Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : neomejena telefonija


japke
30.08.2008, 13:26
če prav razumem, se moram do oktobra registrirat, da se mi spremeni osnovna v neomejeno telefonijo. Kam se morem registriati? link me vrže na staro siolovo stran,kjer ni nič....

???

lp

https://moj.siol.net/Creawf2asp/pagespublic/WebFormPhoneNumber.aspx

Forenzik
30.08.2008, 15:30
https://moj.siol.net/Creawf2asp/pagespublic/WebFormPhoneNumber.aspx

Ravno takrat jim ni delovalo ko si se hotel prijaviti.

mikkeni
31.08.2008, 18:39
neomejena telefonija?

sam imam trenutno trio paket in dajam zanj cca 38 eurov se mi zdi...

a ta neomejena telefonija se dobi brezplacno al je potrebn se ksno doplacilo na mesec?

saso30lj
03.09.2008, 08:31
Tudi mene zanima, kaj je s to neomejeno telefonijo.
Link te vrže na stran za spreminjanje storitev. Nikjer ne vidim nobene možnosti vklopa neomejene telefonije....

japke
04.09.2008, 13:44
ma ja tud men ni jasno, kako se vklopi to????

saso30lj
15.09.2008, 19:00
Spet nas nategujejo po dolgem in počez.
Prosim Telekom!!! Kako se vklopi neomejena telefonija za 1 leto???????

binca
15.09.2008, 19:50
Mislim, da ni nategancija. Tisti link, vas vrže prav, mogoče se vam ne zdi prav, ker vas vrže na naročilo, ampak tako je prav.
Takole je treba nardit:
www.siol.net ---> naročilo priklopa ---> Nadaljuj ---> vnesete user in geslo ---> izpolnete svoje podatke in informativne podatke o želenih storitvah ---> na naslednji strani vam potem recimo označite če ste prej imeli trio osnovni v trio neomejeni z neomejeno telefonijo in pri aktivaciji popusta potem označite DA.
Ostalo pa, če ne želite ničesar spreminjati, označite isto kot imate do sedaj.
Spodaj potem vnesete še kontaktno osebo, pa eno kontaktno številko.
Odpre se še ena stran, tam kliknete na izbrane storitve, shranite, in kliknete posreduj spremebe.

Čez eno leto pa, po istem postopku, nazaj spremenite v osnovno telefonijo.

run
17.09.2008, 09:43
To nardiš in pol ti začne na novo (s tem dnem) teči obdobje vezave za 2 leti????

Zakaj ni narejeno, da samo obkljukaš da hočeš uporabljati akcijsko ponudbo za 1 leto, amapak moraš na novo pogodbo sestavljat?

Pri izbiri komunikatora pa daš kaj? A izbereš en komunikator (čeprav ga že imaš - in plačaš zanj), ali daš, da ga nočeš (in ali ti ga potem lahko vzamejo nazaj)???

Men se to zdi kot nateg.

binca
17.09.2008, 16:01
Ne!
Nimaš nobene nove vezave!
Pri komunikatorju označiš da ga ne želiš, in potem v naslednjem koraku samo označiš kljukico, da potrjuješ da komunikacijsko opremo že imaš.
Komunikatorja ti pa itak ne more nihče vzeti, ker je tvoja last!!!

Ni nateg, je samo ugodnost, ki jo lahko naročniki koristijo za dobo enega leta.

LP

genius66
17.09.2008, 17:03
Aktivacija preko neta ne deluje že nekaj dni.

Keso
20.09.2008, 17:45
Meni tudi ne dela aktivacija preko interneta.Javi mi to napako..

Opis napake: Napaka pri pridobivanju podatkov o priključku. Ni bilo mogoče pridobiti vseh podatkov o priključku za telefonsko številko..(x).. Telefonska številka še ni vključena v RK!.

A kdo ve kaj je narobe?

binca
22.09.2008, 19:16
Meni tudi ne dela aktivacija preko interneta.Javi mi to napako..

Opis napake: Napaka pri pridobivanju podatkov o priključku. Ni bilo mogoče pridobiti vseh podatkov o priključku za telefonsko številko..(x).. Telefonska številka še ni vključena v RK!.

A kdo ve kaj je narobe?

pokliči 080 8000!!

kzekic
23.09.2008, 09:55
sam sm pred kratkim presel na optiko...ko sem klical na telekom za narocilo, sem narocil 20/20, siol TV, siol telefonijo, telefonijo sem rekel osnovno, oseba na drugi strani je rekla da ce hocem mam lahka neomejeno eno leto, sem rekel ok lahko...v pogodbi sem šele zdej opazil da ne pise siol osnovni ampak siol neomejeni, pa tudi na servisnih straneh sem opazil da mi pise siol neomejeno, torej me zanima ali bom moral zdej placati 46 eurov na mesec al 39 kolikor sem tudi hotel, ker doma sigurno nimamo toliko pogovora prek telefona da bi rabil neomejeno...a se da pol to spremeniti v siol osnovni...pa kako uveljavim to da sem student, z pogodbo sem poslou tudi potrdilo o vpisu na faksu, a moram se kj drugega...

Zefram
23.09.2008, 19:03
sam sm pred kratkim presel na optiko...ko sem klical na telekom za narocilo, sem narocil 20/20, siol TV, siol telefonijo, telefonijo sem rekel osnovno, oseba na drugi strani je rekla da ce hocem mam lahka neomejeno eno leto, sem rekel ok lahko...v pogodbi sem šele zdej opazil da ne pise siol osnovni ampak siol neomejeni, pa tudi na servisnih straneh sem opazil da mi pise siol neomejeno, torej me zanima ali bom moral zdej placati 46 eurov na mesec al 39 kolikor sem tudi hotel, ker doma sigurno nimamo toliko pogovora prek telefona da bi rabil neomejeno...a se da pol to spremeniti v siol osnovni...pa kako uveljavim to da sem student, z pogodbo sem poslou tudi potrdilo o vpisu na faksu, a moram se kj drugega...

mislim da so rekli da trenutni neomejeni narocniki imajo zdaj zadevo ceneje (kot da bi imeli osnovno telefonijo). cez eno leto bos moral pa sprem,eniti na osnovno ce noces plačevati več.

AlienRex
24.09.2008, 06:10
Trenutno imam pogodbo za DUO RZ (se s Siolom). Ce se odlocim za 1 letno obdobje neomejene telefonije, ali s prijavo nanjo preidem na novo pogodbo s Telekomom?

Kot je ze nekdo omenil v prejsnih postih, bi bilo lazje ce bi imeli v rubriki "telefonija" en check box, ki bi ga izbrali, ce bi zeleli za eno letno neomejeno telefonijo.

AlienRex
28.09.2008, 11:11
Bi prosim, nekdo z 080 v svojem nicku (Telekomovci) odgovoril na moje vprasanje glede prehoda/neprehoda na novo pogodbo, ce se odlocim za neomejeno telefonijo?

Metek
29.09.2008, 08:26
po mojih izkušnjah je tako, kot si napisal.
Podpišeš aneks za spremembo paketa, v tvojem primeru na DUO neomejeni. Cena je nominalno po ceniku, in z dodatnim popustom znižana, tako da pride enako kot DUO osnovni.

Sam sem ob spremembi paketi in aktivaciji popusta pod opombe napisal zgornje, in da naročilo ne velja, če ne dobim popusta. Po 12 mesecih pa bo treba preveriti kaj se bolj splača- ostati na neomejenem (za redno ceno) ali menjati h konkurenci... Če jo bom takrat že dobil :(

sori
01.10.2008, 07:03
Dejansko je tako, da za aktivacijo brezplačne neomojene telefonije enostavno naročih neomejeni (duo, trio) in to je to. Je pa res, da na pogodbi ti piše polna cena, se pa upošteva popust pri računu.

080 Nina
01.10.2008, 11:00
Trenutno vemo, da te duo neomejen za 1 leto stane isto kot duo osnovni, to je 31€ ( pri hitrosti 1/256 oz. 1/1 na PRD-razvezani dostop). Vezave kolikor vem ni, le po enem letu si spremeniš pogodbo nazaj na "osnovni".
Naročilo:
http://shrani.si/t/1K/GR/20RAPVGz/narocilo.jpg (http://shrani.si/?1K/GR/20RAPVGz/narocilo.jpg)

Kot pa je že rekel sori, je na pogodbi polna cena, na položnici pa -7€ .

080 Nina
01.10.2008, 15:47
Ali pa se vključi tudi na servisnih straneh > telefonija (pod podatki o telefonski številki)

http://shrani.si/f/1w/fk/27mK4l6B/telefonija.jpg

Sawyer
07.10.2008, 08:33
Meni tudi ne dela aktivacija preko interneta.Javi mi to napako..

Opis napake: Napaka pri pridobivanju podatkov o priključku. Ni bilo mogoče pridobiti vseh podatkov o priključku za telefonsko številko..(x).. Telefonska številka še ni vključena v RK!.

A kdo ve kaj je narobe?

Meni tudi to javla. Kaj pomeni to? Dostop je razvezan vendar ni to tk prikljucek? Pac tisto z triota je.

Dunja
07.10.2008, 08:42
citiram iz spletne strani pomoc.siol.net (delovanje omrežja):
" Spoštovani,
V primeru težav z aktivacijo neomejene
telefonije lahko posredujete sledeče
podatke : ime, priimek, uporabniško ime,
kontaktni GSM ali telefonsko številko,
tudi na elektronsko pošto : neomejenatelefonija@telekom.si.

V najkrajšem času vas bo poklical agent
iz klicnega centra in vam pomagal
pri izvedbi aktivacije."

menim da boste tako najlažje prišli do rešitve.

lp

kzekic
09.10.2008, 19:41
na servisnih straneh mi pise da imam trio neomejeni v uporabi...na izpisu odhodnih klicev sem opazil da vse klicane številke v omrežje telekom imajo ob sebi ceno pogovora, torej so te klici obracunani...a ni neomejeno za zastonj pogovre znotraj siola in telekoma?...pol pa hočem pač spremenit paket in je tm polje "deaktivacija popusta za telefonijo" ponujena odgovora da ali ne, pod njima pa piše oznacite ali zelite aktivirati popust za telefonijo?...kaj nj dam da ali ne, popust pac hocem aktivirat, sam deaktivacija je glih nasportno od aktiviranja...

Dunja
09.10.2008, 22:01
preveri na servisnih straneh kaj točno imaš trenutno naročeno.
kot je blo že v vseh teh pogovorih rečeno.razlika v ceni se vidi na računu. na servisnih je samo infomativno zavedena cena klicev.

Sawyer
09.10.2008, 23:05
Pa te cene so cudne. Meni 51€ kaze za neomejeno telefonijo. Ko pa dam aktivacija popusta pa je 0€ popust.

Obstoječe stanje
Tip dostopa: Telefonski priključek ne obstaja
Paket: TRIO osnovni
SiOL internet: 20 / 20 Mbit/s
Kabelska TV: DA
SiOL TV: DA (št. kanalov: 1) - Polna
Obstoječa oprema: Sagem STB IAD81 HD
Modem optični PROSPERO 632 + CATV

In kaj pomeni da telefonski prikljucek ne obstaja?

kzekic
10.10.2008, 07:19
Storitev Od Do
Prenosni računalnik Dell 500 01.10.2008 V uporabi
Nadgradnja 20 / 20 Mbits - Optika 16.09.2008 V uporabi
Polna TV shema 16.09.2008 V uporabi
TV komunikator Sagem 16.09.2008 V uporabi
TRIO Neomejeni 16.09.2008 V uporabi
Polna montaža 16.09.2008 17.9.2008


evo to mi piše na servisnih straneh...uglavnem ce grem pac tm spreminjat paket, a dam pri deaktivaciji popusta da li ne?...

Dunja
10.10.2008, 11:03
Storitev Od Do
Prenosni računalnik Dell 500 01.10.2008 V uporabi
Nadgradnja 20 / 20 Mbits - Optika 16.09.2008 V uporabi
Polna TV shema 16.09.2008 V uporabi
TV komunikator Sagem 16.09.2008 V uporabi
TRIO Neomejeni 16.09.2008 V uporabi
Polna montaža 16.09.2008 17.9.2008


evo to mi piše na servisnih straneh...uglavnem ce grem pac tm spreminjat paket, a dam pri deaktivaciji popusta da li ne?...

vidiš?piše ti da imaš aktiviran trio neomejeni...se pravi je popust že aktiviran, čez eno leto ga samo prekliči, ker bo potekla akcija

kzekic
10.10.2008, 15:16
pol sm zgleda zdej cist za***u stvar...dou sm da mam zdej dva 2 kanala, pa pr telefoniji sm spremenu v osnovni...tko da mi zdej kaze:

TRIO Osnovni 11.10.2008 V uporabi
Prenosni računalnik Dell 500 01.10.2008 V uporabi
TV komunikator Sagem 16.09.2008 V uporabi
Nadgradnja 20 / 20 Mbits - Optika 16.09.2008 V uporabi
Polna TV shema 16.09.2008 V uporabi

desno pr unih slikcah, mam pa pri prvi kljukco pri slikci za internet, telefonijo in tv pa x, kaj nj bi to pomenil zdej...

Sawyer
10.10.2008, 15:19
kaj te se avtomatsko spreminja in nic vec ni treba podpisat kot vcasih?

Pomenlo bi pa nej da si odjavo vse ostalo :P

Kolko razumem moras vse isto oznacit kot mas zaj ker ce kaj das da nerabis se sklepa kot odpoved te storitve.

kzekic
10.10.2008, 15:22
sj vids gor da mi pise da vse to troje kar je označen z x je v uporabi, tud spremenil je uno iz neomejenega v osnovni...tko da upam da nism kj res odpovedu, ker sm oznacu use kar sm ze prej meu...je pa neki model na 0801000 omenju 14 ur, klicu sm ga zjutri okol9, torej bo mogoce kj vidno okol 23...

Dunja
10.10.2008, 15:53
karkoli glede spreminjanja paketov svetujem da pokličeš na 080 8000 in se pozanimaš kaj točno imaš sedaj

333COA333
19.10.2008, 08:41
Sam sem novi naročnik in mi pod storitvami piše tole

Pregled aktivnih storitev
Storitev Od Stanje
Nadgradnja 20 / 20 Mbits - Optika 16.10.2008 V uporabi
Polna TV shema 16.10.2008 V uporabi
Prenosni računalnik Dell 500 16.10.2008 V uporabi
TV komunikator Sagem - Obročno (N) 16.10.2008 V uporabi
VOD žeton 16.10.2008 V uporabi
TRIO Neomejeni 16.10.2008 V uporabi
TV komunikator Sagem 16.10.2008 V uporabi


Očitno so brezplačni klici v telekom in siol že aktivirani in jih samo prekličem čez eno leto?

AndrejD
19.10.2008, 10:34
Glede na to da imam vključeno funkcijo neomejeni. Me zanima zakaj v informativnem izračunu zraven sešteva klice na telekomovo omrežje ?

Operater..........................Cena (€).............Dolžina (s)
Telekom Slovenije...........0,004350............15
Telekom Slovenije...........0,0087................30

janezpesec1
19.10.2008, 16:43
Zato ker je to informativni izracun. Na racunu je potem ustrezen znesek napisan v minus kot popust in se vse ujema.

sasosmile
27.10.2008, 19:36
Kaj pa narediš v primeru, ko preko spleta nisem mogel vklopiti neomejene telefonije, pa sem 22.10. poslal mail na neomejenatelefonija@telekom.si, pa sem danes klical na 080 8000, kjer nič ne vejo o moji aktivaciji.:dontknow:

Lp, Sašo

alex1
28.10.2008, 20:27
Imam podobno zgodbo, preko spleta ni šlo, pa sem dne 22.10 ob 22.58 poklical na 080.... in operater mi je uredil zadevo. Vsaj rekel mi je tako, naslednji dan pa o tem ni vedel nihče nič oz. so me obvestili, da žal operater tega zame ni opravil oz. o moji zahtevi ne vedo nič, kot dsa nisem poklical. Poslušali so telefonski pogovor in me obvestili, da se mi opravičujejo in so mi aktivirali NEOMEJENO TELEFONIJO. Samo jaz tega nikjer v servisnih straneh ne opazim oz. so me potem še 2 x klicali na moj GSM in me spraševali če bi šel na novo telekomovo shemo, da pa neomejena telefonija ni več brezplačna 1 leto. Tko da, nimam pojma kaj se dogaja. Imam občutek, kot da ne želijo preveč prijav na neomejeno telefonijo. Ker nisem več vezan na Siol razmišljam o druge ponudniku, kjer je telefonija sploh brezplačna.

tomaz009
21.11.2008, 19:52
Prav zares se dogaja nekaj čudnega z aktivacijo popusta na neomejeno klicanje. Tudi jaz nisem uspel tega aktivirati preko interneta - so tehniki vzeli moj username in password (ja hotli so geslo, da so lahko ponovili napko v kodi!!!) - in zatrdili, da bodo aktivirali ali poklicali. Naredili niso nič. Ko sem dobil prvi račun, ki bi moral biti že manjši, sem poklical na tehnično podporo, kjer so mi zagotovili, da je popust aktiviran, a se obračuna šele s prvim dnem v mesecu. OK, nam težil za 4 dni. Pa pride naslednji račun, spet brez popusta, sedaj tehniku ne vedo več nič o kakšni aktivaciji!!!!! Nikjer nič. Zato pisno reklamiram račun. Po nekaj dneh dobim odgovor, da rabijo več časa...... Pa pride nov račun. Isti znesek. Kaj mi preostane drugega, kot ponovna reklamacija. Pač niso uspeli rešiti prve v več kot 30 dneh!!!!!!
Seveda sem klical tudi v Koper na reklamacije, kjer nemoreš dobit nikogar. Samo vzamejo telefonsko in št. reklamacije. Bo nekdo poklical še isti dan nazaj. Ja, mogoče bi vrjel, če nebi bilo od tega že več kot 10 dni!!!

HALO REKLAMACIJE! A KDO DELA?

Vrjetno bo res potrebno menjati ponudnika. Pa ravno sedaj, ko sem želel vklopiti še TV. No še dobro da nisem, vsaj nimam nobene vezave in lahko grem.

alex1
22.11.2008, 19:00
Ja Telekom je imel lansko leto 160 tisoč, letos pa že 200 tisoč Siol naročnikov. Me pa zanima koliko naročnikov PSTN je v tem času izgubil, ker sem mi zdi, da so ti le prešli na Siol storitve. Po Telekomu pa siolovi naročniki, nimamo telefona.

080 Nina
25.11.2008, 11:50
Po Telekomu pa siolovi naročniki, nimamo telefona.
V bistvu pri Telekomu nimate več stacionarne telefonije, ampak imate SiOL voip telefonijo.

pece
14.12.2008, 12:51
Sestra ima Trio neomejeni aktiviran 1.9.2008, na računu pa ni zabeležen noben popust, ampak plačuje polno naročnino. A se popust ne obračuna avtomatsko???

alex1
14.12.2008, 20:09
Naj še kdo preveri račun za november 2008. Jaz in kolega sva naročila NEOMEJENO telefonijo za ceno OSNOVNI v času akcije. Na računu je obračunana polna cena za neomejeno telefonijo, se pravi + 7€. Klical na 0808000, kjer so to potrdili in predlagali reklamacijo.

pece
16.12.2008, 05:58
Mene zanima, a se v času akcije račun zniža tudi tistim, ki so imeli vklučeno neomejeno telefonijo že pred pričetkom akcije, ali je bilo potrebno aktiviranje akcije?

tomaz009
16.12.2008, 06:47
Potrebna je bila aktivacija. Nič ni avtomatsko. Bi blo preveč denarja za siol :(