Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Popravilo povezave


ervinja
22.12.2014, 19:11
Od sobote sem že brez TV telefona in interneta pa javil sem v soboto zjutraj in do danes me ni nihče obvestil, kaj da bi popravil in to se meni kar precej dogaja .Jaz ne vem ali nimate dovolj kadra ali pa dobesedno za***avate plačat naročnino pa moram ,če zamudim za en dan so takoj obresti kdo bo pa meni povrnil stroške.Zopet bom moral pisat prošnje za oprostitev zaradi izpada pa čakat če bodo odobrili.Jaz upam da bodo gospodje prišli še pred novim letom,glede na obnašanje ni upanja.Zato bom po novem letu prekinil pogodbo in poravnal stroške, ter šel k drugem ponudniku,bom pa dal v vsem novinarjem izjavo kako se obnašate monopolno dobesedno norčujete se.Tole boste vrjetno takoj izbrisali ampak to bom da na vsa držabna omrežja da bom imel vsaj neko zadoščenje.Še nedolgo nazajmi niste priznali garancije za siolbox češ da je bila moja krivda pa ga sploh niso odprli na servisu kot da imajo rengenske oči.
Lep pozdrav
Ervin Janežič

080 Tehnična pomoč
22.12.2014, 19:14
Pozdravljeni,

prosim, da mi na ZS (zasebno sporočilo) sporočite svoje uporabniško ime storitev SiOL.

Uradni servis za naprave NETGEM (SiOL BOX) je podjetje RAM 2, d. o. o.
Telekom Slovenije ni pooblaščen za servisni poseg na teh napravah.


Lp,
Marko

ervinja
22.12.2014, 19:42
imate napisano

080 Tehnična pomoč
22.12.2014, 20:04
Predlagam, da svoje zadnje sporočilo izbrišete. Uporabniško ime je vaš osebni podatek.

Sicer bo terenska služba vašo prijavo predvidoma preverjala jutri. O rešitvi boste obveščeni.


Lp,
Marko

ervinja
22.12.2014, 20:20
Upam

ervinja
22.12.2014, 20:47
Zdaj vas pa ne razumem pred 5minutam je začelo delovat zdaj ne vem ali ste vi kaj naredili ali kaj ?

080 Tehnična pomoč
22.12.2014, 20:48
Obvestite nas, če jutri ne boste prejeli odgovora.

Vključil sem tako imenovano zasilno delovanje - ali vklop tega pomaga, je odvisno od vzrokov prekinitve. Kljub temu bo potreben pregled s strani terenske službe. Internet in telefon bi sedaj morala delovati, verjetno tudi televizija.

Morda lahko preverite še stike na telefonskem kablu, s katerim je modem povezan na telefonsko linijo.


Lp,
Marko

ervinja
22.12.2014, 21:01
Telefonski kabel sem dal novi pa ni pomagalo nIČ.Ja zdaj dela vse.

080 Tehnična pomoč
22.12.2014, 21:12
Še dodatek: če boste imeli vključena oba TV-komunikatorja in boste spremljali različna programa, bo, zaradi prenizke prepustnosti linije, prišlo do blokade. Predlagam, da do odprave, spremljate zgolj eno televizijo ali isti program na obeh sprejemnikih.


Lp,
Marko

ervinja
24.12.2014, 17:01
Še nekaj bi dodal včeraj je bi iz telekoma in ugotovil da je kriv kabel ki je napeljan od omarice in to je ugotovil z meritvami .Sedaj sem jaz zamenjal komplet kabel modem priključil direkt pri omarici pa sem ugotovil da njegove trditve niso točn,saj signal zelo niha od 0,50 do 4,1 to sem preiskušal z speedtestom .Tu je težava ali z modemom ali pa nekje na liniji.Nemore signal tako nihat da enkrat drži 5minut drugič še minuto ne tretjič pol ure.

ervinja
29.12.2014, 20:15
Zdaj pa ne vem več kaj naredit ali bom za praznike res moram prosit soseda da bom lahko gledal televizijo net pa tako komaj da leze .To zdaj traja že deset dni naročnino pa treba plačat tam mi nič ne podarijo- vska vam čast kako hiter odziv imate da ne govorim o kvaliteti popravila ,zato sem se sedaj trdo odločil da dam v javnost da še drugi vidijo kvalitetno omreje staro več kot 25let ne da bi kaj veliko posodabljali bistvo je pobirat naročnino.
Pa lep pozdrav
Ervin Janežič

080 Tehnična pomoč
29.12.2014, 21:22
Zdaj pa ne vem več kaj naredit ali bom za praznike res moram prosit soseda da bom lahko gledal televizijo net pa tako komaj da leze .To zdaj traja že deset dni naročnino pa treba plačat tam mi nič ne podarijo- vska vam čast kako hiter odziv imate da ne govorim o kvaliteti popravila ,zato sem se sedaj trdo odločil da dam v javnost da še drugi vidijo kvalitetno omreje staro več kot 25let ne da bi kaj veliko posodabljali bistvo je pobirat naročnino.
Pa lep pozdrav
Ervin Janežič

Lahko mi na zasebno sporočilo napišete vaše uporabniško ime SiOL storitev in bom preveril delovanje povezave.

LP
Matej

dennix
29.01.2015, 16:32
Tudi jaz imam problem s povezavo. Imam 4mb paket + 2 televiziji, hitrost pa nikakršna. Pa to se že dogaja več mesecev, pa tudi ni prvič. Isti problem lani, in sem mogel klicati 20x, da ste odpravili težavo. Če ne popravite to, se selim na amis.

http://www.speedtest.net/my-result/4099432163

cveto
29.01.2015, 20:12
Tudi jaz imam problem s povezavo. Imam 4mb paket + 2 televiziji, hitrost pa nikakršna. Pa to se že dogaja več mesecev, pa tudi ni prvič. Isti problem lani, in sem mogel klicati 20x, da ste odpravili težavo. Če ne popravite to, se selim na amis.

http://www.speedtest.net/my-result/4099432163

Verjetno je težava na liniji (kablu). Tu ti pa nobena selitev k drugemu operaterju nič ne pomaga ker omrežje zaradi tvoje selitve ne bo zamenjalo lastnika...Žal...
lp

080 Tehnična pomoč
29.01.2015, 22:07
Tudi jaz imam problem s povezavo. Imam 4mb paket + 2 televiziji, hitrost pa nikakršna. Pa to se že dogaja več mesecev, pa tudi ni prvič. Isti problem lani, in sem mogel klicati 20x, da ste odpravili težavo. Če ne popravite to, se selim na amis.

http://www.speedtest.net/my-result/4099432163

Za preveritev vašega priključka mi na ZS, prosim, posredujte svoje uporabniško ime.

LP

Sandi

koble
30.01.2015, 07:36
Js nevem zaka ne naredijo zakona da če ponudnik nudi hitrost nizjo kot 20mb mora biti internet brezplačen .

telex
30.01.2015, 07:38
Js nevem zaka ne naredijo zakona da če ponudnik nudi hitrost nizjo kot 20mb mora biti internet brezplačen .
Sam takoj naročim 19,9999 Mb/s:veryevil::veryevil: