Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Sprememba obstoječega paketa


danboj
18.09.2008, 19:59
Zdravo!

Jaz bi rad naročil spremembe obstoječega paketa pa mi napiše na strani, ko vnesem vse podatke, da manjkajo podatki o obstoječi strojni opremi. Imam ta star modem od Iskratel Callisto821. Poklical sem že tri krat na center za pomoč ampak mi ni so mogli pomagati. Na zadnje so mi rekli, da sem vpisan v bazo kot da bi že naredil spremembe ampak še ni to dokončano, ker sem lani res zahteval spremembe obstoječega paketa pa so mi poslali pogodbo ampak se potem nisem za to odločil. Lepo prosim za pomoč, ker sedaj bi res rad imel siol trio, ker zdaj lahko imamo TV.

Lep pozdrav, Danijel!

Dunja
18.09.2008, 20:48
ojla,

je bilo urejeno, poskusi ponovno. :)

lp

danboj
19.09.2008, 13:53
Uspelo mi je poslati naročilo. Najlepša hvala za pomoč.

Lp, Danijel!

asamsa3
24.09.2008, 18:32
Živjo!

Že dolgo tega, sem naročil paket, za katerega se potem nisem odločil...sedaj pa bi naročil trio paket, vendar mi prek vaše strani ne gre....izpiše se stavek: "Novega naročila ne morete oddati, ker še niste opravili registracije za prejšnje naročilo"....

Na Siol (Telekom) sem danes že pisal, vendar nisem dobil odgovora....

Najboljše bi bilo, če bi razveljavili prejšnjo zahtevo po spremembi paketa in uredili vse na novo.

Imam pa samo internet adsl 1024/256.

LP

Rok

080 Urban
24.09.2008, 19:40
Glede na to, da gre verjetno za napako v aplikaciji, pokličite na 080-8000, kjer imajo možnost oddati naročilo tudi na drugačen način.

lp

asamsa3
25.09.2008, 08:05
Poglejte!

Na to številko sem večkrat poklical in nisem nič konkretnega dobil....tudi oglasite se sploh ne!! Včasih tudi po 10x kličem na dan pa ne dobim nikogar!

No, ko se mi je oglasil prijazen možakar, je rekel da bodo nazaj poklicali po treh dneh...pa še vedno ni nič...je pa že en tedn mimo!!!

Ne vem, kaj naj naredim.

LP
Rok

080 Urban
25.09.2008, 09:35
Sem jih poklical in pravijo da se ureja. Se pa opravičujejo ker dlje traja... Imajo gužvo zaradi velikega števila naročil.

lp

asamsa3
25.09.2008, 18:33
Sem jih poklical in pravijo da se ureja. Se pa opravičujejo ker dlje traja... Imajo gužvo zaradi velikega števila naročil.

lp

Ejla....full hvalaa....upam da bo čimprej!:):):P

herko
03.11.2008, 19:49
si bom kr sposodu to temo

doma imam siol internet in razmišlam o naročilu trio paketa.
ko sem se pozanimov so rekli da na tel. številko na katero imam prijavlen internet ne morem naročit trio paketa. amapak da morem odjavit internet in nato šele naročiti trio paket, če bo še kej prostih mest v centrali.
zanima me ali je to res?
sem mislu da je situacija lažja
hvala