Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : [Sinope568+] Odpiranje portov


RunoTheDog
19.10.2013, 12:01
Zdravo,

domače omrežje sestavljata modem Sinope568+ na katerega je priključen en usmerjevalnik. Imam neko aplikacijo, ki je že lokalno dostopna na internem naslovu 192.168.0.xxx:8888/index.php ("server" povezan brezžično na usmerjevalnik). Rad bi jo naredil še javno dostopno.

Kolikor sem bral, moram odpreti porte na usmerjevalniku in modemu:
- Na usmerjevalniku vnesem pravilo brez težav.
- Na modemu grem pod zavihek Configuration/Security in vnesem dve pravili (UDP, TCP) in v vsa polja vnesem port 8888. Za ip preusmeritve vnesem interni naslov usmerjevalnika (192.168.0.1). Po potrditvi mi javi napako: "Error adding NAT reserved mapping pool vtiger@ppp-0_68888888846088888888"

Kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala že v naprej.

080 Tehnična pomoč
19.10.2013, 13:03
Zdravo,

domače omrežje sestavljata modem Sinope568+ na katerega je priključen en usmerjevalnik. Imam neko aplikacijo, ki je že lokalno dostopna na internem naslovu 192.168.0.xxx:8888/index.php ("server" povezan brezžično na usmerjevalnik). Rad bi jo naredil še javno dostopno.

Kolikor sem bral, moram odpreti porte na usmerjevalniku in modemu:
- Na usmerjevalniku vnesem pravilo brez težav.
- Na modemu grem pod zavihek Configuration/Security in vnesem dve pravili (UDP, TCP) in v vsa polja vnesem port 8888. Za ip preusmeritve vnesem interni naslov usmerjevalnika (192.168.0.1). Po potrditvi mi javi napako: "Error adding NAT reserved mapping pool vtiger@ppp-0_68888888846088888888"

Kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala že v naprej.

Pozdravljeni,

PPPoE povezavo vzpostavlja modem ali usmerjevalnik?
Prek DHCP-ja katere od teh dveh naprav strežnik dobi IP naslov?

Lep pozdrav,
Sašo

RunoTheDog
19.10.2013, 14:52
Povezavo vzpostavlja modem, se mi zdi (gesla ne vpisujem, po resetu pa se sam poveže?), strežnik pa dobi naslov od usmerjevalnika (192.168.0.xxx).

080 Tehnična pomoč
19.10.2013, 14:59
Povezavo vzpostavlja modem, se mi zdi (gesla ne vpisujem, po resetu pa se sam poveže?), strežnik pa dobi naslov od usmerjevalnika (192.168.0.xxx).

Torej morate iz modem usmeriti na 192.168.0.1 (usmerjevalnik) na usmerjevalniku pa na IP od strežnika.

Lep pozdrav
Sašo

RunoTheDog
19.10.2013, 15:11
To sem tudi poskušal storiti, pa mi vrne omenjeno napako.

Na obrazcu pa sem uporabil sledeče podatke:

User defined: vtiger (ime aplikacije)
WAN interface: ppp0 -> forward to internal host: 192.168.0.1
By using the rules:
UTP 8888 (vsa ostala polja)
TCP 8888 (vsa ostala polja)

Glede na post tukaj, (http://forumi.siol.net/showpost.php?p=1400483&postcount=2) naj bi to bilo vse, kar je potrebno.

080 Tehnična pomoč
20.10.2013, 03:50
To sem tudi poskušal storiti, pa mi vrne omenjeno napako.

Na obrazcu pa sem uporabil sledeče podatke:

User defined: vtiger (ime aplikacije)
WAN interface: ppp0 -> forward to internal host: 192.168.0.1
By using the rules:
UTP 8888 (vsa ostala polja)
TCP 8888 (vsa ostala polja)

Glede na post tukaj, (http://forumi.siol.net/showpost.php?p=1400483&postcount=2) naj bi to bilo vse, kar je potrebno.

Vidim, da ste nam do sedaj posredovali le IP naslov vašega routerja, ki je 192.168.0.1 in vašega strežnika ki je 192.168.0.××× manjka nam informacija kakšen je IP naslov našega modema, da bi vam lahko točneje svetovali.

Prosim, če mi zaupate tudi IP naslov našega modema. Je ta ostal nespremenjen in je 192.168.1.1 ali ste ga spremenili?

Če je IP naslov našega modema 192.168.1.1 bo zgornja konfiguracija napačna saj zahteva usmerjanje prometa s strani modema na IP naslov, ki ni v njegovem omrežju.

LP
Sandi

RunoTheDog
20.10.2013, 08:59
Ustrezno sem popravil IP naslov za preusmerjanje. Sedaj deluje.

Najlepša hvala obema za pomoč.

AlienX
03.12.2013, 12:11
jaz imam podoben problem z enakim modemom, poslal sem osebno sporočilo (uporabniku 080 Tehnična pomoč) z vsemi podatki, pa še vedno ni odgovora.

Lahko prosim uporabnik 080 Tehnična pomoč preveri osebna sporočila
(na tem linku http://forumi.siol.net/private.php :))

080 Tehnična pomoč
05.12.2013, 22:01
jaz imam podoben problem z enakim modemom, poslal sem osebno sporočilo (uporabniku 080 Tehnična pomoč) z vsemi podatki, pa še vedno ni odgovora.

Lahko prosim uporabnik 080 Tehnična pomoč preveri osebna sporočila
(na tem linku http://forumi.siol.net/private.php :))

Opravičujem se, da niste prej prijeli odgovora, me pa veseli da je urejeno.

Lp, Črt