Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Težava pošiljanja e-pošte iz odjemalca


vrto
14.01.2016, 19:47
Pozdrav,

se je že komu zgodilo, da ima težave pošiljati e-pošto preko mail.siol.net z seveda vsemi zahtevanimi opcijami ( SSL/TLS in geslo )?
Težava je namreč naslednja:
An error occurred while sending mail. The mail server responded: 5.7.1 <END-OF-MESSAGE>: End-of-data rejected: 554 5.7.1 Only local domains are allowed.. Please check the message and try again.

Hmm, mnogo let je delalo BP, sedaj pa po uvedbi teh "dodatnih" varnostnih ukrepov ne dala več tako kot bi moralo. Lahko samo pošiljam kot pošiljatel @siol.net, v kolikor pa pošiljam kot kateri drugi pošiljatel pa dobim zgornji odgovor o napaki. Stvar je namreč taka, da imam v odjemalcu še druge uporabniške račune, ki pa niso siol.net, med drugim tudi služben ki ima svojo domeno. Je pa zadave hudo nerodna da se za vsak račun spreminja odhodni poštni strežnik oz. v določenem primeru sploh ne gre.

Torej, kako zadevo rešit, da bo delovala tako kot je do konca leta 2015 - se pravi pred uvedbo teh "varnostnih" ukrepov.

Lep pozdrav

080 Tehnična pomoč
15.01.2016, 20:00
Pozdrav,

se je že komu zgodilo, da ima težave pošiljati e-pošto preko mail.siol.net z seveda vsemi zahtevanimi opcijami ( SSL/TLS in geslo )?
Težava je namreč naslednja:


Hmm, mnogo let je delalo BP, sedaj pa po uvedbi teh "dodatnih" varnostnih ukrepov ne dala več tako kot bi moralo. Lahko samo pošiljam kot pošiljatel @siol.net, v kolikor pa pošiljam kot kateri drugi pošiljatel pa dobim zgornji odgovor o napaki. Stvar je namreč taka, da imam v odjemalcu še druge uporabniške račune, ki pa niso siol.net, med drugim tudi služben ki ima svojo domeno. Je pa zadave hudo nerodna da se za vsak račun spreminja odhodni poštni strežnik oz. v določenem primeru sploh ne gre.

Torej, kako zadevo rešit, da bo delovala tako kot je do konca leta 2015 - se pravi pred uvedbo teh "varnostnih" ukrepov.

Lep pozdrav

V zadnjih letih se je po svetu razširilo spletno »nadlegovanje«, zloraba poštnih predalov in sistemov.

Ponudnik telekomunikacijskih storitev je v vlogi zaščitnika uporabnikov, kot tudi lastnih storitev in strežnikov.

Kot posledica zagotavljanja varnosti smo uporabnikom omogočili pošiljanje elektronske pošte le iz domen, gostujočih na naših strežnikih.

Če se ste eden izmed uporabnikov, ki za pošiljanje nimate domene, katere e-poštni predali gostujejo na Telekomu Slovenije oziroma ne morete onemogočiti funkcije Smarthost, vam lahko ponudimo sledeče storitve:

1. Poslovna elektronska pošta: http://ts.si/lxbnw
2. Exchange Online v okviru ponudbe Microsoftovih spletnih storitev: http://ts.si/Office365
3. Navidezni poštni strežnik: http://ts.si/n32ub

Lep pozdrav,
Črt

vrto
16.01.2016, 10:26
Hvala za odgovor, ki pa ne predstavlja rešitve problema, ampak le prodajo Telekom storitev.
Zanima me zakaj zadeva ne deluje tako kot bi maral ob upoštevanju dejstva da se tako ali tako identificiraš kot uporabnik z uporabniškim imenom in geslom. Torej je spammer znan in se ga enostavno izklopi.
Jasno mi je da spam je in bo še v naprej, ampak reševanje spam problema na ta način ni prava rešitev saj se s tem omejuje uporabnika in le tega pripelje do novega problema, ki ga pa ponudnik ne zna rešit oz. niti ne more glede na nastavitve poštnega strežnika.

080 Tehnična pomoč
16.01.2016, 16:47
Najprej smo poizkusili na tak način, do sedaj je delalo če ste le vpisali naše uporabniško ime in geslo. Pokazalo se pa je, da to ni rešilo težave pošiljanja nezaželene pošte, zato smo se odločili za ta korak. Vsak uporabnik bi moral znati rešiti to težavo, načeloma bi moral imeti vsak domenski poštni predal svoj poštni strežnik. Osebno ne vidim razloga, da bi pošiljali npr. @gmail.com pošto prek mail.siol.net, če ima gmail svoje strežnike.

Lp, Črt

vrto
16.01.2016, 19:44
Bi rekel da izbran primer ni ravno dober da se primerja gmail, pa pri takšnih zadevah se ne uporablja osebno mnenje, ampak strokovno mnenje. Ampak bom raje izpustil to o mnenjih in strokovnjakih. Skratka, to je očitno najboljša rešitev. Ste pač naredili malo razširjen intranet, ki zajema siol.net, telekom.si ( no ki ima tako svoj intranet ), pa še enih par ki so v telekom IP območju pa to je to. Če imaš "srečo" in je pač tvoja domena iz ne telekom IP območja pač potegneš kratko.
Skratka, tudi ta rešitev, ki jo imate sedaj ni odpravila problema zaradi katerega ste se pač odločili za ta korak. Mogoče se bo procent kaj zmanjšal sploh sedaj na začetku ampak pod črto ne bo doseglo svojega želenega cilja.
To da bi znal vsak uporabnik to težavo pa je resno huda izjava. Imam veliko let izkušen v IT pa vem kakšni so uporabniki, ko je pri njih "tilt" že pri dosti, dosti bolj banalnih zadevah. O tem kako pa funkcionira mail pa se jih niti ne sanja.
Sicer pa jaz zase sem zadevo v vmesnem času že odpravil, če se bo pa še kdo oglasil z istim problemom pa je vprašanje kako bo rešil zadevo.

lp

jonesy
17.01.2016, 12:10
Moram priznat, da me je malenkost stisnlo na kakanje, ko sem prebral tvoj post. V prvem postu omenjaš, da je:
Je pa zadave hudo nerodna da se za vsak račun spreminja odhodni poštni strežnik oz. v določenem primeru sploh ne gre.

Kako je to nerodno? Kako ne gre? To pa ni več problem siola ampak tvoj oziroma tvojega mail ponudnika.

Če si zase rešil kje je potem problem? Reši lahko vsak. Če ne drugače pa z uporabo smarthosta - to pa ne verjamem da so/bodo blokirali.

PS: Sem spregledal da smarthost omogočajo. Povej mi kje je razlog, da ne moreš uporabljat lastnega oziroma poštnega strežnika domene, lahko pa uporabljaš siolovega? In da je zate to banalno (da ne uporabljaš poštnega strežnika lastne domene oziroma kjerkoli pač hostaš maile, lahko pa uporabljaš drugega)?

danilo
25.01.2016, 11:54
OK, zdaj pa jaz vprašam še nekaj. Ne me prosim napadati, sem laik ter netehnični tip. Z možem sva imela vsak svoj račun. Danes pa so nam spremenili paket in naenkrat možev račun ne sprejme. Sicer je on nosilec, vendar ker dobivam jaz več mailov, je glavni moj račun, njegov kot drugi. Kaj pa naj sedaj nastavim, da bo njegov račun tudi sprejelo? Geslo zavrača, čeprav je pravilno, nastavitve mislim da so tudi prav...vse je delovalo do tedaj, ko so pred dobro uro spremenili v centrali glede paketa (modri).

rambo013
25.01.2016, 15:20
Ne razumem najbolje tega...
A to 2 različna naslova el. pošte ali računa na servisnih straneh?

danilo
26.01.2016, 09:57
Ne razumem najbolje tega...
A to 2 različna naslova el. pošte ali računa na servisnih straneh?

Je že urejeno.
Dva naslova el pošte ja, vendar so enega po pomoti na Telekomu/siol zbrisali;) So v naročniški službi nato uredili....seveda klicala po telefonu, ker tukaj tako nobenega ni od tehnikov, da bi pomagal
:blush:

rambo013
26.01.2016, 14:49
Samo da je urejeno.
Drugače pa za zelo hiter odziv ali telefon ali spletni pogovor v živo. ZS traja lahko kljub vsemu malce dlje, post tukaj pa lahko še dlje, čeprav sam nimam slabih izkušenj z njimi.