Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Neresnost siola


sburner
11.09.2008, 13:48
Pred časom je siol poslal opozorilo da imamo neporavnane obveznosti. Račun smo plačali ampak so nas kljub vsemu odklopili. Čez nekaj časa je internet spet deloval vendar sedaj ni deloval telefon. Po neštetih klicih so ugotovili neko nepravilnost pri plačevanju, manjkalo je nekaj eurov in nas niso hoteli priklopiti nazaj. Zadevo smo poravnali (pred dvemi tedni) TELEFON PA ŠE VEDNO NE DELUJE. Nevem kaj si mislite ampak nekateri bi radi uporabljali zadeve, zaradi katerih nas izklapljate.

Marca, aprila, maja, junija, julija, avgusta, in vse do zdaj imamo porazno kvaliteto povezave (prej nikoli nismo imeli takšnih problemov). Plačujemo 2 (DVA) megabita, zadeva pa deluje tam nekje pri 1.2 megabitih.
Internet ter televizijo meče non stop ven. Telefon, kot sem zgoraj omenil, ne deluje. Vi nas pa odlopite za najmanjsi zamujen račun??

Prazne obljube. Če se bo tako nadaljevalo (sosedi imajo podobne izkušnje), razmišljamo da skličemo sestanek in celo ulico odklopimo od siola ter gremo k konkurenci. Niste resni.

080 Katarina
17.09.2008, 10:18
spostovani

Neplacevanje racunov se v Telekomu preverja redno - mesecno. Narocniki so o neporavnanih obveznostih obvesceni z dopisom na domaci naslov ( opomnim 2x) in v nekaterih primerih tudi z klicem.

Ob blokadi racuna se naredi tudi blokada VOIP in s casom tudi ADSL TV storitve.
Ko prejmemo od narocnika potrdilo o vplacilu, se le ta najprej zavede in aktivira z dostopom nato pa se z aktivacijo ostalih dveh storitev.
Razlika ni velika.

V primeru, da se je pri vas le ta zgodila - verjamite da ni bilo namensko, za kar se iskreno opravicujemo. Ce se bodo ali se pojavljajo tezave na VOIP nas prosimo poklicite na 080 1000 in preverili bomo.

sburner
02.10.2008, 23:39
Po neštetih klicih zadeva še vedno ni rešena. Telefon še vedno ne deluje, prilagam sliko hitrosti interneta.


http://shrani.si/f/m/Xi/3vrJH1GY/hitrost.jpg

Boone
03.10.2008, 07:58
Hitrost izgleda kot 1mbit + tistih nekaj extra, ce imas še TV.
Si pred kratkim povečal hitrost?

080 Tehnična pomoč
03.10.2008, 09:03
Odgovoril sem ti preko ZS, prosim preveri in mi odgovori.

MIKO
13.10.2008, 22:33
Jaz pa ne bom plačal računa, ker je napačen. Pa me prav zanima kateri junak me bo izklopil, ker grem direkt na sodišče tožit za odškodnino.
"bitko" pa bom itak dobil ker je nepravilno zaračunana storitev

Pa da vidimo pol junake...

Dunja
13.10.2008, 22:54
To dejanje vam odsvetujem, saj brez da bi ugovarjali na izstavljeni račun, nobena tožba ne bi zdržala na sodišču. V primeru, da se z izstavljenim računom ne strinjate, pošljite reklamacijo. Te podatke najdete na zadnji strani računa.

p.s.: na nobenem računu nisem zasledila, da so vse postavke imele sešteto osnovo in DDV znesek. Vedno je vse sešteto na koncu.

lp

cowboyslo
14.10.2008, 07:07
da ne odpiram nove teme....

od soboto mi ne dela internet... vse dni kličem na 0801000 ampak nikogar ne dobim?? (včer sem klical skozi cel dan)
naj mi siolovci razložijo kako naj prijavim napako.
imam siol trio paket (internet je včasih dobro deloval, zadnje čase velikokrat ne dela telefon, tv šteka...)
za znort...

080 Urban
14.10.2008, 07:11
da ne odpiram nove teme....

od soboto mi ne dela internet... vse dni kličem na 0801000 ampak nikogar ne dobim?? (včer sem klical skozi cel dan)
naj mi siolovci razložijo kako naj prijavim napako.
imam siol trio paket (internet je včasih dobro deloval, zadnje čase velikokrat ne dela telefon, tv šteka...)
za znort...

To da nikogar ne dobite ne bo držalo. V primeru, da so vsi operaterji zasedeni, je potrebno malo počakati na liniji, da se le-ta sprosti. Če pokličete 30x in čakate po 10 sekund in vržete dol, ne boste nikoli prišli na vrsto.

Napako pa lahko prijavite tudi meni na ZS z vašimi uporabniškimi podatki, opisom napake in kontaktno telefonsko številko.

lp

cowboyslo
14.10.2008, 07:34
...čakal sem po par minut na vezi.....in ne enkrat!

bom poslal podatke na ZS.

hvala!