Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Klici SIOL <--> AMIS


AlienRex
10.04.2009, 18:40
Ko sem klican (SIOL DUO paket) s stevilke, ki je prenesena v AMIS mi v seznamu klicev pise, da je klic prisel od operaterja "Telekom Slovenije" - je to v redu?

Klici z AMISA v SIOL so brezplacni, obratno pa 0,076€ na minuto :nonono::nonono::nonono::censored:
Ma kdo pametno razlago zakaj?

Ima kdo izkusnje s klici SIOL <--> AMISL in lahko s prve roke pove tarife in ali se vidi v servisnih straneh operater AMIS ali TELEKOM?

rock
10.04.2009, 18:50
za UPC isto javlja
Klic not naj bi bil s Telekoma za ven pa ve (zaračuna:rolleyes:), da je prenešena...

siolsux
11.04.2009, 11:53
a klic iz siola na amis se zaračuna tut če imaš 120 minut?

Deflektor
11.04.2009, 15:32
Da, iz računa pogledano je 45 minut klica v amis približno 3 EUR

rakovec1
13.04.2009, 15:22
Od 01.04. ni več zastonj 120 min., tako, da se plača vsak klic, ki se iz SiOL telefonije opravi v klasično omrežje Telekoma Slovenije!

Blond
30.04.2009, 20:09
čakaj.... pa saj ne morejo kar nekak spremenit v breme naročnika ????

Jaz sem podpisal pogodbo z 120brezplačnimi minutami in se vezal za 24 mesecev.
Če kaj lahko spremenijo je to meni na ugodnejše, vse kar pa je meni manj ugodno pa moram dobiti aneks....

brez nič ni nič...

siolsux
01.05.2009, 12:04
sej še ne vemo če so tut za stare naročnike ukinli brezplačne minute. bo treba počakat na račun za april.

Blond
01.05.2009, 12:09
saj ne upajo tega nardit ;)

rakovec1
01.05.2009, 12:39
Kot že večkrat povedano na tem forumu je 120 min. brezplačno v osnovni SiOL telefoniji s 01.04. ukinjeno za VSE. Se pravi, da je ukinjeno tudi za "stare" naročnike.

janezpesec1
01.05.2009, 17:04
Ne bo drzalo, v moji pogodbi pise da (citiram): "Storitev vkljucuje mesecno 120 min brezplacnih klicev v PSTN in ISDN omrezje Telekoma Slovenije, ter brezplacne klice med narocniki SiOL telefonije". Kolikor vem v tej drzava se vedno velja da od obeh strani podpisana pogodba velja in se je ne da kar tako enostavno preklicati. V primeru napak na racunu seveda sledi reklamacija in preprican sem da bo uspesna, tako ali drugace.

Blond
01.05.2009, 17:08
točno tako kot si rekel.... dvomim, da bojo upali to nardit...

rambo013
01.05.2009, 19:24
V kolikor to naredijo, sicer nisem pravnik, je po moje kršitev pogodbe s strani siola. Morali bi dodati vsaj aneks k pogodbi, ki ga moraš podpisat, če se z njim strinjaš, če ne po moje lahko pogodbo prekineš brez penalov. Naj mi nekdo to potrdi oziroma ovrže s strani siola, ker odgovora kaj bo s 120 minut brezplačno ni. Sicer bomo pa samo račun počakali še nekaj dni pa bomo videli.

Blond
02.05.2009, 00:06
počakajmo na račun in bomo videli ...

če to naredijo je kršitev pogodbe iz njihove strani... lahko izstopiš od pogodbe brez penalov...
to pa bi meni prav pasalo...

grem takoj k t2, ki imajo prav tako optiko v bloku.

Takoj odstopim ;)

madmitch
02.05.2009, 07:53
Preberi dalje, če kje ne piše, da lahko ponudnik spreminja ponudbo/shemo po lastni volji in prez najave, al nekaj podobnega.

rock
02.05.2009, 09:37
bomo pa iz UMTS klicali... če bo iz stacionarca dražje

jaznanetu
02.05.2009, 22:29
Ko sem klican (SIOL DUO paket) s stevilke, ki je prenesena v AMIS mi v seznamu klicev pise, da je klic prisel od operaterja "Telekom Slovenije" - je to v redu?

Klici z AMISA v SIOL so brezplacni, obratno pa 0,076€ na minuto :nonono::nonono::nonono::censored:
Ma kdo pametno razlago zakaj?

Ima kdo izkusnje s klici SIOL <--> AMISL in lahko s prve roke pove tarife in ali se vidi v servisnih straneh operater AMIS ali TELEKOM?

Tuš telekom je :censored:
sm meu forum, klikniu na en IP bolš da neveš kva mi je napisal!

MK84
03.05.2009, 13:32
Če dajo tistih 120 min stran kot je v pogodbi pol lahk tud jes predčasno izstopim od pogodbe brez vsakršnekoli moje obveznosti. če oni kršijo bom tud jest. al bom pa za vsako kockico ko se pojavi na tv klico in jim tečnaro ter za vsako zadevo (od odmeva v slušaki, do tega da ne morem programov zaklepat...), pa še konec meseca zahtevo, da mi če bo slučajno prišlo do izpada in ne bo tv oziroma telefonije, interneta tist mesec pri računu odbijejo!!!

rock
10.05.2009, 12:10
Na računu za april (osnovni tojček) NI več obračunan popust za 120 min v TK omrežje!

Blond
10.05.2009, 13:01
razmišljam, da bi enostransko prekinil pogodbo zaradi kršenja pogodbe ss trani SIOLa...

...sam nimam pojma kam drugam it ;))

ni to žalostno.....

Blond

jaskichee
10.05.2009, 16:46
prekin, koga boli?

janezpesec1
10.05.2009, 16:55
Z moje strani definitivno sledi reklamacija.

Blond
10.05.2009, 17:01
kam pa it ??? ni kam drugam...

MK84
18.05.2009, 16:16
Račun je že neki časa tle pa tistih 120 min brezplačnih tud več ne. Tako, da se obrnte na kak inšpektorat , ker ni bilo nobenega aneksa k pogodbi, ker če jim pošljete reklamacijo ne bo nič men je rekla zarad mene pošilite reklamacijo pa ne bo nič iz tega ne pr vas ne pr katerem drugem na telekomu so se tak odločol - svetujem, da se obrnete na zvezo potrošnikov slovenije.

rda
18.05.2009, 20:19
To kar je "rekla" ne šteje...bomo počakali na odgovor na reklamacijo pa potem reševali naprej

lp