Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Prekinjanje internetne povezave


generall
28.08.2011, 20:56
Internetna povezava mi prekinja vsak dan vsaj enkrat. Ko sem klicala na SiOL so poslali telefonista, ki očitno ne pozna tega področja dovolj dobro. Vedno mi zatrjuje da je napaka na naši strani saj imamo ruter (Jaz dvomim da on razlikuje med ruterjem in serverjem vendar to ni pomembno). Dejstvo je, da nam vsak dan zmanjka interneta in če bi bila napaka na naši strani bi televizija še vseeno delovala vednar se povezava za TV tudi prekine.

Prosim da mi nekako pomagate iz te težave saj se to vleče že skoraj eno leto vendar od vas še ni bilo neke koristne pomoči.

080 Tehnična pomoč
28.08.2011, 22:56
Pozdravljeni,

prosim da nam na ZS sporočite uporabniško ime SiOL internetnega dostopa.

Lep pozdrav,
Marko

generall
06.09.2011, 21:39
Zopet pišem zaradi iste težave. Vaši sodelavci, ki imajo znanje na nivoju uporabnika ne pa na nivoju tehnika oz. osebe, ki je zmožna pomagati, so nas prepričevali da je napaka pri nas zaradi ROUTERJA, ki ga jaz v naši server omari še nisem videla. Gospod, ki je klical sploh ni prišel na sedež podjetja, kjer se to dogaja ampak mi je to pametno rešitev posredoval preko telefona, kljub mojemu nasprotovanju, da ruterja nimamo.

Sedaj pa obrazložitev naše povezave:
Povezava vršena tako, da gre kabel iz modema direktno v server in tukaj vmes NI nobenega ROUTERJA, kakor nas vi želite prepričati. Verjamemo v vse kar je možno dokazati torej bi morali vi oziroma vaš tehnik na terenu dokazati nasprotno, da bi verjeli.
Glede na vaše trditve pa sem začela razmišljati tako:
Vi pravite da je povezava vedno vzpostavljena - zakaj moramo torej izklopiti modem in ne serverja?
Napaka je na naši strani - kje?? do sedaj še niste bili zmožni odgovoriti na to vprašanje ---> ta napaka ni enotedenska, ne enomesečna ampak bo že skoraj eno leto odkar sem se prvič obračala k vam po pomoč.

Še ena pripomba: težava ni pri vzpostavitvi povezave kar vi želite nenehoma pojasnjevati - poveže se takoj ampak zakaj samo od sebe prekinja

Upam da mi boste lahko s svojim strokovnim znanjem znali svetovati. V nasprotnem primeru vas prosim da na sedežu podjetja izvršite MERITVE - verjamem da jih lahko storite.

Vnaprej se vam zahvaljujem za vašo pomoč.

Maverick
12.09.2011, 14:59
Server je lahko tudi ruter, ruter ni nujno samo ena majhna črna ali pa bela škatlica...
In server lahko štekne, lahko je problem v mrežni kartici, včasih celo kablu...

Za foro enkrat naredite restart serverja in ne modema da vidite če se vam poveže in če net dela...

080 Tehnična pomoč
15.09.2011, 08:24
Zopet pišem zaradi iste težave. Vaši sodelavci, ki imajo znanje na nivoju uporabnika ne pa na nivoju tehnika oz. osebe, ki je zmožna pomagati, so nas prepričevali da je napaka pri nas zaradi ROUTERJA, ki ga jaz v naši server omari še nisem videla. Gospod, ki je klical sploh ni prišel na sedež podjetja, kjer se to dogaja ampak mi je to pametno rešitev posredoval preko telefona, kljub mojemu nasprotovanju, da ruterja nimamo.

Sedaj pa obrazložitev naše povezave:
Povezava vršena tako, da gre kabel iz modema direktno v server in tukaj vmes NI nobenega ROUTERJA, kakor nas vi želite prepričati. Verjamemo v vse kar je možno dokazati torej bi morali vi oziroma vaš tehnik na terenu dokazati nasprotno, da bi verjeli.
Glede na vaše trditve pa sem začela razmišljati tako:
Vi pravite da je povezava vedno vzpostavljena - zakaj moramo torej izklopiti modem in ne serverja?
Napaka je na naši strani - kje?? do sedaj še niste bili zmožni odgovoriti na to vprašanje ---> ta napaka ni enotedenska, ne enomesečna ampak bo že skoraj eno leto odkar sem se prvič obračala k vam po pomoč.

Še ena pripomba: težava ni pri vzpostavitvi povezave kar vi želite nenehoma pojasnjevati - poveže se takoj ampak zakaj samo od sebe prekinja

Upam da mi boste lahko s svojim strokovnim znanjem znali svetovati. V nasprotnem primeru vas prosim da na sedežu podjetja izvršite MERITVE - verjamem da jih lahko storite.

Vnaprej se vam zahvaljujem za vašo pomoč.

Napako smo posredovali v reševanje naši terenski tehnični službi. Tekom odprave napake vas bodo kontaktirali na GSM, ki ste nam ga zaupali pri prejšnji prijavi.

Lep pozdrav,
Matjaž

markym
22.09.2011, 22:14
če se napaka pojavlja več kot tri mesece zaporedno je potrebna reklamacija računa. potem se zadeva začne odvijati s svetlobno hitrostjo.

EDO90
20.02.2012, 01:45
zdravo!

pri nas imamo iste težave z internetom in zgubljam živce ker nemorem odigrati kakšne online igre normalno ker stalno ven meče...
probal sem use povezave od direktne povezave z modemom do wireless povezave prek routerja. Prekinitve se dogajajo sigurno enkrat na 15 min in je zelo mučno!!!!
prosim da urihtate ta vaš internet!!!

mnheia
20.02.2012, 07:54
zdravo!

pri nas imamo iste težave z internetom in zgubljam živce ker nemorem odigrati kakšne online igre normalno ker stalno ven meče...
probal sem use povezave od direktne povezave z modemom do wireless povezave prek routerja. Prekinitve se dogajajo sigurno enkrat na 15 min in je zelo mučno!!!!
prosim da urihtate ta vaš internet!!!

Ti prekine samo povezavo za internet ali tudi televizijo? Ti v tem času pade sinhronizacija?

Morda najbolje da svoje uporabniško ime posreduješ tehnični službi da preverijo kaj se dogaja.

EDO90
20.02.2012, 11:53
Ti prekine samo povezavo za internet ali tudi televizijo? Ti v tem času pade sinhronizacija?

Morda najbolje da svoje uporabniško ime posreduješ tehnični službi da preverijo kaj se dogaja.

S televizijo ni večjih problemov. Ne zašteka/crkne v času ko meni prekine internet. Ponavadi me vrže dol za par sek. in je zeloo moteče ker se dogaja zelo pogosto. Recimo ko igram cod mw2 ne morem odigrati ene cele mape do konca. Prej me dol ***ne. Dobr sam lahko bi biu vzrok nestabilnost teh skrekanih serverjev, sam to se dogaja tudi ko brskam po internetu, downloadu ipd. Na živce mi gre!

Sem klical ene parkrat pa so rekli da pri njih kaže da je use uredu. Glede sinhronizacije pa nevem kako se meri oz. kje to vidim. Sem pa skoraj 100% da je težava pre siolu in ne pri meni, glede na to da sem direktno povezan na modem preko utp kabla pa se težave še vedno ponavljajo.

mnheia
20.02.2012, 12:00
Najbolje, da pošlješ svoje uporabniško ime preko zasebnega sporočila tehnični službi. Dodaj jim povezavo do te teme oziroma jim opiši tvoj problem ter morda kak čas kdaj je do napake prišlo.

Če ti prekine vse storitve (internet, televizijo, telefon) je najverjetneje težava na liniji. Lahko je okvarjen tudi modem ali pa kakšna druga zadeva. Oni ti bodo znali najbolje pomagati =).

080 Tehnična pomoč
20.02.2012, 15:31
Tako je, prosim sporočite uporabniško ime priključka in kratek opis težave na zasebno sporočilo, da preverimo do kakšnih prekinitev prihaja.

lp Mitja

andraž22
25.06.2014, 12:28
Lep pozdrav mene pa zanima zakaj mi prekinja internetno povezavo usakih 10 min in je zelo moteče povezava se vzpostavi nazaj približno čez 50 sekund in to se mi dogaja že 1leto in tega ne prenesem več

080 Tehnična pomoč
25.06.2014, 22:59
Lep pozdrav mene pa zanima zakaj mi prekinja internetno povezavo usakih 10 min in je zelo moteče povezava se vzpostavi nazaj približno čez 50 sekund in to se mi dogaja že 1leto in tega ne prenesem več


Pozdravljeni,

prosim, da mi na ZS posredujete vaše uporabniško ime, da zadevo bolj podrobno preverimo.


Lep pozdrav,
Borut