Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Nadgradnja hitrosti interneta


g33k
17.02.2012, 17:45
Pozdravjeni!

Pred parimi dnevi so mi priklopili SiOL Trio. Monter mi je povedal da je trenutna hitrost interneta nastavljena na 4/2. Vprašal sem ga kateri paket lahko naročim in je rekel da brez problema naročim 15/5 da se pa zna zgodit da upload ne bo 5mega. No včeraj sem poklical naročniško službo in povem da bi rad naročil večji paket/hitrost interneta in mi gospodična na drugi strani pove da čaka na neko potrdilo in da me bo kasneje nazaj poklicala. No poklical me ni nihče tako da sem danes spet poklical povedal da bi rad naročil to pa to, in dobim odgovor da je na moji lokaciji največja možna hitrost 10/1. Začuden povem da mi je monter povedal, da imam lahko večji paket in mi gospodična pove, da naj pokličem tehnično službo in povem kakšna je situacija. Gospod iz tehnične službe mi je povedal da se modem poveže s hitrostjo 40/7. Kaj naj bi to pomenilo in zakaj potemtakem ne morem naročiti paketa 15/5? :dontknow: Za odgovor se najlepše zahvaljujem.

Lep Pozdrav

g33k
18.02.2012, 18:50
A res noben ne ve, kje je problem? :(

cveto
18.02.2012, 19:06
A res noben ne ve, kje je problem? :(

Ni,da nihče ne ve .?
Samo tukaj tega ne boš rešil,in lahko o tvojem problemu gor in dol fantaziramo.
Rešitev boš dobil samo na 080 ,in upaj da dobiš dobrega agenta kot sogovornika na drugi strani.
Ali pa preko ZS isto na 080.
Tu se nahajajo pravi podatki.
l.p. Cveto

pal
18.02.2012, 20:50
če še par krat pokličeš ti bodo lahko še optiko priklopili.;)

Najboljš kakemu agentu ZS poslat.

mnheia
18.02.2012, 20:52
Jaz bi ti predlagal pogovor v živo preko aplikacije. Povezavo najdeš na straneh za podporo - na desni strani.

Odpreš lahko en pogovor z prodajo in enega z tehnično službo pa pridete stvari do dna =).

080 Tehnična pomoč
18.02.2012, 21:52
Pozdravjeni!

Pred parimi dnevi so mi priklopili SiOL Trio. Monter mi je povedal da je trenutna hitrost interneta nastavljena na 4/2. Vprašal sem ga kateri paket lahko naročim in je rekel da brez problema naročim 15/5 da se pa zna zgodit da upload ne bo 5mega. No včeraj sem poklical naročniško službo in povem da bi rad naročil večji paket/hitrost interneta in mi gospodična na drugi strani pove da čaka na neko potrdilo in da me bo kasneje nazaj poklicala. No poklical me ni nihče tako da sem danes spet poklical povedal da bi rad naročil to pa to, in dobim odgovor da je na moji lokaciji največja možna hitrost 10/1. Začuden povem da mi je monter povedal, da imam lahko večji paket in mi gospodična pove, da naj pokličem tehnično službo in povem kakšna je situacija. Gospod iz tehnične službe mi je povedal da se modem poveže s hitrostjo 40/7. Kaj naj bi to pomenilo in zakaj potemtakem ne morem naročiti paketa 15/5? :dontknow: Za odgovor se najlepše zahvaljujem.

Lep Pozdrav

Mi lahko pošljete uporabniško ime in kontaktno številko na ZS. Bom prevril parametre poveazve in se vas bo obvestilo. V sporočilcu dajte tudi navesti, da se zanimate za dvig hitrosti.


LP
Boštjan

g33k
04.03.2012, 07:43
Pozdravljeni!

Podatke sem poslal kakor ste rekli in dobil tale odgovor:


Pozdravljeni,

glede na tehnične zmožnosti in oddaljenost od centrale je vaša linij zelo dobra. Sem posredoval na ustrezno službo, da se naredi sprememba paketa. Se vas bo obvestilo.

Lepo pozdravljeni
Boštjan

Ker 1.3.2012 nisem dobil nobenega obvestila o nadgradnji hitrosti, sem poslal še eno sporočilo in dobil tak odgovor:

Sprememba hitrosti se opravi v nekaj dneh. Za naročilo nas pokličite na številki 080 8000 ali nas obiščite v najbližjem Telekomovem centru.

LP
Jure

Torej kje se je zataknilo? Problem je v tem, da ko pokličem naročniško službo dobim odgovor da mi oni tega pa tega paketa ne morejo zagotoviti v resnici pa linija dopušča tako hitrost oz. še večjo.

Lep Pozdrav!

mnheia
04.03.2012, 08:38
Poizkusi poklicati na 080 8000 in prosi, da ti povedo kje se je zataknilo - verjetno pri področnem tehniku. Morda bi ti bolj priporočal klik preko spletne aplikacije. Najverjetneje bodo na tvojo željo lahko tehnika kontaktirali, da se bo točno vedelo kako je na stvari in ti povedali.

Si morda kdaj v preteklosti imel velike težave z linijo (nihanje, napaka na končniku, močno kockanje televizije, ipd)?

g33k
04.03.2012, 10:58
Glede ne to, da sem uporabnik siolovih storitev dobre pol mesca težko rečem kaj glede napak na liniji. Do zdaj ni bilo nobenih problemov. Glede linije je pa tako, pri prejšnjem ponudniku sem imel paket 2/512 pri razdaliji 5km+ od centrale. Trenutno sem na novi telekomovi centrali in se mi modem sinhronizira 40/7. Upam, da bo Boštjan napisal v čem je problem glede na to da je on zadevo dal naprej. Še to, če lahko preveri kdo iz tehnične službe kakšne je moja trenutna razdalija od centrale bi blo super.

mnheia
04.03.2012, 11:33
Po mojem bo tam med 1500 - 2500 metrov (morda tudi 3000 metrov) glede na sinhronizacijo. Je pa vprašanje zakaj ti ne pustijo narediti nadgradnje.

Če nisi imel do zdaj nekih večjih težav potem razloga ni razen če ni na voljo dovolj kapacitet. Če si uporabnik dobrega pol meseca. Bi jaz na tvojem mestu še malce počakal. Naj najprej preteče 1 mesec pa boš videl kako je na stvari.

Si imel pri prejšnem ponudniku veliko težav? Čeprav zdaj tukaj to ne velja če je neka nova centrala ampak kot sem ti napisal morda še malce počakaj, da vse stvari spravijo v tek pa boš videl kakšno je stanje na tem paketu.

g33k
04.03.2012, 11:51
Kapacitet je več kot dovolj, glede na to da je to nova centrala ki so jo postavili lansko poletje. Glede oddaljenosti me pa res zanima koliko bo pokazalo. Počakajmo na odgovor od koga iz tehnične službe.