Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Ni linije


LinkSyS
17.10.2011, 10:50
V soboto 8.10. sem po skoraj treh mesecih nedelovanja ADSL poklical tehnično pomoč. Obljubili so, da pridejo v ponedeljek, zneslo jim je v torek, prijazen siolov monter je ugotovil, da sploh ni adsl linije, torej problem telekoma, podal zahtevo dratarjem in danes je ponedeljek, še:nonono: nobenega glasu od njih.Tri mesece so me nategovali, resetirajte modem, imate slabo napeljavo po hiši, imate gotovo kakšen router, v soboto pa mi reče mladenič na tehnični pomoči, da je bil moj modem zadnjič normalno konektan 8.8.2011 od takrat pa le po par deset min. Torej, koga naj še kličem in kakšen je postopek za reklamiranje zadnjih treh računov?

lp

080 Tehnična pomoč
17.10.2011, 11:27
Pozdravljeni,


prosil bi vas, da mi zaupate vaše uporabniške podatke na ZS.



LP, Marcel

LinkSyS
21.10.2011, 07:43
Po dveh dneh delovanja, je včeraj zvečer znova umrlo. Ne šmirgla PPPoE clienta, ne pomaga večkratno izklapljanje iz elektrike in linije.:dontknow:Lučka ADSL na modemu le utripa.

Edit:

Začelo delati.