Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Napaka predvajalnika


zelenposrcu
11.09.2018, 20:02
V času, ko sem bil pri T-2, sem lahko tv2go pustil na pavzi zelo dolgo, pa ni bilo težav.
Pri TViN po nekaj minutah pavze v brskalniku že javi 'napaka predvajalnika'.

Zakaj?

080 Tehnična pomoč
12.09.2018, 17:21
V katerem brskalniku se vam težava pojavi? Je to morda prek aplikacije? Ali vam javi samodejno, ali po temu, ko ponovno kliknete na predvajaj? Pri sebi sem testiral v Firefoxu, na pavzi sem imel 5 minut, pa je delovalo normalno.

Lp, Črt

zelenposrcu
12.09.2018, 23:30
Vivaldi, bom sprobal v še kakem.
Javi po kliku na znak za predvajanje.
Bom nekaj časa pozoren, v katerih okoliščinah pride do tega.

zelenposrcu
26.11.2018, 20:10
Znova.
Neodvisno od predvajalnika, če je pavzirano več kot 5 minut.

http://shrani.si/f/2K/XS/3Gimoyve/napakapredvajanja.png

Prepričan sem, da nisem edini s težavo

080 Tehnična pomoč
27.11.2018, 03:32
Prosim, sporočite kateri brskalnik uporabljate. Ste uspeli testirati delovanje v drugih brskalnikih?

Lp,
Sandi

zelenposrcu
28.11.2018, 18:34
Zgoraj sem se zmotil v besedi. Mislil sem brskalnik.
Preizkušeno v Firefoxu, Vivaldiju in Edge-u.

Bom še kdaj šel primerjalno skozi, a dvomim, da je problem v brskalniku. Bolj se nagibam k temu, da se ob daljšem mirovanju promet povsem ustavi.

080 Tehnična pomoč
29.11.2018, 15:36
Vsekakor je to nadležno, žal pa glede tega ne moremo narediti ničesar. Do sedaj ste vi, kot se spomnim, edini uporabnik, ki je javil to težavo. Edino, kar vam lahko predlagam je, da si zapomnete čas, pri katerem ste dali na pavzo, če pride do te napake ob ponovnem aktiviranju vsebine. Nato lahko kliknete po časovnici do časa, ko ste se prej ustavili.

Lp, Črt

zelenposrcu
29.11.2018, 16:38
Danes sem ponovno preizkusil.
Vivaldi (temelji na Chromiumu), Firefox in Edge.
Pavziral sem za 5, 10, 15 in 30 minut. Vivaldi je javil zgornji printscreen, v Firefoxu in Edge-u pa se ni sicer nič izpisalo, temveč je "simpl" prenehalo predvajati, pri čemer se spodaj levo trikotnik za nadaljevanje predvajanja ni pojavil.

Dogaja se neodvisno od Wi-Fi/LAN povezave ter vsebine.

Morda je problem v dolžini veljavnosti kakšnih piškotkov.

Objavite na vašem Facebook profilu in pozovite ljudi, da se oglasijo, če imajo ta problem. Malo verjetno se mi zdi, da ga imam samo jaz.

Lp.

zelenposrcu
29.11.2018, 16:40
Pa izpostavitev tega topica bi bila dobra odločitev, saj bi ga ob obisku foruma videlo več ljudi.

080 Tehnična pomoč
29.11.2018, 16:44
Prosim, da mi na ZS sporočite svoje uporabniško ime ter e-naslov s katerim se v TViN prijavite. Naredil bom prijavo sodelavcem, ki skrbijo za delovanje TViNa.

Lp, Črt

zelenposrcu
22.03.2019, 18:50
Spoštovane kolege,

danes sem se s sodelavcem pogovarjal o TViN v brskalniku.
Omenil je, da se tudi njegova sestra pritožuje nad štekanjem storitve ter da se to vleče že leta.

Zatorej prosim, da se me ne sprašuje več po podatkih.
Zadevo še enkrat posredujte na odgovorne. Zahtevam pojasnilo in odpravo napake.


V nasprotnem primeru bom pač venomer terjal popust pri mesečnem plačilu, saj mi storitev ni omogočena v oglaševani obliki.



Hvala za razumevanje.

080 Tehnična pomoč
22.03.2019, 20:42
Žal brez podatkov ne morem narediti prijave. Prav tako vam priporočam, da preverite delovanje spletne televizije prek strani https://neo.io/. Kot mi je znano, se TViN ne bo več razvijal, vanj se ne bo vlagalo več.

Lp, Črt

zelenposrcu
23.03.2019, 01:45
Na straneh tega foruma sem že nekajkrat podal vse potrebne informacije, pa tudi na privat.
Razumem, da se ne bo več razvijalo novih funkcij, kar pa vas (kot operaterja) ne odvezuje od vzdrževanja delovanja obstoječih funkcionalnosti.

Menda je razumljivo - kakor je od mene pričakovano, da bom redno poravnaval finančne obveznosti, je od vas pričakovano, da boste zagotavljali tisto, kar je ponujeno v paketu, za kar je obveza v pogodbi in za kar plačujem.


Pri tem ne gre za neko višjo silo (kot bi bil npr. požar v strežniškem prostoru), ki bi upravičila začasno nedelovanje oz. omejeno delovanje storitve.


Vsako nadaljnje nagovarjanje, da naj vam vedno znova posredujem podatke, je zgolj norčevanje (pa ne vas v podpori strankam).


Očitno bom primoran pri naslednjem računu zahtevati popust.


Lp.

zelenposrcu
23.03.2019, 01:49
Kar se pa tiče storitve NEO, me zadeva trenutno ne zanima. Predvsem ne iz razloga, da bi moral zanj plačati, kar sem imel to smolo, da sklenitev pogodbe ni bila opravljena v času akcijske ponudbe.

Po novem se ponudba storitve proti plačilu smatra kot rešitev?!


Pravno zavezujoči pogoji veljajo za obe pogodbeni strani. Naj se tega ne pozabi.

Rusy
23.03.2019, 09:07
Kot so ti že odgovorili ti bo na naslovu https://neo.io/info delovalo spletna televizija če tudi nimaš doma Neo boxa. Se samo prijavi z svojim računom Moj Telekom-a in ti bo delalo..


Men dela in nimam doma Neo box-a ;)

zelenposrcu
24.03.2019, 02:16
Kot so ti že odgovorili ti bo na naslovu https://neo.io/info delovalo spletna televizija če tudi nimaš doma Neo boxa. Se samo prijavi z svojim računom Moj Telekom-a in ti bo delalo..


Men dela in nimam doma Neo box-a ;)
Gre za 14-dnevno promocijsko delovanje.

zelenposrcu
24.03.2019, 06:23
Prijava v NEO
Prosimo, izberite možnost prijave.
Prijavite se z računom Moj Telekom, če imate NEO Smartbox ter e-naslov in geslo za dostop do Mojega Telekoma. Za 14-dnevno poskusno obdobje izberite prijavo s promocijskim geslom.
PRIJAVA Z RAČUNOM MOJ TELEKOM (https://www.neo.io/prijava/moj-telekom)
Še nimate računa Moj Telekom? Ustvarite račun Moj Telekom (https://moj.telekom.si/sl/Profile/Login/Index?loginPageType=Register)
PRIJAVA S PROMOCIJSKIM GESLOM (https://www.neo.io/prijava/promo-uporabniki)
Še niste pridobili promocijskega gesla?Začnite poskusno obdobje (https://www.neo.io/prijava/promo-koda-vpis)

Nimam NEO Smartboxa, imam pa račun Moj Telekom.
Bo spletna storitev po 14 dneh prenehala delovati?

g33k
24.03.2019, 08:16
Promocijsko obdoboje je verjetno za tiste, ki niso naročniki.

Rusy
24.03.2019, 09:21
Gre za 14-dnevno promocijsko delovanje.


To velja če nisi sploh naročnik Telekoma Slovenije..


Jaz spletno verzijo Neo uporabljam od samega začetka..Vpisal svoj račun ki ga mam za Moj Telekom in dela..Velja enako za aplikacijo za telefon...

zelenposrcu
24.03.2019, 11:54
Če je tako, potlej morajo spremeniti zgornji tekst. Trenutno je napisano tako, da moraš imeti Moj Telekom račun IN NEO Smartbox.

Rusy
24.03.2019, 11:58
Glej je tako kot sem napisal..


Doma mam Box S in normalno uporabljam spletno verzijo Neo itn..


Je res da so malo smotano zapisali da rabiš Neo box..

zelenposrcu
24.03.2019, 13:05
Ok ok... :-)