Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Ustvarjalne igralnice za predšolske otroke v zgodnjem opismenjevanju


fitum
31.01.2008, 11:59
Vse, ki vas zanima, kaj so in kako potekajo in želite vključiti vašega predšolskega otroka, vas vabim, da se oglasite:)
Hvala vnaprej in lep ustvarjalno-nasmejani dan vam vsem!

nattka
31.01.2008, 15:21
ustvarjalnost in spodbujanje le-te je odlična stvar ...

ampak opismenjevanje predšolskih otrok :o
a ni dovolj, da jim je že šolski sistem vzel eno leto otroštva ...

Gostoljub
31.01.2008, 15:53
Sicer se na prvi pogled sliši dobro, vendar je pri tem res tanka meja med tem, kaj je vsiljivo in kaj nevsiljivo. Mogoče bi še malo razložili, kaj je s tem mišljeno?
Načeloma je opismenjevanje kot tako v predšolski dobi praktično nemogoče in nesmiselno, se pa strinjam, da je začetek v pravi smeri zelo pomemben.
Pri tem je zelo pomembno, da otroka učimo skozi igro in ne direktno.

Vsemogočni
01.02.2008, 00:03
Otroka je potrebno stalno vzpodbuajti in mu dajati določene naloge, seveda primerne njegovemu letu. Nikakor pa ga ne prepustiti samemu sebi in sebi dopovedovati, da je še prezgodaj za to ali ono, itd. Biti toliko zaveden, da se ga uči, da sodelujemo z nji,m mu pomagamo, nikakor pa ne delamo namesto njega. Bodimo vztrajni predvem pa bodimo ob njem. S tem mu bomo privzgojili delovane in učne navade, kar se bo kasneje več kot obrestovalo, otrok pa ne bo prepuščen ulici in tistim, ki komaj čakajo, da koga pahnejo v nesrečo in slabo življenje. Samo biti toliko razumen, da se otroku koristi, čeprav včasih ne gre vse enostavno, je dokaj zahtevno in vzame tudi nam veliko časa. Kdor ga nima, si lahko za posledice ogleda v časopisu črno kroniko, kjer so dokaj številčno zastopani mladoletni lumpje. Torej, vprašanje je bistveno, imeti otroke zaradi sosedov ali zato, ker imamo enostavno toliko časa, da se lahko ukvarjamo z njimi in jih vzpodbujamo, ter jim na nenasilen način vcepljamo delovne in učne navade?

fitum
01.02.2008, 16:15
Hvala vsem za vaša mnenja, so zanimiva in dragocena.

Seveda, nikakor ne mislim na sedenje otrok v klopi, na "treniranje" in "dril".

Pač pa na pridobivanju izkušenj in veščin, ki jih otrok nujno potrebuje za svoj razvoj.
Te pa mu ponudimo.

Otoku nudimo oblikovanje izkušenj preko igre z določenimi spretnostmi:
- vidno in slušno razločevanje in razčlenjevanje

spretnosti:
- poslušanja
- razumevanja
- tvorjenja govora in
- vidno-motorično spretnost

in eksperimentiranjem z raznimi aktivnostmi,
ki omogočajo razvoj posameznih predbralnih in prednapisovalnih spretnosti.


Opismenjevanje zajema ne le branje in pisanje, pač pa najprej poslušanje in govorjenje.

Učenje branja in pisanja je zapletena miselna dejavnost in temelji na razvoju govora.
Jezikovni razvoj se prične ob rojstvu, najprej je neverbalno, vez otrok-mati, okolje.