Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Nesposobnost tehnikov v klicnem centru


unkn0wn
21.05.2008, 15:59
Pozdravljeni!

Želim samo podati pritožbo glede tehnika, ki naj bi bil tam da pomaga uporabnikom. Mislim da temu ni tako.

Klical sem ker sem pozabil uporabniško ime in geslo za SiOL Komunikator. Kot vemo je to program, preko katerega lahko kličemo v telefonska omrežja preko računalnika. Tehniku to seveda ni bilo jasno. Začel je nakladati o nekem TV Plus, pa tv komunikatorju, itd...

Ko sem ga začel prepričevati da je to PROGRAM a.k.a. software za računalnik, se mi je začel smejati kot da sem neumen. HALO!??! Pojma ni imel o temu, tako da sem mu moral podati link do informacij o komunikatorju http://moj.siol.net/sporocanje/komunikator ! Kje je tukaj poanata da moram jaz učiti tehnike kake storitve sploh siol ima???? Jaz bi temeljito razmislil o izobraževanju tehnikov, če bo to sploh kaj pomagalo.

Glede na to da se klici snemajo, prosim če zadevo preverite in obravnavate. Take tehnične pomoči si podjetje kot je SiOL nebi smelo privoščiti.

Klical sem ob 15:40, klic je trajal 08min01sec iz tel. št: 040 16***7, tehniku pa naj bi bilo ime Suli.


LP

madmitch
21.05.2008, 17:49
Ja, tale SiOL Komunikator je sploh rakrana tehnične podpore. Arogantnost določenih vsevednežev tam je pa druga zgodba. Tudi do mene se je nek pajac že obnašal, kot da sem mali debilček.

humanist
21.05.2008, 18:10
unknOvn:
Jaz bi temeljito razmislil o izobraževanju tehnikov, če bo to sploh kaj pomagalo.
Nevem, če bo to kaj pomagalo, saj so tam zaposleni študentje. Do mene so bili sicer prijazni, a sem vseeno dobil občutek, da niso kos zadolžitvam.
Sem pa tudi malo starejši in mi ne kapne tako hitro. Včasih se mi zdi, da bi najraje na hitro odpravili.





Boljš bo ob svetem Nikol !

T-a-d-e-j
21.05.2008, 18:46
Edina pametna rešitev bi bila, da bi Siol tja postavil več redno zaposlenih. To se seveda ne bo zgodilo, preveč šparajo. Študent je poceni.

fazan
22.05.2008, 10:18
unknOvn:
Jaz bi temeljito razmislil o izobraževanju tehnikov, če bo to sploh kaj pomagalo.
Nevem, če bo to kaj pomagalo, saj so tam zaposleni študentje. Do mene so bili sicer prijazni, a sem vseeno dobil občutek, da niso kos zadolžitvam.
Sem pa tudi malo starejši in mi ne kapne tako hitro. Včasih se mi zdi, da bi najraje na hitro odpravili.





Boljš bo ob svetem Nikol !

Na tehnični pomoči popolnoma zavisi na kakgega človeka naletiš.Zraven pa spada tudi bonton,če se pogovarjaš normalno in vroče živce brzdaš še nekako če je v njihovi moči pomagajo ko ti pa pokne in zavreje kri že moraš pa imet srečo,da tisti na drugi strani hladno spremlja tvoje težave in ti je še pripravljen pomagat.Saj se trudijo samo ena stvar je da nekateri pod narekovajem nekateri ne vedo zakaj tam sedijo in sprejemajo klice.

080 Urban
22.05.2008, 12:10
Operater bi res moral vedeti za kaj se gre. Bomo primerno ukrepali.

Na strani http://pomoc.siol.net/ pa je bila informacija o spremembi gesla, mogoče le malo skrita....sedaj smo popravili, da je bolj opazno.

http://www.siol.net/pomoc/programi_in_nasmestitve/komunikator/napredne_moznosti.aspx


lp