Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Težave z internetno povezavo


BlackLotus
13.01.2013, 13:28
Pozdravljeni!

Zanima me če se da kako pogledat če je kaj narobe z modemom/routerjem; internet dela počasneje kot javna uprava 3/4 časa, malo se pinga malo ne, da o kakem dostopu do računalnikov preko teamviewerja ne sanjamo, postavljen tudi http, ssh, telnet ter ftp strežnik na katere se lahko povezujem tudi po več ur in pri vseh protokolih se zgodi enako da se samo connecta.

Pinging [HOST IZBRISAN][[IP IZBRISAN]] with 32 bytes of data:
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=34ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=36ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=36ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=36ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=37ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=37ms TTL=123
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=36ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Request timed out.
Request timed out.
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=34ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=36ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=36ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=33ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=36ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=35ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=37ms TTL=123
Reply from [IP IZBRISAN]: bytes=32 time=37ms TTL=123

Na modemu sta gor dva PCja, katera oba delujeta BP preko T-2 omrežja. Če se gor priključim z laptopom ali drugim pcjom je situacija ista. Ker mi na tehničnemu supportu zagotavljajo da je z linijo vse OK, je lahko težava edino še v modemu/routerju. Trenutno gor tudi omrežni disk in seveda tudi od njega nič.

Mimogrede ko že ravno pišem; zanima me kako je z izgradnjo OŠO-ta in kako to poteka, pri nam namreč GVO vleče FTTH, položnica seveda prišla in je plačana za izgradnjo prejšnje leto, na papirjih piše da je predviden datum priklopa do konca januarja, ko sem pisal na info mail, ker se seveda še niti kopat ni začelo in sem dobil odgovor da nismo na spisku belih lis ter podpis; hvala bogu da delam v telekomunikacijah da sem razumel kaj je želel povedati, stari mami, ki bi dobila tak odgovor ne vem če bi kaj pomenil, vendar mi to še vedno ne pove kdaj približno bo narejen priklop.

080 Tehnična pomoč
13.01.2013, 14:38
Pozdravljeni,
na ZS mi sporočite uporabniško ime, kontaktno telefonsko številko in opis težave.

Lep pozdrav,
Nina Nia

Dess18
21.01.2013, 15:20
No bom jaz napisal kar v to temo, da ne odpiram nove za brezveze.

Internetno povezavo imam 10/1 VAR. Zadnja dva dni sem opazil občutno počasnejše delovanje internetne povezave (počasno nalaganje strani, počasno nalaganje videov na youtube itd.). Zato sem danes šel preverit vse skupaj na speedtest.net in prišel do nenavadnega odkirtja.
Modem imam nastavljen kot router in ko sem zagnal speed test je bil download komaj 2 Mbps, upload pa 0.5 Mbps.

Nato sem šel v nastavitve od modema in tam pod zavihkom Internet dal na disconnect, tako, da sem se potem na internet povezal ročno preko uporabniškega imena in gesla.

Nato sem zagnal speedtest še enkrat in glej ga zlomka. Download speed 10 Mbps in upload 0.9 Mbps tako kot bi moralo biti.

Kakšen nasvet ali mnenje zakaj je do tega prišlo?

Lp, Denis

080 Tehnična pomoč
21.01.2013, 21:08
No bom jaz napisal kar v to temo, da ne odpiram nove za brezveze.

Internetno povezavo imam 10/1 VAR. Zadnja dva dni sem opazil občutno počasnejše delovanje internetne povezave (počasno nalaganje strani, počasno nalaganje videov na youtube itd.). Zato sem danes šel preverit vse skupaj na speedtest.net in prišel do nenavadnega odkirtja.
Modem imam nastavljen kot router in ko sem zagnal speed test je bil download komaj 2 Mbps, upload pa 0.5 Mbps.

Nato sem šel v nastavitve od modema in tam pod zavihkom Internet dal na disconnect, tako, da sem se potem na internet povezal ročno preko uporabniškega imena in gesla.

Nato sem zagnal speedtest še enkrat in glej ga zlomka. Download speed 10 Mbps in upload 0.9 Mbps tako kot bi moralo biti.

Kakšen nasvet ali mnenje zakaj je do tega prišlo?

Lp, Denis

Pozdravljeni,

prosim, sporočite mi kontaktne podatke na zasebno sporočilo.

Lep pozdrav,
Borut

GSOSG
02.04.2013, 04:14
Pred kratkim( beri 31.3.) je sestra klicala na "telekom" da so ji omogočili na modemu Wi-fi. Danes 1.4. sem pa jaz opazil nekakšene probleme s predvajanjem flash ipd. vsebin.

Iskazalo se je da računalnik pobira okrog s hitrostjo 40Kbps, kolikor jaz vem bi moral z hitrostjo ~200 Kbps
(linija 1M/256 sedaj nadgrajena 2/500).
Računalnik je povezan s kablom in mi zato ni jasno zakaj bi do tega prišlo.

Zanima me kaj in kako naprej( sedaj je še prezgodaj za oz. prepozno za klicarjenje centra za pomoč)
V naprej se vam zahvaljujem za odgovor.

080 Tehnična pomoč
02.04.2013, 09:10
Pred kratkim( beri 31.3.) je sestra klicala na "telekom" da so ji omogočili na modemu Wi-fi. Danes 1.4. sem pa jaz opazil nekakšene probleme s predvajanjem flash ipd. vsebin.

Iskazalo se je da računalnik pobira okrog s hitrostjo 40Kbps, kolikor jaz vem bi moral z hitrostjo ~200 Kbps
(linija 1M/256 sedaj nadgrajena 2/500).
Računalnik je povezan s kablom in mi zato ni jasno zakaj bi do tega prišlo.

Zanima me kaj in kako naprej( sedaj je še prezgodaj za oz. prepozno za klicarjenje centra za pomoč)
V naprej se vam zahvaljujem za odgovor.

Pozdravljeni,

kot sem vam napisal na ZS mi sporočite podatke in preveril bom zakaj bi prihajalo do motenj.


Lep pozdrav
Miha