Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Portal Moj Telekom


cveto
15.10.2015, 19:52
"Portal Moj Telekom" ,ali samo meni ne gre prijava , ali je kaj sistemskega ?

lp

B99
15.10.2015, 20:00
Tudi pri meni se že 1 uro ne morem prijaviti. Verjetno gre za globalni problem.
L.P.

oldmen
15.10.2015, 20:15
Tudi pri meni ne dela

jurijkr
15.10.2015, 20:48
Tudi meni ne....

tomy11
15.10.2015, 21:29
Ne dela, je obvestilo na njihovi strani

Pozdravljeni, trenutno beležimo motnje v delovanju portala Moj Telekom. Zaradi tega je motena prijava v ostale storitve, ki uporabljajo iste prijavne podatke, npr. TViN in HBO OD.

Strokovnjaki Telekoma Slovenije napako pospešeno odpravljajo. Uporabnikom se za morebitne nevšečnosti opravičujemo.

cveto
02.11.2015, 18:11
Da ne odpiram nove teme.

Pregled računov že nekaj časa ne deluje.

http://shrani.si/t/37/Rm/3McpKAMs/racuni.jpg (http://shrani.si/?37/Rm/3McpKAMs/racuni.png)




Kako kaj kaže...?

lp

080 Tehnična pomoč
02.11.2015, 20:02
Prosim, da mi na ZS sporočite svoje uporabniško ime in geslo storitev SiOL in e-naslov, s katerim se prijavljate v portal Moj Telekom.

Če ste pred kratkim naredili spremembo paketa, prejšnjih računov ne vidite zaradi tega. Če tudi naslednji prejeti račun ne bo viden, nas obvestite.


Lep pozdrav,
Marko

mnheia
03.11.2015, 21:00
Prosim, da mi na ZS sporočite svoje uporabniško ime in geslo storitev SiOL in e-naslov, s katerim se prijavljate v portal Moj Telekom.

Če ste pred kratkim naredili spremembo paketa, prejšnjih računov ne vidite zaradi tega. Če tudi naslednji prejeti račun ne bo viden, nas obvestite.


Lep pozdrav,
Marko

Kakšen nesmisel - kaj ima menjava paketa z računom če je SPP ostal enak?

Sicer pa je s tvojim komentarjem vsaj zame odpravljena tudi težava. Pojavili so se mi računi za naprej in nazaj kljub temu, da sem pred časom na nekaterih številkah menjaval pakete ...

080 Tehnična pomoč
03.11.2015, 21:48
Da, mislil sem spremembo naročnika, ne paketa (oz. le v primeru paketa Modri, kjer se lahko spremeni tudi SPP).

Sicer so bile nekaj dni prisotne tudi težave s prikazom računov na portalu, a so bile včeraj odpravljene.


Lep pozdrav,
Marko

cveto
03.11.2015, 22:40
Kakšen nesmisel - kaj ima menjava paketa z računom če je SPP ostal enak?

Sicer pa je s tvojim komentarjem vsaj zame odpravljena tudi težava. Pojavili so se mi računi za naprej in nazaj kljub temu, da sem pred časom na nekaterih številkah menjaval pakete ...

Tudi pri meni je bilo kmalu po mojem pisanju vse prikazano....:)

Da, mislil sem spremembo naročnika, ne paketa (oz. le v primeru paketa Modri, kjer se lahko spremeni tudi SPP).

Sicer so bile nekaj dni prisotne tudi težave s prikazom računov na portalu, a so bile včeraj odpravljene.


Lep pozdrav,
Marko

Tole ta drugo bo držalo :
"Sicer so bile nekaj dni prisotne tudi težave s prikazom računov na portalu, a so bile včeraj odpravljene "
:)

lp

cveto
05.11.2015, 20:30
Tole pa ne vem ali je napaka ali je pač normalno.?

Nisem polagal dosedaj pozornosti.

Recimo danes pripisane točke so veljavne samo do 31.03.2016 ??

Točke za povezane storitve 05. 11. 2015 veljavno do 31.3.2016

Mesečna poraba Mobitel 05. 11. 2015 veljavno do 31.3.2016

No ta je pa res huda .

lp

tomy11
06.11.2015, 14:09
Ja normalno je to, vse kar dobiš do konc leta lahko koristiš do 31.3.16 pač do konc marca naslednje leto, vsako leto se z prvim začne novo obdobje točk. Točke pa lahko še koristiš zraven starih tudi nove se pravi imaš konc decembra 500 toč in jih še dobiš do konc marca 400 lahko koristiš konec marca 20 eur popust...

cveto
06.11.2015, 16:15
Ja normalno je to, vse kar dobiš do konc leta lahko koristiš do 31.3.16 pač do konc marca naslednje leto, vsako leto se z prvim začne novo obdobje točk. Točke pa lahko še koristiš zraven starih tudi nove se pravi imaš konc decembra 500 toč in jih še dobiš do konc marca 400 lahko koristiš konec marca 20 eur popust...

To je teorija...

Praksa pa na žalost drugačna. Recimo sem pri tem računu koristil točke za popust in sem na nuli.Se pravi jih bom do konca marca nabral v štirih mesecih cca 250. In evo,ker jih je za popust premalo mi za november in december propadejo...To je pa realnost.

lp

mnheia
06.11.2015, 17:11
@cveto
Zakaj pa ne izkoristiš teh 250 točk za kakšno drugo ugodnost? Morda kakšen film ali kaj podobnega ...

cveto
06.11.2015, 18:22
@cveto
Zakaj pa ne izkoristiš teh 250 točk za kakšno drugo ugodnost? Morda kakšen film ali kaj podobnega ...

Vem,ni težava izkoristiti za kaj drugega..

Najkoristnejše se mi zdi pač porabiti za popust. Že tako je škoda ponavljati da ta sistem za uporabnika pač ni nek presežek. Pač tako je...;)

Saj tu ne gre za neke extra želje. Enostavno rok zapadlosti podaljšajo do recimo 30.06 naslednje leto. To pa mislim da ni nobena težava in sam telekom ne bi utrpel nobene škode zaradi tega.

lp

telex
06.11.2015, 18:58
...
Saj tu ne gre za neke extra želje. Enostavno rok zapadlosti podaljšajo do recimo 30.06 naslednje leto. To pa mislim da ni nobena težava in sam telekom ne bi utrpel nobene škode zaradi tega.

lp

Takoj, ko je trajanje točk časovno omejeno bi namesto letos naslednje leto naletel na enako težavo. Zopet bi bilo od junija enega leta do junija naslednjega leta premalo časa za nabrati dovolj točk:angel::angel:

cveto
06.11.2015, 19:11
Takoj, ko je trajanje točk časovno omejeno bi namesto letos naslednje leto naletel na enako težavo. Zopet bi bilo od junija enega leta do junija naslednjega leta premalo časa za nabrati dovolj točk:angel::angel:

Napačno si razlagaš...
Gre za propad lanskih točk. Zbirajo se od 1.1 do 31.12 koristiš do 31.03. naslednje leto.

Problem je ,da npr.novembra pokoristiš točke ,do 31.03 jih pa nabereš premalo za novo koriščenje. Zaradi tega ti točke nabrane do 31.12. propadejo. Če podaljšajo rok do zapadlosti npr. 31.6 naslednje leto to pomeni da boš lahko recimo teoretično vse do 31.06 naslednje leto še vedno koristil točke iz novembra in decembra prejšnjega leta.
Še bolj enostavno za razumeti ,veljavnost točk iz 15 mesecev se podaljša na 18 mesecev ,kar pa pomeni večji časovni manever.

lp

tomy11
06.11.2015, 19:50
To je teorija...

Praksa pa na žalost drugačna. Recimo sem pri tem računu koristil točke za popust in sem na nuli.Se pravi jih bom do konca marca nabral v štirih mesecih cca 250. In evo,ker jih je za popust premalo mi za november in december propadejo...To je pa realnost.

lp

Ja vem ja kako je z tem, tukaj sem samo primer navedel. Problem je glih to, da se lahko tako naredi da ne moreš za nič pokoristit teh točk in ti propadejo.
Jaz jih na mesec naberem kar nekaj med 150 in 180 tako nekako z tistimi 50-timi ko jih dobim kot povezane storitve, samo kok časa še bo teh 50 dodatnih na mesec pa ne vem, upam da ostanejo...

telex
07.11.2015, 13:47
Napačno si razlagaš...
Gre za propad lanskih točk. Zbirajo se od 1.1 do 31.12 koristiš do 31.03. naslednje leto.

Problem je ,da npr.novembra pokoristiš točke ,do 31.03 jih pa nabereš premalo za novo koriščenje. Zaradi tega ti točke nabrane do 31.12. propadejo. Če podaljšajo rok do zapadlosti npr. 31.6 naslednje leto to pomeni da boš lahko recimo teoretično vse do 31.06 naslednje leto še vedno koristil točke iz novembra in decembra prejšnjega leta.
Še bolj enostavno za razumeti ,veljavnost točk iz 15 mesecev se podaljša na 18 mesecev ,kar pa pomeni večji časovni manever.

lp
Glej, če lahko lanske točke koristiš le samostojno in jih je premalo za neko ugodnost, potem je itak vseeno, kdaj propadejo, saj jih ne boš mogel povečati.
Če lahko lanske točke koristiš skupaj s točkami od 1-3 tekočega leta potem jih npr. izkoristiš marca meseca. A sedaj boš imel ob koncu leta za 25% manj točk. Da bi bil na istem, bi jih moral zbirati do junija prihodnje leto, nato do septembra, nato...
Torej podaljšanje obdobja pomaga le eno leto, nato pač ne več.

PS- obstajajo variante, kjer bi komu ustrezalo obdobje 1..6 (npr. eno leto izkoristi 1500 točk, drugo leto 500, nato zopet 1500...) a ti so bolj izjeme kot pravilo.