Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Slovenski avto leta


mrjerry
20.11.2007, 15:23
Med reklamami zgoraj se obcasno prikaze link za glasovanje za slovenski avto leta.

Zanima me, kateri avto sploh je slovenski?

Zakaj potem med "slovenskim vinom" leta ne najdemo vsega, kar ponujajo bolje zalozeni supermarketi? Prsut leta ne bo nujno samo kraski. Da o Slovenki leta raje ne zacenjam... :nonono:

Glasoval bi pa za Audija S5, se razume :p

avalanche
20.11.2007, 15:32
Noben avto ni slovenski. Tu se samo slovenski kvazi strokovnjaki pokažejo in oddajo svoje strokovne mnenje, da jih širna Slovenija vidi, nato pa določijo popolnoma zgrešen avto za avto leta. Sicer pa večina teh avtomobilov leta poteka enako in so podobno nepomembni. Samo poglej zadnji izbor evropskega avta leta. Zmagal je nek Fiat 500 in to med konkurenco Audija A5, BMWja X5, Lexusa LS, Mazde CX-7, Volvota in podobnih. :nonono:

mrjerry
20.11.2007, 15:34
Hoces rect da bo (spet) zmagal Twingo? :clown:

avalanche
20.11.2007, 15:43
No, če že imamo to temo, lahko tukaj položimo stave o finalistih in zmagovalcu ter za koga boste/bi glasovali.

Torej po mojem mnenju bodo v finalu Fiat Bravo, Kia Cee'd, Peugeot 308, Renault Twingo in Toyota Auris. Ne izključujem pa možnosti, da bosta prvič vfinalu dva avtomobila iste znamke (Renaulta namreč). In ja, mislim, da bo zmagal Twingo. K je pa tkoooo luštkan. Pa še v rdeči se ga dobi.

No, moj glas gre Mondeu.

mrjerry
20.11.2007, 16:14
Ne vem kako jim vedno uspe trofniti hatchbacka.

silence
20.11.2007, 16:17
Jest sem za japonce. :angel:

Smaug
21.11.2007, 08:31
A5 je zame svetovni avto leta, po vseh karakteristikah, gledano na razmerje kaj nudi/cena :approve:

popka
21.11.2007, 09:37
Jest sem za japonce. :angel:

honda:approve:

mrjerry
21.11.2007, 14:03
In kaj je ze Honda letos lepega spravila na trzisce? :shy:

(Razen Civica Type R?)

silence
21.11.2007, 14:04
Đeri, dej razum, da na vse se pa tud ne mormo zastopit. :dontknow:

pOpek... suziki no... :shy:

mrjerry
21.11.2007, 14:07
Lahko se vsaj potrudimo ;)

Suzuki??? :o :o :o

Oh c'mon.

Aldebaran
21.11.2007, 14:08
nova Impreza:) :p :p

mrjerry
21.11.2007, 14:09
nova Impreza:) :p :p

Oh shut up :clown: :d :d

silence
21.11.2007, 14:10
Men je Impreza nagravzna, tko kot vsi sportni avti. Samo vozit se je pa fajn, to pa priznam. :blush:

silence
21.11.2007, 14:11
Lahko se vsaj potrudimo ;)

Suzuki??? :o :o :o

Oh c'mon.A ves uno; do smrti se ucimo? :d

mrjerry
21.11.2007, 14:15
Impreza ni sporten avto ampak je druzinska limuzina!

silence
21.11.2007, 14:24
Druzinska limuzina. :rolling::rolling:

Druzinska limuzina je Mercedes Vito. :p

http://search.exclusivcarhifi.ch/sioux/image/sx-image-138.jpg

http://www.carstylingonline.com/resimler/dizayn/4.jpg

mrjerry
21.11.2007, 14:26
ubogo bitje :nonono:

silence
21.11.2007, 14:29
:d :d :d Kjurc dragi, nisem ti jest pleh baba. :p

Najprej uporabnost, pol lepota. :approve:

Aldebaran
21.11.2007, 14:29
Oh shut up :clown: :d :d

:veryevil:

Men je Impreza nagravzna, tko kot vsi sportni avti. Samo vozit se je pa fajn, to pa priznam.

Ne, no ... to jo moraš v živo videti, ker ji slike enostavno delajo krivico...

silence
21.11.2007, 14:30
Ne, no ... to jo moraš v živo videti, ker ji slike enostavno delajo krivico...Sej ce sem se vozila v njej, pol sem jo verjetn mogla u zivo vidt a? :shy:

mrjerry
21.11.2007, 14:40
Imprez je vec s tem da letos...

mah...

forget it

silence
21.11.2007, 14:42
Ja, . Mas prou, blage nima kuge je letos ven prslo.

Vec al pa ne, so pa vse na isto sceno narejene.

avalanche
21.11.2007, 14:59
Subaru me je že resno prestrašil, ko je najavil novo Imprezo v obliki kombilimuzine. :shy:
Ampak na srečo se niso vsi Subarujevci v glavo udarli, tako da je sedaj tudi limuzina, in kmalu še the mighty STi.

avalanche
21.11.2007, 15:01
Lahko se vsaj potrudimo ;)

Suzuki??? :o :o :o

Oh c'mon.

A maš mogoče kej proti Suzukijem? :mad: a? A?

popka
21.11.2007, 18:11
In kaj je ze Honda letos lepega spravila na trzisce? :shy:

(Razen Civica Type R?)

http://automobiles.honda.com/cr-v/ :approve:

silence
21.11.2007, 18:24
O ja. :p

mrjerry
22.11.2007, 09:01
http://automobiles.honda.com/cr-v/ :approve:

bols da ne bi :d

mrjerry
22.11.2007, 09:03
A maš mogoče kej proti Suzukijem? :mad: a? A?

Ni imeti kaj proti njim, ker govorijo ze sami zase.
Razen tanovega swifta ki je kinda cute.

Aldebaran
22.11.2007, 09:33
Sej ce sem se vozila v njej, pol sem jo verjetn mogla u zivo vidt a? :shy:

v mislih sem imel tole
http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010710010550330

ja t3h mighty STI je pa tisto kar otroci po tihem nestrpno čakamo:)

silence
22.11.2007, 09:52
Aja. :shy: Men se zdi, da una Hondica od pOpke zmaga tole Imprezo za salo. :p

Aldebaran
22.11.2007, 09:53
Ni šans...

silence
22.11.2007, 09:55
Eh, ti si prehud Impreza laver.:clown:

mrjerry
22.11.2007, 09:57
Aja. :shy: Men se zdi, da una Hondica od pOpke zmaga tole Imprezo za salo. :p

:nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling:

silence
22.11.2007, 10:03
:nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :rolling: :rolling: :rolling: :rolling: :angel: Evo, se eno: ne zamenam Balenota za Imprezo. :approve: :d

mrjerry
22.11.2007, 10:10
Ej, meni ni tezko najti boljsega avta od impreze, zato sem naravnost brez besed, ker ti konsistentno uspeva metati na mizo sama jajca.

zverina
22.11.2007, 10:12
v mislih sem imel tole
http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010710010550330

ja t3h mighty STI je pa tisto kar otroci po tihem nestrpno čakamo:)


kaj pa mitsubishi evotu manjka?:d

Aldebaran
22.11.2007, 10:13
jah po želji, ane:angel: :veryevil:

zdej pa dost spema, a prov!!!

popka
22.11.2007, 10:28
bols da ne bi :d

ne seri...ta avto je majka bistrička:approve:

prelude
22.11.2007, 18:35
In kaj je ze Honda letos lepega spravila na trzisce? :shy:

(Razen Civica Type R?)
A druge firme vsak let spravjo enih pet modelov?:nonono:
Honda ma trenutno vse dobr tudi recimo accord čeprav bo kmalu prišel novi.
Če tep niso všeč Honde pol ne seri.Če bi vedu kakšne so Honde nebi sral:nonono:
Tolk ko ma Honda različnih modelov jih je mal firm na svetu!

šmorn
22.11.2007, 19:56
Jest pravm Fiat Bravo :)

mrjerry
23.11.2007, 08:47
A druge firme vsak let spravjo enih pet modelov?:nonono:
Honda ma trenutno vse dobr tudi recimo accord čeprav bo kmalu prišel novi.
Če tep niso všeč Honde pol ne seri.Če bi vedu kakšne so Honde nebi sral:nonono:
Tolk ko ma Honda različnih modelov jih je mal firm na svetu!

Tocno vem kaksne so Honde. Eno izmed njih celo vozim.
In mnogo hondinih modelov v sloveniji sploh ne dobis.
Saj ne da bi bilo to tako zelo slabo...

avalanche
23.11.2007, 21:59
Ni imeti kaj proti njim, ker govorijo ze sami zase.
Razen tanovega swifta ki je kinda cute.

Sploh nimaš pojma, kašni avtomobili so to.:approve:

snežko
24.11.2007, 11:39
:) ferrari gto

deko
26.11.2007, 14:27
Js sm tud prec za Fiat Bravo, sam zanima me kok cajta ze poteka to glasovanje za slovenski avto leta 5 al 16 let? :)

mrjerry
27.11.2007, 08:51
Po tehtnem razmisleku, Aston Martin V8 Vantage Roadster :approve::approve:

WRC555
29.11.2007, 10:47
Subaru Impreza!

Smaug
05.12.2007, 10:05
Jazst bi dodal se tanovega ficaka (kako sem le lahko pozabil!) :approve:

Sicer bolano predrag, vendar je narejen naravnost fantasticno!

Ce bi potreboval avto samo zase, bi definitivno nabavil novega Abartha :approve:

avalanche
24.12.2007, 17:24
Prvi krog je zaključen, v finale pa so se uvrstili Audi A4, Mazda 2, Toyota Auris, Peugeot 308 in Renault Twingo.

Audi ima ogromno prednost po števili glasov pred ostalimi, največji absurd pa je uvrstitev Twinga. Avto namreč sploh ni zbral dovolj glasov, vendar so se "strokovnjaki" odločili, ker po nekem čudnem lahko poljubno uvrščajo avtomobile, da mora ponos slovenske industrije nastopati v finalu. Ker naj bi bil tako pomemben za gospodarstvo. Tako so nefer izločili Mondea, ki bi se drugače moral uvrstiti v finale.

Pa v čem je potem sploh fora glasovanja ljudstva, če "strokovnjaki" vseeno kar določijo, kdo bo v finalu, "strokovna" žirija pa bo sedaj itak največ glasov podelila Peugeotu zarad kurčeve uporabnosti, dostopnosti in cenovne ugodnosti, katerih sploh nima. Čeprav je absolutni zmagovalec že zdaj Audi. Ampak kaj pa ljudstvo ve. Francel bo že vedu, kaj je avto. Ali pa recimo urednik Novic, kjer ni bilo še niti enega članka o avtomobilh, ki bil vsaj manj slab.

Zakaj se mi sploh gremo to? Določimo Twinga za avto leta vsako leto. Itak je to edini slovenski avto. A delamo še kak avto? :nonono:

gloris
24.12.2007, 19:59
A delamo še kak avto? :nonono:

Clio 2, pa še dobro se prodaja. :approve:

Twingo 2 je francoski in ne slovenski. Izdelujejo ga Bosanci v Renaultovi tovarni, ki stoji v Sloveniji.
Kako to vem? Sem eden redkih, ki še dela tam. :)

vizitor
02.01.2008, 11:47
Toyota uris je kar posrečena

andreaaaaa
02.01.2008, 12:17
ma ne honda -civic premaga vse...

HONDA je zakon :) :) :)

Marduk1
02.01.2008, 15:33
za ženske mogoče že

andreaaaaa
02.01.2008, 15:37
za ženske mogoče že

eh , ti si ženska.... pismo :censored:

pa saj je ql avto . . . .
sam to ti ne razumeš!

popka
02.01.2008, 21:26
kje je pa moja hondica cr-v?:o:nonono::(

freya
03.01.2008, 07:21
naredte anketo, ane ;)

itak da zmaga A5

prelude
03.01.2008, 17:13
naredte anketo, ane ;)

itak da zmaga A5
Zakaj že?

mrjerry
04.01.2008, 07:47
Zato ker je:
1. Dobrodosla svezina v znamki.
2. Fenomenalno lep avto (celo ledice se mu lahko odpustijo).
3. Fantasticen za voznjo.
4. Dovolj drugacen od tekmecev v razredu (predvsem Mercedes CLK in BMW 3 Coupe), da ima povsem lastno ciljno skupino kupcev.

prelude
04.01.2008, 08:24
Vsi gledate pri avtomobilih kaj ima.Kolk kušta pa itak nobenga ne briga ker nimate tolk dnarja.Nemci so najdražji avtomobili zato tudi ima marsikatero stvar in to pozabljate.

mrjerry
04.01.2008, 08:26
Cena je pomemben faktor tukaj zraven in ce ga primerjas z neposredno konkurenco - je cenejsi od mece CLK in mislim da tudi nekoliko cenejsi od BMWja 330d coupe (spec to spec). Za slednje nisem siguren, sem pa 100% da je cenejsi od CLK. Torej?

mrjerry
04.01.2008, 08:28
Aja, pa Audi (celo) S5 je cenejsi od Masseratija GT, Aston Martina DB9, Ferrarija 612, Bentley Continentala GT in drugih grand turismov. Torej?

Smaug
04.01.2008, 08:47
Glede na kakovost izdelave, opremo in voznost je Audi A5 prav lepo uravnotezen avto, ne vem zakaj morajo nekateri konstantno tupiti, da so Audiji dragi, pri temu pa so zadnjic cene pogledali presnje tisocletje. Sicer imajo drago dodatno opremo, vendar tudi vedo zakaj...
Drugace pa je Audi A5 v svojem rangu definitivno izstopajoca izbira in prinasa prgisce osvezitve na trzisce, gledano tudi z vidika splosnega razvoja avtomobilizma in oblikovanja.

Ce se vrnem na temo; proglasitev kaksne gnile skatle za avto leto, kar je postal trend v zadnjih letih pri nas, je enako, kot proglasiti Union Olimpijo za klub leta; sicer igrajo za en falus, ampak imajo pa poceni ekipo, ane.

mrjerry
04.01.2008, 09:17
Hmno... Poceni ravno niso. Ampak mislim da pri nakupu takega avtomobila dobro ves, kaj placas. In koncno, srednje veliki coupeji z 200+ konji niso nekaj, kar bi bilo bare essential. Na tem nivoju pa ipak nima nikakrsnega smisla razpravljati o ceni.

Smaug
04.01.2008, 10:11
Kot omenjeno zgoraj; ce je nekaj x-krat ceneje, nikakor ne more biti enako kakovostno (nekaj, kar se ljudje dandanes nikakor ne morejo nauciti).
Jazst samo pravim, da ni drag za to, kar ponuja in da ni drag za svoj razred :approve:

prelude
05.01.2008, 07:28
Vsi nekaj premlevate o 50 tisoč evrih.Tisti ki bi nabral tolk pa če ne bo zadovoljen bo dal še 20 tisoč zravn pa bo mel raketo.Itak da so to predragi avtomobili ki ti ponuja luksus in nenormaln nepotrebno moč ter onasneževanje z okoljem.Že 30 tisoč evrov je preveč, pa dobiš spodoben avto kar je pa še več je pa preseravanje po nemško,če odštejem wv,ford in opel.Sploh pa če pogledamo omejitve na cesti nikakor ni prava izbira Audi a5 z tolko keša.
Nekateri dajo za avto tolk dnarja pol si ti pa prlimajo na odbijač na avto cesti. Mi pa narod kakršn smo mi si mislimo kak avto ma ne pa kakšen primitivc je not v avtu ki se razkazuje z dragim avtom.Naselje 50,izven naselja 90 in na avtocesti 130 in avto je dej važn da ma več kot 200 km HALOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smaug
05.01.2008, 16:17
Tukaj se popolnoma strinjam s teboj; avtomobili visje od srednjega ranga so preseravanje. Prav tako kot bifteki. In alkohol. In pocitnice v tujini. Savne. Hrana, ki jo jemo v gostilnah. Vecji monitorji in TV-ji od 14". Smucanje. Kupovanje DVD-jev. Unicevanje piva s prijatelji v obliznji gostilni...se in se tega.

And frankly said; I don't give a **** about it! :approve:

Delam zato, da si privoscim tisto, kar mi je vsec, pa naj bo to nova zbirka Dostojevskega, A5 ali pa izlet po svetu. Pac optimiziram, kjer je financno potrebno in se recimo ne vozim z Aston Martinom. Se :p
My money, my spending spree...

P.S.: Kakovost vozila ne vpliva na stanje duha voznika. Po drugi strani spet ne mores pricakovati, da se bo nekdo z 264x drazjim in mocnejsim avtomobilom peljal za tabo, ker se tebi hoce peljati po omejitvah. Ga pac spustis naprej.

P.P.S.: Spet se ponavljam; izbiramo dosezek leta na nekem podrocju, ergo ni realna izbira najcenejse in najbolj ekonomicno. Po tej logiki pac proglasimo vsako najcenejso stvar za dosezek leta, ker si jo najvec ljudi lahko privosci. Juhej-juhej!

mrjerry
07.01.2008, 07:33
prelude, lepo si napisal, mimogrede pa (ze spet) pokazal, da ne razumes osnovnega vprasanja. To pa je, kateri je avto leta in ne kateri je best value avto leta. Ce bi se pogovarjali o tem, tudi sam sigurno ne bi predlagal tega, kar sem.

Kaksna tocno je pa razlika ti je pa ze smaug povedal.

prelude
07.01.2008, 08:24
Ja vidiš tukaj mi pa ne gre ena stvar v glavo,kako naj bi bil audi a5 slovenski avto leta ko jih na cesti skoraj ne vidiš razen v salonih in revijah.Prej bi pa lahko rekli da si slovenci želimo ta avto.

mrjerry
07.01.2008, 08:42
Sem jih videl ze kar nekaj. Tudi dva S5 sem ze videl. Je pa najbrz tudi normalno, da si zelis necesa, kar je vrhunsko.

Ali kaj potem? Predlagas najbolje prodajan avto v SLO kot avto leta?

Smaug
07.01.2008, 09:02
Mislim, itak je ze sam koncept izbire totalno zgresen in idiotski; ne izbiramo niti najboljse niti najbolj prodajano, niti najbolj zazeljeno niti naj-nekaj: izbiramo (pravzaprav izbirajo) nekaj, kar se zdi optimalna izbira ljudem, ki o tej stvari v 70% nimajo dovolj pojma, da bi lahko v lokalni gostilni metali pijane pripombe.
Ampak hej, nekje je treba zafilati programski prostor in uvaliti se sponzorja dva!

nejc
07.01.2008, 09:25
Mislim, itak je ze sam koncept izbire totalno zgresen in idiotski; ne izbiramo niti najboljse niti najbolj prodajano, niti najbolj zazeljeno niti naj-nekaj: izbiramo (pravzaprav izbirajo) nekaj, kar se zdi optimalna izbira ljudem, ki o tej stvari v 70% nimajo dovolj pojma, da bi lahko v lokalni gostilni metali pijane pripombe.
Ampak hej, nekje je treba zafilati programski prostor in uvaliti se sponzorja dva!
Avto leta NAJ bi izbirali uporabniki(podrobnosti ne poznam, razen, kar sem prebral v tej temi...tisto o strokovni režiji, katere mnenje prevlada)

V Sloveniji je cca milijon registriranih osebnih vozil, torej imamo tudi cca milijon uporabnikov teh vozil, kar znese cca milijon mnenj(na žalost niso niti približo vsa zajeta pri izbiri avta leta). Optimalna izbira za večino je seveda precej drugačna od izbire nekoga, ki se na avte bolje spozna ali je večji ljubitelj od večine.

@prelude: Koliko je kdo pripravljen dat iz SVOJEGA ŽEPA za avto, je stvar posameznika. Kdo si ti, da boš ocenjeval, da je 30k eurov več kot dovolj?:dontknow: Po isti logiki lahko tebi kdo soli pamet v smislu, "A samo 30k eurov boš dau?". A ma zarad tega prav?:nonono:

mrjerry
07.01.2008, 09:35
Mislim, itak je ze sam koncept izbire totalno zgresen in idiotski; ne izbiramo niti najboljse niti najbolj prodajano, niti najbolj zazeljeno niti naj-nekaj: izbiramo (pravzaprav izbirajo) nekaj, kar se zdi optimalna izbira ljudem, ki o tej stvari v 70% nimajo dovolj pojma, da bi lahko v lokalni gostilni metali pijane pripombe.
Ampak hej, nekje je treba zafilati programski prostor in uvaliti se sponzorja dva!

Pa resiti kaksno fabrko :clown:

Smaug
07.01.2008, 09:41
Avto leta NAJ bi izbirali uporabniki(podrobnosti ne poznam, razen, kar sem prebral v tej temi...tisto o strokovni režiji, katere mnenje prevlada)


Ne spremljam tovrstnih izbir, tako da ne bom trdil nic, kar se izbire tice. Vendar kolikor vem, v Sloveniji ne mine tekmovanje, kjer ne bi strokovna zirija dodala svojega kosa pogace. Kar je z drugimi besedami navaden falus in vreca fekalij, kar se izbire tice (pac mocnejsi sponzor zmaga).

mrjerry
07.01.2008, 10:14
nejc, saj ravno zato smo pa odprli svojo temo :cool:

Isto je z naj popevko, naj bejbo, naj obcino, naj orehovo potico ipd :clown:

prelude
07.01.2008, 12:22
Ne spremljam tovrstnih izbir, tako da ne bom trdil nic, kar se izbire tice. Vendar kolikor vem, v Sloveniji ne mine tekmovanje, kjer ne bi strokovna zirija dodala svojega kosa pogace. Kar je z drugimi besedami navaden falus in vreca fekalij, kar se izbire tice (pac mocnejsi sponzor zmaga).

Popolnoma se strinjam in tako tudi je.

prelude
07.01.2008, 12:28
Avto leta NAJ bi izbirali uporabniki(podrobnosti ne poznam, razen, kar sem prebral v tej temi...tisto o strokovni režiji, katere mnenje prevlada)

V Sloveniji je cca milijon registriranih osebnih vozil, torej imamo tudi cca milijon uporabnikov teh vozil, kar znese cca milijon mnenj(na žalost niso niti približo vsa zajeta pri izbiri avta leta). Optimalna izbira za večino je seveda precej drugačna od izbire nekoga, ki se na avte bolje spozna ali je večji ljubitelj od večine.

@prelude: Koliko je kdo pripravljen dat iz SVOJEGA ŽEPA za avto, je stvar posameznika. Kdo si ti, da boš ocenjeval, da je 30k eurov več kot dovolj?:dontknow: Po isti logiki lahko tebi kdo soli pamet v smislu, "A samo 30k eurov boš dau?". A ma zarad tega prav?:nonono:

V Sloveniji imamo veliko uporabnikov ki ne vejo kaj je dober avto in ne priznajo okvar ter vseeno hvaljo svoj avto.Še zmeraj smo nagnjeni na avtomobile Nemškega izvora in mislimo večje močneje je najboljše.Zato pri nas ne moremo pričakovat eno mnenje ki je itak še sforsiran od avtomobilskih znamk.:nonono:Zato govoriti o Audiju A5 je za mene popolnoma nesmiselno.Saj je boljši od marsikaterega vendar je tudi dražji.

mrjerry
07.01.2008, 12:39
Pa to ne mors verjet.

Za zacetek si vzemi en konkreten model. Dokler ne pridejo ven V6 bencinski, se lahko prestavis tudi na S5 z V8 motorjev. Zdaj si pa naredi seznam sportnih GT kupejev z V8 motorji in bos videl, kje si s ceno. Povsem normalno pa je, da Audija A5 ne mores primerjat s Hondo Accord. Ampak v tem primeru in tej logiki mi se vedno ni jasno, zakaj potem vsi ne furamo Dacie Logan. It is a car, right?

prelude
07.01.2008, 16:48
Kompromis je treba upoštevat.Dacia je zanič in nevarna,v6 in v8 pa je samo bahanje ter spuščanje plinov v ozračje.Štekaš mrjerry.To hočem povedat.

Smaug
07.01.2008, 16:55
...in optimalna izbira med V8 in Dacio Logan je A5 :approve:

Vidis, koncno smo prisli do enakega zakljucka.

mrjerry
07.01.2008, 17:43
Pa se temo je falil.

Tuki govorimo o avtu leta, ne o s tretjih oseb zvanih materialisticnih metod dvigovanja samozavesti.

prelude
07.01.2008, 20:05
V Sloveniji izbirat avto leta je brez veze.Zato me tudi bolj mal briga kateri avto naj bo avto leta.Naslednji moj avto bo hibrid .mrjerry ti pa zarad mene kup avdija v8.

avalanche
07.01.2008, 20:25
V Sloveniji izbirat avto leta je brez veze.Zato me tudi bolj mal briga kateri avto naj bo avto leta.Naslednji moj avto bo hibrid .mrjerry ti pa zarad mene kup avdija v8.

Toyota Prius mogoče?

prelude
08.01.2008, 07:22
Honda civic je cenejša,drgač pa tut prius je uredu.

mrjerry
08.01.2008, 08:12
V Sloveniji izbirat avto leta je brez veze.Zato me tudi bolj mal briga kateri avto naj bo avto leta.Naslednji moj avto bo hibrid .mrjerry ti pa zarad mene kup avdija v8.

Zanimivo koliko imas kljub temu za povedat v temu o avtu leta.

prelude
08.01.2008, 11:07
Povedal sem svoje mnenje,za razliko od tebe myjerry bolj komentiraš mene kot temo tko,da dobim odpor debatirat v vsaki temi ko si ti prisoten.Torej če na kratko povem je za mene brezsmiselno izbrat avto leta v Sloveniji ki si ga lahko privošči samo nekaj % populacije.Itak so pa prisotni drugi lobiji tko da je še bolj nepošteno.Drgač pa v Sloveniji bi bil lahko avto leta ta ki bi bil bolje prodajan in bi bili kupci zelo zadovoljni.Avto je zato da ti služi ne pa da ti služiš njemu,zato je definitivno za naše razmere A5 neprimeren.

mrjerry
08.01.2008, 11:26
No prav no naj ti bo. Torej, tvojo izjavo, da avta leta v Sloveniji nima smisla izbirati sem sam napisal ze v uvodnem postu. Celotna tema je bila v osnovi misljena v posmeh, saj Slovenci svojega avta sploh nimamo. Ne glede na to si se potem se parkrat ponovil, ceprav se ti na to izjavo ni nihce obesal.

Tvojega odpora po debatiranju z mano prav tako ni videti. Verjamem pa da imas odpor vrteti se v krogu ki si ga sam zakuhas. Tudi sam bi se pocutil podobno.

Nadalje pri izbiri najboljsega obicajno `pogostost' ni bistven kriterij. Naj restavracija ni nujno tudi najbolj obiskana, najboljsa zenska ne nujno tista ki je najveckrat dala in naj sportnik ne tisti, ki doseze enake rezultate kot vecina ostalih smrtnikov. Obenem `nekaj leta' ni nasvet za potrosnike, prej nagrada tistim, ki so izdelek/dosezek proizvedli. Potrosniki se morajo se vedno sami znati odlociti in nobenega razloga ni, da bi se pocutili zafrustirane, ce se ne vozijo z avtom leta, nategujejo zenske leta, skacejo tako dalec kot Jane Ahonen in jedo pri Ferranu Adriaju v Spaniji.

avalanche
08.01.2008, 20:58
Honda civic je cenejša,drgač pa tut prius je uredu.

A se ti mal hecaš?

prelude
09.01.2008, 16:40
Civic hibrid 22000 tisoč evrov 115 KM
Prius 24.960,00 eur do 29500 eur

avalanche
09.01.2008, 20:28
S tem, ko sem rekel, da se hecaš, sem mislil če res gledaš take avtomobile. Sam namreč težko najdem slabšo izbiro na trgu.

nejc
10.01.2008, 14:22
S tem, ko sem rekel, da se hecaš, sem mislil če res gledaš take avtomobile. Sam namreč težko najdem slabšo izbiro na trgu.
Nisem fan teh dveh avtov, ampak s priusom hibridom sem se že vozil in mi je bil avto všečen. Če odmislim, da je njegova armaturka vesoljska. Same performanse pa niso ble slabe. Za hibrida sem pričakoval precej slabše. Všeč mi je blo, da začne avto vlečt od štantgasa naprej(zarad elektromotorja seveda).

Me pa zanima, zakaj sta zate najslabša izbira? Ker nimata V6 ali V8?:dontknow:

mrjerry
10.01.2008, 15:49
Prius je cisti produkt marketinga. Pri svoji ceni pravzaprav nudi izredno malo, kar je po svoje razumljivo - placati moras dva motorja. Kvaliteta voznjo izredno sepa - v tem smislu je ena slabsih Toyot. Glede na to, da Toyota naceloma zna narediti zelo solidno vozne avtomobile, je to presenetljivo. Tudi kaj prida ekonomicen ni, oziroma nic pretirano bolj od svojih tekmecev. S tem je tudi hvalisanje s `skrbjo za okolje' cisto metanje peska v oci.

In zelo presenetljivo je, da nekdo, ki je se malo prej govoril o ceni kot o bistvenem faktorju pri nakupu avtomobila, nenadoma odloci za avto ki ima splosno znan slab price-performance. Govorim za Toyoto, Honde hibrida ne poznam in ne morem komentirat (za ceno Priusa dobis npr. Highline Passata z 2.0 TDI motorjem, ki je pokuri manj od Priusa, pri tem da je avto prostornejsi, komfortnejsi in neprimerno boljsi za voznjo).

avalanche
10.01.2008, 20:55
Nisem fan teh dveh avtov, ampak s priusom hibridom sem se že vozil in mi je bil avto všečen. Če odmislim, da je njegova armaturka vesoljska. Same performanse pa niso ble slabe. Za hibrida sem pričakoval precej slabše. Všeč mi je blo, da začne avto vlečt od štantgasa naprej(zarad elektromotorja seveda).

Me pa zanima, zakaj sta zate najslabša izbira? Ker nimata V6 ali V8?:dontknow:

Prius je enostavno počasno, ne preveč zeleno in zelo drago vozilo. 99% vseh kilometrov prevoziš z bencinskim motorjem ki je šibek, počasen in ne pokuri malo. Potem podovzje že tako ali tako ni preveč dobro, ima pa še okolju prijazne gume, kar pomeni, da so narejene iz recikliranih materialov in poskrbijo za zelo slab oprijem. Poleg tega je pa še ne preveč uporaben in prostoren ter zelo tih. Vsaj v mestih.

Za Civica Hybrid pa ne vem, ampak vrjetno je nekaj podobnega. Če že hibrida, samo Lexusa. Ima udobje, kvaliteto in V8 motor.

prelude
11.01.2008, 06:08
HONDA CIVIC IMA
tip motorja 1.3 SOHC i-VTEC 1.3 SOHC i-VTEC
delovna prostornina ccm 1339 1339
največja moč (kW/KM/min-1) 85/115/6000 85/115/6000
največji navor (Nm/min-1) 170/2500 170/2500
največja hitrost (km/h) 185 185
pospešek 0-100 km/h (s) 12,1 12,1
menjalnik avt. 5-st. sek. avt. 5-st. sek.
poraba goriva l/100km
- mestna vožnja - -
- zunajmestna vožnja - -
- kombinirano 4,6 4,6
posoda za gorivo (l) 50 50
CO2 emisije (g/km) 109 109
servisni intervali -
normalni pogoji vožnje 20.000 prevoženih km 20.000 prevoženih km

mere, teže, prostornine
mere D x Š x V 4545 x 1750 x 1430 4545 x 1750 x 1430
medosna razdalja (mm) 2635 2635
oddaljenost od tal (mm) 150 150
največja dovoljena masa (kg) 1670 1670
masa praznega vozila (kg) 1297 1297
platišča 16 x 6.5 J 16 x 6.5 J
pnevmatike 205/55R16 205/55R16
osnovna prostornina prtljažnika VDA (l) 415 – 485 415 – 485
Tili podatki so za Civica in ima tudi največji doseg na svetu z enim tankom 1080 kilometrov.

nejc
11.01.2008, 08:48
(za ceno Priusa dobis npr. Highline Passata z 2.0 TDI motorjem, ki je pokuri manj od Priusa, pri tem da je avto prostornejsi, komfortnejsi in neprimerno boljsi za voznjo).
Na strani od Toyote je v ceniku zapisano le modeli z bencinskim motorjem 1.5l prostornine. Hibrid ima 1.5l prostornine, cene teh "bencinskih motorjev" so pa od 25k -29.5k eurov. Passat Highline 2.0 tdi pa ima začetno ceno 29k eurov.

Če bi vzel od vsakega najcenejšega, je razlika dobrih 4k eurov, kar ni zanemarljivo oz. ni isto, kot trdiš.

nejc
11.01.2008, 08:57
Prius je enostavno počasno, ne preveč zeleno in zelo drago vozilo. 99% vseh kilometrov prevoziš z bencinskim motorjem ki je šibek, počasen in ne pokuri malo. Potem podovzje že tako ali tako ni preveč dobro, ima pa še okolju prijazne gume, kar pomeni, da so narejene iz recikliranih materialov in poskrbijo za zelo slab oprijem. Poleg tega je pa še ne preveč uporaben in prostoren ter zelo tih. Vsaj v mestih.

Za Civica Hybrid pa ne vem, ampak vrjetno je nekaj podobnega. Če že hibrida, samo Lexusa. Ima udobje, kvaliteto in V8 motor.
Z njim sem se vozil le po LJ-mestna vožnja(malo je bilo obvoznice). Pri mestni vožnji, točno pri hitrostih do okoli 40-50 km/h dela le elektro motor (je že nekaj mesecev od takrat, tako da se točne cifre ne spomnem...se pa spomnem, da sem mel na osrednji konzoli naštimano, da mi prikazuje potek delovanja motorjevm kar ti da nek vpogled). Na obvoznici pri hitorstih nad 100km/h je delal le še bencinski motor, katerega trenutna poraba je bila okoli 7l(nisem bil na obvoznici dovolj dolgo, da bi videl povprečje).

Kaj želim povedat? Avto je zelo primeren za mestno vožnjo. Hitrosti v marsikaterem mestu in pri marsikaterem vozniku v mestni vožnji ne presegajo 50km/h, kar pomeni, da je avto v tem hitrostnem rangu med najbolj okolju prijaznimi. Skupno emisijo ima sicer 109g/km, kar verjetnoo ni najmanj, ampak tudi ni slabo (Touaregi, ki jih je kupila Policija, imajo čez 270g/km).

Da skratim. Avto je primeren za nekoga iz srednjega razreda, ki se želi po mestu voziti varčno in predvsem okolju prijazno. Ima dovolj prostora, da vanj naložiš svoje force, pa še kakšnega sosedovega in jih udobno pripelješ na drugi konec mesta. Za takšen tip voznika je takšen avto.

Sam se sicer štejem med navdušence nad močjo(in posledično hitrostjo), sem pa tudi navdušenec nad tehnologijo. Osebno bi mi bilo zanimivo imet takšen avto. Ampak kot drugi, za kar pa trenutno ni ne potrebe, ne denarja.

Smaug
11.01.2008, 09:09
Če že hibrida, samo Lexusa. Ima udobje, kvaliteto in V8 motor.

Lexus je rojen za hibrida; se tudi z ostalimi izvedenkami vozis identicno. Udobno, tiho, varcno, neverjetno gladko...ampak pol falusa ne gre nikamor :d

mrjerry
11.01.2008, 12:00
Na strani od Toyote je v ceniku zapisano le modeli z bencinskim motorjem 1.5l prostornine. Hibrid ima 1.5l prostornine, cene teh "bencinskih motorjev" so pa od 25k -29.5k eurov. Passat Highline 2.0 tdi pa ima začetno ceno 29k eurov.

Če bi vzel od vsakega najcenejšega, je razlika dobrih 4k eurov, kar ni zanemarljivo oz. ni isto, kot trdiš.

Avto brez opreme? Hvala lepa, potem grem rajsi razred nizje in z vec opreme. Nimam se vec veselja ukvarjat z rocno klimo, racunat porabo na roke, odlagati vse stvari na zadnjo klop, rocno pretikati zaromete itd.

prelude
11.01.2008, 12:04
Avto brez opreme? Hvala lepa, potem grem rajsi razred nizje in z vec opreme. Nimam se vec veselja ukvarjat z rocno klimo, racunat porabo na roke, odlagati vse stvari na zadnjo klop, rocno pretikati zaromete itd.



Evo tuki maš CIVIC IMA 22000 tisoč eur







Varnost
ABS + EBD (elektronska porazdelitev zavorne sile) s
EBAS (elektronska ojačitev zavorne sile) s
VSA + TCS (nadzor stabilnosti vozila) s
4 varnostne blazine in 2 varnostni zavesi s
samozatezni varnostni pasovi s
ISOFIX vpetje otroškega sedeža s
blokada vžiga motorja s
alarmni sistem s
meglenke s

Tehnika
progresivni servo volan, nastavljiv po višini in globini s
ohranjevalnik hitrosti vozila (tempomat) s
avtomatski 5-stopenjski menjalnik -

Zunanjost
platišča iz lahke zlitine'16 -
platišča iz lahke zlitine'17 s
zaščitne letve s

Notranjost
bralne lučke za voznika in sovoznika s
sredinsko naslonjalo za roke spredaj in zadaj s
deljiva klop s
multifunkcijski volan s
usnjen volan s

Udobje
el. pomična stekla in zunanji ogledali s
strešno okno z električnim odpiranjem s
centralno zaklepanje z daljinskim upravljanjem
s
samodejna klimatska naprava -
potovalni računalnik s
dežno tipalo s
usnjeno oblazinjenje sedežev o
ogrevani sedeži s
audio naprava CD MP3 s
CD menjalnik o

mrjerry
11.01.2008, 12:05
(Touaregi, ki jih je kupila Policija, imajo čez 270g/km).

Cudno da nisi zbrskal podatka o patrijah :nonono:


Da skratim. Avto je primeren za nekoga iz srednjega razreda, ki se želi po mestu voziti varčno in predvsem okolju prijazno. Ima dovolj prostora, da vanj naložiš svoje force, pa še kakšnega sosedovega in jih udobno pripelješ na drugi konec mesta. Za takšen tip voznika je takšen avto.

Okolju prijazno? Prej ali slej moras nekje napolnit baterije. Torej zgolj redistribuiras svinjarijo od tam kjer je tja, kjer je ni. Varcno? Niti ne. Poraba 7 je za 1.5 motor povsem normalna.


Sam se sicer štejem med navdušence nad močjo(in posledično hitrostjo), sem pa tudi navdušenec nad tehnologijo. Osebno bi mi bilo zanimivo imet takšen avto. Ampak kot drugi, za kar pa trenutno ni ne potrebe, ne denarja.
Se tem se pa strinjam. Tehnolosko so hibridi izredno zanimivi in bodo prej ali slej postali del nasega vsakdanjika. Danes pac to niso, zato pri nakupu ne smes imeti obcutka, da so te obrali. Problem priusa je ta, da v svoji konkurenci popolnoma pade na testu voznih lastnosti in udobja, zato moras biti res upaljen na blagovno znamko, da tega ne vidis. Z omenjenimi lexusi je zgodba drugaca, zal pa tudi cena.

mrjerry
11.01.2008, 12:15
Evo tuki maš CIVIC IMA 22000 tisoč eur







Varnost
ABS + EBD (elektronska porazdelitev zavorne sile) s
EBAS (elektronska ojačitev zavorne sile) s
VSA + TCS (nadzor stabilnosti vozila) s
4 varnostne blazine in 2 varnostni zavesi s
samozatezni varnostni pasovi s
ISOFIX vpetje otroškega sedeža s
blokada vžiga motorja s
alarmni sistem s
meglenke s

Tehnika
progresivni servo volan, nastavljiv po višini in globini s
ohranjevalnik hitrosti vozila (tempomat) s
avtomatski 5-stopenjski menjalnik -

Zunanjost
platišča iz lahke zlitine'16 -
platišča iz lahke zlitine'17 s
zaščitne letve s

Notranjost
bralne lučke za voznika in sovoznika s
sredinsko naslonjalo za roke spredaj in zadaj s
deljiva klop s
multifunkcijski volan s
usnjen volan s

Udobje
el. pomična stekla in zunanji ogledali s
strešno okno z električnim odpiranjem s
centralno zaklepanje z daljinskim upravljanjem
s
samodejna klimatska naprava -
potovalni računalnik s
dežno tipalo s
usnjeno oblazinjenje sedežev o
ogrevani sedeži s
audio naprava CD MP3 s
CD menjalnik o

To je 1 do 2000 eurov vec od Golf Varianta z 1.6 motorjev. Sicer mi je vizualno 4 vratni Civic vsecnejsi, ampak se vedno nisi v isti ligi. Predvsem je (kakorkoli obrnes) slabih 100 konjev odlocno premalo, da bi se lahko s taksnim avtom normalno vozil.

prelude
11.01.2008, 12:24
Civic ima 115 KM

mrjerry
11.01.2008, 12:55
Civic ima 115 KM

Hudirja, to je pa zanimivo... V katalogu ( http://www.honda.si/library/pdf/katalog_civic_4vrata_hybrid.pdf ) pa pise, da jih ima 95...

115 bi nekako slo.

andreaaaaa
11.01.2008, 13:58
khm?
saj nima veze kolk hiter je pa neem kaj, dokler imaš avto, ki ima volan, gume in motor pa ogrodje, ter neko varnost je to to, zdaj če pa hočeš bit neem kaj, z neem kako "makino na cesti"... potlej pa pejt služit denar pa si ga kupi, za neem kolk, ko se pa zbiješ pa imaš itak škodo, al z lepim za 22000€ al z enim za 2000€... kaj se prepirate glede avtov, vsak ima svoj okus in vsak razmišlja drugače :P ;) :)

Mute
11.01.2008, 14:16
audi a4 limozina...to pa je stroj

Polona84
11.01.2008, 14:25
men je pa Audi RS4 tak fletn...

prelude
11.01.2008, 15:07
Hudirja, to je pa zanimivo... V katalogu ( http://www.honda.si/library/pdf/katalog_civic_4vrata_hybrid.pdf ) pa pise, da jih ima 95...

115 bi nekako slo.

Ja pa res tako piše je pomota,drgač ma res 85/115KM
http://www.honda-cepin.com/modeli/tehnicni.asp

Wanted
11.01.2008, 15:41
Preden boste rešli svet, naj vam povem, da je danes ob 20.30 uri na TVS1 izbor slovenski avto leta 2008.

miha-b
11.01.2008, 17:07
ma dej ta slovenski avto leta:nonono:
to vedno zmaga kkšn clio in podobno, zakaj ne bi enkrat dal kšnih konkretnih avtov
ne pa da kle pol nabijajo kašne dobre vozne lastnosti majo te avteki, ko se itak ve da je use skp en bulšit

prelude
12.01.2008, 05:35
ma dej ta slovenski avto leta:nonono:
to vedno zmaga kkšn clio in podobno, zakaj ne bi enkrat dal kšnih konkretnih avtov
ne pa da kle pol nabijajo kašne dobre vozne lastnosti majo te avteki, ko se itak ve da je use skp en bulšit

Ja dej pa maš konkreten avto ,ki si ga Slovenci želijo in ga tudi v veliki večini ne bodo mogli privoščit.
Čudn da niso zbral Ferarrija?:rolling:

Slowhand
12.01.2008, 05:51
Ja dej pa maš konkreten avto ,ki si ga Slovenci želijo in ga tudi v veliki večini ne bodo mogli privoščit.
Čudn da niso zbral Ferarrija?:rolling:

Ferrari....
drobiž....
sam za vzdrževanje mal zmanjka.....

miha-b
12.01.2008, 14:56
Ja dej pa maš konkreten avto ,ki si ga Slovenci želijo in ga tudi v veliki večini ne bodo mogli privoščit.
Čudn da niso zbral Ferarrija?:rolling:

ja pa sej ta oddaja ni mišlena za to, da bi ti pomogala pri izberi avta al pa nevem kaj
men bi blo recimo bol zanimiv vidt avte k niso vsakdanji in jih ne srečaš kr tko na cesti.

Pa glede učerišne oddaje:
Bla je čist u ku**u. Kaj so ljudje sploh zvedl o vseh teh avtih k so jih glasval?
Nč, celo oddajo je kazal sam kako delajo luči od audija, magnetke od mazde itd,
namest da bi se usedl v avto in nardil par krogov, povedal pozitivne in negativne lastnosti avta, razmerje med ceno in tem kar dobiš in tako naprej.

Polona84
12.01.2008, 16:36
j
Pa glede učerišne oddaje:
Bla je čist u ku**u. Kaj so ljudje sploh zvedl o vseh teh avtih k so jih glasval?
Nč, celo oddajo je kazal sam kako delajo luči od audija, magnetke od mazde itd,
namest da bi se usedl v avto in nardil par krogov, povedal pozitivne in negativne lastnosti avta, razmerje med ceno in tem kar dobiš in tako naprej.
Za to morš pa kako drugo oddajo gledat!!

nejc
12.01.2008, 16:47
Cudno da nisi zbrskal podatka o patrijah :nonono:
Podatki o patrijah niso dosegljivi tako zlahka. Poleg tega so vojaška vozila, katerih osnovni namen ni biti okolju prijazen.
O Touaregih sem izbrskal podatek zato, ker niso izbrali najbolj optimalnega motorja. 2.5 tdi, ki so ga izbrali, je že star. Posledično je tudi okolju manj prijazen.
Poanta je bla pa v tem, da če že kdo mora biti prvi za vzor v okoljevarstvenem smilsu, bi to morala biti država. Četudi je biti vzor v tem pomenu draga zadeva. Bi vsaj vedeli, da so denar odšteli za dober namen.


Okolju prijazno? Prej ali slej moras nekje napolnit baterije. Torej zgolj redistribuiras svinjarijo od tam kjer je tja, kjer je ni. Varcno? Niti ne. Poraba 7 je za 1.5 motor povsem normalna.
Če ti večino vožnje predstavlja mestna vožnja, kar velja za večino v Sloveniji, je poraba manjša, ker bencinski motor ne deluje pod hitrostjo 40km/h-50km/h.

Pridelava električne energije je lahko okolju bolj prijazna kot motorji z notranjim izgorevanjem. Poleg tega se baterija v Priusa polni med vožnjo. Recimo pri vsakem zaviranju. Tako da polnjenje iz elektirčnega omrežja ni dosti, če sploh je.:dontknow:

mrjerry
16.01.2008, 08:54
Ja dej pa maš konkreten avto ,ki si ga Slovenci želijo in ga tudi v veliki večini ne bodo mogli privoščit.
Čudn da niso zbral Ferarrija?:rolling:

Ferrari v 2007 razen F430 Scuderie ni dal nicesar ven.

mrjerry
16.01.2008, 09:02
Podatki o patrijah niso dosegljivi tako zlahka. Poleg tega so vojaška vozila, katerih osnovni namen ni biti okolju prijazen.
O Touaregih sem izbrskal podatek zato, ker niso izbrali najbolj optimalnega motorja. 2.5 tdi, ki so ga izbrali, je že star. Posledično je tudi okolju manj prijazen.
Poanta je bla pa v tem, da če že kdo mora biti prvi za vzor v okoljevarstvenem smilsu, bi to morala biti država. Četudi je biti vzor v tem pomenu draga zadeva. Bi vsaj vedeli, da so denar odšteli za dober namen.

Sva na skoraj istem bregu. Moja poanta je bila v tem da nikjer ne pise, da bi drzava MORALA biti vzor v cemerkoli. Poleg tega so vcasih situacije, ko je pomembno se kaj drugega kot varnost pri okolju. Ceprav ne zelim zagovarjati izbire Touaregov, ker je absolutno leva.


Pridelava električne energije je lahko okolju bolj prijazna kot motorji z notranjim izgorevanjem. Poleg tega se baterija v Priusa polni med vožnjo. Recimo pri vsakem zaviranju. Tako da polnjenje iz elektirčnega omrežja ni dosti, če sploh je.:dontknow:
Edino, kar lahko pri taksnem pridobivanju elektricne energije prisparas je, da ti motor deluje pri konstantnih in optimalnih vrtljajih, kar je nekoliko bolje za njegovo zivljenjsko dobo (ne kaj dosti) in porabo (ni pospesevanja). Po drugi strani nobena pridelava energije ne daje 100% izkoristkov. Zato neposredno iz goriva dobis vec energije, kot ce vmes pridelujes se elektriko. V tem primeru namrec izgubljas dvakrat. Pridobivanje elektricne energije iz zavor je odlicna resitev, ne bo pa resila planeta. Za pospesevanje vozila namrec potrebujes X energije, pri zaviranju pa ti tehnika dopusca, da jo pridobis Y. In tukaj je vedno X > Y.

Kakorkoli obrnes, VSA energija, ki jo porabi Prius, izhaja iz izgorevanja bencina. In ker je Prius v principu stirivratna limuzina, ki se z vidika komforta in opreme ne razlikuje od drugih avtomobilov v svojem razredu, pac na dolgi rok v povprecju porabis tocno toliko, kot drugje. Posledicno si tudi prav toliko zelen, kot drugi. Za vozno po mestu tako z vidika emisij kot z vidika udobje same voznje tako v tem pogledu se vedno zmaga smart. Kar meni sicer ne pomeni, da bi ga imel.

Mimogrede, tudi to da se vecina kilometrov v Sloveniji naredi po mestih, se krepko motis. Ze samo Ljubljana ima nekaj 10.000 vozil dnevne migracije. Ti prevozijo nekaj 10 km, da sploh pridejo do ljubljane, nato pa samo nekaj kilometrov po sami ljubljani.

nejc
18.01.2008, 09:16
Kar si napisal glede porabe energije, se žal morm strinjat. Zakaj žal? Zato, ker v prejšnjem postu nisem gledal dovolj široko. Nisem se ubadal s tem , od kod električna energija za elektro motor. :)

Zdj se vglavnem v vsem strinjama. Razen glede tistega mimogrede.

Resnica je verjetno nekje vmes. Sem malo računal, ampak na koncu ugotovil, da niso vsi potrebni podatki dosegljivi.

Podatki, ki jih imam, so sledeči(če si boš sam računal):
Št. registriranih osebnih vozil = cca 1.000.000 (ne najdem deleža vozil v lasti fizičnih oseb in lasti pravnih oseb).
Št. oseb/avto med vožnjo po mestu(podatek z Radia Center za leto 2007 v LJ) = 1,2 oseb/avto
Št. dnevnih medobčinskih migrantov (leto 2006 http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?ID=1280 ) = cca 360.000 (za potrebe mojega računanja bi rabu podatek o tem, koliko teh migrantov potuje po izven mestnih povezavah).

Hotu sem zračunat, koliko vozil dnevno potuje po izven mestnih relacijah.

Zdj pa nazaj na avto leta.:)

mrjerry
18.01.2008, 10:23
Glede energije in energentov sem sam dosti razmisljal na enem drugem podrocju, ne na avtomobilih. Prisel sem do zakljucka, da po eni strani ja, super je ce se lahko pohvalis da si bolj zelen. Dober obcutek je imeti nekaj, kar laufa na obnovljiv vir energije in ima boljsi izkoristek.

Zal pa vse zelenje za seboj prinese se drugo plat medalje. V prvi vrsti je to cena, ki jo moras za to placati. Vse kar se bavi z `ekolosko manj sporno jadajada' je namrec pogosto bistveno drazje. Svoje nato doda se drzava z bednimi subvencijami na eni strani in proizvajalci, ki dvignejo ceno ravno za znesek subvencije (ta podatek imam za eno najbolj zelenih drzav v EU, pa tudi v Sloveniji ni dosti drugace, le subvencij je manj). Potem zacnes razmisljati, kako bos zasluzil za razliko v ceni, kar morda tudi ni najbolj optimalna stvar z vidika porabe lastne energije in zivljenja na sploh. In prides do zakljucka, da je gonilo vsega zelja po zasluzku.

Zato se pri kupovanju stvari vedno odlocam za tisto, kar mi daje najvec za ceno v celoti. Poscijem se na podatek, da je ta in ta lastnost trenutno nekaj najboljsega v razredu ali na sploh, da avto ustvari 2 grama CO2 manj od konkurentov, da ima prtljaznik liter in pol vec prostora, medosna razdalja cm vecja, namesto enega pet senzorjev temperature za optimalno klimo in tako dalje.

Pri iskanju najboljsega pa stejejo samo superlativi. Tam cena ni pomembna, gre za interes po tistem, kar je trenutno v spici. Jaz se spomnim prakticno vsakega Ferrarija, Aston Martina, Lamborghinija in tako naprej, kar sem jih videl. Kadarkoli. Do potankosti se spomnim svoje voznje s Testaroso. Fiat Bravo? Audi A4? Oh c'mon.

gepart
18.01.2008, 21:24
Slovenski avto leta?! Oddaja je namenjena predvsem promoviranju določenih avtomobilskih znamk, čudno je, da se že drugo leto zapored na koncu oddaje opazi istega zmagovalca za sicer drugo znamko vozila. Očitno že med letom raznim medijem dajo dovolj oglaševalskega denarja, da jim pač takole v taki oddaji izkažejo svojo hvaležnost.
Naslednje leto bom raje gledal 25. ponovitev neke oddaje na TV Pika kot pa spremljal tole kuhno...

O policijskih tuaregih pa raje ne bom začel (očitno so bolj pomembni dobri avti za policaje, kot dober reševalni helikopter oz. kakšen dodatni inkubator,......)