Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Dohodni klici ne delajo


anderssen
20.03.2009, 16:48
V čem je problem, da mi ne delujejo dohodni klici. Včasih zadeva sicer deluje. V večino primerih pa klicatelj dobi odgovor, da so vse linije klicanega zasedene. Sem pa opazil, da nisem edini s temi problemi.

Je kakšna boljša alternativa od tega Komunikatorja?

madmitch
20.03.2009, 18:57
V čem je problem, da mi ne delujejo dohodni klici. Včasih zadeva sicer deluje. V večino primerih pa klicatelj dobi odgovor, da so vse linije klicanega zasedene. Sem pa opazil, da nisem edini s temi problemi.

Je kakšna boljša alternativa od tega Komunikatorja?

Za to ceno ne.

Flukturr
01.09.2009, 07:13
V čem je problem, da mi ne delujejo dohodni klici. Včasih zadeva sicer deluje. V večino primerih pa klicatelj dobi odgovor, da so vse linije klicanega zasedene. Sem pa opazil, da nisem edini s temi problemi.

Je kakšna boljša alternativa od tega Komunikatorja?


Sprašujem še tukaj, glede na to da sem bil napoten na to 'uradno' stran!
LPM

****


Spoštovani,
zahvaljujemo se vam za elektronsko sporočilo.

Poskusite s ponovno namestitvijo programa, sicer pa se prosim obrnite na naše forume, kjer ponujamo uradno podporo za Siol komunikator.
http://forumi.siol.net/forumdisplay.php?f=244


Želim vam lep dan še naprej.

Simon Štrekelj
Sektor za odnose z uporabniki
Služba za tehnično pomoč uporabnikom

Telekom Slovenije, Stegne 19, 1000 Ljubljana
F: + 386 1 500 6593
E: tehnicna.pomoc@siol.net
080 1000
http://pomoc.siol.net
http://forumi.siol.net
http://www.nasvet.com/bonton-posta/

Sent: Monday, August 31, 2009 10:21 PM
To: tehnicna.pomoc@siol.net
Subject: Siol komunikator VIOIP

Pozdravljeni,

Ne znam nastaviti, da bi mi komunikator zvonil na računalniku.

Če kličem iz računalnika domov deluje, če me kličejo od doma na računalnik, jim javlja zasedeno.
Oboji uporabljamo Siolovo omrežje.

Kaj moram nastaviti?

Hvala in lep pozdrav,
F.

Flukturr
01.09.2009, 07:26
Sprašujem še tukaj, glede na to da sem bil napoten na to 'uradno' stran!
LPM

****


Spoštovani,
zahvaljujemo se vam za elektronsko sporočilo.

Poskusite s ponovno namestitvijo programa, sicer pa se prosim obrnite na naše forume, kjer ponujamo uradno podporo za Siol komunikator.
http://forumi.siol.net/forumdisplay.php?f=244


Želim vam lep dan še naprej.

Simon Štrekelj
Sektor za odnose z uporabniki
Služba za tehnično pomoč uporabnikom

Telekom Slovenije, Stegne 19, 1000 Ljubljana
F: + 386 1 500 6593
E: tehnicna.pomoc@siol.net
080 1000
http://pomoc.siol.net
http://forumi.siol.net
http://www.nasvet.com/bonton-posta/

Sent: Monday, August 31, 2009 10:21 PM
To: tehnicna.pomoc@siol.net
Subject: Siol komunikator VIOIP

Pozdravljeni,

Ne znam nastaviti, da bi mi komunikator zvonil na računalniku.

Če kličem iz računalnika domov deluje, če me kličejo od doma na računalnik, jim javlja zasedeno.
Oboji uporabljamo Siolovo omrežje.

Kaj moram nastaviti?

F.

Naj povem, da mi je testni Eyebeam deloval b.p.!
Ta 'uradni' komunikator pač ne.
LPF

Hvala in lep pozdrav,

Flukturr
02.09.2009, 13:33
No, zdaj ko sem v izbirniku izbral kodek G729, delujejo tudi dohodni klici.

Očitno ni vseeno kaj je izbrano in ne poskuša vseh, ampak samo tistega ki je izbran.

LPF