Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Izbira hatchbacka


mrjerry
02.10.2007, 10:39
Izbiram nov hatchback s tremi vrati, bencinskim motorjem najvec 1.6 in nekje med 100 in 130 konji (razlicni proizvajalci imajo razlicne motorje...). Zanimajo me sportna podvozja, eventuelno sportni sedezi in elektronski nadzor stabilnosti (med ESP). V ozjem izboru so:

VW Golf Sport GT 1.6
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Ford Focus 1.6 115KM
Toyota Auris, bodisi 1.6VVT motor bodisi 2.0 D4-D (tukaj se nisem odlocen ker avta se nisem sprobal).

Glavne zelje so:
- dobre vozne lastnosti
- zanesljivost
- udobna in prijetna notranjost

Pomagalo bi tudi:
- nizja poraba (itak so vsi na slabih 10 litrih)
- ohranjanje cene (kupujem ga sicer za `nedolocen cas')


Moja mnenja in vtisi so naslednji
Golf
Vozil sem zelo podobnega, kakrsen se zanimam (samo izgled je bil drugacen). Navdusile so me vozne lastnosti, vodljivost vozila, dinamika, obcutek sportnosti in kvaliteta izdelave notranjosti. Nad njegovo zunanjostjo (katerokoli) nisem pretirano navdusen, notranjost je `profesionalno zadrzana' (ni ne lepa ne grda). Ni mi vsec vizualno gromozanska notranjost in obcutek, kot da se vozis v kletki, saj je linija vrat izjemno visoka, sprednji del pa daje obcutek napihnjenosti. Tudi zadnja klop mi ne zgleda bas nesto. Na voljo je vsa oprema, kot si jo zelim. Znano je da drzi ceno, ima manj kot 80kW in zato ugoden za zavarovanje, obenem pa je med vsemi najdrazji tako po ceni kot po servisih.

Ford Focus
Vozil sem Focusa z opremo Sport. Vozne lastnosti so odlicne, celo nekoliko boljse kot pri Golfu. 115 konjski motor se solidno pelje, ceprav prej daje obcutek zmogljivosti kot pa dejansko je. Vzmetenje se mi zdi ravno prav trdo, sedezi so boljsi kot pri VWju, tudi poraba se mi je na testni voznji zdela zelo okej. Zal ima Focus najbolj grdo notranjost ever. Tako grdo v resnici, da mi je to eden od razlogov zakaj ga ne bi imel. Izkusenj z zanesljivostjo Fordov in cenami servisov pa nimam nikakrsnih. Moja konfiguracija je slabih 10% cenejsa od Golfove.

Alfa 147
Brez dvoma najlepsa od zunaj in znotraj. Zadnji facelift s prednjimi lucmi podobnimi modelu 159 je absolutna zmaga. Notranjost je sploh perfektna. Na voljo s 120KM motorjem (15 vec od Golfa, 5 vec kot Focus in enako kot Auris) z na papirju solidnimi lastnostmi. Nisem je se peljal, naceloma pa pri Alfah trpi build qualitiy, pa tudi mnenja o zanesljivostih se razlikujejo kot dan in noc, zaradi cesar si je tezko ustvariti pravo sliko. Trenutno obstaja akcija z do 1600 EUR popusta, vseeno pa je cenovno primerljiva z Golfom.

Toyota Auris
Toyota kot najzanesljivejsa izmed omenjenih znamk, prenovljena Corolla, pregovorno varcni in okolju prijazni motorji (like I care). Cenovno ugodna (primerljiva s Focusom), na papirju pa posteni motorji. 1.6 VVT zgleda solidno medtem kot D4-Dje vidis pravzaprav vsepovsod. Notranjost je zelo avantgardna in meni osebno ni vsec, skrbi me tudi za Toyoto znacilna cenenost nekaterih materialov. Planiram ga preizkusiti, nimam pa nikakrsnih izkusenj.


Mimogrede, iz seznama so crtani vsi francoski hatchi (307, C4 in Megane) ker veljajo za nezanesljive. Honde Civic ni na seznamu ker je predraga in grda. Predragi so tudi Audi A3, BMW serija 1 in Volvo C30. Prosim tudi, da se v debati drzimo hatchbackov. Stvari v smislu sosedov Peter je pa za 14 tisoc eurov kupil skor cist novega bemfla trojko in mu ful dobr pelje me ne zanimajo.

Prosim se za vasa mnenja in izkusnje :)

šmorn
02.10.2007, 18:24
Oblike avtomobilov ne bom komentiral, ker je to popolnoma tvoja odločitev - vsak ima malo drugačen okus.

Golfa in Focusa težko komentiram, ker jih še nisem vozil.
Sam bi se med tema dvema raje odločil za Focusa.

O Alfi same dobre stvari. Poznam nekaj ljudi, ki ima omenjeno in od njih same dobre besede o italijanski lepotici. Tudi pelje se dobro ;)

Glede Aurisa pa nimam kaj lepega za povedat. Kot si sam omenil so notri slabi materiali, tudi izdelava je površna, kar od Toyote ne bi pričakoval. Če ti je všeč notranjost, preveri še njeno funkcionalnost - prestavna ročka je zame v čudnem položaju, ki mi ne odgovarja.

Če gledam na osnovno ceno, je Alfa sicer malo dražja a nudi za to ceno veliko opreme. Sam bi izbral ravno 147. Malo zaradi oblike, predvsem pa zardi dobrega motorja, in podvozja.

popka
02.10.2007, 19:52
http://www.avto.net/2004/novavozila/oglas_oprema.asp?znamka=Volvo&ID=129435


a tale verzija ti je tut predraga? al te kej druzga kle mot? dej tega, k ta je ful seksi:shy:

Wanted
02.10.2007, 20:20
Kaj ti je Megan crkno?

Wanted
02.10.2007, 20:21
http://www.avto.net/2004/novavozila/oglas_oprema.asp?znamka=Volvo&ID=129435


a tale verzija ti je tut predraga? al te kej druzga kle mot? dej tega, k ta je ful seksi:shy:

ful grd je

mrjerry
03.10.2007, 07:12
popka, Volvo C30 mi ni pretirano vsec. Pa dejansko bi vzel NOV avto. Po taksnih specifikacijah, kakrsnih si sam zelim.

smorn, hvala za komentarje, razmisljam na podoben nacin :)

Izboru se pridruzuje se Fiat Bravo

De_Tomaso
03.10.2007, 22:44
Sam bi kolebal med 147 (blackline po možnosti) in Focusom. Pelji oba in ju preglej ter se odloči.

Ostalo pa vsaj jaz ne bi pretirano gledal.

BTW: če le imaš možnost in narediš vsaj kakšnih 15000km na leto ali več, se le odloči za (če boš slučajno izbral Alfo) JTD, ker so res odlični motorji.

Teo
03.10.2007, 23:48
golf GT je jajc..slišano z več strani, alfa je kul, sam je žal alfa, auris je za upokojence. odločuj se med bravotom in fokusom ter se potem odloči za fokusa:)

mrjerry
04.10.2007, 07:04
Za focusa sem se ze odlocil, da ga ne bom vzel. Njegova notranjost je namrec ziva katastrofa in to prevlada nad odlocitvijo. Ja, krasno se pelje, odlicno gre skozi ovinke ampak nekje je pa meja.

Alfico je nekam tezko dobiti na testno voznjo in bom moral se kaka 2 tedna pocakat. Bravota dobim ta teden (150 konjev :p ).

To da je Golf GT jajc si snel s Top Geara? Ker u stvari je to Golf s sportnim podvozjem v paketu opreme, maska mi je lepsa od klasicnega golfa, vozi pa se ga (sportnega) mnogo bolje od navadnega. Sicer me pri Golfu moti to, da je se vedno precej skop z opremo, sedezi bi lahko bili mnogo boljsi, zunanji izgled je totalen dolgcas, ni mi vsec nekoliko visji polozaj voznika in notranjost, ki sili v MPVjevsko, zadnja klop je taksna kot da bi jo iz parka pobral... Ostane samo odlicno podvozje in build quality. Ter to, da je najdrazji.

De Tomaso, dizli odpadejo ker delam zelo veliko resnicno kratkih poti, poleg tega pa obstaja se tisoc in en subjektiven razlog zakaj ne.

Wanted
04.10.2007, 07:34
golf GT je jajc..slišano z več strani, alfa je kul, sam je žal alfa, auris je za upokojence. odločuj se med bravotom in fokusom ter se potem odloči za fokusa:)

Od kot ti misel, da je Auris za upokojence???

Wanted
04.10.2007, 07:34
Kaj Megan je šel v franže???

freya
04.10.2007, 07:39
Bo to samo tvoj avto...sicer ne bi bilo slabo povprašati po željah tudi drugega voznika(/ce)?
Jaz ne bi izbrala nobenega od teh.

mrjerry
04.10.2007, 08:04
freya, to so rezultati diskusij. V igri je sicer se eden, vendar ni hatch.

Kaj bi bila pa tebi primernejsa alternativa?

De_Tomaso
04.10.2007, 08:15
Odločitev, da s eustavi proizvodnja 1.4 motorja v Golfu Gt je že padla, tako ad očitno je morali biti s tem motorjem nekaj hudo narobe, da ga že umikajo po tako kratkem času.

Glede voznih lastnosti pa sem prepričan, da je Alfica pred Focusom. Po sami zasnovi jo sicer preoblečen golf z imenom A3 dohaja, ampak na cesti pa vsaj po testih sodeč še vseeno ne. Iz lastnih izkušenj pa lahko malo egocentrično zaključim, da predelana 147GTA z lahkoto poči bmw M3 tako od semaforja do semaforja kot od Hoč do Areha.:approve:


Kako se pa vozi Auris pa ne bi mogel komentirat.


Kakorkoli se boš odločil, pri vsej izbiri zelo težko narediš slabo izbiro.

mrjerry
04.10.2007, 08:20
de_tomaso, pri golfu bi vzel 1.6 motor, ne TSIja.
A3 je zal predrag, o hot hatchih pa tukaj ne bi razpravljal, ker jih prvic niti nimam namena kupovati, drugic mi pa dol visi kdo koga poci. Ce bi ze imel svobodo izbirati med 147GTA in M3, ne biti niti sekundo razmisljal, kaj bi vzel.

bobi
04.10.2007, 08:23
Đeri, ker si izrazil željo, po bolj športni nastavitvi karoserije, bi jaz izbiral med Alfo in Bravo!
Oba sta tudi idealna za navijanje ;)

mrjerry
04.10.2007, 08:24
Tudi navijal ne bi ;) :d

Wanted
04.10.2007, 08:27
Odločitev, da s eustavi proizvodnja 1.4 motorja v Golfu Gt je že padla, tako ad očitno je morali biti s tem motorjem nekaj hudo narobe, da ga že umikajo po tako kratkem času.

Glede voznih lastnosti pa sem prepričan, da je Alfica pred Focusom. Po sami zasnovi jo sicer preoblečen golf z imenom A3 dohaja, ampak na cesti pa vsaj po testih sodeč še vseeno ne. Iz lastnih izkušenj pa lahko malo egocentrično zaključim, da predelana 147GTA z lahkoto poči bmw M3 tako od semaforja do semaforja kot od Hoč do Areha.:approve:


Kako se pa vozi Auris pa ne bi mogel komentirat.


Kakorkoli se boš odločil, pri vsej izbiri zelo težko narediš slabo izbiro.

Navajaš "predelana" Alfa 147 GTA...si se mal vprašal kaj bi naredil "predelan" M3 navadni Alfi 147 GTA???

Vseen, jerry...tell me kaj se je zgodlo z Meganom??? Sam sicer gledam tud megana, pa me zanimajo izkušnje...

mrjerry
04.10.2007, 08:29
Wanted, Megane je povsem okej in je naprodaj, pod pogojem da najdem zamenjavo, ki bi mi ustrezala.

Wanted
04.10.2007, 08:34
Wanted, Megane je povsem okej in je naprodaj, pod pogojem da najdem zamenjavo, ki bi mi ustrezala.

Aha..a je možen ogled avta..mogoče kje na netu???

mrjerry
04.10.2007, 09:58
Lahko se kaj dogovoriva. Ce si iz Ljubljane ali okolice sploh ne bi smel biti problem.

Wanted
04.10.2007, 10:16
mrjerry imaš ZS

Lp!

WRC555
04.10.2007, 10:21
Novi Bravo, je dejansko prvi FIAT, ki bi ga zelel imeti v svoji garazi in se z njim vozil ponosno. Z mocnejsim motorjem in tovarniskimi litkami je nenormalno strupen. Edina napakica Multi-jet motorjev je, da je prevec opazna turbo luknja, ko pa zagrab pa ornk zagrabi.

:p
http://images.worldcarfans.com/articles/2007/1/31/3070131.001/1009big.jpg


BTW...Astra GTC ne pride v postev?

bilbo27
04.10.2007, 10:24
Če ti ni pomembna znamka, si razmišljal mogoče še o Kii Ceed? Kar nekaj prepričljivih argumentov: 7 let garancije na mehanski sklop, 10 ali 12 (nisem prepričan) na barvo in lak, ogromno opreme za vložen denar... Samo predlog, da me ne bi gdo "napadal" zaradi tega...

mrjerry
04.10.2007, 10:27
WRC, tudi jaz razmisljam podobno o Bravotu, mi je pa v prvem planu bencinski motor (Turbojet 150 konjev). To bom stestiral, potem bomo pa videli.

Ne, Astra GTC ne pride v postev. Niti nimam objektivnih argumentov... Bravo pac vodi po lepoti, ceni in dodatni opremi, Golf pa po voznih lastnostih (pri Bravotu jih se nisem sprobal), kvaliteti izdelave in drzanju cene.

bilbo, Kia ne pride v postev. Ni mi vsec.

freya
04.10.2007, 10:28
freya, to so rezultati diskusij. V igri je sicer se eden, vendar ni hatch.

Kaj bi bila pa tebi primernejsa alternativa?

vsekakor, to je bil le medklic
drgač pa veš ti mene.....če bila samo dva, ista firma kot zdaj, le manjši

mrjerry
04.10.2007, 10:30
Ob upostevanju `samo dveh' razmisljam o drugi firmi in drugi obliki :p
Tisto mi je uber rajcig.

De_Tomaso
04.10.2007, 10:46
Navajaš "predelana" Alfa 147 GTA...si se mal vprašal kaj bi naredil "predelan" M3 navadni Alfi 147 GTA???



Sam gledam avtomobile skozi ceno. In pri recimo 55000€ se navedena predelana GTAjka gladko odpelje naprej M3ju pa verjetno še čemu. ;) Kar je v končni fazi vseeno, želel sem samo mrjerryu napisati, da se običajno alfe ponašajo z odličnimi voznimi lastnostmi (seveda med dano konkurenco).



Glede na temo pa ja, nov Bravo je tudi zelo luškan avtomobil, zlasti 1.4T s 150 konji.

šmorn
04.10.2007, 21:33
Haha... Že v svojem prvem postu, sem ti želel predlagati bravota, pa sem potem opazil, da iščeš avto z tremi vrati, takšnega bravota pa ni.

No če se boš odločal med bravotom in 147-ico, je po mojem mnenju boljša izbira bravo. 1,4 T-jet je odlična mašina (vleče zelo zvezno in močno, sicer ne tako "brutalno kot M-jet, ampak T-jet vleče bolj zvezno in tudi pri nižjih obratih). Poleg motorja je pomojem mnejnu velik plus tudi cena. Oprema je na voljo vsa (ki jo potrebuješ), je pa res, da so čakalne vrste (če nimaš sreče ali poznanstev) kar velike, sploh za rdečo maranello barvo v paketu Sport, ki je pomojem najboljši paket (sploh zaradi zunanje podobe, saj majhni detajli, ki so značilnost italijanov res poživijo avto). Tudi v notranjosti je nekaj lepih detajlov, ampak če se odločaš za nakup to že itak najbrš veš. Sam ti priporočam paket Sport ;)

mrjerry
05.10.2007, 09:52
Test Bravota iz prve roke:

Motor T-Jet 150KM, srednja oprema.

Notranjost v Bravotu odlicna. Veliko prostora za voznika in sovoznika, udobni sedezi, pregledni instrumenti, nekaj gumbov sicer na cudnih mestih (za vklop meglenk in prilagajanje visine snopa zarometov boste morali prositi sovoznika). Odlagalnega prostora ni kaj dosti, v predal pod naslonom za roke (sicer hlajen) gre natanko ena plocevinka kokakole. Tudi sovoznikov predal je majhen, zato pa je dovolj prostora za noge. Skratka, udobno je.

150 konjski turbo 1.4 motor ima kar nekaj turbo laga in zahteva nekaj malega navajanja. V koncni fazi lahko avto vozite na bolj ekonomicen nacin v nizjih vrtljajih, kjer se solidno premika. Ko pa zelite pospeske, vam jih pa turbina se kako zagotavlja. Tedaj logicno naraste tudi poraba. Na testni voznji je nekaj casa presegala 15... :shy: . Pedala in volan so za moj okus mnogo premehki. Povezanost voznika s cestiscem je slaba, kar je pri tako mocnem avtomobilu lahko ze problem. Predvsem zato, ker imas ves cas obcutek, da zadnjo polovico vozila resnicno vleces za seboj. Zadnja kolesa so ocitno res samo zato, da se spodnji odbijac ne drajsa po tleh. Povsem drugace kot v Golfu ali Fokusu, ki sta sicer manjsa, a neprimerno bolj vodljiva. Obcasno ima clovek obcutek, da vozi karavana.

Najvecja kritika gre podvozju. Vzmetenje je tako mehko, da se boste prekomerno nagibali ze pri dokaj normalni voznji skozi ovinke, po drugi strani pa kar posteno cutite ceste. Pri pospesevanju dobite prepogosto obcutek, da se avto zeli odlepiti od cestisca. Voznja v ravni crti je odlicna, avto brez problema potegne do 200km/h, pri cemer je voznja povsem normalna. Menjalnik ima sesto prestavo kar je fantasticno, prestavna rocica pa za moj okus nekoliko predolga. Prestavljanje je solidno, a ne tako natancno in gladko kot pri nekaterih konkurentih.

Obcutki so tako mesani. Po eni strani mi je avto od vseh najbolj vsecen, predvsem njegova notranjost, udobje, polozaj voznika, dodatna oprema, voznja z njim pa ni nic posebnega. Preizkusil bi sportno podvozje, pa ga niso imeli na voljo, Bravota s klasicnim pa definitivno ne bi imel. Obcutek imam tudi, da bi 120 konjski motor povsem zadoscal.

ksimon
17.10.2007, 21:32
Vem, da je čist izven teme, samo za intermezzo:

Zadnjič sem se ravno pogovarjal z enim mehanikom tu gor v Nemčiji, ki dela za VW. Mal sem ga vprašal za kvaliteto avtomobilov za izvoz in nasploh zakaj so npr. v Nemčiji avti istega ranga pa promiljo dražji kot pa v tujini. Rekel mi je, da avti, narejeni za zahod (Francija, Italija, Španija, Velika Britanija, ...), so za prodajo iz kalandra prve klase zarad konkurence. V Nemčiji se prodajajo večinoma prve klase, pa tud druge. Tretja klasa je pa namenjena za bišo jugo, Romunijo, Rusijo, Češko, ... razlik ni bistvenih, morda slabši materijali v notranjosti, več plastike, morda za nianso drugačna barva blatnikov od karoserije ipd. Zato tudi temu primerna cena. Zdaj se boste vprašali, kaj bluzim, kaj je moj point???

Point je v tem, ko kupujete nove avtomobile, kupte jih v državah, kjer prihajajo iz prvega kalandra. Zdaj ni nujno da bo boljši, ampak obstaja pa verjetnost, da bo pokvarljivost le teh manjša. Vem da je vse tole relativno, ampak jaz, po besedah mehanika, ne bom niko več kupil avtamobila v Sloveniji...no saj itak me ni več v Sloveniji, ampak če bi bil, bi šel raje drugam.

Vem, da nisem nč kej pametnega povedal, ampak sem ravno zasledil temo izbira hatchbacka in sem moral napisat tole, ker je govora o novem avtomobilu.

Ker avto pa bi ti jaz priporočel, pa itak veš;)


Veliko sreče

mrjerry
18.10.2007, 07:53
Emmm... Bmefla? :shy:

Tudi jaz sem ze razmisljal o tem, da bi avtomobile evropskih proizvajalcev narocal v tujini. Mislim da dandanes tudi ni vec vecjih tezav z uvozom. Sem pa po nekajtedenskem premisljevanju in testiranju ugotovil, da mi pravzaprav nobeden izmed njih ni tako vsec, da bi ga dejansko imel.

Wanted
18.10.2007, 15:47
Vem, da je čist izven teme, samo za intermezzo:

Zadnjič sem se ravno pogovarjal z enim mehanikom tu gor v Nemčiji, ki dela za VW. Mal sem ga vprašal za kvaliteto avtomobilov za izvoz in nasploh zakaj so npr. v Nemčiji avti istega ranga pa promiljo dražji kot pa v tujini. Rekel mi je, da avti, narejeni za zahod (Francija, Italija, Španija, Velika Britanija, ...), so za prodajo iz kalandra prve klase zarad konkurence. V Nemčiji se prodajajo večinoma prve klase, pa tud druge. Tretja klasa je pa namenjena za bišo jugo, Romunijo, Rusijo, Češko, ... razlik ni bistvenih, morda slabši materijali v notranjosti, več plastike, morda za nianso drugačna barva blatnikov od karoserije ipd. Zato tudi temu primerna cena. Zdaj se boste vprašali, kaj bluzim, kaj je moj point???

Point je v tem, ko kupujete nove avtomobile, kupte jih v državah, kjer prihajajo iz prvega kalandra. Zdaj ni nujno da bo boljši, ampak obstaja pa verjetnost, da bo pokvarljivost le teh manjša. Vem da je vse tole relativno, ampak jaz, po besedah mehanika, ne bom niko več kupil avtamobila v Sloveniji...no saj itak me ni več v Sloveniji, ampak če bi bil, bi šel raje drugam.

Vem, da nisem nč kej pametnega povedal, ampak sem ravno zasledil temo izbira hatchbacka in sem moral napisat tole, ker je govora o novem avtomobilu.

Ker avto pa bi ti jaz priporočel, pa itak veš;)


Veliko sreče

Ja, to sem tud jaz slišal, sam kakšne drastične razlike pa ni med avti.


Kerga pa ti voziš?

ksimon
12.11.2007, 20:39
Trenutno Bmw Coupe 335D

mrjerry
13.11.2007, 07:22
Sicer bi preferiral i, ampak vseen respect :p

Wanted
13.11.2007, 09:39
Trenutno Bmw Coupe 335D

Dobro to, ampak za ta denar bi dobil bistveno boljšega, npr. Nissan 350Z:p

mrjerry
13.11.2007, 10:37
rotfl
Izjava tedna :d

Wanted
13.11.2007, 18:13
No, naj se pomerita na cesti, me zanima rezultak keri je boljši...za ta denar jaz nikol nebi kupoval Bmw, ker plačaš večina denarja sam firmo, pri Nissanu pa dejansko avto in njegove superlativne lastnosti

mrjerry
13.11.2007, 19:08
Nissan ima V6 motor iz Vel Satisa. Za zacetek.

O superlativnih lastnostih bi se dalo pa posteno razpravljati. Ne bi pa se dalo razpravljati o kvaliteti izdelave. Plastika pri bmwju (avtih tega ranga nasploh) je neprimerno kvalitetnejsa in prijetnejsa na otip. Izgled je subjektivna stvar ampak vsak ki ga vidim v nissanu mi zgleda tko kot da je celo zivljenje natepaval call of duty in da ga je dobil od starcev za maturo. Tko pac nissan zgleda. In ravno takim je tudi lahko vsec, ker so se premladi in se jim ni razvil obcutek za stil. In tako edini argument folku z nissanom ostane, da je to pac najbols kar dobis "za ta dnar". Edino kar so zadeli je bocna linija ki je pac klasicno kupejevska, medtem ko je zadek tak, kot da ga sploh niso zdizajnirali. In ker niso vedeli kako linije zakljucit so jih pac zdruzili (leve in desne). Vse kar mu ostane so dokaj impresivne tehnicne specifikacije, ampak krepko dvomim da na progi nese BMWja 335i coupeja. Slednji pa je do pike v istem rangu kot audi S5 quattro. Kar se tice pa merjenja na cesti je pa tko al tko irelevantno - ve se da se na povprecni slovenski cesti najbolj uzivas s hot limuzino. Edino te namrec lahko kompenzirajo neravnost cestisc in debilno postavljene ovinke s svojim udobjem in gripom (v vecini primerov imas itak stirikolesni pogon, za bmwje pa znano da imajo fenomenalen handling ze tko). Tko da ja... Dokler Z350 stoji nekje na ulici parkiran med nekimi nakljucnimi avtomobili je se kar v redu (oziroma vsaj opazis ga). Docim pa zraven postavis enega solidnega sportnega kupeja ti je pa takoj jasno kolk je ura.

Ce se vrnem se na "ta dnar"... Glede na to da stane 46000 eurov sploh ne gre za tako poceni avto. Ze Mazda RX-8 je nekoliko cenejsa in neprimerno zabavnejsa. Slabse performanse vec kot odtehta njen handling, stilsko je pa sploh kul ker je mnogo manj vpadljiva. Za "ta dnar" pa dobis tudi Lancerja Evolution (s polno opremo), ki je pa sploh the business. Za razliko od nissana v taksnih avtih vsaj zgledas kot nekdo ki dejansko rad fura se kam drugam kot pred bachus. Isto velja za subaru imprezzo, medtem ko bos pri mazdi 6 mps "za ta dnar" se dve leti placeval zavarovanje. Sicer je res da primerjam z avtomobili iz drugega razreda, ampak glede na to da si ze tko al tko mozoljast smrkavec (ne ti) ki na sporten avto lovi lubice bi bilo pac posledicno fajn se to, da jih imas tudi kje prostor nategnit. Ker izpades res totalen debil da jih vozis domov k tastarim.

Tko. To je pac splosen vtis ki ga nekdo z nissanom pusti. Mnogo za to je pa kriv ze nissan sam s svojo reklamno kampanjo, da ne bo pomote.



Sicer je v primerjavi s prejsnjimi nissanovi Zji zelo dolg korak naprej, kar pa se nic ne pomeni saj so bili prej omenjeni podn od podna.

UrbyBiser
13.11.2007, 21:04
nissan 350Z nima motorja od velsatisa ampak je obratno :D
vem pa da maš to od clarksona....
motor v 350Z dobiva vsako leto nagrado za ajbolših 10 motorjev na svetu (ward).
Trenutno je v 350Z motor z oznako vq35hr..... izpeljanka tega motorja je v g37 coupe (infiniti) še bolj brutalna izpeljana je v nissanu gt-r.
je pa res da je star motor vq35de tudi v velsatisu.
noben audi ni tako uravnotežen na cesti kot recimo 350Z in to ravno zaradi postavitve motorja, ma pa 350Z eno manjšo težavico... avto je težek in že out of date.... se pa pripravlja naslednja generacij in mislim da bo 380Z al pa 370Z. motor bi naj mel preko 330km pa še zmeraj NA.

finta je v tem da se v sloveniji še zmeraj ocenjuje kvaliteta avta po oznaki na nosu...... v bistvu še to ni pomembno... glavno da je švaba.
Kaj vlko pa itak noben ne ve o avtih z o njihovi motorizaciji. pa če mi nekdo reče da ma športni avto noter pa ma dizla mi je to samo hecno.
ja pa vem da je audi tdi zmagal le mans, ampak če bi dovolili turbino pri isti kubikaturi na bencincih nebi blo tako.... pravila pač

ksimon
13.11.2007, 21:30
Sicer bi preferiral i, ampak vseen respect :p

Ja, sem bil ravno v dilemi med i pa d

Kar se tiče bencinerja je zvok iz cevi preprosto fenomenalen, performanse ima za odtegljaj boljše, ampak je tudi pri tem cena, ki jo plačaš. Kar se tiče porabe, pa spije kakšne tri litre več od dizla. Še vedno Bmw-jevi bencinarji radi papcajo.

Dizla sem vzel ravno zaradi porabe, kocka pa je padla tudi kar se tiče zmogljivosti, čeprav je dizel. Bmw je z novimi serijami zelo izpopolnil motor in tudi lega na cesti je fenomenalna.

ksimon
13.11.2007, 21:36
Dobro to, ampak za ta denar bi dobil bistveno boljšega, npr. Nissan 350Z:p

No ne bom nič govoril kater je boljši, ampak vsak pač dela po svoje a ne:2thumbs:

Nissan 350Z je zelo dober avtomobil, vendar jaz sem ga dobesedno "prerasel", če me seveda razumeš. Saj linije ima dobre, športne, verjamem da je motor superlativen kot ti praviš in da ima lego zelo dobro, ampak jaz ga enostavno nebi imel, sem pač zvest Bmw-ju.

mrjerry
14.11.2007, 07:13
motor v 350Z dobiva vsako leto nagrado za ajbolših 10 motorjev na svetu (ward).

Motor v 335i (torej trilitrski V6 biturbo) je bil letos motor leta. Torej je boljsi od renaultovega v6.


Trenutno je v 350Z motor z oznako vq35hr..... izpeljanka tega motorja je v g37 coupe (infiniti) še bolj brutalna izpeljana je v nissanu gt-r.

Eh... Tudi serija 3 ima svojo izpeljanko s crko M spredaj...


noben audi ni tako uravnotežen na cesti kot recimo 350Z in to ravno zaradi postavitve motorja, ma pa 350Z eno manjšo težavico... avto je težek in že out of date.... se pa pripravlja naslednja generacij in mislim da bo 380Z al pa 370Z. motor bi naj mel preko 330km pa še zmeraj NA.

Kolikor mi je znano je tudi Enzo avto in preprican sem da je bolje uravnotezen od nissana ;). Tudi 911 zna biti bolje preracunana.


finta je v tem da se v sloveniji še zmeraj ocenjuje kvaliteta avta po oznaki na nosu...... v bistvu še to ni pomembno... glavno da je švaba.

Ni cisto tako. Ko se sanja o avtih je morda to se res, ko pa imas enkrat denar v zepu pa zacenjas posteno razmisljati. Se posebej ko se stavek v tvojih mislih zacne z `za ta denar' (pred kratkim bil sam v povsem isti kozi). In ce sestejes cisto vse, kar ti ponuja en in drugi avto, je BMW 3 coupe pac boljsi. Ko pa se ti kot kupec odlocas za avto, moras pa sam dat na vago - ti je pomembna ergonomija, kvaliteta izdelave notranjosti, zvok, vonj, barve itd. itd. itd. In nekdo v koncni fazi avto kupi izkljucno zaradi znamke, mu se vedno ne mores nicesar ocitati. Denar je pac njegov. To, da nima pojma o avtih, pa tko al tko nikogar ne gane.

Glede dizlov ti naceloma dam prav, s tem da ksimon tega ni rekel.


ja pa vem da je audi tdi zmagal le mans, ampak če bi dovolili turbino pri isti kubikaturi na bencincih nebi blo tako.... pravila pač
To so sami izgovori. Ce bi namrec dovolili turbino pri isti kubaturi na bencincih bi tudi audi prisel z bencincem. Turbo. Na dirke se hodi zmagovat ;). Osebno ne bi imel dizla, vsaj dokler sanjam ;).

mrjerry
14.11.2007, 07:16
Ja, sem bil ravno v dilemi med i pa d

Kar se tiče bencinerja je zvok iz cevi preprosto fenomenalen, performanse ima za odtegljaj boljše, ampak je tudi pri tem cena, ki jo plačaš. Kar se tiče porabe, pa spije kakšne tri litre več od dizla. Še vedno Bmw-jevi bencinarji radi papcajo.

Dizla sem vzel ravno zaradi porabe, kocka pa je padla tudi kar se tiče zmogljivosti, čeprav je dizel. Bmw je z novimi serijami zelo izpopolnil motor in tudi lega na cesti je fenomenalna.

Ko sanjam pac sanjam ;).
Sicer bi najbrz v primeru kupeja v vsakem primeru vzel bencinski motor. Cene so tako ali tako visoke, tudi zavarovanja so v najvisji klasi. Mislim da si, ce bom kdaj za vse to spraskal, pac ne bom kvaril veselja z dizlom. Pri dizlih me namrec moti, da mu prehitro zmanjka vrtljajev. So pa seveda startni da pece glava. Sicer pa po ustnem izrocilu sodec slednji dizel izjemno dobro pelje. Sekvencna turbina pac dela svoje.

UrbyBiser
14.11.2007, 07:39
350Z težko primerjaš z enzom a ne? delno pa ga lahko z gt-r

pa nevem od kod ti ideja da je VQ motor izdelan pri renaultu.....

zadeva je taka da je izmenjava tehnologije med renaultom in nissanom, pač zaradi partnerstva ki ga imata zaradi cross lastništva. Ampak nissanu je glavni trg zda in japonska in dejstvo je da na trgu ZDA potrebuješ malo večje motorje na evropskem pa ne. in zato renault ni imel (zadnja leta) v ponudbi motorjev večje kubikature, medtem ko pa jih ima nissan v večini svojih modelov v ZDA, ker je bilo pač to nujno. In VQ motor, ki ga najdeš tudi v velsatisu in bo v prihodnje tudi v laguna coupe (ki je mimogrede rebadge nissana altima), je narejen pri nissanu in to nekje na japonskem.

Vse tiste izpeljanke pa sem povedal zato da ti dopovem da je to nissanov motor in ne renaultov. In od takrat ko sem slišal clarksona izgovorit da je renaultev sem skeptičen glede njegovih poznavanj. je pa res da je smešn in ga je fajn gledat.

UrbyBiser
14.11.2007, 07:52
pa tisto z wardovimi nagradami sem reko zato da bi bolj jasno pokazal da nissan dobiva nagrade za isti motor oz. za evolucije in revolucije (kot je vq35hr) že menda 12 let. kar pomeni še preden je nissan postal del alliance. In ne rečem da je najbolši motor je pa definitvno edini ki je bil med desetimi najbolšimi vsako leto in definitvno ni renaultev. renojevi motorji v nissanih so izključno dizli. mogoče še kak 1.2 v kaki micri pa še to nisem ziher. je pa bad da nissan ne jemlje evrope kot resen trg, kar se kaže pri sestavi prodajne linije..... tiida je v prodaji na japonskem že vsaj 2 leti, v zda preko 1 leto... in ker je tam hit so jo pripeljali še sem, samo kolko se meni zdi nebo všeč evropskemu kupcu (vsaj meni ni)
ni mi pa jasno zakaj ne menjajo motorizacije v altimi in jo tu prodajajo kot neko primero al pa kaj....
kolko spoštujem ghosna mi pa določene zadeve niso jasne.

nagradi pa se reče wards 10 best engines of the year. da če komu je lahko pogleda še ostale nagrajene motorje.

mrjerry
14.11.2007, 08:46
350Z težko primerjaš z enzom a ne? delno pa ga lahko z gt-r

pa nevem od kod ti ideja da je VQ motor izdelan pri renaultu.....

zadeva je taka da je izmenjava tehnologije med renaultom in nissanom, pač zaradi partnerstva ki ga imata zaradi cross lastništva. Ampak nissanu je glavni trg zda in japonska in dejstvo je da na trgu ZDA potrebuješ malo večje motorje na evropskem pa ne. in zato renault ni imel (zadnja leta) v ponudbi motorjev večje kubikature, medtem ko pa jih ima nissan v večini svojih modelov v ZDA, ker je bilo pač to nujno. In VQ motor, ki ga najdeš tudi v velsatisu in bo v prihodnje tudi v laguna coupe (ki je mimogrede rebadge nissana altima), je narejen pri nissanu in to nekje na japonskem.

Vse tiste izpeljanke pa sem povedal zato da ti dopovem da je to nissanov motor in ne renaultov. In od takrat ko sem slišal clarksona izgovorit da je renaultev sem skeptičen glede njegovih poznavanj. je pa res da je smešn in ga je fajn gledat.

Z Renaultom sem podrazil. Meni je pri nissanu vsec, da je motor atmosferski. Osebno nisem fan turbin in superchargerjev, ker se mi zdi da v real lajfu ne dajo toliko k kvaliteti dozivetja avtomobila. In ravno tu se pojavi vprasanje nissana. Kaj tocno imas od njega? Se vedno izgleda tako, kot da slightly bigger toy for a slightly bigger boy. Avto je bistveno prevec pozerski, znak Z so ukradli Zorrotu. Pedigre sicer ima, vendar ne hvalevreden. Osebno zamerim nissanu, da so skenslali Skylinea, ki je imel na trgu neverjetno dobro mesto in bil v tem smislu unikat. 350Z je pa glede na svoj izgled in performanse se vedno relativno cheap thrill. In tocno tko tudi izpade vsak, ki ga ima. V bistvu je cisto vse, kar mu resnicno preostane to, da je v tem cenovnem razredu eden najmocnejsih avtomobilov. To pa pomeni da bos na avtocesti lahko potegnil malenkost hitreje od vecine preostalih voznikov. Kar je samo cestna manifestacija nabiranja cim vec headshotov iz Unreal Tournamenta. Pointless.

ksimon
14.11.2007, 09:45
Ko sanjam pac sanjam ;).
Sicer bi najbrz v primeru kupeja v vsakem primeru vzel bencinski motor. Cene so tako ali tako visoke, tudi zavarovanja so v najvisji klasi. Mislim da si, ce bom kdaj za vse to spraskal, pac ne bom kvaril veselja z dizlom. Pri dizlih me namrec moti, da mu prehitro zmanjka vrtljajev. So pa seveda startni da pece glava. Sicer pa po ustnem izrocilu sodec slednji dizel izjemno dobro pelje. Sekvencna turbina pac dela svoje.


Hja, mogoče mu res zmanjka vrtljajev (do 4000 kar hiter pride, včasih tud do 5000), ampak nimam neke drastične potrebe po navijanju obratov do rdeče meje v primeru bencinarja, ker pač ne vidim pointa v tem. Mogoče bi v mlajših letih vzel i, ampak je to kar imam zdaj dovolj, če ne včasih tudi preveč.

Ja res je, turbina dela svoje in prav lepo jo je tud slišati. Mogoče bo drugi avto bencinar z Xdrive, ne vem:)

mrjerry
14.11.2007, 10:04
Najmocnejsi dizel, ki sem ga vozil je bil audijev 3.0 v A5. Stvar resno leti, predvsem pri speljevanju, dokler ne prides nekje do tretje prestave, pa zaradi navora zelo hitro prides v rdece (hoces/noces). Sam sem namrec zelo navajen na bencinarje in potem dizle podzavestno vedno nekoliko previsoko nateram. Sem pa preprican, da je bmwjev se za stopnico visje.

Zdaj je pa cisto odvisno, iz katerega zornega kota gledas. Dokler nimas denarja in se sprehajas po cesti opazujoc avtomobile, beres revije in podobno, si pac na nivoju sanjanja. Ko pa enkrat skesiras je pa v bistvu stvar detajlov. Osebno bi se prej odlocil za audija A5 (bencinski motor), kar pa ne pomeni, da obeh avtomobilov ne spostujem. No... Se raje S5... :shy:

Razlog, zakaj so mi vsec nemski avtomobili pa je predvsem ta, ker je njihov vlozek v razvoj tistega, kar je pri avtomobilu najpomembnejse, ogromen. Gre za motorje, menjalnike in vzmetenje v prvi vrsti. Stroski, ki so pa s tem povezani, so pa enormni. Ampak to kar dobis danes v nemskem motorju potem po letu do treh prekopirajo ostali. Vcasih bolj, vcasih pa manj uspesno.

UrbyBiser
14.11.2007, 10:24
http://www.nissanusa.com/gt-r/

to je novi skyline ki več ni skyline ampak samo gt-r

drugače se je skyline prodajal še v avstraliji kot nissan skyline in v zda kot infiniti g35.

jaz osebno si tudi nebi kupil Z-ja. nekak nisem privrženec športnih avtov, ker mi je premali :D niti par kolegov nebi mogo peljat na plezanje :D
mi je pa osebno zelo všeč.
se pa bom vedno postavil na stran nissana ko bo vprašanje o tehnologiji.
Naj bo to motor, 4wd, hicas, avtomatski menjalnik,.....

mrjerry
14.11.2007, 10:45
Zanimivo :)

Precej bolj fokusiran od zja. Bi pa kljub temu prej imel kakega XKja ali AMV8 kot pa tole :approve:

Aldebaran
14.11.2007, 19:26
mrjerry: zapelji se en dan mimo Subaru salona pogledat novo imprezo... Pictures doesn't do her justice:)

Wanted
15.11.2007, 18:11
Hja Impreza, zelo dober in všečen vse do zadnjega...tanova je pa katastrofa...če pa še jo Tiff skritizira, pol pa je nekaj na tem...

Teo
15.11.2007, 22:00
kwa ti buksl, as se že odloču in kej kupu al še vedno dež kličeste v ti temi?:D

UrbyBiser
16.11.2007, 06:57
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times

najhitrejši serijski avto na noerdschleife je nissan gt-r in to za več kot dvajset sekund kot recimo kak AM V8 vintage,

je pa bil avto naret kot 997 killer, tak da ni to ravno primerjava :)

jaz pa drugače navijam za kako kia ceed ker mi je seksi :D (vsaj jaz bi jo vzel) pa še relativno lepa cena! IN verjamem da delata hyundai in kia dobre avte.... hyundai je to dokazoval vrsto let in si s tem pridobil zaupanje kupcev, kar kaže vedno večja prodaja avtomobilov in glede na to da je med kio in hyundayem zelo mala razlika pač zaradi lastništev, se po mojem tudi splača gledat za kiami, sploh pa za kio ceed. vsaj po mojem.

mrjerry
16.11.2007, 07:02
kwa ti buksl, as se že odloču in kej kupu al še vedno dež kličeste v ti temi?:D

Sem ze narocil.

Urby, Kia Cee'd in Hyundai i30 sta pod sminko enaka. Meni sicer nista vsec ne eden ne drug, sta pa verjetno solidna avtomobila. Podobno kot Toyota Aygo, Citroen C1 in Peugeot 107.

De_Tomaso
17.11.2007, 19:13
http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times

najhitrejši serijski avto na noerdschleife je nissan gt-r in to za več kot dvajset sekund kot recimo kak AM V8 vintage,

je pa bil avto naret kot 997 killer, tak da ni to ravno primerjava :)
.

Urbybiser zakaj čisto vsi, ki to navajate, pozabite povedat, da je bil GT-R ob tem podvigu na slick gumah in se tako sploh ne ve koliko je res hiter na normalnih serijskih gumah. ;) Zagotovo je počasnejši od 430 Scuderia in verjetno tudi od 911 GT3 RS.

Ampak seveda takšne malenkosti ne morijo nobenega fana.

UrbyBiser
18.11.2007, 08:09
nisem se mislil odzvat pa vendar:
http://townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f165732/7

ne govorit na pamet samo zato ker je kr en nissan hitrejši od lambotov, ferarijev in bugatija.....