Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Zapora prometa v mestih


dono
22.11.2007, 23:26
Mogoce ta tema ne pase ravno sem ampak vseeno..


http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20071122_3110826_60071232.php

Kaj si mislite o tem? Kako si sploh predstavljajo spraviti toliko ljudi vsak dan v sluzbo in nazaj glede na to, da so ze sedaj avtobusi ob konicah nabito polni? Ali LPP sploh ima dovolj avtobusov? Ali to velja tudi za avtomobile na plin? Bo prepovedano tudi za mopede?
Sicer vem, da bo potrebno zaceti iskati alternative fosilnim gorivom glede na to, da jih bo pocasi zacelo primanjkovati in se bodo (se ze) posledicno zacele visati cene nafte in tudi zaradi onesnazenosti. Ampak zakaj tako drasticni ukrepi v tako kratkem casu!??:dontknow:
Nevem komu se nasi politiki hocejo dokazati s tako drasticnimi ukrepi!? Najprej kadilski zakon, ki je eden najstrozjih v Evropi (sicer ne kadim in me zakon kot zakon ne moti ampak glede na to da so povsod uvedli prehodno obdobje mi ni jasno, zakaj se je pri nas tako mudilo), potem prometne kazni (najvisje v evropi glede na povprecno bruto mesecno placo) sedaj ta zakon o omejitvi onesnazevanja (spet eden najstrozjih in najbolj drasticnih v evropi) Pa kaj... So zmesani!?? :censored: Se malo in nam bodo se dihati prepovedali, ker pac izdihujemo ogljikov dioksid, ki pa je toplogredni plin... In ker se bo povprasevanje po javnem prevozu zacelo povecevati, se bodo jasno zacele povecevati tudi cene. Kupna moč pa ze sedaj mocno pada. In namesto da bi se priblizevali EU, mam obcutek da smo jih po strogih zakonih, denarnih kaznih in visokih cenah ze ujeli, kar pa se tice plac pa mislim, da bomo prej ujeli bulgare kot pa evropejce :mad:
Se mi zdi, da se v Sloveniji nebi smelo uvajati tako drasticnih ukrepov za zmanjsanje onesnazevanja glede na to kaksno imamo infrastrukturo zeleznic, glede na to, da nimamo tramvajev kot drugot po evropi, niti nimamo podzemnih zeleznic ipd.

Kaksno je vase mnenje o tem?

lady_lucifer
23.11.2007, 07:08
nic drasticno novega...oz to je nek trend ukrep in bilo je samo vprasanje casa, kdaj bo prisel tudi do nas.

vsi pa vemo, da je predpogoj za take ukrepe brezhibno urejen javni prevoz ali kaksna druga alternativa.

mrjerry
23.11.2007, 09:54
Kdo ve, koliko stane, da svoj avto registriras kot taksi?

bobi
23.11.2007, 09:57
Rabiš licenco za Taxi, ki je vezana na vozilo, zavarovalnina pa je za 30% dražja, kot za osebna vozila.

Smaug
25.11.2007, 19:51
Kretenizem brez primere; imamo drzavo z res nizko stopnjo onesnazenja (ok, vsako onesnazenje je dolgorocno skodljivo), ki je velikosti grahovega zrna. Prebivalcev imamo za kitajsko vasico. Ustavno bomo zmanjsali dovoljeno kolicnino avtomobilskih izpuhov na zahtevano mejo vsak cas.
In potem se najde nek *****, ki vehementno ugotovi, da bi bilo vse lepo in prav, ce bi zmanjsali promet za 80%. Pickin dim. Med drugim lahko tudi znizamo place na minimalca, ker ljudje lahko prezivimo tudi z 80% manj hrane na leto. To bi preposto resili z boni.

Pa jeebemu mater, ali moramo res biti "in" in prakticirati bolane ideje dolocenih posameznikov, ki zelijo spet zasluziti, tam kjer se najlazje da?

P.S.: Pa da se razumemo, sam se definitivno strinjam z zaprtjem ozjega mestnega centra v vseh mestih. Ozjega. Ne pa sluzenje na parkirnih hisah in talanje injekcij javnemu potniskemu prometu z utemeljitvijo zmanjsanja onesnazenja...ocitno nas res imajo za retardirano rajo.

bobi
25.11.2007, 20:36
Še moj podpis pod sestavkom majmuna :2thumbs:
Si lepo napisal, pri meni bi bile same pikice in črtice!
Sam strog center bi lahko zaprli že pred leti, tako kot je že bil dogovor na mestni ravni.

Konec koncev je pa razburjanje in visok pritisk brez pomena, ker Ljubljana ni pripravljena vse to postorit, da bo laufalo tako kot treba ;) in posledično do zapore ne bo prišlo!

sati
01.01.2008, 17:06
Mogoce ta tema ne pase ravno sem ampak vseeno..


http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20071122_3110826_60071232.php

Kaj si mislite o tem? Kako si sploh predstavljajo spraviti toliko ljudi vsak dan v sluzbo in nazaj glede na to, da so ze sedaj avtobusi ob konicah nabito polni? Ali LPP sploh ima dovolj avtobusov? Ali to velja tudi za avtomobile na plin? Bo prepovedano tudi za mopede?
Sicer vem, da bo potrebno zaceti iskati alternative fosilnim gorivom glede na to, da jih bo pocasi zacelo primanjkovati in se bodo (se ze) posledicno zacele visati cene nafte in tudi zaradi onesnazenosti. Ampak zakaj tako drasticni ukrepi v tako kratkem casu!??:dontknow:
Nevem komu se nasi politiki hocejo dokazati s tako drasticnimi ukrepi!? Najprej kadilski zakon, ki je eden najstrozjih v Evropi (sicer ne kadim in me zakon kot zakon ne moti ampak glede na to da so povsod uvedli prehodno obdobje mi ni jasno, zakaj se je pri nas tako mudilo), potem prometne kazni (najvisje v evropi glede na povprecno bruto mesecno placo) sedaj ta zakon o omejitvi onesnazevanja (spet eden najstrozjih in najbolj drasticnih v evropi) Pa kaj... So zmesani!?? :censored: Se malo in nam bodo se dihati prepovedali, ker pac izdihujemo ogljikov dioksid, ki pa je toplogredni plin... In ker se bo povprasevanje po javnem prevozu zacelo povecevati, se bodo jasno zacele povecevati tudi cene. Kupna moč pa ze sedaj mocno pada. In namesto da bi se priblizevali EU, mam obcutek da smo jih po strogih zakonih, denarnih kaznih in visokih cenah ze ujeli, kar pa se tice plac pa mislim, da bomo prej ujeli bulgare kot pa evropejce :mad:
Se mi zdi, da se v Sloveniji nebi smelo uvajati tako drasticnih ukrepov za zmanjsanje onesnazevanja glede na to kaksno imamo infrastrukturo zeleznic, glede na to, da nimamo tramvajev kot drugot po evropi, niti nimamo podzemnih zeleznic ipd.

Kaksno je vase mnenje o tem?

Ta ukrep se mi zdi popolnoma skregan z zdravo pametjo. Dobro, kakšna simbolična cena bi že bila sprejemljiva, pol evra za vstop v mesto, recimo, ampak 50 evrov... Res pa je, da se bo nafta dražila, sploh v primeru kakšnega napada na Iran. Sicer ravno danes nas je vlada osrečila z novoletnimi darili v obliki podražitev bencina in elektrike.

pk
01.01.2008, 23:07
mene moti, ker ni izjem. kaj pa stari in onemogli? tisti, ki jim vozijo hrano? že dosedaj je bila ob zaporah dostava hrane otežkočena, odjemalci so čakali tudi do 4 ure na kosilo, raznašalce redarji niso pustili skozi zapore na ulicah.... pravzaprav domnevam, da mora naša ljuba mestna "ablast"najprej sama priti v leta, ko bi odvisna od pomoči drugih, šele nato bo sposobna svoje pogruntavščine tudi širše uzreti.

andreaaaaa
02.01.2008, 10:37
NI SAM PROBLEM V LJ, KAJ PA MARIBOR!
definitivno je prenabasano v mariboru, samo da bi pa tako strogo ukrepali pa je spet bedarija!
spravijo se naj na katere druge stvari, zvišujejo tudi vse cene, čuda da še ddv niso dvignili, mora se to nehati!
glede prometa pa nebi nič škodovalo!

kolko jaz vem se mi zdi to čudovita zamisel za ljubljano, kot naša prestolnica, katera se zavzema da bi postala samostojna pokrajina v sloveniji, se bo morala drastično začeti spreminjati, tudi zdaj npr za predsedovanje smo vzeli brdo in neem kaj, namesto naše prestolnice, in to zakaj?... ker ni porihtana kot bi morala biti!
zrihtajte vse v lj kot se spodobi da bo to ugledno evropsko mesto, so slabše države, npr albanija ki je res kaos od kaosa.. vseen pa nekako uredijo gl mesta ki bi naj bila za kaj pomembna, saj zdaj pa imammo sranje lepo!
UREDITE LJUBLJANO, NAJ SE PORMET SAJ ZA NEKAJ ZMANJŠA PA JE TO TO!
poleg tega pa smo že itak tak daleč v današnjem svetu da imamo v družinah po 2-3 avte!!
to je nenormalno za nas, ki nas je 2.000.000, poleg tega pa imamo tako malo, prečudovito deželico, ki jo moramo sami ščititi, ne pa neki zakoni o zmanjševanju prometa v mestih!
vzemte kolo, peš, pa je to to!! :)

nejc
03.01.2008, 11:36
Pred kakšnim letom sem po radiu poslušal, da je povprečno število potnikov(vključno z voznikom) na 1 avto v prestolnici 1,2. Ko gledam druga slovenska mesta, je stanje primerljivo.

Rešitev za LJ: Večji del mesta znotraj obvoznice zapret za vse(z izjemo BTCja), ki nimajo stalnega prebivališča v LJ in ponuditi dovolilnico za mastno protiplačilo za vožnjo znotraj obroča. Poleg tega bi morali urediti na večih lokacijah izven obroča zadostno število parkirnih mest ter mestni prevoz, ki bi za spremembo bil funkcionalen (zagotovljeno bi morali biti, da si najkasnej 10 minut po izstopu iz avta v centru mesta).

V LJ recimo(sem 6 let živel v njej - faks) je dnevna migracija OGROMNA. In ta dnevna migracija duši mesto. Sam sem temu problemuvsaj 4 leta prispeval svoj delež, predvsem na račun neprimernega mestnega prometa [preveč čakanja / ne deluje ob vseh urah zadostno št. trol / gneča na trolah ob konicah("najboljš" je v poletnih mesecih, ko nimajo trole urejene ventilacije in se "kopaš" v potu sopotnikom...mene osebno je ta del najbolj odvrnil od uporabe mestnega prometa)].

MB za razliko od LJ ima še slabše urejen mestni promet (recimo ne poznam študenta, ki študira v MB in bi uporabljal mestni promet). Rešitev MB bi bila podobna kot v LJ. S tem, da bi zaprt del mesta bilo manjše območje kot v LJ.

V ostalih slovenskih mestih takšnih problemov ni oz. so samo na nekaterih območjih mesta, ker so ceste pač tako speljane, da se morajo zaposleni voziti čez center mest, ko želijo it v nek oddaljen kraj, kjer so doma. Rešitev tega bi bila ureditev teh cestnih točk(razširitev itd.).