Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : SIP Registration Failed


DAC
08.12.2009, 23:22
Kot kaže se moj telefon Gigaset A580IP ne more več povezati s siolovim voip serverjem. Do nekaj dni nazaj nisem mogel klicati samo 080 številk sedaj pa je obstal pri napaki SIP registration failed. Poskusil sem že popoln reset nastavitev bazne postaje na tovarniške nastavitve in jih ponovno nastavil nazaj. Prav tako sem resetiral nastavitve telefona. Zamenjal sem tudi porte na sinopeju a problem ostaja. Karkoli storim problem ostane. Telefon brez problema najde bazno postajo.

Dunja
09.12.2009, 07:11
Kot kaže se moj telefon Gigaset A580IP ne more več povezati s siolovim voip serverjem. Do nekaj dni nazaj nisem mogel klicati samo 080 številk sedaj pa je obstal pri napaki SIP registration failed. Poskusil sem že popoln reset nastavitev bazne postaje na tovarniške nastavitve in jih ponovno nastavil nazaj. Prav tako sem resetiral nastavitve telefona. Zamenjal sem tudi porte na sinopeju a problem ostaja. Karkoli storim problem ostane. Telefon brez problema najde bazno postajo.

do tega je prišlo ker je vaša telefonska številka registrirana na modem in se posledično ne more registrirati tudi na vašo bazno postajo.
možnosti:
1. uporabljajte aparat v "analognem" načinu: Meni > Nastavitve > Osnovna enota > Telefonija > Privzeti tip linije > najdemo Telefon, stisnemo še OK, da se izriše kljukica in nato z rdečim gumbom zapustimo meni.
2. če želite aparat še naprej uporabljati v IP načinu mi sporočite, da številko izbrišem iz modema.

DAC
09.12.2009, 10:59
Telefon sem že dlje časa uporabljal kot IP priključen z eth kablom. Problemov ni bilo, a so se pojavili nekaj dni nazaj. Iz modema so mi sedaj tudi zbrisali tisto fiksno številko a kot sem pričakoval to ni bil problem. Pravzaprav nihče ne ve kaj je problem. Po dolgem pogovoru s siolovim agentom, mi je dal številko od uradnega serviserja. A ta mi je lepo povedal, da najbrš ko bom telefom pripeljal k njim, bo vse normalno delovalo.
Precej neugoden položaj. Kaj mi priporočate?

Dunja
09.12.2009, 11:01
mi lahko sporočite na ZS katero geslo vpisujete? zraven pripišite telefonsko številko da preverim.

DAC
09.12.2009, 11:28
PM poslan.

Spela33
22.12.2009, 10:08
Že pred približno tremi meseci se mi je začelo dogajati, da so mi govorili, da me na domači telefon ne morejo dobiti. Da je zasedeno - čeprav nisem bila niti doma ali celo številka ni dosegljiva oz. ne obstaja!! zadnje čase pa me je kar med pogovori prekinjalo in povezava je bila prekinjena! Sedaj že sploh klicati ne morem!!!! IN to, ko telefon najbolj potrebuješ!! Sem brezposelna oseba in mi je telefon nuja! Na tel se mi začelo izpisovati "Connection failed" ali "SIP registration failed" :veryevil:. Sem klicala na siol servis in so mi nekaj nastavljali na slušalki, saj niti slovenskega menija ni bilo, oz. v meniju nastavitev spoloh ni bilo :nonono:
Potem je včeraj po večjih klicah v center prišel serviser in je baje porihtal. Res takrat sem poskusila klicat in je šlo. Takoj zatem sem šla mami in sva probale k meni domov poklicat. Sploh ko da številka ne obstaja in to neštetokrat!! Sedaj se sprašujem, zakaj plačujem te storitve, če nikoli nič ne dela! :mad:
Sem naročnica siola že 10 let in je večkrat bilo že kaj za pripomnit. Tudi ko sva s partnerjem šla narazen in ni bilo mogoče urediti, da sem bila jaz naročnica, čeprav je bilo vse na mene.
Sedaj že kličem eno pol ure in NIKAKOR ne morem klicati s telefonom, kje je to način?? Človek še rešilca ne more poklicati!!
Treba vas je dati v javnost in to krepko! Ali pa že enkrat zadeve uredite!!! TOREJ???