Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Urad za varstvo potrosnikov?


mao
06.12.2007, 04:31
Zdravo,
zanima me kako je s tem uradom. Pred kratkim sem naročil pri nekem podjetju nek izdelek, ki po dostavi ni usrezal kriterijem, ki sem jih povedal pred nakupom, gre za enostavno naročilo v vrednosti 30€, sedaj ko jih klicem za reklamacijo pravijo da mi kvečjemu lahko naredijo uslugo in mi ostale komponente lahko prilagojijo. (ker so oni dejansko narobe dostavili, sedaj naj bi vse ostalo prilagajal, ker niso uspeli enostavnega naročila izpeljati). druga možnost je pa da mi dostavijo tisto kar sem naročil, a bi moral še enkrat plačati dvojno ceno. Nisem pa nobene pogodbe itd. podpisoval, niti niso nikjer zapisali, kaj naročam, vsaj ne da bi jaz vedel, tudi na računu so njihove oznake, ki si jih lahko vsak po svoje interpretira. pa me zanima ka naj se obrnem? verjetno je UZVP najboljsa izbira?
Ima kdo kake izkusnje?
Hvala

lana
06.12.2007, 06:01
no, tudi sama sem imela podobno izkušnjo in sicer z večjim zneskom. v kolikor se obrneš na urad za varstvo potrošnikov, ti bodo tam sicer svetovali kaj naredit, ne morejo pa ukrepat keer niso inšpekcijska služba. tko da je bolje da se obrneš na tržno inšpekcijo, in se pozanimaš, ali izpolnjuješ pogoje za zamenjavo artikla ali v končni fazi vračilo denarja, do česar si tudi upravičen, če imaš original račun in če reklamacijo uveljavljaš v osmih dneh.
za nakup nekega predmeta ni potrebno skleniti pogodbe. če npr. karikiram: kupiš v trgovini pašteto in šele doma ugotoviš da je pokvarjena, vzameš račun in se vrneš v trgovino kjer ti jo zamnejajo. velik sreče pri urejanju zadeve, ponavadi se jo rabi ;)

Boone
06.12.2007, 19:12
Glede na to, da omenjaš naročilo in dostavo, če si zadevo kupoval preko spletne trgovine imaš 15 dnevni rok, v katerem lahko izdelek vrnes in so ti dolžni vrniti denar. Verjetno to velja tudi, če si se osebno oglasil v trgovini in izdelka ni bilo na voljo, pa si ga naročil.

Gre se zato, da ti nisi imel možnosti "preizkusiti" izdelka, ki ga kupuješ, zato imaš pravico, da ga vrneš.

mao
06.12.2007, 20:23
No nisem kupoval preko spleta, osebno sem naročil izdelek, katerega sem moral vnaprej plačati, da so lahko sploh naročili zadevo.
Sem pa govoril z UZVP, pa so svetovali da lahko naapišem odstopno izjavo od ustne pogodbe, a da se lahko tudi oni pritožijo, in zadeva gre lahko celo na sodišče, ker pa gre za manjši znesekl 30€ wreden nakup, mi sodišče ni ravno všeč (odvetrnik, stroški, čas itd), tako da bo izgleda očitno po njihovo:mad:
konec tedna se bom še enkrat oglasil in vrnil izdelek, čeprav bom s težavo spravil zadevo v avto. A vrnil bom in videl kaj sse bo zgodilo.:censored:

kr en
27.12.2007, 23:08
Moj oseben predlog, bodi TRN V PETI. Če si dovolj zoprn, ti bodo ljudje prej ustregli, kot pa če vse skupaj izgleda, kot da še sam ne veš kaj hočeš.

Winglet1
28.12.2007, 08:57
Ta urad je ena sama velika bedarija vključno z njeno predstavnico. Mislim it na TV pa se jezit nad razlikami cen jogurta "ko pa očitno ni razlike v kvaliteti" je znak za zabito socialistično razmišljanje.....znova en vir porabe proračunskega denarja, ki bi ga trebalo ukinit ali pa vsaj menjat ljudi....

....če te pa kdo kje nategne pa itak moraš it po pravni poti, da si poiščeš pravico......

biz
28.12.2007, 09:45
Ta urad je ena sama velika bedarija vključno z njeno predstavnico. Mislim it na TV pa se jezit nad razlikami cen jogurta "ko pa očitno ni razlike v kvaliteti" je znak za zabito socialistično razmišljanje.....znova en vir porabe proračunskega denarja, ki bi ga trebalo ukinit ali pa vsaj menjat ljudi....

....če te pa kdo kje nategne pa itak moraš it po pravni poti, da si poiščeš pravico......

Urad samo po sebi ni napačen, saj take poznajo povsod po Evropi, ampak delovanje tega urada v Sloveniji je več kot samo slabo in ne opravičuje svojega delovanja

Sint
04.01.2008, 02:28
tudi sama sem imela pred kratkim težave in običajno sem tiho in se ne pritožujem, a sedaj sem videla da če enemu pustiš potem bo tudi drugi enako storil.
V InterSparu sem kupila električno zobno ščetko Oral-B, ko pa je prišel čas zamenjave nastavka, ga v Intersparu ne dobiš, saj ga ne prodajajo!! Enako električno zobno ščetko prodajajo v Mercatorju, a tudi tam ne prodajajo nastavka!!
Ne vem ali se splača za takšne manjše zneske obveščat "tržno inšpekcijo" oz. kakšen urad za varstvo potrošnikov, ker kakor razumem je rešitev le v pravnem postopku, tega si pa ne morem privoščiti.
Sem pa razmišljala da bi za podjetje SINT d.o.o. v Škofji loki poskusila tudi v to smer saj so me tako izigrali da bi jim morala še čestitati. Znesek proporcionalno povečujejo, dobavni rok podaljšujejo, da mi na koncu ne preostane nič drugega kot da jim preplačam naročeno blago!
ker pa so pravni postopki dragi, zame ne ne pridejo v poštev, raje plačam nekaj 100€ več kot je dogovorjeno, kot pa da zgubljam čas in denar na sodiščih, za katere vemo kako učinkoviti so.

Če ima kdo kak nasvet, kako izkušnjo z veseljem poslušam.
Hvala

js1234
05.01.2008, 21:55
tudi sama sem imela pred kratkim težave in običajno sem tiho in se ne pritožujem, a sedaj sem videla da če enemu pustiš potem bo tudi drugi enako storil.
V InterSparu sem kupila električno zobno ščetko Oral-B, ko pa je prišel čas zamenjave nastavka, ga v Intersparu ne dobiš, saj ga ne prodajajo!! Enako električno zobno ščetko prodajajo v Mercatorju, a tudi tam ne prodajajo nastavka!!
Ne vem ali se splača za takšne manjše zneske obveščat "tržno inšpekcijo" oz. kakšen urad za varstvo potrošnikov, ker kakor razumem je rešitev le v pravnem postopku, tega si pa ne morem privoščiti.
Sem pa razmišljala da bi za podjetje SINT d.o.o. v Škofji loki poskusila tudi v to smer saj so me tako izigrali da bi jim morala še čestitati. Znesek proporcionalno povečujejo, dobavni rok podaljšujejo, da mi na koncu ne preostane nič drugega kot da jim preplačam naročeno blago!
ker pa so pravni postopki dragi, zame ne ne pridejo v poštev, raje plačam nekaj 100€ več kot je dogovorjeno, kot pa da zgubljam čas in denar na sodiščih, za katere vemo kako učinkoviti so.

Če ima kdo kak nasvet, kako izkušnjo z veseljem poslušam.
Hvala

kakšna je cena krtačke Oral B?
in kakšna je uporabna oz. življenska doba te krtačke ali če hočeš nastavka?

Sint
06.01.2008, 01:54
cena te krtačke je okoli 10 €, ti nastavki mislim da naj bi bili 3 v enem paketu 2€ ali 3 ali 5€ se ne spomnim, prodajajo jo že kako leto, takrat so jih imeli, od takrat jih pa SPLOH več ne prodajajo, seedaj moram pa novo ščetko kupiti, ker nastavka nikjer ne dobim! nastavek naj bi bil ok 3 mesece, oz. še dalj.

Ne razumem kako lahko prodajajo nekaj za kar vedo da po parih mesecih ne bo več uporabno.....?!
mora biti kak zakon proti takšnemu zavajanju kupcev?...

js1234
06.01.2008, 09:05
Očitno se jim ne splača delati zadeve za tak denar! Povsem ekonomska logika!
Pač kupiš kompletno zadevo še 1x ali pa jo ne kupiš več, če se tebi ne splača!
ne vem zakaj pogosto komplicirati in delati BUM iz malenkosti!

gripson
06.01.2008, 11:58
tudi sama sem imela pred kratkim težave in običajno sem tiho in se ne pritožujem, a sedaj sem videla da če enemu pustiš potem bo tudi drugi enako storil.
V InterSparu sem kupila električno zobno ščetko Oral-B, ko pa je prišel čas zamenjave nastavka, ga v Intersparu ne dobiš, saj ga ne prodajajo!! Enako električno zobno ščetko prodajajo v Mercatorju, a tudi tam ne prodajajo nastavka!!
Ne vem ali se splača za takšne manjše zneske obveščat "tržno inšpekcijo" oz. kakšen urad za varstvo potrošnikov, ker kakor razumem je rešitev le v pravnem postopku, tega si pa ne morem privoščiti.
Sem pa razmišljala da bi za podjetje SINT d.o.o. v Škofji loki poskusila tudi v to smer saj so me tako izigrali da bi jim morala še čestitati. Znesek proporcionalno povečujejo, dobavni rok podaljšujejo, da mi na koncu ne preostane nič drugega kot da jim preplačam naročeno blago!
ker pa so pravni postopki dragi, zame ne ne pridejo v poštev, raje plačam nekaj 100€ več kot je dogovorjeno, kot pa da zgubljam čas in denar na sodiščih, za katere vemo kako učinkoviti so.

Če ima kdo kak nasvet, kako izkušnjo z veseljem poslušam.
Hvala
In potem se čudite da je v Sloveniji toliko goljufij in nategavščin....sam osebno se skregam za par €, kaj šele za nekaj sto...pa kje živite ljudje....potem se pa pritožujete ko vam podražijo koruzno moko, ki je sami tako ali tako ne kupujete za nekaj %, po drugi strani pa firmi:
raje plačam nekaj 100€ več kot je dogovorjeno, kot pa da zgubljam čas in denar na sodiščih, za katere vemo kako učinkoviti so.
Ne vem kaj naj si mislim.....:dontknow:

gripson
06.01.2008, 12:04
Še malo branja:

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200797&stevilka=4826

Babi2
06.01.2008, 13:21
Tule je sicer govor o Uradu za varstvo potrošnikov, kar pa ni isto kot Zveza potrošnikov Slovenije (ki je društvo in ni na plačilni listi državnega proračuna). Sem članica Zveze, dobivam mesečno revijo VIP (zelo veliko koristnih informacij), kot članica imam tudi možnost pravnih nasvetov ipd. Že nekajkrat v zadnjih 3 letih sem se obrnila nanje zaradi raznih težav s trgovci in obrtniki, vsakič dobila zelo koristne nasvete, vse sem v skladu z njimi uredila v mojo korist. Zveza lahko v posameznih zadevah tudi posreduje v imenu svojega člana, običajno to precej bolj zaleže kot prerekanje kupca s prodajalcem oz. obrtnikom.
Skratka, v takih in podobnih primerih svetujem, da se obrneš na Zvezo potrošnikov.
PS. Ne, ne, ne plačujejo me za reklamo, tudi v službi nisem tam in sploh nikogar od vodstva osebno ne poznam:angel:.

Sint
12.01.2008, 16:28
In potem se čudite da je v Sloveniji toliko goljufij in nategavščin....sam osebno se skregam za par €, kaj šele za nekaj sto...pa kje živite ljudje....potem se pa pritožujete ko vam podražijo koruzno moko, ki je sami tako ali tako ne kupujete za nekaj %, po drugi strani pa firmi:
raje plačam nekaj 100€ več kot je dogovorjeno, kot pa da zgubljam čas in denar na sodiščih, za katere vemo kako učinkoviti so.
Ne vem kaj naj si mislim.....:dontknow:
če bi jih tožila bi me stalo več 1000€, pa še vprašanje če bi zmagala.

Tiste nastavke za električne zobne ščetke, še nekako spregledam, ker gre za izgubo nekaj 10€, pa prodajalci mi obljubljajo da jih bodo naročili že 3 mesece (Spar, Mercator)

Nisem želela prej odgovarjati preden ne preberem vseh členov zakona o varstvu potrošnikov, pa mi vseeno ni uspelo "vsega" prebrati, a kljub temu da sem večino prebrala še vedno ne vem kaj lahko storim?

Ko sem se pred kratkim oglasila v SINT D.O.O v Škofji loki, in zahtevala da govorim z direktorjem, so se mi trgovke posmehovale in me prepričevale naj se zopet oglasim jutri ob isti uri, tako me že dober mesec vlečejo za nos!! Dobesedno norce brijejo iz strank, če bi imela denar bi ji tožila barabe pokvarjene! prek telefona pa gospoda tudi ni možno priklicati.
Nisem pa član zveze potrošnikov itd. ali kakšne podobne institucije, organizacije...

Cvetlični deček
13.01.2008, 01:08
ja, to je meni uspelo, da sem zamenjal izdelek v katerega neobstoječe funkcije me je prodajalec prepričeval - tako da sem želel govoriti s šefom... Drugače pa - če izdelek ne ustreza zagotovilom, magari ustnim, si na dobri poti.

yamamoto
13.01.2008, 10:42
Jaz sem nastavka za električno ščetko Oral b kupil včeraj v koprskem Mercator hipermarketu. Cena cca 10 € za pakiranje - 2 kosa. :)

Sint
17.01.2008, 10:06
verjetno si kupil druge, raven in okrogel nastavek. Tistih za Oral-B Cross action imajo valjasto in okroglo obliko...sem gledala pa nimajo še!