Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : "Kašljajoč vžig"


ponga
10.10.2005, 18:05
Rabim "moški" nasvet - ampak prosim le resne odgovore.

Imam cliota, 6 let je star, in zadnje leto ima občasno (zlasti ob mrzlih jutrih) nekaj težav z vžigom. Malo zakašlja, enkrat, dvakrat, nato zalaufa.
Ker po 6ih letih najbrž upravičeno gre akumulator, sem mu pred kratkim privoščila novega. Ampak stvar pri vžigu zdaj ni dosti drugačna. Občasno še vedno kašlja, preden vžge...
Pa me zanima... vem, da brez mehanika ne bo šlo, a tiste izkušene sprašujem, kaj se dogaja in koliko predvidoma me bo stvar udarila po denarnici?

Hvala za vse resne odgovore! Pa ne preveč strokovno, prosim... :shy:

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

Štrudl
10.10.2005, 18:21
mogoče je samo senzor predvžiga, tisto ni tako drago, kolk je že...hmmmm---ene 6 čuov, pa še delo, ja recimo..

mogoče pa samo svečke.......

ma miljon stvari ej še lahko :)

________________________
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f038.gif

ponga
10.10.2005, 19:10
quote:Originalna objava Štrudl

mogoče je samo senzor predvžiga, tisto ni tako drago, kolk je že...hmmmm---ene 6 čuov, pa še delo, ja recimo..

mogoče pa samo svečke.......

ma miljon stvari ej še lahko :)

________________________
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f038.gif


Pa a so svečke kej vezane na zunanjo temperaturo? Čez poletje mi ni nikol nagajal, nagajal mi je prejšnjo zimo in pa zdej zadnji mesec... Lih zato sem bla prepričana da je akumulator.

No, če so sam svečke, je kr ok. :)

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

Štrudl
10.10.2005, 22:44
ja pel ga nekam, nimaš kaj, saj taprav bo hitr vedu za kaj se gre :cool:

________________________
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f038.gif

ksimon
11.10.2005, 09:45
Hm, to se je dogajalo pr bratovem avtu. Njemu pa je vredu vžigal, samo včasih je zatajil. Bil pa je kriv senzor pr vžigu.

Za menjavo je dal se mi zdi 8 jurjev:dontknow:



Kanjenje ni smisel nahajanja!!! http://img288.imageshack.us/img288/3757/804920322138049milka5bx.jpg

The_beast
11.10.2005, 18:20
Mogoce je kej s starterjem narobe?:dontknow:

!.!.!Loved by few,hated by many,but respected by all!.!.!

gorazdx
12.10.2005, 11:41
Lahko je veliko okvar, samo skorja sigurno so kabli za sveck in razdelilna kapa to je pa zaradi vlage in nitako drago mislm da par jurjev ...

Avto mal veckrat na redni servis pelat pa bo, čene pa zamenjaj mehanika. :D

ponga
12.10.2005, 18:26
quote:Originalna objava gorazdx

Lahko je veliko okvar, samo skorja sigurno so kabli za sveck in razdelilna kapa to je pa zaradi vlage in nitako drago mislm da par jurjev ...

Avto mal veckrat na redni servis pelat pa bo, čene pa zamenjaj mehanika. :D


Po moje noben tko pridno ne vozi avta na redne servise kt jaz...

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

gorazdx
12.10.2005, 22:03
Potem bi morali že preventivno glede na kilometre menjat kable in kapo :dontknow::2thumbs:

Štrudl
13.10.2005, 07:54
saj samo vozit ga na servis pač še ni dovolj....no, odvisno od mehanika....mogoče rabiš samo menjavo.....mehanika :D

________________________
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f038.gif

ponga
13.10.2005, 15:17
quote:Originalna objava Štrudl

saj samo vozit ga na servis pač še ni dovolj....no, odvisno od mehanika....mogoče rabiš samo menjavo.....mehanika :D

________________________
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f038.gif


Pooblaščenim servisom naj bi človek zaupal, a ne? :shock:

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

Jakec
13.10.2005, 21:59
jaz njim verjamem samo to da bo račun visok:Dne pa da bo nevemkako dobro zrihtano.
vem za mehanike ki delajo pri pooblaščenih in potem še popoldan doma fušajo. in tisti ki bi res radi imeli avto dobro zrihtan in poceni ga vozijo popoldan k njemu:approve:

če nimaš avta v garanciji ti rečem da raje pelji k nekomu ki mu zaupaš...

I finally found ANY key....

gorazdx
13.10.2005, 22:25
Nitreba vozit na poblaščene servise samo da je sposobn mehanik ... če rabš kšno cifro na PM

ponga
14.10.2005, 06:26
Mogoče mate fantje na tem področju več poznanstev in vez...
Če pa ne poznaš nikogar konkretno, pa še zmeri nekako bolj zaupaš (oz.naj bi zaupal) pooblaščenim serviserjem kot kar nekomu...
Čeprou se zavedam, da pooblaščeni servisi ne zagotavljajo kake večje kvalitete kot drugi mehaniki oz.da je žal lahko povsem obratno... :dontknow:

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

mrjerry
14.10.2005, 07:50
ponga, iz kje si? (sprasujem zaradi servisa)

Mozno je res, da ima probleme senzor vziga. Da bi bil frgazr, se mi zdi prezgodaj.

Bedaki imajo vedno prav, ker so v večini. Žarko Petan.

Štrudl
14.10.2005, 07:50
quote:Originalna objava ponga

quote:Originalna objava Štrudl

saj samo vozit ga na servis pač še ni dovolj....no, odvisno od mehanika....mogoče rabiš samo menjavo.....mehanika :D

________________________
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f038.gif


Pooblaščenim servisom naj bi človek zaupal, a ne? :shock:

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.


pooblaščenim ne bi zaupal, vajenci se pač učijo na naših avtih :clapping:

________________________
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f038.gif

ponga
14.10.2005, 09:26
quote:Originalna objava mrjerry

ponga, iz kje si? (sprasujem zaradi servisa)

Mozno je res, da ima probleme senzor vziga. Da bi bil frgazr, se mi zdi prezgodaj.

Bedaki imajo vedno prav, ker so v večini. Žarko Petan.


Ljubljana, mrjerry

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

doody
17.10.2005, 23:52
Za tako napako je lahko več vzrokov.Tudi,če ti naštejemo vse mogoče vzroke,ga boš morala peljat na servis.Eden glavnih je pa njegov EMŠO in neredni pregledi na servisu.:hammer:

http://ronaa.freehost386.com/
Tak je zakon in ne odstopam od tega.Bljak

pekmez
18.10.2005, 15:29
lahko bi bile svečke, razdelilna kapa, al pa kabli... za silo si lahko probaš pomagat tko, da z WD40 prešpricaš kable, ki gredo na svečke, od tam pa na razdelilno kapo oz obratno...
Zadeva preverjeno funkcionira v primeru vlage na le teh(posledica je "prebijanje" kabla), seveda je to samo zasilna rešitev...

je mel pa kolega če se prov spomnem, zelo podoben primer ravno tako na sicer par let mlajšemu Cliotu, kjer so mu na servisu menjali prav razdelilno kapo če se ne motim... Po njegovih besedah so se serviserji pri tem obnašali kot da gre za vsakdanji primer(pri 3 leta starem avtu?!:shock:), s tem naj bi pokazali da se ta napaka pogosto pojavlja...

Renault je avto za tiste k majo dnar...:hammer::veryevil:

100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa

ponga
18.10.2005, 16:18
quote:Originalna objava doody

Za tako napako je lahko več vzrokov.Tudi,če ti naštejemo vse mogoče vzroke,ga boš morala peljat na servis.Eden glavnih je pa njegov EMŠO in neredni pregledi na servisu.:hammer:

http://ronaa.freehost386.com/
Tak je zakon in ne odstopam od tega.Bljak



6-letni EMŠO najbrž še ni tako kritičen, servisiran je pa redno!!! [}:)]

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

ponga
18.10.2005, 16:20
quote:Originalna objava pekmez

Renault je avto za tiste k majo dnar...:hammer::veryevil:

100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa


Zaenkrat jz tega k sreči še nisem občutila! :clapping:

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

gorazdx
18.10.2005, 17:33
Ko boš pripeljala avto iz servisa poročej kaj je bilo ker me res
zanima če smo pravilno postavli dijagnozo. :blush:

ponga
18.10.2005, 19:02
quote:Originalna objava gorazdx

Ko boš pripeljala avto iz servisa poročej kaj je bilo ker me res
zanima če smo pravilno postavli dijagnozo. :blush:


Velja, ampak trenutno je kar priden in ne dela težav! :approve:

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.

doody
18.10.2005, 21:11
Ja seveda,Reanult je drag za vzdževanje.Imam tudi staro Katrco(letnik 1986),servisa ni videla že kar nekaj let.Dela super še danes.Manjša popravila opravim sam.Imam jo smo za vožnjo po gozdu in gozdnih poteh.Pozimi in poleti.Leti kt 100:veryevil:
Seveda tudi mene zanima napaka pri tvojem vozilu.


http://ronaa.freehost386.com/
Tak je zakon in ne odstopam od tega.Bljak

brumer
26.02.2006, 21:28
Mal površno berem to temo ,mehanik sem 40let pa mi gre kar malo na smeh,kaj vse ti nakladajo.Prvo avto sploh nezna kašljat,zato moraš to napako malo boljše opisat.Najprej ali sploh zaganjač normalno zavrti motor.Če zaganjač normalno vrti pa mašina teško vžge bo treba najprej pogledat svečke vsaj nastavit,če imajo več kot 15000Km pa zamenjat.naslednji korak pa je ,da se da avto na delavniški tester in ta bo pokazal kateri imput ali autput na računalniku ni pravilen .Tak test stane približno 4500 sit ,narediš ga lahko na vsakem renoldovem servisu.Vse ostalo, kar ti nakladajo ,pa je enako kot bi slepa kura po dvorišču zrno iskala. Za več informacij pokliči 040702370.

bush
27.02.2006, 13:05
Pooblaščenim servisom naj bi človek zaupal, a ne? :shock:

-------------------------------
Lepa beseda nikomur ne preseda.
:rolling: :rolling: :rolling: Jim niti nebi zaupal, oziroma niti slučajno. Menjaj mehankarja! Drugač pa zna bit, da so ti pri vseh servisih svečke računal, zamenal pa ne. Avto rabi pri mrzlem vžigu močnejšo iskro kot pri toplem, zato se pozna razlika med novo in staro svečo ravno pri mrzli mašini.

Lohk je pa še 100 drugih stvari, tud senzor za zaug po domače...

brumer
27.02.2006, 18:52
bush-NE nakladaj ,ti si že eden tisti ,ki je nekaj slišal pa neveš zakaj se gre.Poglej napisal si senzor za zaug;to sploh še niso izumili ,mogoče ga boš ti,samo takrat bomo vozili že na vodik ,elaktriko ali kaj tretjega.Pri motorjih z računalniško vodenim vbrizgom goriva rabimo za mrzel zagon (seveda govorim o benzinskem otto motorju),mešanico benzina in zraka v razmerju 1l benzina na 9 kubikov zraka,za normalno delovanje (pri temp.80 stop.)pa 1l benz. na 11 kub.zraka-seveda ti podatki se od vozila do vozila razlikujejo.
To ti pravim zato ,da me nebi drzal ze besedo ,ta razmerja nas pač naučijo v šoli .
Vidiš vse to dela računalnik s svojim softverom ; samo softver ni dovolj zato mora računalnik dobiti še veliko podatkov takoimenovanih imputov. Nebom ti vseh našteval samo par:temp.motorja,zunanja temp.,položaj lopute plina,gostota zraka,vzpostavit se mora tudi pritisk goriva , podatki o podtlaku v vsisnem kolektorju,od senzorja vžiga dobi podatke o številu obratov(na osnovi obratov odredi računalnik tudi predvžig in tako naprej.Naj te to nemuči zato pa so delavniški računalniki,treba pa je najti delavnico kateri lahko zaupaš in ki ima izšolan kader.Eno pa za vse:ko se da avto na delavniški računalnik in pokaže npr. def.lamda sonda ali kaj podobnega-takoj dajte zamenjat, (star del vzemite seboj)naj takoj še enkrat prečeka,čeje vse vredu shranite račun in če se vam napaka ponovno pojavi TAKOJ NAZAJ !!!!!!! ponovno naj avto priključi verjetno bo našel drugo napako naj spet ta del zamenja- vztrajajte,da del katerega je prejšnič zamenjal vgradi nazaj .
Plačajte samo razliko v ceni nadomestnega dela . Tak test traja par minut vztrajajte ,da ste v bližini tako da vidite,če je bilo delo seriozno opravljeno. STRANKA JE KRALJ-ZAVEDAJTE SE TEGA !!!!!!!!:hammer:

ponga
27.02.2006, 20:13
bush-NE nakladaj ,ti si že eden tisti ,ki je nekaj slišal pa neveš zakaj se gre.Poglej napisal si senzor za zaug;to sploh še niso izumili ,mogoče ga boš ti,samo takrat bomo vozili že na vodik ,elaktriko ali kaj tretjega.Pri motorjih z računalniško vodenim vbrizgom goriva rabimo za mrzel zagon (seveda govorim o benzinskem otto motorju),mešanico benzina in zraka v razmerju 1l benzina na 9 kubikov zraka,za normalno delovanje (pri temp.80 stop.)pa 1l benz. na 11 kub.zraka-seveda ti podatki se od vozila do vozila razlikujejo.
To ti pravim zato ,da me nebi drzal ze besedo ,ta razmerja nas pač naučijo v šoli .
Vidiš vse to dela računalnik s svojim softverom ; samo softver ni dovolj zato mora računalnik dobiti še veliko podatkov takoimenovanih imputov. Nebom ti vseh našteval samo par:temp.motorja,zunanja temp.,položaj lopute plina,gostota zraka,vzpostavit se mora tudi pritisk goriva , podatki o podtlaku v vsisnem kolektorju,od senzorja vžiga dobi podatke o številu obratov(na osnovi obratov odredi računalnik tudi predvžig in tako naprej.Naj te to nemuči zato pa so delavniški računalniki,treba pa je najti delavnico kateri lahko zaupaš in ki ima izšolan kader.Eno pa za vse:ko se da avto na delavniški računalnik in pokaže npr. def.lamda sonda ali kaj podobnega-takoj dajte zamenjat, (star del vzemite seboj)naj takoj še enkrat prečeka,čeje vse vredu shranite račun in če se vam napaka ponovno pojavi TAKOJ NAZAJ !!!!!!! ponovno naj avto priključi verjetno bo našel drugo napako naj spet ta del zamenja- vztrajajte,da del katerega je prejšnič zamenjal vgradi nazaj .
Plačajte samo razliko v ceni nadomestnega dela . Tak test traja par minut vztrajajte ,da ste v bližini tako da vidite,če je bilo delo seriozno opravljeno. STRANKA JE KRALJ-ZAVEDAJTE SE TEGA !!!!!!!!:hammer:

Brumer, ti tud ne pretiravej s svojo stroko. :nonono: Sej ti čist verjamem, da stvar obvladaš...
Kako nej jaz, ki o delovanju motorja nimam prav nobenega pojma, solim pamet mehanikom, jim gledam pod prste (tudi če jim - kaj bom pa videla?) kater del so mi zamenjali, pa a so ga zamenjali z novim al starim, saj sem prepričana , da ne ločim novega od starega, razen če je star črn, nov se pa sveti... :nonono: Pa še v tem primeru bi me lahko nategnil, če bi hotl...

brumer
01.03.2006, 21:40
Preberi cel citat napisan pongi 27.02.2006.:dontknow:

bush
02.03.2006, 09:38
Brummer, ne nakladaj s kvazistrokovnim sranjem navadnim ljudem. Nisi boga za jajca potegnil, če se spoznaš na svojo stroko. Lohk jest tebi tle začnem svoje strokovne izraze naštevat, pa je brezveze.

Ves ta balast, ki si ga natvezil vem in se smejim vsakemu mehankarju, ki me misli imeti za neumnega. Senzor za zaug je za moje pojme senzor, ki meri temperaturo na podlagi katere softver določi mešanico zraka in goriva, povedano po domače. Da je pa stranka kralj, pa ni res pri večini pooblaščenih servisov, kjer dobiš vzvišen odnos na tvoj način. Začnejo ti nakladat neke kvazistrikovne izraze, nardit pa itak ne znajo nič, če jim tester ne pokaže. Kar tester pokaže je za njih sveto.
Meni so skor šli menjat potenciometer za gas, ki košta 120 čukov, ker je tester tako pokazal, pol mi je pa hvalabogu en avtoštromar mal napeljavo prerukov pa dela... toliko o strokovnosti sodobnih mehankarčkov, ki mislijo, da držijo boga za jajca. Tapravi mehaniki, ki se spoznajo na svoje delo so seveda izvzeti.

Pa brez zamere...