Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Problemi s prenosnikom iz siolove akcije


marjo
20.12.2008, 13:52
Pozdravljeni!

Pred več kot 14. dnevi smo prejeli prenosnik (Dell A-860) ki je bil del vaše ponudbe - akcije. Problem je v tem da zadeva ne dela kot bi morala - polnjenje se samodejno izklopi tudi če baterija ni napolnjena in to vsakokrat. Poleg tega, ko je baterija prenosnika pri koncu, stvar enostavno crkne brez kakršnegakoli opozorila (lučke) ampak ne vedno. Smatram da je problem v bateriji, napajalniku ali na matični plošči prenosnoika. Poskusil sem zračno hladiti napajalnik (s prenosnim ventilatorjem) in v tem primeru se baterija napolni do 100%. Torej stvar ne štima in prosim za napotke - kaj naj s prenosnikom, kje reklamirati stvar? Koliko časa postopek traja?

Hvala vnaprej za odgovor.

hellomania1
20.12.2008, 13:56
Za same reklamacije se je potrebno obrniti na podjetje ANNI (http://anni.si/) in z njimi potem urediti zadevo

marjo
22.12.2008, 15:42
Hvala za odgovor, vendar bi res raje slišal kaj imajo siolovci za povedat. Prenosnik je namreč iz ponudbe siol trio, torej stranka pričakuje da dobi to kar je plačala, ne pa da se potem mora še postavljat na trepalnice da sploh dobi kaj delujočega. Pričakujem vsaj pošten odgovor.

LP

Sawyer
22.12.2008, 17:33
Siol nima nic za povedat. Ne nudi tehnicne pomoci za take stvari. Zato pa mas Anni.

080 Urban
23.12.2008, 07:14
@marjo: V kolikor prenosnik ne deluje, se obrnite na proizvajalca oziroma njegovega zastopnika. V tem primeru je to podjetje Anni, ki popravlja te prenosnike v garanciji (in najbrž tudi izven).

lp

wishmaster
23.12.2008, 09:52
Čakte malo. Telekom "proda" uporabniku prenosnik. Ko mu pa crkne, pa naj sam uporabnik kontaktira. Jaz bi prenosnik reklamiral pri tistem, ko sem ga kupil (Telekom), če bi pa kaj sračkali, pa prijava na inšpektorat.

zlabo
23.12.2008, 11:52
Ma dajte nehat no, še s tem se bodo ukvarjali ja. A vam je težko kontaktirat anni, verjetno boste prej uredili kot pa pri siolu. Že tako imajo preveč dela z butastimi klici nekaterih strank. Če se vsi takoj obračate na siol, potem ni čudno da ne morejo zagotoviti kvalitetne pomoči na helpdesku in ažurnega odpravljanja napak. Ker sigurno 3/4 klicev in prijav napak je totalno nepotrebnih, namesto da bi nekateri malo razmislili preden začnejo nekomu na helpdesku utrujati o vseh mogočih brezpredmetnih stvareh...

Mogu sem se mal izkašljat ker mi gre res na živce ker vsi nekaj drkajo v glavo.

pinky
23.12.2008, 12:16
reklamacije pri prodajalcu so (mislim da) 8 dni ... za popravilo v garanciji se gre pa na uradni servis, ne v trgovino

rda
23.12.2008, 14:48
reklamacije pri prodajalcu so (mislim da) 8 dni ... za popravilo v garanciji se gre pa na uradni servis, ne v trgovino

Lahko pošlješ prodajalcu, ki dostavi izdelek na servis

Borut-80
23.12.2008, 16:11
za tiste, ki ne berejo garancije in ki se jim ne da googlat:

Anni
www.anni.si
01/5-800-800

AndrejD
23.12.2008, 17:27
Kake zanimive odgovore vse najdeš tu. Počasi začenjam razumet kako se počuti trgovec/prodajalec, ko pridejo do njih ljudje z takšnimi idejami. No saj se tudi takšen trgovec/prodajalec najde.

Vse imamo lepo napisano v zakonih in različnih web straneh, da pa bi jih keri prebral to pa ne. No saj isto je v prometu...

rda
23.12.2008, 20:20
Kake zanimive odgovore vse najdeš tu. Počasi začenjam razumet kako se počuti trgovec/prodajalec, ko pridejo do njih ljudje z takšnimi idejami. No saj se tudi takšen trgovec/prodajalec najde.

Vse imamo lepo napisano v zakonih in različnih web straneh, da pa bi jih keri prebral to pa ne. No saj isto je v prometu...

Izvoli, preberi si: http://www.zps.si/images/stories/zakonodaja/oz-garancija1.pdf

lp

wishmaster
23.12.2008, 21:34
Bom dal primer nakup mobitela pri enem izmed operaterjev. Kupim npr. eno Nokio pri Mobitelu. Pooblaščeni serviser in uvoznik je Teleray. In če mi crkne mobitel, ga nesem tja kjer sem ga kupil (Mobitel) in morajo oni poskrbeti za moj mobitel, da bo prišel do servisa in nazaj. Pravtako moraš, kot nek "prodajalec" nuditi "osnovno" podporo.

AndrejD
24.12.2008, 00:32
Izvoli, preberi si: http://www.zps.si/images/stories/zakonodaja/oz-garancija1.pdf

lp

Zakaj bi si jaz prebral to ?