Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Lenovo A6000


danilo
23.03.2017, 15:57
Doma imamo omenjeni mobitel, kupljen lani 27.1. Že nekaj časa vsake toliko zamrzne, da ga ne moreš niti resetirati. Posodobitev absolutno ni mogoča. Kaj bi se to dogajalo? Če že želiš kakšno aplikacijo posodobiti, izpiše premalo prostora, brišeš, pa vendar se ne spremeni nič. Nato...drug dan, lahko aplikacijo posodobiš. Žal me to zmrzovanje telefona že pošteno jezi, saj navadno zamrzne, ko je najmanj primeren čas. In potem mine precej časa, da ga resetiraš ter ponovno deluje.

080 Tehnična pomoč
23.03.2017, 17:38
Doma imamo omenjeni mobitel, kupljen lani 27.1. Že nekaj časa vsake toliko zamrzne, da ga ne moreš niti resetirati. Posodobitev absolutno ni mogoča. Kaj bi se to dogajalo? Če že želiš kakšno aplikacijo posodobiti, izpiše premalo prostora, brišeš, pa vendar se ne spremeni nič. Nato...drug dan, lahko aplikacijo posodobiš. Žal me to zmrzovanje telefona že pošteno jezi, saj navadno zamrzne, ko je najmanj primeren čas. In potem mine precej časa, da ga resetiraš ter ponovno deluje.

Pozdravljeni,

glede na omenjeno vam predlagam, da mobilni aparat prinesete na servis.

Podatki uradnega servisa:
Sistem Ena d. o. o. LJ
Dolenjska cesta 74
1000 Ljubljana
05 904 54 00
05 904 54 08

pon. - pet. od 8:00 do 12:00 ter od 12:30 do 16:00

danilo
23.03.2017, 18:47
Pozdravljeni,

glede na omenjeno vam predlagam, da mobilni aparat prinesete na servis.

Podatki uradnega servisa:
Sistem Ena d. o. o. LJ
Dolenjska cesta 74
1000 Ljubljana
05 904 54 00
05 904 54 08

pon. - pet. od 8:00 do 12:00 ter od 12:30 do 16:00


In kako je potem z nadomestnim telefonom, čakanjem.... Telefon potrebujem, pa tudi naročnina teče nemoteno naprej...

Veron
28.03.2017, 20:39
Raje pozabi sistem ena, najslabši možen servis daleč naokoli. Pripravi se čakat natanko 44dni brez nadomestnega aparata. Po vrh vsega bojo nardil tako slabo, da boš vsaj še 1x nosil. Povsod se pritožujejo nad njihovimi storitvami, pa vseeno imajo še vedno zastopništvo?!

Če je še v garanciji najbolje odnesti na Telekomov center, ponavadi dobiš nadomestni aparat.

Druga možnost je, spremeni kodo področja (country code) in bo update delal.