Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Ocena uslug storitev v javnih lokalih


doody
22.06.2008, 19:45
Vse večkrat zasledim kritike o obnašanju natakarjev in natakaric.Tudi v trgovskih centrih s prodajalkami ni dosti bolje.Pa vendar,se najdejo izjeme.
Zame je storitev v javnem, lokalu na nivoju tista,da me prijazno sprejmejo ob vstopu v lokal,v času moje prisotnosti se mi maksimalno posvetijo,(priajzno vprašajo kakšne so moje želje,posvet ,če je potreben,sprejeto naročilo in dokaj hitra postrežba).Ob odhodu pa pričakujem prijazno slovo.Veliko pomeni seveda tudi prijazen nasmeh,kajti brez tega tudi prijaznost ni dovolj učinkovita.
Na žalost pa cene ne moremo vključevat v to rubriko.Kajti,mnogokrat se zgodi,da je prijaznost zelo,zelo draga.

Katrin
22.06.2008, 21:56
Oprosti doody, moram te popravit. Besedo "usluga" pomeni brezplačno dejavnost, "storitev" pa plačljivo. Sej vem da težim, ampak me to blazno nervira :)

Drugače pa jaz vedno poskušam upoštevat, da so tudi natakarji/ice in prodajalci/ke samo ljudje in imajo lahko slab dan.

doody
23.06.2008, 06:42
Oprosti doody, moram te popravit. Besedo "usluga" pomeni brezplačno dejavnost, "storitev" pa plačljivo. Sej vem da težim, ampak me to blazno nervira :)

Drugače pa jaz vedno poskušam upoštevat, da so tudi natakarji/ice in prodajalci/ke samo ljudje in imajo lahko slab dan.
Hvala,Katrin.Popravljeno.Lepo,da je tu med nami tudi nekdo,ki nas opozarja na take napake.Super.