Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : visok krvni tlak


tarzan
26.05.2008, 13:48
Pozdravljeni!

Sem star 26 let, s športom se ukvarjam rekreativno...Imam problem s povišanim krvnim tlakom, približno en mesec jem 1 tabletko ampril (1,25 mg) na dan...povprečne vrednosti krvnega tlaka so mi res padle iz približno 160/100 na približno 130/80, vendar ob treh zaporednih meritvah dobim zelo različne številke (vse od 115/65 pa do 150/90), se pravi mi krvni tlak močno niha. Prav tako pa sem opazil da če tlak merim na desni roki so meritve še bolj ekstremne...recimo v treh zaporednih meritvah namerim vse od 90/60 pa do 160 110. Mogoče kdo ve če tablete za nižanje krvnega tlaka poleg tega da znižajo povprečne vrednosti tudi umirijo nihanje tlaka? In pa kaj pomeni da dobivam tako čudne vrednosti na desni roki? Še to...moj vsakdan spremljajo vrtoglavice, omotice, zdi se mi da imam zadnje čase mrzle roke in noge, dostikrat me zebe, pa je zunaj toplo. Še najbolj pridejo do izraza omotice ko se ukvarjam s športom (nogomet, košarka, pri teku in plavanju ne)!

Najlepša hvala za odgovore!

Besim

pinky
26.05.2008, 14:16
sama vprašanja, za katera lahko vsi skupaj tule samo ugibamo pravilne odgovore

na to mora odgovorit tvoj zdravnik!

KissMe
26.05.2008, 14:58
Nihanje krvnega tlaka je popolnoma normalna stvar, zato se ga ponavadi zmeri večkrat in izračuna povprečje.

tarzan
26.05.2008, 15:08
Ja sej tega se zavedam, vbistvu me najbolj skrbi zarad mojega počutja (zaradi nihanja od 120/70 do 140/90 se ne bi smel tok slabo počutit) in pa to da si na desni roki zmerim tok ekstremne vrednosti (zelo različne od leve), to mi ni jasno kaj pomeni :) No sej grem v sredo ponovno do moje zdravnice, a se mi že zdi da bo mela pripravljen kak odgovor s katerim me bo *pomirila* oz. odslovila :)

KissMe
26.05.2008, 19:40
No, sporoči, kaj ti bo povedala, tud mene zanima zakaj je taka razlika v rokah:)

lila5
27.05.2008, 13:03
Baje je pri desničarjih krvni tlak višji, če si ga merimo na desni roki, pri levičarjih pa na levi......

V začetnih mesecih jemanja amprila se je tudi moja mama slabo počutila.....vrtelo se ji je in ji je bilo slabo......baje je to stranski pojav zdravila.....

freya
27.05.2008, 14:22
Preberi si o stranskih učinkoh na tabletkah, tabletke za pritisk velikokrat povzročajo vrtoglavico, glavobole, kašelj.....zamenjaj jih. Tlak ne samo da znižajo, uravnavajo ga.
Glede na leta bi moral poiskati vzrok zvišanega pritiska ( ni vedno odgovorno srce in ožilje)

mojca
28.05.2008, 20:01
Tokrat potekajo brezplačne meritve krvnega sladkorja, tlaka in holesterola tudi v Ljubljani in sicer v petek 30.5. od 14-19h v Mercatorjevem Supermarketu Brdo, Cesta na Brdo 19 in v soboto 31.5. od 14-20h v Mercatorjevem TC supermarketu Sevnica, Boštanj 80!
Mislim, da je to zadnja brezplačna priložnost v sodelovanju z Društvom za zdravje srca in ožilja. Verjetno lahko kaj pametnega in novega tudi izveš v zvezi s tem.

khat
24.08.2008, 17:08
Je kdo že poskusil baldrijan za zniževanje krvnega tlaka?