Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Dodatna stevilka pri telefoniji SiOL - deaktivacija


Jest
06.10.2016, 09:00
Imam en majcken problemcek... Prejsnji mesec sem nekako bolj ponesreci kot z namenom aktiviral dodatno telefonsko stevilko pri paketu Top Trio (Telefonija SiOL)... Na racunu sem potem videl, da to ni brezplacno in sem zelel zadevo deaktivirati. Tukaj pa se zacnejo problemi... Najprej sem poskusil preko spletne podpore, kjer sem se dokaj hitro dobil "prostega operaterja" ... ki pa mi je samo rekel, da na poklicem na 080 8000 ... Klic na to stevilko je ena velika muka... ker sem doosedaj se vedno cakal po vsaj 5 minut... tista glasba, ki se vrti v ozadju pa para zivce :) ... No... tam sem potem pricakal prostega operaterja oz. operaterko... ki pa mi je rekla, da naj napisem na kratko mail na info@telekom.si in bodo zadevo uredili... Ta mail sem poslal v ponedeljek, 3.10. ... in pred parimi minutami dobim odgovor, ki me je skoraj vrgel iz stola :)

Pozdravljeni,

sporočam vam, da potrebujemo za deaktivacijo dodatne številke lastnoročni podpis naročnika.

Skeniran dopis nam lahko vrnete na naš e-naslov. Porsedovala ga bom sodelavcem v Službo za naročniška razmerja, ki bodo uredili želeno.

In sedaj spet cakam... Kar tako skeniranega podpisa ne bom posiljal po mailu, ker s tem podpisom lahko potem delate, kar vam pase ... Bi recimo se nekako sprejel to, ce bi bil odgovor z nekega osebnega maila na katerega bi tocno dolocena oseba tudi dobila odgovor... in da bi bil zraven kaksen obrazec, ki bi bil za podpisat... ni pa nekako OK, da kar tako zahtevate skeniran podpis...

Ni mi tudi jasno, zakaj ne morem tega narediti preko moj.telekom.si, tam, kjer sem lahko aktiviral... ceprav mi odzivnik na 080 8000 pravi ravno to, da naj grem na moj.telekom.si in zahtevek oddam tam ...

Imam sicer se drug problem s storitvami Telekom pri slabem delovanju internetne povezave... kjer je pred nekaj dnevi bil tehnik pri meni... a ni imel modema Fritz!Box ... Ampak to je ze druga zgodba in ce bo cas, jo napisem v ustreznem delu foruma ...

telex
06.10.2016, 10:40
Ne bodi preveč paranoičen pa napiši list papirja, ga skeniraj in pošlji.

PS- a če bi podpisano odpoved poslal z navadno pošto mar misliš, da je neki xy ne bi mogel skenirati in s tvojim podpisom delati, česar se že bojiš???

Jest
06.10.2016, 11:21
Ne da bi bil paranoicen... Samo kaj zelijo sploh s tem doseci? Jaz lahko poskeniram kar eno kraco in jo posljem :) ...

S takim razmisljanjem se ne cudim, da nekateri podpisujejo kar tako praznih papirjev, potem pa se cudijo, kako je njihov podpis prisel recimo na kaksno pogodbo :) ...

Ce za aktiviranje neke storitve nisem potreboval nobenega podpisa, ne vidim ovir, zakaj bi to potreboval za prekinitev ...

Bolj je problem to, da je toliko ene birokracije povsod. Preko "moj.telekom.si" sem naceloma avtenticiran in bi moralo biti tam omogocena tudi moznost, da se odda zahtevek za prekinitev, tako kot je bila moznost oddati zahtevek za aktivacijo ...

Verjamem pa, da preko maila je tezko... vendar tudi ce jim posljem skeniran podpis, to ni dokazilo, da je ta podpis res moj in da sem ga poslal jaz ...

krepki
06.10.2016, 17:51
Če misliš kaj uredit podpiši dokument ga skeniraj in pošlji tako kot so ti svetovali na spolšnih informacijah,če ne pač pusti tako kot je in plačuj nekaj kar ne uporabljaš.
Za vsako malo večjo spremembo je potreben podpis in ko si sklenil naročnino si se verjetno tudi podpisal,tako da ne moreš poslat kar ene krace.

Jest
06.10.2016, 21:23
Podpisal bi dokument, ce bi ga dobil... v mailu so samo napisali, naj skeniram podpis in ga posljem... In ce za aktivacijo dodatne storitve ni potrebnega podpisa, zakaj bi moral biti potreben za deaktivacijo? Nekako se mi ne zdi logicno ...

Sicer sem vmes dobil odgovor, da je predano naprej in da me bodo kontaktirali...

Jest
07.10.2016, 08:05
Problem rešen... Ravnokar sem dobil mail, da je narocniska sluzba deaktivirala stevilko :2thumbs: ...

080 Informacije
07.10.2016, 09:38
Problem rešen... Ravnokar sem dobil mail, da je narocniska sluzba deaktivirala stevilko :2thumbs: ...

Jest, veseli smo, da si uredil želeno. Za urejanje določenih zadev prek e-pošte potrebujemo podpis naročnika, da se na tak način izognemo morebitnim zlorabam. Želimo ti lep vikend, Aljoša