Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : IP telefonija povzroča težave


mx510
16.03.2011, 09:48
Imamo IP telefon Gigaset C47H vendar je bil do sedaj priključen preko PSTN priključka na modemu.
Sedaj pa se je pojavila zahteva po preusmerjanju dohodnih klicov in to storitev telefon podpira samo če deluje v VoIP načinu.

Najprej sem na modemu nastavil 4. port na VoIP, nato sem telefon preko mrežnega kablja na ta port tudi priključil. Nakar sem v telefonu izbral standardno povezavo VoIP.

Naprej sem na telefonu našel pomočnika za povezovanje. Ta je zahteval geslo sistema (privzeto 0000). Ko vpišem geslo, telefon melje in nazaj javi da se strežnik ne odziva (preveri IP nastavitve).

VPRAŠANJE:
Kaj je tukaj narobe? VoIP port na modemu daje samo zeleno lučko (leva oranžna ne gori). Če telefon priključim na router (LAN) se sicer čarovnik izvede, vedar zahteva izbiro države in nato ponudnika med katerimi ni Siola.
Modem nima samodejne povezave z PPOE, ker povezavo vzpostavlja router, je morda to razlog?

Hvala za pomoč ;)

080 Tehnična pomoč
16.03.2011, 15:33
Če želite da bo telefon deloval kot ip telefon, je potrebno telefonski aparat pravilno nastaviti. V nastavitve bo potrebno vpisati imena strežnikov, uporabniško ime in geslo voip številke. Nastavitve so opisane na spodnji povezavi:

http://www.siol.net/pomoc_in_podpora/telefonija/siol_telefonija.aspx#ip

Lp Jaka

mx510
16.03.2011, 16:08
Najlepša hvala za tole spletno stran ;)

Vendar pa nimam kam vpisati teh podatkov, saj telefon vedno javlja, da strežnik ni dosegljiv (preverite IP nastavitve). Vse se dela preko nekih čarovnikov in ta čarovnik takoj javi da je strežnik nedosegljiv brez da bi kaj vpisal...

Sigurno je problem v povezavi. Ker če bi se podatki uspešno prenašali bi na modemu (VoIP port) žmigala oranžna in zelena, sedaj pa sam zelena gori. To mi ne gre v glavo :/

080 Tehnična pomoč
16.03.2011, 17:39
Pa imate telefon priključen na data port na modemu oz na vaš ruter, ko poskušate nastaviti telefon preko računalnika?

Lp Jaka

mx510
16.03.2011, 17:53
OK sedaj sem ugotovil zakaj sem preko routerja lahko dostopal do nastavitev preko modema pa ne. Zato ker mora bit port na modemu najprej nastavljen na data da se nastavijo nastavitve, nato pa v voice da telefon komunicira...

IP telefona imam, imam tudi dostop do nastavitev. Vendar ko port nastavim na voice, stvar še vedno ne deluje.
Vpisal sem vse podatke pa še vedno nič. Registracija ni uspela al neki tazga napiše.

Še kakšen napotek? Kaj pa koda za hitro konfiguracijo? To pr Siolu ne obstaja, ker med nastavitvami je :)

080 Tehnična pomoč
16.03.2011, 21:21
Vpisati je potrebno podatke o strežnikih, telefonsko št. in geslo voip št., ki ga boste dobili s klicem na št. 0801000 s kontaktne št.

Lp Jaka

mx510
16.03.2011, 21:31
Vse to sem seveda že vpisal :)
Takole zgledajo moje nastavitve:
Osnovne nastavitve:
http://www.shrani.si/f/1M/Qd/1EY17C9X/mainsettings.png
Napredne nastavitve:
http://www.shrani.si/f/3E/mR/G8XmPXe/advancedsettings.png
Mislim, da je vse pravilno nastavljeno :) Ali pač?

080 Tehnična pomoč
17.03.2011, 06:41
Vpišite še display name (enak kot username ali authentication name) in popravite registration refresh time na 3600.




LP, Marcel

mx510
17.03.2011, 07:37
Sem vpisal še ta dva podatka. Vendar še vedno ne deluje.
Ko je port nastavljen na VoIP, na telefonu piše da strežnik ni dosegljiv.
Ko je port nastavljen na data, na telefonu piše da SIP prijava ni uspela.

Mora bit PPoE povezava na modemu vzpostavljena?

080 Tehnična pomoč
17.03.2011, 11:40
PPPoE povezava ni potrebna za delovanje voip telefonije.


Na vašem telefonu v meniju Settings -> Ip configuration -> Allow access from other networks nastavite na Yes, ga prestavite na voice vhod na modemu in mi na ZS zaupajte vaše uporabniško ime, bomo skupaj preverili nastavitve.

LP, Marcel

mx510
17.03.2011, 20:06
Naš telefon v meniju Settings nima te opcije.
Nastavitve:
- Izbira povezave VoIP/analog
- Pomočnik za povezovanje
- NAstavitve stacionarnega omrežja
- Nastavitve VoIP:
- - Prik. stan. na PE: DA
- - Izberite ponudnika (izbereš državo, in pod slovenijo ni Siola)
- - SIP prijava

To je to kar je nastavitev za VoIP.

080 Tehnična pomoč
17.03.2011, 21:17
Odgovoril sem vam na ZS.

Lp, Marko

Watson
21.03.2011, 21:52
A to potem pomeni, da bi moral delati tudi PhonerLite SW za klice iz PC-a in ki ga omenjate na svoji strani:
http://www.siol.net/spletne_storitve/siol_komunikator.aspx

Klic na vašo Teh. pomoč mi je razložil, da tega ne podpirate več...

Če vpišem podatke kot je razloženo na zgornji povezavi, potem mi napiše:

"sip: <moja_tel_št>@voip.siol.net not registred. <Wrong domain>

In kaj zdaj?

080 Tehnična pomoč
22.03.2011, 07:22
A to potem pomeni, da bi moral delati tudi PhonerLite SW za klice iz PC-a in ki ga omenjate na svoji strani:
http://www.siol.net/spletne_storitve/siol_komunikator.aspx

Klic na vašo Teh. pomoč mi je razložil, da tega ne podpirate več...

Če vpišem podatke kot je razloženo na zgornji povezavi, potem mi napiše:

"sip: <moja_tel_št>@voip.siol.net not registred. <Wrong domain>

In kaj zdaj?

Za uporabo PhonerLite SW za klice iz PC je potrebno imeti ''nomadsko'' SiOlovo št., teh pa se ne da več naročiti, zato to storitev lahko uporabljajo samo uporabniki, ki so v preteklosti imeli naročeno storitev SiOl komunikator.

Lp Jaka

Watson
22.03.2011, 08:24
Hvala za odg. ki pa novim uporabnikom ne pomaga nič.

Nekako težko razumem, da se IP telefon preko podobnih nastavitev kot ste jih razložili zgornjemu uporabniku, da spraviti v delovanje, ne omogočate nam pa istega početja z nekim SW z računalnika.

V čem je fora? Saj lahko malo razložite, da, bom razumel... mogoče pa imam popolnoma zgrešeno predstavo.

Na službenem intranetu lahko preko podobnega SW kot je "messenger" kličem po celem svetu, pa nismo mi neka telekomunikacijska firma... In seveda to špila razen ko ne. In takrat bi uporabil vašo storitev, ki bi morala biti razdelana v nulo, potem pa tu poslušam, da žal ne gre več za nove naročnike. Pa vam gre res še predobro...