Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Net ne dela in prijava napake


Maverick
21.10.2011, 10:42
Živjo!

Danes od 4-ih zjutraj ne dela net,prijavil napako okoli 7-ih zjutraj, še vedno pa ne vem kaj se dogaja s tem. Internet nujno rabim ker delam tudi od doma...
Ne dela tudi telefon in TV...
Lahko tole lepo prosim nekdo preveri kaj je narobe?

LP,
Grega

080 Tehnična pomoč
22.10.2011, 08:05
Prosim sporočite mi kontaktne podatke na zasebno sporočilo.

Lep pozdrav,
Uroš

Maverick
22.10.2011, 09:54
Je urejeno-...
Včeraj okoli 22h je začelo delat.
Problem ni bil siol ampak Tritel.
Rabili so pa od 4-ih zjutraj pa do 22h zvečer...
Jao tud na ADSL nikoli ni bilo takega izpada...

Maverick
25.10.2011, 08:00
OK pa to ni res...
Spet ne dela net...
Tokrat je mrtvo od 1:00 zjutraj...

Kaj se spet dogaja?

Maverick
28.10.2011, 08:22
Meni je res žal da morim ampak spet nekaj ni OK :dontknow:
Sedaj imam uploada 14-15 Mb/s download pa je normalen, 20 Mb/s...

NDT pravi:

** Starting test 1 of 1 **
Connected to: ndt.arnes.si -- Using IPv4 address
Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
checking for firewalls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Done
running 10s outbound test (client-to-server [C2S]) . . . . . 15.58Mb/s
running 10s inbound test (server-to-client [S2C]) . . . . . . 19.94Mb/s
The slowest link in the end-to-end path is a 45 Mbps T3/DS3 subnet
Information: Other network traffic is congesting the link
[S2C]: Packet queuing detected

The theoretical network limit is 27.68 Mbps
The NDT server has a 16384.0 KByte buffer which limits the throughput to 8232.57 Mbps
Your PC/Workstation has a 202.0 KByte buffer which limits the throughput to 50.87 Mbps
The network based flow control limits the throughput to 42.95 Mbps

Client Data reports link is 'T3', Client Acks report link is 'System Fault'
Server Data reports link is 'System Fault', Server Acks report link is 'System Fault'

Ampak pri meni ni nobenega upload traffica (priponka)...
Naročen je Trio 20/20...

Se da kaj naredit?

LP,
G

080 Tehnična pomoč
04.11.2011, 08:32
Ali se ta težava še vedno pojavlja?

lp Mitja

Maverick
04.11.2011, 09:01
Ne, sem urejal z vami in mi je tehnik rekel da ne more narest ničesar in da je pri vas vse OK itd...
Napako sem rešil z Tritelovim tehnikom, ki za spremembo ve kaj dela in sva imela vse zadeve rešene v pol ure.

Tudi firmware so mi poupdejtali na modemu tako da tudi prekinja ne več, tudi to sem reševal z vami, pa ste mi rekli da je napaka na moji strani (router oz. kabel), šele po 2 dneh tečnarjenja pa ste končno pogruntali da gre za napako na modemu...

Žalostno da traja toliko časa, razumem da nimate dostopa na OŠO omrežjih do modemov samo vseeno, katastrofalna podpora... Da sploh ne omenjam "Ali ste resetirali modem" in pa "Da nimate mogoče kakšnih problemov z routerjem" pa "Dajmo probat direktno na modem priklopit PC" in podobnih for... Ne bi klical če tega že sam ne bi 10X preveril...

Imel sem ADSL pa že ene 7 let sem pri vas naročnik pa take podpore res še nisem doživel.. Mogoče niti ne bi tok težil, samo ko rabiš net zaradi službe (IT) ga pač rabiš...

Toliko :)

080 Tehnična pomoč
04.11.2011, 13:07
Mislim, da ste že sami dobro povzeli te težave. Ker imamo zelo omejene možnosti vpogleda v nastavitve naročnikovih parametrov na omrežju TRITEL, lahko pride do teh težav. Ker smo imeli za vaš priključek odprt nalog na TRITELu me je zanimalo, ali vam je uspelo to rešiti skupaj z njimi. Veseli me, da sedaj deluje tako kot mora.

lp Mitja

Maverick
04.11.2011, 13:44
Zaenkrat dela :)

Samo še tole me moti:

ping siol.net
Reply from 89.143.249.33: bytes=32 time=11ms TTL=124
Reply from 89.143.249.33: bytes=32 time=14ms TTL=124
Reply from 89.143.249.33: bytes=32 time=13ms TTL=124
Reply from 89.143.249.33: bytes=32 time=11ms TTL=124


Pinging t-2.net [84.255.209.78] with 32 bytes of data:
Reply from 84.255.209.78: bytes=32 time=14ms TTL=59
Reply from 84.255.209.78: bytes=32 time=13ms TTL=59
Reply from 84.255.209.78: bytes=32 time=11ms TTL=59
Reply from 84.255.209.78: bytes=32 time=14ms TTL=59

Ping na optiki kamor koli čez 11ms ?
To lahko kaj vi uredite ali je to v domeni Tritela ponovno?

LP,G

080 Tehnična pomoč
04.11.2011, 14:47
Kolikšen pa je ping do strani v našem omrežju? Recimo do siol.net?

lp Mitja

Maverick
04.11.2011, 14:59
See post above :)
Prvi je...

od 11ms -15ms

jonesy
04.11.2011, 16:24
kaj ti pokaže trace route?

Maverick
04.11.2011, 17:45
Tole, kar nam pove da že do PPPoE serverja zgubim..

Tracing route to www.siol.net [89.143.249.33]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms gateway.internaldomain.local [10.10.0.1]
2 11 ms 11 ms 11 ms bsn-access.dsl.siol.net [213.250.19.90]
3 14 ms 11 ms 11 ms 95.176.241.10
4 14 ms 11 ms 11 ms 95.176.253.67
5 15 ms 11 ms 11 ms 213.250.29.14
6 14 ms 11 ms 11 ms 89.143.249.33

jonesy
08.11.2011, 21:56
je pppoe nastavljen na routerju/modemu al maš na pcju?

080 Tehnična pomoč
09.11.2011, 08:36
V vašem primeru je bilo ugotovljeno, da do večjega odzivnega časa prihaja, ko ste povezani preko routerja, saj so se odzivni časi zmanjšali, ko je bila vzpostavljena PPPoE povezava direktno iz računalnika.

lp Mitja

Maverick
09.11.2011, 08:50
Jap to je res, samo od včeraj so se tudi na ruterju znižali, sem vam poslal graf na mail...
Mogoče je upravitelj OŠO kaj spreminjal tudi?

Sedaj bo OK, hvala za pomoč!

LP,
G

080 Tehnična pomoč
09.11.2011, 09:16
V konfiguraciji omrežja ni prišlo do sprememb. Važno je, da sedaj dela, tako kot tudi vi pravite. :)

lp Mitja