Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Steklokeramična plošča Bosch


SonoLei
18.02.2008, 17:36
Glasen Gorenjev hladilnik smo torej že obdelali, žal pa to ni edini aparat v najini kuhinji, s katerim z mojim nisva zadovoljna. Zanima naju, če ima kdo od forumašev razmeroma novo Boshevo steklokeramično ploščo?
Midva imava leto dni staro 2+2 indukcijsko ploščo in pri eni rinki (navadni, ne indukcijski) nama del kroga ne žari. Prilagam tudi fotko.
Klicala sva serviserja in pravi, da je to povsem normalno, ker naj bi tam pač šli kabli. Potem sva govorila še z zastopnikom za Bosch v Sloveniji, ki je to potrdil in povedal, da so imeli že veliko takih primerov in da so jim iz Nemčije zagotovili, da je plošča brezhibna. In da plošča deluje, ima le lepotno napako in naj se s tem sprijazniva, saj so se do sedaj še vse stranke. Plošča je še v garanciji in nama se pač ne zdi ok, če ne dela cela plata. Navsezadnje sva že videla kakšno steklokeramično in tako zlahka se naju ne bodo otresli. Moti naju predvsem to, da kupljene plošče v trgovini ne moreš priklopiti in preveriti, kako dela. Če bi takšno delovanje plošče videla prej, se zanjo najbrž sploh ne bi odločila. In kaj nama zdaj ostane? Serviser si aparata niiti noče ogledati, midva pa bi rada vsaj zagotovilo, da ne bo crknila po dveh letih, ko garancija poteče.

Slowhand
19.02.2008, 17:30
če je rok za vrnitev izdelka potekel,pol nimaš šans za pritožbe...
je pa res samo lepotna napaka - drgač plata ne bi grela sploh....
nasvet za drugič - priklopiš pred montažo in v podobnem primeru vrneš....morjo zamenjat.....če ne pa Čeferina,pa bojo še mal doplačal,sam da izdelk vzameš...

Vsemogočni
19.02.2008, 22:25
To nikakor ni lepotna napaka. Lepotna napaka bi bila, če bi grel cel obroč okrog in okrog, pa da bi bile kje na keramični plošči ali obrobi kakšne rise ali pa delno zbrisane komande ali kaj takega (sitotisk), udarjena površina.
Najboljše je, da se obrneta direktno na BOSH.
Zdaj ali je res tako narejena plošča ali ne, to niti nima v tem primeru toliko pomena. Bolj zaskrbljujjoče je, da trdijo "da so se še vsi kupci sprijaznili s tem, da je to tako". to pa bolj smrdi po prepričevanju, ki nima osnove in prav vpije, da tako ne bi smelo biti kot je.

Ne bodita "taki kot drugi", vztrajajta in iščita podobno ploščo, ki deluje v redu, poslikajta in se pozanimajta kako to, da pa "ona" dela kot je treba.
Je pa hudič, če je slučajno res tako narejena (kar bi sam dvomil, da ne znajo narediti ožičenja na drugačen način), ker pač nista sama vprašala (kermu pa to pride na misel) ali plošča greje okoli in okoli in pa druga zadeva je, da vaju trgovec ni opozoril na to, ampak se mu je šlo le da proda izdelek.
Sam bi probal dognati če so bili res vsi upravičeni, do "spijaznenja", da je to res tako, kot je videti.

Probal bi v dveh variantah:
- obrnil bi se na svet potrošnikov v Ljubljani in jih prosil za pomoč,
- na netu, če je možno bi poiskal teste, ki jih izvaja nemški svet potrošnikov in poizkušal ugotoviti, kaj je na tem.

Pa še nekaj kar me močno moti. Če bi bila lepotna napaka, bi vaju trgovec po vsej verjetnosti opozoril, razen, če namenoma ne prodaja takega (cenejšega za dober denar) artikla. O lepotni napaki pa ne more govoriti nihče, če trgovec trdi, da je to tako izdelano zaradi žic, ki baje tam potekajo. Torej se izključujeta ena in druga trditev.

Predvsem pa dopis v Bosh v nobenem pogledu niti ne stane veliko, niti ni tako zamuden, da se človek kaj posebno obremenjuje z njim. Seveda, se poleg priloži slikica, ki sta jo že objavila na spletu.

Irina
19.02.2008, 23:05
SonoLei se v celoti strinjam z Vsemogočnim. Pojasnilo prodajalca, da je to samo lepotna??? napaka zaradi tako speljanih žič, mi deluje zelo dvomljivo. Da v Bochu niso?? znali tehnično zadeve drugače urediti, kako pa je to uspelo drugim proizvajalcem?
Poglej še enkrat znamko, da ni štedilnika mogoče izdelal Bush in Bosch. Saj ne zameriš.

robida
19.02.2008, 23:07
to pa sploh ni res da obroč ne greje po celotni dolžini,ker enostavno to ni mogoče,kar je tudi na sliki razločno vidno da vsi obroči grejejo,edino keramična plošča ima temno liso zato delno prekriva grelne žice tako da ni vidno gretje.Ali je to lepotna napaka ne vem,ampak plošča deluje normalno garantiram.Seveda v takem stanju jo sploh ne bi smeli prodajat.

Lp
robida

Slowhand
20.02.2008, 12:53
najbrž gre za kako akcijsko prodajo - super znižano,pol pa ugotoviš,da nekej manjka....

Mowgli
20.02.2008, 13:01
Kaj vse si ne bodo izmislili, da bi potolažili kupce. :angel: Ker del ne žari, najbrž tudi greje ne in torej ne gre za lepotno ampak za funkcionalno (serijsko?) napako. Zakaj pa drugo kuhališče lahko normalno dela?

Vsemogočni je že vse povedal; definitivno materijal za pisno (priporočeno) reklamacijo prodajalcu, po želji (ampak povsem nepotrebno) pa tudi zastopniku ali celo proizvajacu, da spoznajo "balkanske manire" svojih zaposlenih. Potem pa z odgovorom (imajo časa 8 dni) na Zvezo potrošnikov po nasvet ali direktno na tržni inšpektorat.

mrjerry
20.02.2008, 13:05
To je skrita napaka, kar pomeni, da vsi rok zacnejo teci od trenutka odkritja. Ce ste serviserje kontaktirali znotraj teh rokov, potem je vse okej, ker je nadalnje `ne reagiranje' posledica njihove nestrokovnosti.

Mowgli
20.02.2008, 13:18
Rok za prijavo "skrite napake" je sicer dve leti. Je pa potrebno paziti, pod katerim izrazom se reklamira napaka, ker se lahko stranka zaštrika, če je najprej reklamirala kot "stvarno" napako, ki ima krajši rok za prijavo. Pravne finte pač...

In samo pogovori nič ne štejejo, če nimaš za to pisnega dokaza.

Irina
22.02.2008, 20:52
SonoLei, lahko napišeš pismo, lahko jih pokličeš, najbolj enostavno; "pripni" sliko na E-mail, dodaj serijsko številko iz garancijskega lista, in to je to.

This is how you reach us
Post address
Robert Bosch GmbH
Postfach 10 60 50
D-70049 Stuttgart
Germany

by Telephone
+49 (0) 711 811-0

by E-Mail
Callbosch@de.bosch.com

Vsemogočni
24.02.2008, 16:09
Hja, na internetu sem našel tole, ampak ni ravno Bosch:

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://mal.e-trgovina.com/shopimages/8007842388831_m.jpg&imgrefurl=http://mal.e-trgovina.com/cgi-bin/b2bshop.cgi%3Faction%3Dshowproddetail%26id%3D80078 42388831%26prod%3D4%26cat%3D406%26namen%3D2&h=120&w=180&sz=40&hl=sl&start=4&um=1&tbnid=xv0nrKNh2QmaOM:&tbnh=67&tbnw=101&prev=/images%3Fq%3Dsteklokerami%25C4%258Dna%2Bplo%25C5%2 5A1%25C4%258Da%26um%3D1%26hl%3Dsl%26lr%3D%26sa%3DN



http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.btc-city.com/img/Product/img386_M.jpg&imgrefurl=http://www.btc-city.com/katalog/eshop/vsezadom/2991/vgradna_pecica_in_kuhalna_plosca_zanussi&h=290&w=215&sz=10&hl=sl&start=20&um=1&tbnid=gZyy-q--jroTYM:&tbnh=115&tbnw=85&prev=/images%3Fq%3Dsteklokerami%25C4%258Dna%2Bplo%25C5%2 5A1%25C4%258Da%26um%3D1%26hl%3Dsl%26lr%3D%26sa%3DN

SonoLei
24.02.2008, 17:43
Hvala vsem za odgovore in info.
Že pripravljava reklamacije in pošiljava pisma... Vsekakor se ne bova kar tako pustila.

mrjerry
25.02.2008, 08:33
Rok za prijavo "skrite napake" je sicer dve leti. Je pa potrebno paziti, pod katerim izrazom se reklamira napaka, ker se lahko stranka zaštrika, če je najprej reklamirala kot "stvarno" napako, ki ima krajši rok za prijavo. Pravne finte pač...

In samo pogovori nič ne štejejo, če nimaš za to pisnega dokaza.

Agree. V bistvu se je pametno cimprej osebno zglasiti na pooblascenem servisu, stvar sproziti in zahtevati ustrezno pisno potrdilo.

Vcasih (ampak res vcasih) pa zadosca menjava pooblascenega servisa.

Z750
03.03.2008, 19:47
mislim da je tole zrelo za stvarno napako:approve:

Vsemogočni
22.03.2008, 15:01
A so že kaki rezultati :dontknow: ali nova spoznanja :dontknow: :nonono: