Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : težave z aparatom


rs1975
20.07.2010, 17:46
v zadnjem času so se začele pojavljati težave z prenosnim aparatom - Philips CD 230.
na displayu se številke ne prikazujejo v celoti, tako da je praktično neuporaben. star je cca. 2 leti.
baterije se normalno polnijo.

se komu kaj sanja kaj bi bilo narobe?

080 Tehnična pomoč
20.07.2010, 19:06
Tukaj (http://www.support.philips.com/support/service/service_page.jsp;jsessionid=FF08BDFFBD9FAA0E8D86C8 39854E908E.app107-drp1?userCountry=si&userLanguage=sl) je podporna stran za Phillips naprave. Mogoče boste našli kakšen koristen nasvet, drugače pa priporočam, da se obrnete na pooblaščenega serviserja Phillips naprav.

Lep pozdrav,
Matjaž

ilokar
21.10.2010, 19:29
Na prenosnem telefonu CD140 Philips se ura samodejno prestavi za eno uro naprej. :mad:

Zakaj, in kaj naj storim?

LP Igor

080 Tehnična pomoč
21.10.2010, 20:37
Tukaj (http://www.support.philips.com/support/service/service_page.jsp;jsessionid=FF08BDFFBD9FAA0E8D86C8 39854E908E.app107-drp1?userCountry=si&userLanguage=sl) je podporna stran za Phillips naprave. Mogoče boste našli kakšen koristen nasvet, drugače pa priporočam, da se obrnete na pooblaščenega serviserja Phillips naprav.

Lep pozdrav,
Matjaž

ilokar
03.11.2010, 14:22
Tukaj (http://www.support.philips.com/support/service/service_page.jsp;jsessionid=FF08BDFFBD9FAA0E8D86C8 39854E908E.app107-drp1?userCountry=si&userLanguage=sl) je podporna stran za Phillips naprave. Mogoče boste našli kakšen koristen nasvet, drugače pa priporočam, da se obrnete na pooblaščenega serviserja Phillips naprav.

Lep pozdrav,
Matjaž

Kaj pravite pa na tole (odebeljeno)?

Question:
I have set the date and time on my phone but it continues to display different data; what can I do ?

Answer:
When you have subscribed to the caller ID service, the network sends information to your phone. Sometimes this information contains only the number/ name of the caller, but in other cases it may include the date and time. The exact information varies per country and provider.

If the signal from the provider includes the date and time, your phone will automatically adopt these settings.

If the information that your phone receives over the network appears to be incorrect, we advise you to get in touch with your provider.

080 Tehnična pomoč
03.11.2010, 15:53
Sedaj je ura prestavljena za 2 uri naprej, ko smo prestavili uro na zimski čas, ali je še vedno samo za eno uro naprej?

Lep pozdrav,
Matjaž

ilokar
03.11.2010, 16:51
Sedaj je ura prestavljena za 2 uri naprej, ko smo prestavili uro na zimski čas, ali je še vedno samo za eno uro naprej?

Lep pozdrav,
Matjaž

Ja, ura je še vedno za 1 uro naprej. Zanimivo je tudi, da sem včeraj uro nastavil na pravo in telefon odklopil iz omrežja, danes dopoldan je kazala točno, ko pa sem ga ponovno priklopil v omrežje, se je čez čas ponovno ponastavila za uro naprej.
In še ena zanimivost: dopoldan se ura na postih ni ujemala z realno uro, bila je za 1 uro naprej.

080 Tehnična pomoč
03.11.2010, 17:27
Nastavitev, ki določa časovni pas na modemu, sem prestavil iz SLOVENIA na UK, saj imajo pri njih čas "eno uro nazaj". Poročajte, če to kaj na vašem telefonu spremeni.

Lep pozdrav,
Matjaž

ilokar
03.11.2010, 17:35
Nastavitev, ki določa časovni pas na modemu, sem prestavil iz SLOVENIA na UK, saj imajo pri njih čas "eno uro nazaj". Poročajte, če to kaj na vašem telefonu spremeni.

Lep pozdrav,
Matjaž

A zato ni bilo internetne povezave ob cca 18:25.

Bom poročal.

Hvala
Lep pozdrav Igor

ilokar
04.11.2010, 10:40
Nastavitev, ki določa časovni pas na modemu, sem prestavil iz SLOVENIA na UK, saj imajo pri njih čas "eno uro nazaj". Poročajte, če to kaj na vašem telefonu spremeni.

Lep pozdrav,
Matjaž

Matjaž, deluje.:2thumbs:

Hvala

LP Igor

Ps: a bi lahko sprememba časovnega pasu na modemu sedaj vplivala na kaj drugega?