Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Niso 080 številke brezplačne?


AndrejD
06.11.2008, 22:59
Zgleda da več ne:

UPC TELEMACH d.o.o. - (Preneseno) 0,243250 210

Če kličem 080 od siola mi napiše brezplačna številka...
Zakaj torej tole računa ?

kinsley
07.11.2008, 06:00
Kolikor vem,se iz mobitela ne splača klicat 080.....se zaračuna

AndrejD
07.11.2008, 07:19
klical sem z stacionarnega telefona. Z mobitela še mi nikoli niso računali 080 klica...

kinsley
07.11.2008, 07:48
klical sem z stacionarnega telefona. Z mobitela še mi nikoli niso računali 080 klica...

meni so....

AndrejD
07.11.2008, 10:39
Kolikor vem,se iz mobitela ne splača klicat 080.....se zaračuna

Pogosta vprašanja

Ali so klici na vse 080 številke brezplačni?

Da, klici na katerokoli brezplačno številko 080 so brezplačni, saj stroške klicev krije organizacija, ki je naročnik brezplačne številke 080, in sicer kot posebno ugodnost za svoje kupce ali uporabnike.


Citat iz Telekomove strani...

http://www.telekom.si/zasebni_uporabniki/telefonija/posebne_klicne_stevilke/modra_stevilka_080/


Zgleda da je zadeva zrela za Apek ali pa Tržno inšpekcijo.

080 Urban
07.11.2008, 12:26
Najprej bi lahko poizkusil z reklamacijo.

lp

AndrejD
07.11.2008, 12:42
Najprej bi lahko poizkusil z reklamacijo.

lp


Sem že, pa so mi telefon dol vrgli.

tom777
07.11.2008, 15:51
Pisno se pritoži, če ne bo efekta potem na APEK in TIRS.

080 Urban
09.11.2008, 12:59
Sem že, pa so mi telefon dol vrgli.

Reklamacije se sprejemajo v pisni obliki. Podatke o tem kako in kam vložiš reklamacijo najdeš na zadnji strani vsakomesečnega računa.

lp, Urban


p.s: prijaznemu klicu verjetno ne vržejo dol slušalke nikjer...

mravlja
09.11.2008, 13:02
Pogosta vprašanja

Ali so klici na vse 080 številke brezplačni?

Da, klici na katerokoli brezplačno številko 080 so brezplačni, saj stroške klicev krije organizacija, ki je naročnik brezplačne številke 080, in sicer kot posebno ugodnost za svoje kupce ali uporabnike.

Kaj storiti, če se na drugi strani javi avtomatski govorni odzivnik?

Takoj po vzpostavitvi zveze zaslišite pozdravni nagovor in s tem potrditev, da ste vzpostavili stik z želeno organizacijo. Nadalje pazljivo poslušajte govorna navodila, ki vas bodo pripeljala do želenega cilja. Velikokrat je avtomatski odzivnik samo usmerjevalnik, da hitreje pridete do želenih informacij in vaš klic z izbiro ustrezne tipke usmeri na službo znotraj organizacije, ki vam bo lahko pomagala.

Zakaj sploh poklicati brezplačno številko 080, ki jo zasledite na določenem izdelku?

Podjetja, ki na tak ali drugačen način oglašujejo svojo brezplačno številko 080, so kupcu prijazna podjetja, saj želijo s kupcem vzpostaviti neposredni stik. To pomeni, da jih zanima mnenje kupcev oz. uporabnikov storitev. Preko tega spoznajo svojo ciljno skupino, njihove potrebe in želje, kar je danes pravzaprav izhodišče za oblikovanje kakovostnih izdelkov in storitev. Hkrati lahko kupec preko te številke tudi reklamira izdelek ali storitev.

AndrejD
09.11.2008, 14:49
Reklamacije se sprejemajo v pisni obliki. Podatke o tem kako in kam vložiš reklamacijo najdeš na zadnji strani vsakomesečnega računa.

lp, Urban


p.s: prijaznemu klicu verjetno ne vržejo dol slušalke nikjer...

Neprijazen pa nisem...

Dol vržejo v primeru da jim jaz citiram, kaj mi Siol/Telekom napiše na pogodbi / računu. Sogovorniki na drugi strani imajo pa drugačno mnenje od napisanega. In se potem zaplete če komu citiram napisano.

Saj če potem še enkrat pokličem in zahtevam nadrejenega, mi ponavadi takoj začnejo reševati problem. Samo v tem primeru mi 2 niso mogli pomagat, ker niso imeli dostopa do podatkov, vsaj tako mi je bilo rečeno. Ne vem zakaj mi tega niso prvič povedali...

Se mi pa je to že večkrat zgodilo da so mi vrgli telefon dol. Samo kot pravim deluje rešitev: zahtevam nadrejenega. Potem pa takoj zvem dejansko napako...
Prvič pa zelo redko...

btw:
Sem sam lep čas delal kot terenski serviser pri enem ISP-ju, vem kakšni so nekateri ljudje. Ampak vi to brezveze zaostrujete, z zavajanjem uporabnikov.

lila5
10.11.2008, 10:14
Reklamacije se sprejemajo v pisni obliki. Podatke o tem kako in kam vložiš reklamacijo najdeš na zadnji strani vsakomesečnega računa.

lp, Urban


p.s: prijaznemu klicu verjetno ne vržejo dol slušalke nikjer...

Ponavadi tisti ljudje, ki kličejo številko 080 1000 ne kličejo zato, da bi javljali, da storitev brezhibno deluje (to naj bi bilo itak samo po sebi umevno:)) ampak kličejo zato, ker imajo s kupljeno storitvijo ali blagom določen problem........in ko ima človek določen problem ponavadi ne sije od zadovoljstva.......

In tisti, ki službeno sprejemajo takšne in drugačne reklamacije sploh ne bi smeli razmišljati o tem, da vržejo dol slušalko.......sploh, če podjetje deluje v duhu spodaj opisanega........:nonono:

Zakaj sploh poklicati brezplačno številko 080, ki jo zasledite na določenem izdelku?

Podjetja, ki na tak ali drugačen način oglašujejo svojo brezplačno številko 080, so kupcu prijazna podjetja, saj želijo s kupcem vzpostaviti neposredni stik. To pomeni, da jih zanima mnenje kupcev oz. uporabnikov storitev. Preko tega spoznajo svojo ciljno skupino, njihove potrebe in želje, kar je danes pravzaprav izhodišče za oblikovanje kakovostnih izdelkov in storitev. Hkrati lahko kupec preko te številke tudi reklamira izdelek ali storitev.

AndrejD
10.11.2008, 11:37
Ponavadi tisti ljudje, ki kličejo številko 080 1000 ne kličejo zato, da bi javljali, da storitev brezhibno deluje (to naj bi bilo itak samo po sebi umevno:)) ampak kličejo zato, ker imajo s kupljeno storitvijo ali blagom določen problem........in ko ima človek določen problem ponavadi ne sije od zadovoljstva.......

In tisti, ki službeno sprejemajo takšne in drugačne reklamacije sploh ne bi smeli razmišljati o tem, da vržejo dol slušalko.......sploh, če podjetje deluje v duhu spodaj opisanega........:nonono:

Zakaj sploh poklicati brezplačno številko 080, ki jo zasledite na določenem izdelku?

Podjetja, ki na tak ali drugačen način oglašujejo svojo brezplačno številko 080, so kupcu prijazna podjetja, saj želijo s kupcem vzpostaviti neposredni stik. To pomeni, da jih zanima mnenje kupcev oz. uporabnikov storitev. Preko tega spoznajo svojo ciljno skupino, njihove potrebe in želje, kar je danes pravzaprav izhodišče za oblikovanje kakovostnih izdelkov in storitev. Hkrati lahko kupec preko te številke tudi reklamira izdelek ali storitev.


To še ti ne daje pravice da si neprijazen.

lila5
10.11.2008, 14:08
Seveda ne.......mislila sem samo povedati, da tisti, ki nam dvigujejo telefone na tehnični pomoči ne bi smeli "metati slušalke dol"......ker pač predvidevam, da naj bi bili usposobljeni za delo s strankami, ki imajo probleme in med katerimi so verjetno tudi take, ki so večkrat neupravičeno, včasih pa tudi upravičeno neprijazne.......in metanje slušalke dol na tehnični pomoči pač ne pripomore ravno k dobremu ugledu nekega podjetja......

AndrejD
10.11.2008, 16:50
Seveda ne.......mislila sem samo povedati, da tisti, ki nam dvigujejo telefone na tehnični pomoči ne bi smeli "metati slušalke dol"......ker pač predvidevam, da naj bi bili usposobljeni za delo s strankami, ki imajo probleme in med katerimi so verjetno tudi take, ki so večkrat neupravičeno, včasih pa tudi upravičeno neprijazne.......in metanje slušalke dol na tehnični pomoči pač ne pripomore ravno k dobremu ugledu nekega podjetja......



To je eden od velikih problemov Telekoma. Tam delavci niso usposobljeni , ampak imajo not navadne študente, ki marsikdaj ne vejo kako računalnik zgleda, najdeš pa tudi prave strokovnjake, ki vejo kako se zadevi streže...

AndrejD
14.11.2008, 12:27
Da malo dopolnim temo:

Klici na številko 080 so brezplačni, ne glede na to iz katerega omrežja so vzpostavljeni in v katerem omrežju se zaključijo. V kolikor vam je bil, kot navajate, klic zaračunan, operater za to ni imel podlage, in je to storil neupravičeno. Iz tega razloga imate skladno z 92. členom Zakona o elektronskih komunikacijah (Ur. l. RS št. 13/07-UPB1, 102/07-ZDRad; v nadaljevanju. ZEKom) pravico, da zoper račun, na katerem vam je bil predmetni klic zaračunan, vložite ugovor. V kolikor bo odgovor operaterja za vas neugoden, imate možnost pred agencijo vložiti predlog za rešitev spora. To pa morate storiti v 15. dneh od dneva, ko prejmete odgovor operaterja. Agencija nato o sporu, v kolikor med sprtima strankama ne pride so sporazumne rešitve, odloči v upravnem postopku z odločbo.


Mislim da je s tem povedano vse.

itak
16.11.2008, 20:20
Tako je AndrejD, VSE številke 080 so BREZPLAČNE, neglede na to iz katerega slovenskega omrežja jih kličete.

AndrejD
10.12.2008, 13:40
No evo končno sem dobil račun. In kakšno presenečenje, klic na 080 je zaračunan.
Reklamacija seveda sledi.