? Ali pa kako se nekemu zlatemu prinašalcu lesketa dlaka zaradi novih encefaloketaminov v pedigreju? Zapravljanje mojega časa in potrpljenja med uživanjem ob ogledu preljubega filma ali nadaljevanke. Te stvari so preveč invazivne in mi gredo pošteno na živce. Potem pa se sprašujejo, zakaj je porast piratstva(ki to sploh ni) TV nadaljevank...

Katrin
31.12.2007, 11:53
Za oglasne bloke med filmi pa res ni treba krivit oglaševalce. Zanje so krive prodane riti na televiziji. Ti namreč prodajajo vsako prosto minuto najboljšemu ponudniku. Niti ti potrebno oglaševati, da kupiš tisto minuto, samo denar je treba pokazat.

Snif
31.12.2007, 12:37
To so ljudje, ki jih zelo spoštujem.

Za to, da živiš od tega, da ljudem prodajaš sranje, ki ga sploh ne rabijo, je potreben poseben talent, ki ga vsi nimamo.

Ta misel mi je šinla v glavo, ker počasi prihaja jesen, police trgovin se šibijo pod "najnovejšimi modnimi kreacijami", mesta so spet polna ljudi...srečnih, ker lahko zapravljajo..

Namreč, ne pomaga modnemu kreatorju (če ni ravno Armani), da naredi kaj novega, če nima tudi oglaševalca, ki njegove izdelke spravi v promet in narod prepriča, da je to to, da je to treba imeti.

Ti ljudje obvladujejo naša življenja.Narekujejo nam, kaj naj žremo, kako naj se oblačimo, kakšen avto naj kupimo, kam naj zahajamo, kaj naj pijemo, kaj naj beremo, katere filme naj gledamo...in še marsikaj.

Obvladujejo naša življenja.

In ob tem nas še pustijo, da si domišljamo, da smo svobodni in da samii o vsem odločamo.

Ne odločamo o ničemer, smo navadne ofce v čredi.Eni večje, eni manjše.

Odločamo samo med variantami, ki nam jih ponudi oglaševalec.

Oni pa živijo od naših frustracij, ki jih sami vzpodbujajo.Le zafrustriran in nesrečen človek je namreč dober potrošnik.

Hehe, prednost novosti je ta, da ni prav dolgo nova.Ko mi kupimo "nove čevlje", oglaševalec poskrbi, da naši novi super najnovešji čevlji več niso najnovejši..

V tem je trik kupovanja...in prodajanja...Da pacienta (kupca) najprej prepričaš, da nekaj potrebuje.Čeprav sploh ne.Potem on hrepeni.Špara...da bo kupil.zadovoljil svojo potrebo.In ko kupi...naenkrat začuti praznino.Nobenega pravega zadovoljstva..Nekakšno postnakupno razočaranje.

Boste rekli, da ni tako?


Če je oglas res dober dam pred njimi kapo dol. Ampak, ker so slovenski oglasi zanič jih ne rabim. (povprečno 99% oglasov je ali grozljivo sinhroniziranih ali pa, če so naši preprosto slabih).

Aleksander Vidmar
31.12.2007, 13:26
Zdaj vsaj vemo kako vodljivi in na-lahko-prepricani smo lahko ljudje.

Jaz kupim samo tisto, kar v danem trenutku potrebujem.

Ampak res.. v svojem nabiralniku sem nabral takorekoc 1/2 kg reklamne poste. To bi, stisnjeno v briket, dalo kar nekaj minut toplote v stanovanju.

Snif
31.12.2007, 13:38
Nekateri to s pridom izkoriščamo :) (mislim toploto)