Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Video paket


gajst
26.01.2013, 08:18
Par dni nazaj sem postal uporabnik storitve Varen dom in sicer samo Video paketa.
V tem času sem dognal, da je le ena stvar, katera se tako na veliko reklamira zares uporabna za naročnika, to je spletni vpogled v domač prostor s pomočjo kamere. Vse ostalo je za uporabnika funkcionalno nesmiselno in praktično neuporabno. Bom razložil:

- Proženje kamre se izvaja glede na spremembo v sliki, kar dejansko pomeni, da lahko na proženje vpliva najmanjša sprememba svetlobe, tudi signalna lučka na Xboxu ali pa odboj lučke s kamere v televizorju... Sem za primer nastavil nov dogodek čez noč, zjutrej sem imel 275 slik in 275 sporočil na mailu ( še dobro, da nisem nastavil SMS sporočil, ali pa celo MMMS sporočil za obveščanje) pa čeprav ni bilo nikogar v prostoru!!!
- Še en primer, ko smo odšli v nedeljo na kopanje in nas cel dan ni bilo doma, sem zvečer ob prihodu preveril kako in kaj, pa sem spet imel zaznanih 250 dogodkov, s tem posledično tudi mailov in slik, pa čeprav ni bilo nikogar doma, še manj pa kakšnih nepridipravov. Opazil sem, da so prožili kamero sončni žarki, kateri so potovali po prostoru preko dneva !!!

-Problematična je tudi povezljivost kamere, saj mi zdrži komaj en dan, nato naj bi moral kamero na novo nastavljati, saj mi napiše, da imam nizko povezljivost, me zanima, zakaj ta povezljivost zmeraj pade?!

Ugotovitve:

- Kamera bi se morala prožit s pomočjo senzorja gibanja!!
- Zanimivejše bi bile kamere zunaj objekta
- Ko klikneš na ikono za nizko povezljivost, te pošlje na branje navodil, v katerih pa ne piše nič o nastavljivosti kamere na polno povezljivost, to dosežeš samo s pomočjo nove nastavitve Varnega Doma, ki pa drži samo par ur

Moram rečt, da sem kar razočaran nad trenutno situacijo izvedbe tega paketa in bi ga raje čimprej zamenjal ali pa odpovedal, morda bi raje vzel Osnovni paket, kakšne so opcije te zamenjave ?

Ali ima kdo podobne izkušnje z Varnim Domom ?

LP

mnheia
26.01.2013, 17:09
Kot si ugotovil že sam in kot citiram iz ponudbe:

Varen dom ni profesionalna varnostna rešitev in je namenjena le osebnemu nadzoru nad osebami in premoženjem.

Če pustimo to za nami in gremo naprej:

- Proženje kamere se izvaja glede na spremembo v sliki

Proženje kamere se seveda izvaja glede na spremembo v zajeti sliki na kar vpliva najmanjša sprememba svetlobe, signalna lučka, ... zato je priporočljivo, da jo montiraš tako, da ta učinek uničiš (npr. hodnik, v bližini vhodnih vrat, ...).

Sem za primer nastavil nov dogodek čez noč, zjutrej sem imel 275 slik in 275 sporočil na mailu ( še dobro, da nisem nastavil SMS sporočil, ali pa celo MMMS sporočil za obveščanje) pa čeprav ni bilo nikogar v prostoru!!!

Sam si opozoril za kamero nisem nastavil oz. ne da bi opozarjala ob vsakem zaznanem gibanju ampak ob vklopu/izklopu ali sprožitvi alarma in tako, da sliko v mojem primeru vhodnih vrat zajeme vsako polno uro.

Problematična je tudi povezljivost kamere, saj mi zdrži komaj en dan, nato naj bi moral kamero na novo nastavljati, saj mi napiše, da imam nizko povezljivost, me zanima, zakaj ta povezljivost zmeraj pade?!

Glede brezžične povezljivosti sem tudi jaz imel težave in ugotovil, da zadevo najbolje nastaviš tako, da se povežeš na kamero preko brskalnika in to nastaviš skozi sam vmesnik (brez čarovnika, ki nima rad presledkov v imenu brezžičnega omrežja).

Če pa govoriva o nizki povezljivosti je tukaj vzrok in navodilo kako to odpraviti: http://www.siol.net/pomoc_in_podpora/spletne_storitve/varen_dom/pomoc_in_nasveti/nizka_polna_povezljivst.aspx

Če imaš vrata pravilno nastavljena pride do nizke povezljivosti najverjetneje zato ker se ti spremeni IP naslov. Priporočam, da se obrneš na 080 1000, da zadevo preverijo ali naročiš statični IP naslov.

Če imaš tudi osnovni paket lahko s pomočjo senzorja gibanja oziroma ob sprožitvi alarma in drugih dogodkov zajameš sliko ali videoposnetek iz kamere.

Glede zunanjih kamer se vsi strinjamo in upamo, da bo jih proizvajalec kdaj dodal v ponudbo žal pa se to verjetno ne bo zgodilo kaj kmalu.

rock
26.01.2013, 19:08
Ali kamera nima možnosti nastavitve območja v katerem zaznava premike?

mnheia
27.01.2013, 10:38
Ali kamera nima možnosti nastavitve območja v katerem zaznava premike?

Nima te funkcije oz. vsaj jaz je nisem našel.

gajst
27.01.2013, 10:43
Nima te funkcije oz. vsaj jaz je nisem našel.

Seveda je nima in to je velika pomanjkljivost, žal, ampak potrošniki še vedno nasedamo na take stvari, čeprav so tehnično pomanjkljive.

mnheia
27.01.2013, 13:53
Seveda je nima in to je velika pomanjkljivost, žal, ampak potrošniki še vedno nasedamo na take stvari, čeprav so tehnično pomanjkljive.

Mene kot pravim ne moti ker si nisem nastavil takšnih opozoril. Je pa res, da sem sam ponudbo preden sem storitev naročil preučeval približno dve meseca in se v tem času posvetoval z agenti in šel skozi vsa navodila, ki jih je bilo mogoče najti ter se na podlagi tega odločil, da je storitev kot takšna zame prava.

Pred naročilom pa sem preučil tudi svoje prostore in se tako odločil za optimalno postavitev vseh naprav. Na žalost večino od zgoraj naštetega ne naredi nihče ampak po toči zvoniti je v večini primerov prepozno.

mnheia
18.02.2013, 17:32
Sem še pozabil napisati, da imaš na kameri možnost Motion Detect kjer lahko nastaviš točko, ki jo naj kamera spremlja in opozori ob zaznanem gibanju če bi ti to morda bilo uporabno.

gajst
24.02.2013, 08:02
Ali misliš takrat, ko nastaviš dogodek pri izbiri proženja označiš zaznano gibanje?
Kamera zazna gibanje tako, da zabeleši vsako spremembo gibanja, ne pa samo premik v prostoru. Nastane na stotine dogodkov, ki jih kamera zabeleži. In če si daš pod obveščanje sms, lahko dobiš na stotine sms-ov, kdo to plača?

mnheia
24.02.2013, 08:05
Obvestila, ki jih prejemaš so del storitve, ki ti jo mesečno obračunajo in tako ne predstavljajo dodatnega stroška. Sicer pa nisem mislil tega. Če se prijaviš na kamero kot admin imaš na levi strani pod "Setup" možnost "Motion Detect" kjer lahko nastaviš točen obseg zaznavanja gibanja.

Glede na situacijo, ki si jo opisal - kamero imaš v dnevni sobi kjer kamera vidi več naprav in verjetno ena vrata. Če želiš lahko kameri poveš, da zaznava gibanje samo na vratih (znotraj rdeče oznake) kljub temu, da boš ob prijavi nanjo videl vse. Nastaviš lahko tudi občutljivost zaznavanja gibanja in se tako izogneš obvestilom ob manjši spremembi svetlobe, ...

http://www4.slikomat.com/13/0224/r42-Zajeta.png (http://www.Slikomat.com/slika/5429539.htm)

gajst
27.02.2013, 17:32
Kako se pa prijaviš kot admin, tega jaz nisem zasledil.
Problem imam tudi z povezljivostjo, mi skos napiše, da je nizka.

LP

080 Tehnična pomoč
27.02.2013, 19:43
Pozdravljeni,

za ureditev težav z povezljivostjo je potrebno preveriti ali imate na usmerjevalniku pravilno odprta vrata.

Svetujem vam, da nam na ZS napišete uporabniško ime in težave.


Lep pozdrav
Miha

mnheia
27.02.2013, 21:08
Kako se pa prijaviš kot admin, tega jaz nisem zasledil.
Problem imam tudi z povezljivostjo, mi skos napiše, da je nizka.

LP

Geslo za administracijo najdeš na portalu varendom.siol.net (http://varendom.siol.net) pod video in nastavitve. Za povezljivost pa res najprej preveri vrata kot sem ti že predlagal in kot ti svetuje 080 Miha. Najverjetneje je težava tam.