Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Servis komunikatorja Sagem


bosoturk
09.03.2011, 19:06
Pozdravljeni.

24.1.2011 sem na MC na Vilharjevi cesti v Ljubljani odnesel komunikator na servis, kot mi je bilo naročeno s strani tehnične pomoči. 16.2.2011 dobim iz RAM2 SMS, da bo moje popravilo stalo 60€ in naj jim sporočim kaj in kako se bom odločil.
Jih lepo pokličem in rečem, da je zadeva še v garanciji, kar jim lepo piše na Potrdilu o prevzemu aparata (ki ga dobijo tudi na servis). Na njem je napisano, da garancija velja do 11.2.2011. Kar mi je snelo pokrov je bil odgovor serviserja, da tisti datum njemu ne pomeni nič. Ja halo, sej ga pa ja nisem jst napisal tja, ampak zaposlena, ki je imela vse moje papirje. Ampak OK, sem preživel.
Torej, danes se spomnim, da zadeva že kar dolgo traja. In grem pogledat papirje. Opazim, da je danes 44. dan odkar sem komunikator odnesel na servis, kar pomeni, da če do jutri zadeva ne bo popravljena, da dobim novega. Ali se morda motim? Vsaj tako je napisano v Zakonu o varstvu potrošnikov in sicer v 20. členu:
20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

tRoller
10.03.2011, 07:22
Malce dvomim. A takrat, ko so ti poslali SMS, si jim sporočil kaj si se odločil?

Če si jim sporočil naj ga popravijo in ga še sedaj niso, potem bi moral dobit novga. Pa še tole je - parkrat sem imel že telefon pri RAM2. Telefon so zrihtal po dveh tednih, mene niso pa nič obvestili. Pridem čez 45 na servis, da hočem nov telefon, oni pa men: ja sej vas tle čaka že 1 mesec...

bosoturk
10.03.2011, 09:21
poklical isto minuto nazaj, in jim na njihovo željo poslal pogodbo s siolom, kjer je viden datum podpisa, da se prepričajo da gre res za isti datum. Od takrat ne duha ne sluha. jah pol pa pokličem danes pa da vidim kaj bodo povedal strici tami :)

Moshi
11.03.2011, 02:50
Kakšno je stanje? :)

bosoturk
15.03.2011, 11:52
Včeraj dobil priporočeno pošto, da lahko dvignem komunikator v MC 2 na Vilharjevi, ker jim ga je servis dostavil nazaj 24.1.2011 (datum ko sem ga jaz prinesel tja). V glavnem, v četrtek grem ponj. Nič pa ne spremeni dejstva, da so šalabajzerji tako eni kot drugi. Me pa zanima odgovor, kaj so zamenjali, glede na to, da je bil komunikator očitno brezhiben in ni imel nobene napake.