Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Podjetja in vizija


samomobilnost
27.01.2011, 11:36
Naša vizija je: 'Postati največje podjetje v toliko in toliko letih, v tej in tej regiji, v tej in tej dejavnosti...' :2thumbs:

Zveni znano.....? Slišiš eno vizijo podjetja, slišiš vse vizije, razen da se te malo razlikujejo v detajlih.

Problem vizije pa ni prvenstveno v tem, da so si tako zelo podobne, temveč v načinu, kako nastajajo. Vizija ni nekakšna instant ideja, ki jo logiki 'brain-storminga' po sili razmer po-iščemo, temveč se vizija dolgo rojeva v nas in v danem trenutku smo jo sposobni uzretin in potem opredeliti.

Sicer je govorjenje o viziji govorjenje o :dontknow:

yamamoto
29.01.2011, 12:00
Stvar sploh ni tako zapletena. Ker gospoda ne vejo kaj izraz vizija pomeni, so ga zamenjali s svojimi pobožnimi željami. :angel:

samomobilnost
21.02.2011, 22:09
:nonono: Problem razumevanja in nastajanja vizij se zdi v tem, da se o tem pogosto govori na deklarativni ravni. Ponavadi gre, precej poenostavljeno rečeno, nekako takole; aha, smo delujoče podjetje, je dobro in moderno imeti vizijo, no pa definirajmo to vizijo; kratek brainstorming premislek, potem pa; denimo, da proizvajamo čevlje; vizija bo postati najboljši proozvajalev čevljev v tem delu Slovenije ali tej regiji do 2015, in potem dolge diskusije na temo, kako to vizijo konkretno izpeljati do 2015.

Tako opredeljena vizija precej verjetno ne bo uresničena, ker je že v osnovi nastala suhoparno, deklarativno, kot reakcija in posledica nekašnih zunanjih kriterijev ali praks; brez energičnega zanosa in intuitivnega vpogleda. V slednjem tiči glavni razlog, da se nam vizije pogosto 'sfižijo' in ne v tem, da smo bili šibki v strateškem načrtovanju in/ali izvedbi konkretnih aktivnosti. Bolje je ne imeti vizijo in se tega zavedati, kot imeti gornjo deklarativno vizijo, saj v takem primeru k resnični viziji ne stremimo. :2thumbs:

MitjaK
16.09.2011, 08:43
Imaš več vrst vizij. Ene so kratke “moto” vizije.

Npr: Health decision – Sandoz

Lahko so pa daljše:
"FedEx is committed to providing outstanding customer experience, to being a great place to work, a thoughtful steward of the environment and a caring citizen in the communities where we live and work. At FedEx, we are passionate about sustainably connecting people and places and improving the quality of life around the world."

Namen vizije pa je jasno zapisati kam se gre in jasno da so vizije v marsičem pododbne, saj vsa podjetja zasledujejo podobne cilje…

Alja99
19.09.2011, 13:32
Mitja, ti si pa ziher iz Ekonomske! :D