Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Trio paket in 2 uri zaston v Telekom


gorchi
10.05.2009, 15:18
Še nedolgo nazaj sta bili 2 uri klicev v Telekomovo omrežje vključeni v ceno Siol Trio paketa (osnovni dostop za telefon). Danes dobim po mejlu račun, vidim da sem naklepetal 1 uro in 1 minuto v Telekom (oz. 3675 sek po servisni strani) in da je to treba plačati. Je to sedaj nekaj novega in so samo še klici med SiOLovci zastonj in če je, od kdaj? Sicer ni bohvekaj denarja pri meni ampak vseeno, kar precej let sta bili 2 uri klicanja v Telekom zastonj.

Lp,
Goran

alojze
10.05.2009, 15:27
Tudi na "duo" smo imeli do nedavna 119 minut (ne 120 ?) brez doplačila. Sedaj vidim je to plačljivo. Koliko vem, nisem podpisal nobenega aneksa k pogodbi. Torej Siol spreminja pogodbo enostransko brez mojega soglasja, kaj šele obvestila...............za začetek zahtevam pojasnilo, naprej pa bomo videli.........

rock
10.05.2009, 15:35
Takele in podobne cenovne igrice so ponavadi pravno v pogodbi pokrite.


APEK pravi, da imamo možnost izbire.?? Nekaj jo je res. A ne povsod. Ne moti jih, da so iz nekaterih omrežij iz SLO V SLO klici na stacionarni telefoniji 4* dražji kot v tujino. Ti manjši operaterji kot glavni strošek navajajo Telekom prek katerega klici bojda grejo.
Skratka prosti trg kot si ga predstavljajo (regulatorji) nekateri. Vidimo kaj smo na področju energetike dobili...
V EU se nam življenje draži! Poceni so le nekatere zadeve sumlive kakovosti in porekla...

bob marley
10.05.2009, 15:39
Tudi jaz sem debelo gledal, ko mi je sicer prijazna gospa na 080 povedala, da od 01.04.09 to ne vellja več, da pa lahko za dodatne 3 EUR naročim neomejene klice, drugače pa se mi zaračunava tudi klic v Telekom.

Ne preostane mi drugega, kot da počakam, da se nabere za eno leto računov potem pa za razliko vložim tožbo. Moja pogodba je povsem jasna, 120 minut brezplačnih pogovorov v Telekom omrežje.

Splošni pogoi sicer povedo, da bo Siol obveščal uporabnike o spremembeah na svojih spletnih straneh, pri čemer pa pozabijo da "PACTA SUNT SERVANDA" in da se v pridobljene pravice (za nazaj) ne da posegati enostransko.

Torej bom verjetno vložil tožbo za povračilo razlike, z zamudnmi obrestmi, ker se je spremnial odvetniška tarifa bomo verjertno vsi (spet) zadovoljni, jaz pa bom mel na ta račun plačane obveznosti do Siol za naslednjih 5 let.

jaskichee
10.05.2009, 16:46
optimist :D

mainman
10.05.2009, 18:42
Z eno besedo, lopovi. Ni zadosti, da so totalno zafurali sioltv z novim vmesnikom zdaj nam še jemljejo zastonj klice. Vse kaže, da se na vse pretege trudijo, da bi se znebili naročnikov. Mogoče jim je kakšen ekonomist zračunal, da jim naročniki prinašamo zgubo.

APEK so pa tako ali tako od kapitala kupljena k...a.

HEPANDIL
10.05.2009, 19:52
tudi jaz bom poslal pritozbo, ceprav gre za zanemarljiv znesek se tile pri solu prevec igrajo, placal bom seveda samo znesek brez klicev v telekom, tako kot pise v moji pogodbi in nic drugace... ob morebitnem izklopu, bom pac vrnil prenosnik in komunikator, seveda brez pogodbene kazni ker bom pogodbo razdrl zaradi krsenje pogodbe s strani telekom slovenije...sem pac verjetno eden izmed rekdih srecnezev ki ima direktno pred vhodom vec razlicnih moznosti opticnega dostopa .

Dejstvo je naslednje, lahko se spreminjajo cene klicev, ugodnosti, ki pa so zagotovljene v moji pogodbi pa ni mogoce spreminjati brez mojega soglasja in seveda ga tudi ne bodo dobili....

srus012
10.05.2009, 20:22
Se pridružujem vsem razočaranim uporabnikom telefonije, ki sta jim z enostransko odločitvijo Telekoma izpuhteli dve uri zastonj pogovorov. Sicer gre za drobiž od drobiža, vendar mi poslovni pristop Telekoma ni prav nič kaj všeč - stalno mi "ugodno" ponujajo stvari, ki jih ne potrebujem in za katere pričakujejo dodatno plačevanje in vezave.

Meni bi npr. veliko bolj ustrezal pristop, ko bi za isto ceno dobil več oz. boljšo storitev - npr. naj spremenijo osnovno hitrost 1/256 v 2/512 ali kaj podobnega.

LP

MIKO
11.05.2009, 08:28
Ja, in mislite da boste dobitli nazaj ti dve uri zastojn klicev?

minek
11.05.2009, 08:59
Dovolj strank jim mora račun zavrniti!

HEPANDIL
11.05.2009, 13:50
imam še eno vprašanje? kaj jim je mogoče poslat reklamacijo na email al morem uporabit še staro dobro navadno pošto?

kikus20
11.05.2009, 16:54
Najbolje da pošlješ kar preko navadne pošte - priporočeno pismo da bo zadeva bolj verodostojna. Kolikor vem e-mail pošta ni še nadomestila uradnih pisem - kar v tem primeru to kar boš poslal je. Pa ne pozabi se spodaj podpisati, ker uradno pismo brez podpisa nima nobene veljave.

MIKO
11.05.2009, 19:28
Dvomim, da se bo dalo izpogajati nazaj ti 2 uri kljub temu, da je to v pogodbi navedeno. Sem prepričan, da so siolovi pravniki to dobro preučili in najdli kako luknjo v zakonu, da bodo lahko to obšli.
Da ne omenjam, da jih itak "visoka golazen" in podobna srenja podpirjo pri "kraji".

rda
11.05.2009, 20:23
Torej, vsem ki bi ne_vem_kaj, naj na hitro razložim:

1. Splošni pogoji: http://itm.siol.net/doc/2009/3/splosni_pogoji.pdf
- vsi smo z njimi soglašali in v njih je zapisano (43. člen):
"O spremembah pogojev, ki vplivajo na pravice in obveznosti naročnikov, bodo naročniki obveščeni najmanj trideset (30) dni pred njihovo uveljavitvijo. Spremembe bodo objavljene na spletnih straneh Telekoma Slovenije, preko javno objavljene brezplačne telefonske številke in v kontaktnih centrih Telekoma Slovenije. Naročnik lahko v tem roku pogodbo pisno odpove brez odpovednega roka in brez sankcije, če sprememba pogojev bistveno posega v pravice in obveznosti iz naročniškega razmerja."

2. Telekomovo obvestilo: http://www.telekom.si/podjetje/sredisce_za_novinarje/novice/1756/novosti_v_ponudbi_siol_a.html?page=2
- natanko 30 dni pred spremembno (kot je zapisano v splošnih pogojih zgoraj) je Telekom izpolnil svojo obveznost.

3. Odpoved pogodbe
- kateri v teh 30 dneh ni odpovedal pogodbe, si je sam kriv


In prosim vas lepo, ne več s takimi:
- bom reklamiral račun,
- bom prijavil na Apek,
- bom tožil Telekom,
- bom poslal očeta, da naredi red,
- ...

... ker nima smisla, ker je Telekom storil vse, kot je navedeno v splošnih pogojih, s katerimi ste (kot že omenjeno) soglašali



In še moje osebno mnenje: ja, to je svinjarija :censored:

lp

elan
11.05.2009, 20:53
To je iznajdba mladih samozavestnih strokovnjakov Siola in Telekoma, toda samo za kratek čas, dolgoročno je to slabo za njih, kajti prišel bo verjetno čas, ko bo lahko uporabnik izbiral med več ponudniki, ki ne bodo s takšnimi osnovnošolskimi fintami nategovali svoje plačnike. Sedaj žal še povsod ni tako!

kikus20
11.05.2009, 20:59
Prav imaš tisti ki niso dali reklamacije v teh 30 dneh nimajo več kaj...

Kaj pa splošni pogoji in 21. člen ki pravi:

»Če naročnik po krivdi Telekoma Slovenije ni mogel uporabljati storitev neprekinjeno več kot 48ur v mesecu, lahko naročnik zahteva, da se mu mesečna naročnina sorazmerno zniža, s tem da celotno povračilo ne more preseči višine mesečne naročnine. Prekinitev ali zmanjšanje dostopnosti do storitev mora biti prijavljena in ediventirana v sistemu spremljanja napak na številki za prijavo napak«

Pri meni se po večkrat na dan zgodi, da sagem komunikator zablokira - standarden siolov napis storitev trenutno ni na voljo itd. in moram komunikator resetirati. Komunikator je bil na servisu kjer so zatrdili, da z njim ni nič narobe. Na nekaterih programih pa slika kocka v intervalih tudi vsakih 10-15 sekund. To se bi moglo šteti, ker tudi v resnici nisem mogel storitve neprekinjeno uporabljati 48ur - zaradi tako pogostega ribanja siol tv plus vmesnika in pogostega kockanja slike. Sem že dal reklamacijo na telekom, a s stvarjo zavlačujejo oz. so mi odgovorili s takšnim odgovorom s katerim lahko stvar zavlačujejo brez da bi mi znižali naročnino ali pa napako odpravili. Aja pa napako sem prijavil že večkrat tako da z moje strani je vse OK. Mislim da če dam na Apek bi moglo iti skozi kaj menite drugi? Pa lep pozdrav vsem.

DAC
12.05.2009, 00:21
Danes sem prešel na razvezan dostop (prej ISDN seveda). Telekomov delavec mi je rekel, da 2 uri na mesec zastonj na primarno številko še vedno velja. Nalašč sem prašal dvakrat.

madmitch
12.05.2009, 07:18
Danes sem prešel na razvezan dostop (prej ISDN seveda). Telekomov delavec mi je rekel, da 2 uri na mesec zastonj na primarno številko še vedno velja. Nalašč sem prašal dvakrat.

Na žalost monter ni tisti, ki račune podpisuje, tko da tudi če bi šestkrat vprašal, ti nič ne pomaga. On je tam, da žnurce boža, nič drugega.

080 Tehnična pomoč
12.05.2009, 07:23
Lahko da se je zmotil.

kikus20
12.05.2009, 11:58
Lahko kar odpišete tiste 2 urci zastonj pogovorov! Kot je napisal rda vse je v splošnih pogojih in le teh se je telekom v tem primeru striktno držal!

rambo013
12.05.2009, 19:45
Ena stvar, me pri vsem tem moti. Vsi ponudniki več ali manj ponujajo zastonj klice, Siol, on pa ukinja tisti dve uri. Pa koliko hudiča staneta tisti dve uri. Mater plačujem jim 48 evrov za trio paket z internetom 4/512, pa tisti dober evro mi oni ukinejo. Naj mi napeljejo optiko strela, sej bom manj plačal.

alojze
14.05.2009, 08:46
Saj teh 119 minut (v splošnih pogojih piše: [stodvajseta minuta je plačljiva]) ni bilo brezplačnih !! Že tukaj so nas potegnili. Sicer ena minuta - ampak krat toliko? tisoč naročnikov je.........se jim izplača. To, da hočemo nazaj zastonj teh 119 minut niti ne drži, je že bilo plačano v paketu. Kdo hudiča pa ti danes da kaj zastonj ????!! Naj se držijo pogodbe, ki so jo podpisali, sicer naj napišejo v splošne pogoje, da smo na BALKANU kjer pogodba velja samo v primeru ko komu ustreza. Me zanima kaj pravi zveza potrošnikov ??

HEPANDIL
14.05.2009, 13:16
@RDA

Bistvene sestavine pogodbe se spreminjajoi z aneksom. ne kar z enostranskimi odločitvami ene stranke.

Sprememba pogodbe je nekaj povsem drugega kot sprememba "pogojev, ki vplivajo na pravice in obveznosti naročnikov "

ker oni neposredno spreminjajo vsebino MOJE pogodbe in ne POGOJE uporabe njihovih storitev...zato je po mojem pojmovanju tvoja obrazložitev iz trte zvita in nebi zdrzala nobene resne presoje, sploh glede tega ker je uporabnik tukaj šibkejšsa stranka...

rambo013
14.05.2009, 14:51
Glejte, saj mene ne briga 119 ali 120 minut. Dvomim, da je kdo telefoniral točno 119 ali 120 minut. Eni več drugi manj, pa naj jih bi dali 100 minut, sam porazen način je, kako so to speljali.
Je pa ena stvar, veliko naročnikom nima dosti izbire, več ali manj siol, oziroma mogoče amis v telekom omrežju sam ta pride dražji, zato se raje odločiš za siol.

alojze
14.05.2009, 15:44
Mačku smo stopili na rep...............
Bravo, končno ste le priznali,da nas netegujete (sedaj in ....);

080Tilen:
No, da ne bo kdo mislil, da smo ga že prej odirali :)

rda
15.05.2009, 07:09
@HEPANDIL:

Nisem pravnik, morda imaš prav. Če pogledam še 45. člen SP potem vidim, da ima pogodba večjo veljavo kot SP in pogodba se (kot si dejal) spreminja z aneksom.

lp

sigor
15.05.2009, 22:33
na hrbtni strani računa za april piše, da so prenovili ponudbo, ki je sedaj preglednejša in bolj prijazna. Za koga že? Aja, za Telekom oziroma Siol, ki bo od vsakega naročnika dobil kak euro ali dva več, pa ko to pomnožiš z nekaj tisoč ......

Napisali so tudi, da ponujajo možnost neomejenega klicanja v Telekomovo omrežje po več kot polovico nižjih cenah. Kolikor je meni znano, ponujajo samo možnost neomejenga klicanja, ampak to stane 3 €, kje pe kaj polovico ceneje, mi pa ni jasno.

Skratka, Telekom oziroma Siol (vse skupaj je isti šmorn) se je ponovno izkazal s svojim posluhom za stranke.

rda
16.05.2009, 11:38
na hrbtni strani računa za april piše, da so prenovili ponudbo, ki je sedaj preglednejša in bolj prijazna. Za koga že? Aja, za Telekom oziroma Siol, ki bo od vsakega naročnika dobil kak euro ali dva več, pa ko to pomnožiš z nekaj tisoč ......

Napisali so tudi, da ponujajo možnost neomejenega klicanja v Telekomovo omrežje po več kot polovico nižjih cenah. Kolikor je meni znano, ponujajo samo možnost neomejenga klicanja, ampak to stane 3 €, kje pe kaj polovico ceneje, mi pa ni jasno.

Skratka, Telekom oziroma Siol (vse skupaj je isti šmorn) se je ponovno izkazal s svojim posluhom za stranke.

pomnožit moraš s krepko prek 100.000 :)

neomejeni klici so bili na voljo že pred to spremembo...cena je bila 7€, torej je 3€ sedaj več kot polovico manj

lp

MK84
18.05.2009, 16:12
Ta siol je en sam nategator. Niti nas niso obvestili, kar nas bi pisno mogli, da bojo cene samovoljno spremenili kljub kršenju pogodbe.
Marsikdo tega sploh še ne ve, ki ne prebira foruma oz. bolj natančno pogleda položnice.
Siolovci s telekomom na čelu ne bojo nikol v evropi pa čeprov mislijo, da so že.

Upam, da bo še ker od vas tle obvestil URAD ZA VARSTVO POTROŠNIKOV SLOVENIJA oziroma kater drugi inšpektorat.

Če smo nekaj podpisal se treba tega držat.
In končno en, ki je priznal da siol nateguje nas uboge uporabnike. Če bomo sam tiho nebo dost treba it naprej.

In sedaj bom za vsako napako tako na tv, telefonu oz. internetu dal prijavo in jih klico kot sem jih že kar nekajkrat, ker mi ne deluje kot bi moralo do sedaj sem molčal zdj ko nas pa oni izkoriščajo pa tudi jaz ne boim tiho.

madmitch
19.05.2009, 08:35
Preden se duvate, preberite splošne pogoje, ki so del pogodbe in s katerimi ste se strinjali.

Torej, vsem ki bi ne_vem_kaj, naj na hitro razložim:

1. Splošni pogoji: http://itm.siol.net/doc/2009/3/splosni_pogoji.pdf
- vsi smo z njimi soglašali in v njih je zapisano (43. člen):
"O spremembah pogojev, ki vplivajo na pravice in obveznosti naročnikov, bodo naročniki obveščeni najmanj trideset (30) dni pred njihovo uveljavitvijo. Spremembe bodo objavljene na spletnih straneh Telekoma Slovenije, preko javno objavljene brezplačne telefonske številke in v kontaktnih centrih Telekoma Slovenije. Naročnik lahko v tem roku pogodbo pisno odpove brez odpovednega roka in brez sankcije, če sprememba pogojev bistveno posega v pravice in obveznosti iz naročniškega razmerja."

2. Telekomovo obvestilo: http://www.telekom.si/podjetje/sredisce_za_novinarje/novice/1756/novosti_v_ponudbi_siol_a.html?page=2
- natanko 30 dni pred spremembno (kot je zapisano v splošnih pogojih zgoraj) je Telekom izpolnil svojo obveznost.

3. Odpoved pogodbe
- kateri v teh 30 dneh ni odpovedal pogodbe, si je sam kriv


In prosim vas lepo, ne več s takimi:
- bom reklamiral račun,
- bom prijavil na Apek,
- bom tožil Telekom,
- bom poslal očeta, da naredi red,
- ...

... ker nima smisla, ker je Telekom storil vse, kot je navedeno v splošnih pogojih, s katerimi ste (kot že omenjeno) soglašali



In še moje osebno mnenje: ja, to je svinjarija :censored:

lp

HEPANDIL
19.05.2009, 09:31
SAMO še 1x za tebe MADMITCH:


Bistvene sestavine pogodbe se spreminjajoi z aneksom. ne kar z enostranskimi odločitvami ene stranke.

Sprememba pogodbe je nekaj povsem drugega kot sprememba "pogojev, ki vplivajo na pravice in obveznosti naročnikov "

ker oni neposredno spreminjajo vsebino MOJE pogodbe in ne POGOJE uporabe njihovih storitev...zato je po mojem pojmovanju tvoja obrazložitev iz trte zvita in nebi zdrzala nobene resne presoje, sploh glede tega ker je uporabnik tukaj šibkejšsa stranka...

rock
19.05.2009, 09:42
Kot sem že povedal tovrstnega pristopa ne odobravam >>> akcijska ponudba nato zadevo čez čas po planu ukinit.

Nihče pa se po drugi strani ne pritožuje, ko se doda 3-5 TV programov. In že nekajkrat se je to naredilo. In zahteva se še in še in še. Nekaj kanalov je sicer tudi šlo iz sheme a vsaj z mojega stališča noben iz prve prioritete gledanosti. Govorimo o trojčku, da ne bo morda napačnih interperetacij, da gre za telefonijo.

madmitch
19.05.2009, 10:23
SAMO še 1x za tebe MADMITCH:


Bistvene sestavine pogodbe se spreminjajoi z aneksom. ne kar z enostranskimi odločitvami ene stranke.

Sprememba pogodbe je nekaj povsem drugega kot sprememba "pogojev, ki vplivajo na pravice in obveznosti naročnikov "

ker oni neposredno spreminjajo vsebino MOJE pogodbe in ne POGOJE uporabe njihovih storitev...zato je po mojem pojmovanju tvoja obrazložitev iz trte zvita in nebi zdrzala nobene resne presoje, sploh glede tega ker je uporabnik tukaj šibkejšsa stranka...

Splošni pogoji so del TVOJE pogodbe. Sorči, pokadu si že na začetku, ne glede na to, da si šipkejša stranka. V obligacijskih zadevah nepoznavanje vseh delov pogodbe ne odvezuje ali te ščiti. Drugič preberi celotno pogodbo, preden jo podpišeš. Če se s prebranim ne strinjaš, se pred podpisom dogovori za spremembe in prilagoditve. Ko podpišeš, je konec.

Tolk, še 1x za tebe. Drugič preberi vse dele pogodbe.

Rudibr
19.05.2009, 12:19
Uf, niti nisem bral celotne teme. Dodajam pa samo svoje mnenje. Naročniki vedno potegnemo krajši konec, če hočemo imeti te storitve. In kdor misli, da so nas nategnili z ukinitvijo brezplačnih 120 minut, naj sproži ustrezne pravne postopke. Vsekakor bi bili dolgotrajni, utrujajoči in ne poceni. Vsekakor pa dražji kot plačano telefoniranje. :) ŽAL!

To, da nas niso na računu ali kjer koli drugje jasno obvestili, je samo njihova pokvarjenost. Tudi tule na forumih so nekateri blizu Telekomu vneto skrivali, da ne bi prišlo do revolta. Ne moremo pa primerjati ukinitve neke bonitete (ukinitev brezplačnih 120 minut) z dodajanjem nove bonitete (dodajanje nekih novih TV programov ali kaj podobnega).

Moralno (mislim, da je tako tudi pravno) potrošnik pri uporabi storitev nikoli ne sme biti oškodovan. Če se mu neke bonitete odvzema, bi bilo moralno pošteno, da se ga o tem vnaprej seznani. Kadar jih pridobi, se pa prodajalec takoj hvali. Mar ne?

In ne glede na splošna določila ali pogodbo, smo danes pač v najbolj obliki gnilega kapitalizma, kjer veliki prodajalci in monopolisti nategujejo potrošnike po dolgem in počez. In vsemu temu ne morejo slediti niti organizacije varstva potrošnikov niti državni organi. Je pač tako, da se moraš sam boriti za svoje pravice.

V tem primeru se nisem preveč razburjal. Ima pač trio, ki ga ne uporabljamo tako, da bistveno ne bom doprinesel k dobičku sistema Telekom zaradi tega. Je pa res, da vsaka oblast zahteva od takšnih podjetij polnjenje proračuna. Žal je to vse prepogosto prioritetna naloga predsednikov uprav, namesto kvalitetnega in strokovnega vodenja podjetja. Mislim, da je precej tega tudi v skupini Telekom. ;)

HEPANDIL
19.05.2009, 13:46
madmitch...ne bom se prepiral s tabo...ti si misli svoje jaz pa svoje...ponudba 120 minut je bila namenjena POSEBEj meni in nobeni splošni pogoji ne morejo vplivat na to...sicer pa kaj ti bom govoril, jaz bom za sebe že poskrbel...

madmitch
19.05.2009, 14:13
madmitch...ne bom se prepiral s tabo...ti si misli svoje jaz pa svoje...ponudba 120 minut je bila namenjena POSEBEj meni in nobeni splošni pogoji ne morejo vplivat na to...sicer pa kaj ti bom govoril, jaz bom za sebe že poskrbel...

Haha, le daj.

boogyman
19.05.2009, 18:55
A se sploh splača pritoževat in sekirat za takale zahrbtne s sstrani SIOL in Telekoma?Že od nekdaj so monoploisti in to nameravajo tudi ostati z nami ali brez.
Upam,da bo nekoč tudi pri njih naročnik kralj in se bodo temu primerno tudi obnašali,do takarat pa se držim sistema:
Nikoli ni tako slabo,da bi ne moglo biti še slabše!!!:sex:

MK84
21.05.2009, 18:36
Siol ma cel kup nesposobnih ljudi. Lahk cel forum prebereš pa ne vidiš, da bi jih ker pohvalo. To se jim bo že vrnlo enkrat slej ko prej!

jaskichee
21.05.2009, 23:36
in kaj si s tem povedu in dosegu? nč. pejt se raj s čem pametnejšim ukvarjat :)

madmitch
22.05.2009, 07:53
Siol ma cel kup nesposobnih ljudi. Lahk cel forum prebereš pa ne vidiš, da bi jih ker pohvalo. To se jim bo že vrnlo enkrat slej ko prej!

Zakaj ne pošlješ ponudbo, da boš delal pri njih in rešil vse težave, vključno z lakoto na svetu.

schnapsi
22.05.2009, 13:03
Poglej madmich in ostali: v Angliji plačujemo 10 funtov za navadno teelfonsko linijo BTja, ki je pogoj za ADSL, pri tem pa imamo še zastonj vse klice v državi (na 60 milijonov številk ali koliko jih je že) zvečer in pa konec tedna, ne glede na to, kdo je operater, številka mora biti samo "landline". Za internet plačujemo 15 funtov na mesec imamo pa hitrost 7Mbit/s in pa brezplačno IP telefonsko številko. Skupaj za vso komunikacijo torej plačujemo 25 funtov na mesec, kar je recimo 28 evrov.

V Sloveniji moja mama plačuje naročnino na ISDN 16,06 evrov k temu pa je potrebno prišteti še internet za 26 evrov. To stane 42,06 evrov.

Za pomanjkanje konkurenčnosti in vzdrževanje monopola, samovoljnega spreminjanja cenikov torej plačujemo v Sloveniji mesečno 13,06 evrov. Hvala lepa za tako ugodno ponudbo Siol/Telekom.

madmitch
22.05.2009, 17:39
schnapsi, tut jaz imam v Londonu v pisarni veliko več za nižjo ceno, samo si sam napisal ključen podatek, 60+ mio proti 2- mio. Tridesetkrat večje tržišče dovoljuje 30x večji manevrski prostor. Seveda je tu tudi konkurenca in oba dobro veva, da je BT ravno tak mastodont, če ne celo večji, kot slovenski TK. Poleg tega ima BT še ogromno prihodkov (in seveda odhodkov) s področij, ki so malemu TK v Sloveniji nedosegljivi, tako geografsko, kakor tudi drugače.

Takole primerjanje je enako temu, da stane v Dubaju liter bencina 10x manj kot prinas.



Sploh pa sem jaz samo predlagal raznim ekspertom, ki se tukaj hršijo in sproti tulijo, kakšni nesposobneži so neki drugi, da naj raje konstruktivno ponudijo svoje nedosegljivo znanje. Seveda pri tem svetohlinju pozabljajo (ker, da ne bi vedeli, ne verjamem), da VSE take sisteme, kot je TK, T2, BT... vodijo marketinški oddelki in so tehniki, razvoj in kar je še takih, le ***ena stranka, ki jih kasirajo z obeh strani. Marketinarji so pač debili, ki jih ne zanima drugega, kot lep plakat in dober odziv prve tri dni, potem so že pri drugem nategu, tehniki pa ostanejo tam in kidajo drek, narediti pa ne morejo NIČ.

Ker seveda nimajo med samo takih genijev, kot se tukaj petelinijo.

MK84
24.05.2009, 10:04
Madmitch me veseli, da nimaš tudi ti probleme s siolom, kot večina drugih. Verjetn maš že veze tam oz. si kater njihov, ker jih tako ščitiš.

Zakaj bi šou jest delat na siol jes delam svoj posel, ki ga opravljam tako kot je treba. Mogoče bi blo res boljše, če bi bil tam znam saj s strankami delat. Js v nasprotjo s siolom spoštujem stranke saj mi one dajejo kruh.

minek
25.05.2009, 07:50
Super, če stranke spoštuješ. Ampak, če jih res spoštuješ jim ne piši nobenih dopisov. :veryfunny:

madmitch
25.05.2009, 11:36
Super, če stranke spoštuješ. Ampak, če jih res spoštuješ jim ne piši nobenih dopisov. :veryfunny:

Ja, to bi bilo res lepo od njega. :nonono:

Drugače pa MK, ne nimam prav nobenih vez, res ne. Tudi "njihov" nisem. Res pa je, da ne grem v "luft" prav za vsako malenkost, imam drugih, bolj zanimivih stvari v življenju dovolj.
Da bi šel kdo od tukaj nergajočih delat na siol, je pa le moja pobožna želja, ker bi bilo, vsaj glede na silno znanje, ki ga tu stresajo/te, vse rešeno v največ tednu dni.

rda
25.05.2009, 12:41
Da se vrnemo k prvotni temi...

Tukaj je odgovor oz. del odgovora na moje vprašanje iz strani Urada za varstvo potrošnikov:

"Potrebno je preveriti, kje je bila zapisana ugodnost, ki vam je bila podeljena in sedaj odvzeta. Če ugodnost izhaja iz splošnih pogojev poslovanja je možno, da podjetje le-te spreminja, vendar mora imeti v splošnih pogojih poslovanja tudi določeno na kakšen način jih spreminja in kaj lahko v takšnem primeru stori uporabnik. Če ta ugodnost iz same pogodbe, pa lahko od operaterja zahtevate, da izpolni svojo obveznost iz pogodbe.

Po skrbnem pregledu zgoraj navedenih določb iz katerih je razvidno do česa ste upravičeni in na kakšen način lahko postopa operater, se lahko pisno obrnete na operaterja, če menite, da ni postopal ustrezno. Zakon o elektronskih komunikacijah v 92. členu namreč določa, da ima vsak končni uporabnik pravico do ugovora zoper odločitev ali ravnanje operaterjev v zvezi z dostopom do storitev ali njihovim izvajanjem na ustrezen organ ali telo, ki ga ustanovi operater.

Ugovor mora končni uporabnik vložiti v 15 dneh od dneva, ko je izvedel za izpodbijano odločitev ali ravnanje iz prejšnjega odstavka, pri čemur se šteje, da je ugovor pravočasen tudi, če je vložen zadnji dan pritožbenega roka priporočeno po pošti. Če bi se rok iztekel na soboto, nedeljo, praznik ali dela prost dan, je ugovor pravočasen, če je vložen prvi naslednji delovni dan. Način in postopek reševanja ugovorov končnih uporabnikov mora operater določiti v svojih splošnih pogojih. Če operater v 15 dneh po prejemu ugovora temu ne ugodi oziroma ne odloči o njem, lahko uporabnik v 15 dneh po prejemu neugodne rešitve svojega ugovora oziroma po preteku 15-dnevnega roka od njegove vložitve vloži pritožbo na Agencijo za pošto in elektronske komunikacije."

Torej, če ima kdo v pogodbi zapisano 120 minut brezplačno, potem je 120 minut brezplačno, če pa ni zapisano, pa pač ni

lp

MK84
25.05.2009, 16:04
Če se ne motim je kar nekaj takih, ki ima kao 120 min brezplačno v pogodbi in zakaj bi bli tiho. Tud jest za vsako malenkost ne skačem v zrak ampak, ko vidim kako se pri siolu obnašajo pa tudi jest ne bom tiho. zakaj bi plačeval nekaj kar ne dobim.

Je pa res, da ima ta tema naslov, tko da treba odpret kako drugo temo z naslovom - "gremo delat na siol" .

HEPANDIL
26.05.2009, 07:55
@ RDA v moji pogodbi je določeno, in mislim da v vseh, ki so sklenili pogodbo v času trajanja te akcije

Žiga99
05.06.2009, 06:50
Tudi sam sem preveril in v pogodbi mi jasno piše "Storitev vključuje mesečno 120 min brezplačnih klicev v PSTN in ISDN omrežje Telekoma Slovenije ter brezplačne klice med naročniki SIOL telefonije".