Dlančnik (PDA)

Poglejte polno različico : Nightwish: vse o bendu

Morena
23.10.2005, 01:28
Ekskluzivna, senzacionalna novica prihaja iz Finske. Tarja Turunen je včeraj v Helsinkih odigrala zadnji koncert z Nightwish, ker se je odločila zaključiti s kariero pri Nightwish in zapustiti band. Več informacij o tem bo verjetno znanih kmalu.

vir: http://www.paranoid-zine.com/

I don't believe in love. I belive in ****ing. It's honest. It's efficient.
You get in and out with a maximum of pleasure and a minimum of bullshit.

Morena
23.10.2005, 02:17
Dear Tarja,

It`s time to choose whether the story of Nightwish ends here or whether it will still continue an undetermined period of time. We`ve been working with this creation for 9 years and we are not ready to give up yet. Nightwish is a way of life, something to live for, and we`re certain we can`t let it go.

Equally certain is the fact that we cannot go on with you and Marcelo any longer. During the last year something sad happened, which I`ve been going over in my head every single day, morning and night. Your attitude and behavior don`t go with Nightwish anymore. There are characteristics I would never have believed to see in my old dear friend.
People who don`t talk with each other for a year do not belong in the same band.

We are involved in an industry where the business-side of things is a necessary evil and something to worry about all the time. We are also a band which has always done music from the heart, because of friendship and the music itself. The mental satisfaction should always be more important than money! Nightwish is a band, it`s an emotion.
To you, unfortunately, business, money, and things that have nothing to do with those emotions have become much more important. You feel that you have sacrificed yourself and your musical career for Nightwish, rather than thinking what it has given to you.
This attitude was clearly shown to me in the two things you said to me in an airplane in Toronto: ”I don`t need Nightwish anymore.” and ”Remember, Tuomas, that I could leave this band at any time, giving you only one day`s warning in advance”.
I can`t simply write any more songs for you to sing.

You have said yourself that you are merely a ”guest musician” in Nightwish. Now that visit ends and we will continue Nightwish with a new female vocalist.
We`re sure this is an equally big relief to you as it is for us. We have all been feeling bad long enough.

You told us that no matter what, the next Nightwish album will be your last one. However, the rest of us want to continue as long as the fire burns. So there`s no sense in doing that next album with you, either.
The four of us have been going over this situation countless times and we have realized that this is the thing we want to do in life. It´s all we can do. In December 2004, in Germany, you said that you will never tour again for more than two weeks at a time. You also said that we can forget about U.S. and Australia because the fees and the sizes of venues are too small.

In interviews I`ve mentioned that if Tarja leaves, that would be the end of the band. I understand that people will think this way. Nightwish is, however, a scenery of my soul and I`m not ready to let go because of one person. A person who wants to focus her creativity to somewhere else, a person whose values don`t match mine.

We were never bothered by the fact that you didn`t participate in writing/arranging songs, you never in 9 years came to rehearse the songs with us before going to the studio. Not the fact that while on tour you always wanted to fly, separately from us with your husband. Not the fact that you are an undisputable front image of the band.
We accepted and felt ok about everything except greed, underestimating the fans, and breaking promises. It was agreed by the five of us that Nightwish would be the priority in everything that we do during 2004-2005. Still so many things were more important to you. The ultimate example being the already sold-out show in Oslo, which you wanted to cancel because you needed to rehearse for your solo concerts, meet frieds and go to the movies. Those were the words Marcelo used in an e-mail explaining the cancellation. This being just one example of so many. I couldn`t think of a worse way of being selfish and dismissing our fans.

Nightwish is a way of life and a job with many obligations. To each other and to the fans. With you we can`t take care of those duties anymore.

Deep within we don`t know which one of you drove us to this point. Somehow Marcelo has changed you from the lovely girl you were into a diva, who doesn`t think or act the way she used to. You are too sure of your irreplaceableness and status.

It`s obvious that you blame your stress and misery on us four. And you think we don`t respect or listen to you. Belive us; We have always had the uppermost respect towards you as a wonderful vocalist and as a friend. And very often during the past couple of years the plans were made according to your decisions only. You were always the only one who wanted more money from the shows.
This ”compensation and more money from everything” –attitude is the fact that we are most disappointed of!

We wish that from now on you will listen to your heart instead of Marcelo. Cultural differences combined with greed, opportunism and love is a dangerous combination. Do not wither yourself.

This decision is not something we are especially proud of but you gave us no choice. The gap between us is too wide. And the decision is made by us four unanimously. We are beyond the point where things could be settled by talking.

All the best for your life and career,

Tuomas

Emppu Jukka Marco

Ps. This is an open letter for everybody.

vir: http://nightwish.com/english/

drobižek
23.10.2005, 09:38
quote:Originalna objava iri

A bi kdo v enem stavku napisal povzetek tiste odisejade zgoraj? :D:blush:

http://smiley.onegreatguy.net/bunny.gif

Gravity makes the heart grow fonder.

Med Tarjo in bendom je prevelika razpoka:D, zato bendu ni ostalo drugega kot, da sprejmejo to neprijetno odločitev, da Tarja odide.:rolling:

Morena
23.10.2005, 13:17
DarkBloom, si sposobna svoje mnenje in poglede bolj kulturno napisati?

Sicer pa je to samo ena plat zgodbe. Treba slišat še drugo, a ne...

DarkBloom
23.10.2005, 13:28
quote:Originalna objava Morena

DarkBloom, si sposobna svoje mnenje in poglede bolj kulturno napisati?

Sicer pa je to samo ena plat zgodbe. Treba slišat še drugo, a ne...

A bi rada še Tarjino zgodbo slišala..mislim, da jo ni treba. Ker se ve kaka je, če z bandom ni niti govorila..njej je bil band samo posel. Pa njej fani niso nč pomenli. Zato jo pa tut nikjer ni blo.
Pa moj post je bil čist kulturen..don't u think

------------------------
A perfect concert my best friend
So much to live for, so much to die for
If only my heart had a home

Morena
23.10.2005, 13:34
Eh, bogsigavedi, kaj je vse za tem... sicer tudi meni Tarja nikoli ni bla ravno najbolj simpatična in bi kar rekla, da je marsikaj od tega res, kar je napisano v odprtem pismu - predvsem se mi zdi, da boleha za opasnim večvrednostnim kompleksom. Ampak vseeno bi blo treba slišat, kaj ima Tarja za povedat.

DarkBloom
23.10.2005, 13:43

Eh, bogsigavedi, kaj je vse za tem... sicer tudi meni Tarja nikoli ni bla ravno najbolj simpatična in bi kar rekla, da je marsikaj od tega res, kar je napisano v odprtem pismu - predvsem se mi zdi, da boleha za opasnim večvrednostnim kompleksom. Ampak vseeno bi blo treba slišat, kaj ima Tarja za povedat.

Itak bi blo dobr, da tut Tarja pove svoje. Samo mislim, da je v pismu jasno napisano in da sploh ni potrebe po Tarjini razlagi. Ona nikol ni bila del banda. Samo poglej si End of Innocence dvd...na nobeni njihovi zabavi je ni. Skor nikjer ne govori in zdaj, ko se je poročila ji je ta Marcelo čist spral možgane :hammer: Gre ji samo za kesh in naj zdaj uživa kot solo klasična pevka.

------------------------

markko
23.10.2005, 13:54

Sej, če pogledaš kakšn izmed njihovih zadnjih špilov, ti je vse jasno.
Verjetno bo hotla žrtev nardit iz sebe... štirje neotesani, rigajoči dolgolasci so se zarotil proti men...kk sam boga, še dobr da mi Marcelo stoji ob strani...

Morena
23.10.2005, 13:59
Saj zato pa so naredili takšen zanič (se pravi za rajo najboljši doslej) ta zadnji album, se skomercializirali čist... da bi še zaj pobrali največ dnara na zadnje, klko je možno.
Sem pa pogledala v real njihov špil v Lj in v bistvu... ja... mi je blo vse jasno.

DarkBloom
23.10.2005, 14:07
Lohk rečem sam to, da Tuomas ima jajca in spoštujem njegovo odločitev ( v bistvu vseh štirih ), da so se odločli da vržejo Tarjo vn. Ona ni bla s srcem pri stvari kukr so bli ostali člani še posebej Tuomas. Pa ne skrbi me njihova prihodnost. Tuomas je perfekcionist in vem, da bo našel dobro pevko, ki bo znala pet in ji bo velik pomenlo, da poje v tem bandu in bo imela okus za oblačenje :approve:
In ja verjetno drži kot pribito, da ta komercializacija z zadnjo plato je zrastla v Tarjini glavi. Njej je šlo samo za uspeh...in je imela že dolgo v načrtu, da bo šla iz banda..tako, da zdaj je zadnjič še hotla orng zaslužit na račun Tuomasa, ker pozornost je pa itak vso sam ona pobrala.

------------------------

markko
23.10.2005, 14:09
Js sm ga tud pogledu v živo in če videno primerjam s tistim, kar je na DVDjih, iz njihovih začetnih koncertov... sam vseen si pa nisem predstavlu, da se bo zgodil tak kmalu, bi jim še vseeno kak album pripisu, pa šele pol razpad, ampak zgleda, da je blo vse skup v ozadju že tolk hudo, da ni blo druge možnosti.

DarkBloom
23.10.2005, 14:12
lohk si pa štejemo v čast, da je bil koncert v Križankah eden izmed njihovih zadnjih ( saj v postavi s Tarjo )...

------------------------

markko
23.10.2005, 14:33
quote:Originalna objava DarkBloom

lohk si pa štejemo v čast, da je bil koncert v Križankah eden izmed njihovih zadnjih ( saj v postavi s Tarjo )...

Ja res, kljub kritikam, je bil koncert super, set listo so res zgrešil, ampak vse ostalo...res se jih je splačal videt pa slišat...

Pa še pol se je marsikaj zgodil a ne DarkBloom?

:D:kisses::kisses:

spooky
23.10.2005, 14:51
ja, le kaj bi blo ce vi2 ne bi v prvo vrsto silila... :tongue:

No, Tarja je ena boga prodana nevesta.. a si predstaljate sceno kako bo cez par let na kolenih prosla band naj jo vzamejo nazaj...to bo se štala.

Perkele!

DarkBloom
23.10.2005, 15:01
quote:Originalna objava markko

Ja res, kljub kritikam, je bil koncert super, set listo so res zgrešil, ampak vse ostalo...res se jih je splačal videt pa slišat...

Pa še pol se je marsikaj zgodil a ne DarkBloom?

:D:kisses::kisses:

No ja men je še zmeraj na 1. mestu koncert z Dunaja ampak, kar se je pa po Križankah zgodil se pa ne more z ničemer primerjat :kisses:

Tole z Nightwish je pa zihr drama leta v metalu. Res me zanima kok se bo tole razpletlo ampak mislim, da bo bolš kot prej. Pevk z angelskim glasom je še dost na svetu pa verjetno je kakšna med njimi tut taka ko ni tok pohlepna kot naša draga Tarjica.

------------------------

DarkBloom
23.10.2005, 15:13
marcelo & Tarja = Yoko ono & John Lennon :rolling:

------------------------

markko
23.10.2005, 15:45
@ Spooky
Ti si mi pa nekam sumljiv, k tolk veš :) a si biu kje v bližini:D

@ D.Bloom
Itaq, midva nimam kaj govorit against Tarja or NW, pravzaprav sva jim lahk sam hvaležna, da se to ni že pred Križankam zgodil;) Si predstavljaš kak bad bi pol biu...

DarkBloom
23.10.2005, 15:48
Jst nč ne govorim čez NW ampak sam čez Tarjo :blackeye:..pa Tarji se nimam kej zahvaljevat..midva se ne bi vidla, če ne bi stala tam pr Tuomasu haha
spooky je pa res spooky :D

------------------------

markko
23.10.2005, 15:53

Jst nč ne govorim čez NW ampak sam čez Tarjo :blackeye:..pa Tarji se nimam kej zahvaljevat..midva se ne bi vidla, če ne bi stala tam pr Tuomasu haha
spooky je pa res spooky :D

Sam mogoče men sploh ne bi bli tolk všeč, če ne bi blo Tarje, pa mogoč sploh ne bi šou na koncert, to je to.

DarkBloom
23.10.2005, 17:34
This was in Finlands TV-news. Tarjas comment was.
"I'm shocked. The way they told this is sad and cruel. I'm also sad that my husband has been dragged into this."
Tarja is going to held press conference in November.
Tuomas told that there will be a new NW book in May, where he will explain everything.

http://img391.imageshack.us/img391/3892/tarjakurva27xk.jpg

sm vedla, da se bo nardila ubogico :hammer::dead:

------------------------

Morena
23.10.2005, 18:05
S tem, ko so jo vrgli z benda, so naredili fatalno napako.
Ona je bila Nightwish in po njej so vsi band poznali. Lahko najdejo taužnt pevk, ampak tako sposobne pač ne bodo našli... in da bi bla pripravljena pet v metalskem bendu. Skratka... z Nightwishi je konec.

DarkBloom
23.10.2005, 18:43
yeah right..to zato, ker vsi mislite, da je Tarja boginja in je nenadomestljiva. Tarja ni Nightwish..Nightwish je band 5 ljudi in glavni je Tuomas, ker napiše 90% vse muzke..Tarja jo pa sam poje. Tuomas je dost pameten in bi bil neumen, če take kokoši ne bi vrgl vn iz banda. In ne mi govort, da se na svetu ne najde še boljše, bolj karizmatične pevke. Že zdaj lohk dost pevk v metal bandih vidiš kok so dobre npr. Vibeke ( Tristania ), Floor Jansen ( After forever ), ki je za nekatere še bolj tehnično dovršena pevka od Tarje, Sarah Jezabel Deva, ...
tko, da tole je le nov začetek in upam ,da bodo NW spet štartali vn iz mainstreama

------------------------

Morena
23.10.2005, 18:49
DarkBloom, s tabo se ne da normalno komunicirat o NW, ker se obnašaš kot ena podivjana najstnica, ki je zatreskana v onega pozerja na klaviaturah. Če daš svojo nenormalno sovražnost do Tarje na stran, moraš priznat, da je ena izmed najbolj kvalitetnih pevk (sploh v metalu je itak edina ta prava talentirana operna pevka), pa če ti je ona kot oseba všeč ali ne (meni tudi ne sede, ampak treba priznat, da baba poje, da je veselje).
In ne, z NW je definitivno konec. NW so brez Tarje nula. In ja, pri NW je nenadomestljiva. Kar se kvalitete petja tiče, seveda.

massive
23.10.2005, 19:16
iz vaših postov lahko sklepam da se samo pri glasbi ki je tako 'brez duše' kot nightwishovska lahko zgodi da pevka poje komade in s srcem sploh ni pri stvari. pravite torej, da bi bilo njej čist vseeno a bi pela arije al pa metal? živ dokaz da je s to musko nekaj narobe.

za primerjavo, a si predstavljate da bi jim morrison reku da poje samo zato da poje in da v bistvu sploh ne čuti tega?

večkrat smo že imeli razprave o virtuozih.njihov glavni problem je ravno v tem da je zanje pomembna tehnika, lep izšolan vokal in ne vsebina. in seveda se jim potem lahko zgodi da igrajo, pojejo samo zato da kažejo kako obvladajo ne pa zato da bi kaj pametnega povedali.

massive
23.10.2005, 19:19
in seveda se jim potem lahko dogajajo take brezvezne ****arije kot so te opisane v uvodnem postu. ampak novo pevko bodo pa brez težav našli. kakovostnih vokalov je dovolj, sploh če ni pogoj da verjamejo v to kar pojejo.

rockstar1707
23.10.2005, 20:00
Pod to, kar je napisal massive, se pa tudi jaz podpisem. :)

Kaj ti pomaga tehnika, ce ni duse, srca,...

http://freeweb.siol.net/rok20/signature.png

DarkBloom
23.10.2005, 21:32
quote:Originalna objava massive

iz vaših postov lahko sklepam da se samo pri glasbi ki je tako 'brez duše' kot nightwishovska lahko zgodi da pevka poje komade in s srcem sploh ni pri stvari. pravite torej, da bi bilo njej čist vseeno a bi pela arije al pa metal? živ dokaz da je s to musko nekaj narobe.

za primerjavo, a si predstavljate da bi jim morrison reku da poje samo zato da poje in da v bistvu sploh ne čuti tega?

večkrat smo že imeli razprave o virtuozih.njihov glavni problem je ravno v tem da je zanje pomembna tehnika, lep izšolan vokal in ne vsebina. in seveda se jim potem lahko zgodi da igrajo, pojejo samo zato da kažejo kako obvladajo ne pa zato da bi kaj pametnega povedali.

Nightwish besedila dost povejo. Sam pod vsa NW besedila je podpisan Tuomas, ki je s srcem pri stvari. Tarja ni nikol nč nardila za NW musko razen, da jo je odpela. Tarja je samo pela Tuomasove besede, če jih je iz srca ne vem več..enkrat je izjavila, da ji Tuomas ne pove vsega pomena pesmi samo, da ga še ona najbolj razume al neki v tem smislu. Sej ona ni bla vedno taka..do poroke je bla čist ql. Čeprav je blo vedno znano, da hoče bit ona operna pevka in ne večno pevka v metal bandu

------------------------

GiGi
23.10.2005, 22:25
1. Definitivno je zadnji album od NW najslabši doslej. Tudi besedila so bolj na ravni kakih idol in "pokažemo vam joške" bendov.

2. Tarja je blagovna znamka sama zase, ampak v metalu in nikjer drugje. Kot solo pevka klasičnih arij bo izzvenela v povrečju. Takšnih kot je Tarja ni veliko so pa. Ne zdaj pozabljat da Tarja ni enako Frediju v Queenih, ker je premalo sodelovala s publiko bendom in po pravici povedano mi na vseh zdanjih koncertih deluje kot da poje za reflektorje in ne za publiko.
Bodo pa morali vseeno poiskat eno punco ko bo imela in glas in voljo bit pri stvari 100%. Če bojo nadaljevali tam ena dva albuma nazaj bo to super QL!

3. Vse skupaj mi deluje kot publicitetni stunt s katerim se lahko obe strani lansirata v orbito, pod pogojem da se izpolnijo določene predpostavke. Je pa to s finančnega stališča zelo tvegana poteza benda, ampak če jim ni za denar jim je tako vseeno.

Nekateri ne razumejo, ne vedo ali pa preprosto nočejo vedeti ali razumeti !

Madbringer
23.10.2005, 23:10
Z njimi je vsekakor konec. Ona je bila njihova najmočnejša točka in sploh edina stvar, ki je privabila folk k poslušanju. Brez nje so ostali nula. Vsi so zgolj zelo povprečni muskontarji, takih in boljših glasbopiscev je še malo morje, pevke z takim načinom petja in glasom pa ni...vsaj ne take, ki bi hotela peti pri takem bendu. Kakor koli so že imeli ****arije, to je bila zgrešena in usodna poteza za njih. Sicer je pa v ozadju moralo biti še marsikaj drugega...pri takih bendih, turnejah, vsotah denarja so za vsem pogodbe...tako da je razlog moral biti še kje drugje, kot da je zgolj postala krava. Bi pa rekel da je moral šef biti tudi precej težek človek, glede na pisanje, obnašanje...

...sicer je pa bendov, ki igrajo tako muziko in imajo pevke še cela kopica, pa vsi padajo v sivo (pod)povprečje, ker imajo vsi po vrsti mnogo slabše pevke.

Tudi za njo je trenutno z finančnega stališča slabše, vendar bo z stalno službo imela dolgoročno finančno preskrbljenost, kar pri takem bendu ne more biti. V bistvu so na vsak način na***ali oni in ne ona.

Njihov rok uporabe se je pa itak že iztekel dve leti nazaj.

__________________________________________________ ___________________
A MAN IS THE LESS LIKELY TO BECOME GREAT THE MORE HE IS DOMINATED BY REASON: FEW CAN ACHIEVE GREATNESS, AND NONE IN ART, IF THEY ARE NOT DOMINATED BY ILLUSION

Tanatie
23.10.2005, 23:20

****a vam matrna, če mi gre pa kej na ***** je pa to da tukajle eni idioti pišejo v 3 ****e matrne...
se oproščam za kletvice..sam sm zelo razočarana nad vsem skupaj.
In uresničilo se je to, kar sm vedno govorila. Men Tarja nkol ni bla všeč ( razen kot izjemna pevka )..Tuomas je Bog in velik talent in pejte vsi nekam v gnojno jamo, če si še kdaj drznete rečt, da Tuomas izkorišča talente ( beri Tarjo )..Tuomas je 100x večji talent kot Tarja. Brez Tuomasa bi bla Tarja nič..lohk bi pela neke cenene drugorazredne arije v cigu migu operi. In pol se je ta **** poročila z nekim bogatim argentincem, ki ima neko založbo čez. Itak, da zarad dnarja, ker je navadna pohlevna psica. No in ta njen možek ni dovolil Tarji, da bi se družla z bandom, ker ona je pa diva a ne..to je ona že dolg imela v glavi kok bo izkoristla band za svojo slavo. Vedno je bla ona v odspredju čeprov ni nardila nič razen, da je krulila kot kanarček. Njena osebnost je gnila..izkoristla je človeka, ki je najboljši človek ever na tem svetu.
Sej ni važn...to ni Nightwish konec ampak njihov začetek. Tuomas bo poiskal novo pevko ( pa tut če ne bo bla kanarčica kukr Tarja, saj s srcem bo pri stvari ) ..Tarja naj pa zgori s svojim muchacotom tam v argentinski operi..**** in samo navadna pohlevna ****. Pa še pasal ji je zdajšnji uspeh z albumom Once, da si je nagrabla dnarja!!
Fani bomo vedno držal s Tuomasom!!!
če pa ne bo tko kukr sm napisala pa hvala Tuomasu za vse.....

------------------------

niti ne mislim brat celga topica ampak bom sam na tale post reku tri stvari:
1. a nisi ene pol leta nazaj govorila kot je tarja boginja (pa zraven ful šmentala evanescence)?
2. pol tega posta zgleda kot da bi ga napisala 12 letnica ki je zaljubljena v sliko kvazizvezdnika.
3. ce mislis da bojo nightwish brez opernega vokala (se pravi da bo samo se kruljenje unga tipa) se naprej uspesni, pol si hitr najd enga, ki ti bo posodu ramo za jokat...

-----------------------------------------
Come to the dark side! We have cookies...
http://www.slavistika.net/forum/img/smilies/08_01_208.gif

trotl
23.10.2005, 23:20
Jaz nikoli nisem posebej pozorno poslušal te muzike,toda ko sem jo slišal me je pritegnil samo vokal, čeprav mi je muzika kot celota čisto povrečna (podpovrečna).
Tisto glede podivjane najstnice....Morena se popolnoma strinjam. Ampak kako veš da ni najstnica:D

CAUGHT IN THE BALANCE!

trotl
23.10.2005, 23:24
Jaz sem mislil da majo samo boy bandi take fane:blush:
Pa naj še kdo reče da nisem trotl:D

CAUGHT IN THE BALANCE!

Abronsius
23.10.2005, 23:37
:2thumbs: @ Madbringer

Prvi odziv Tarje za http://fan-sites.org/tarja/

Dear Lily, Sylvera and Purity,

I don't have words to express my feelings at the moment. I am devastated. This thing happened in a way that I didn't have a slight chance to give my opinion about it. I got fired out of a band that represents the last 9 years of my life and I am very sad about it. It has been very cruel the way the band handled this in public. This doesn't change the fact that we were doing amazing music together, but I will never forget the fact that they didn't give me the chance to say good bye for the people as a Nightwish singer.

I love you and I really hope to see you soon in my concerts. Thank you very much for your kind words and support. I will never forget you.

Love,

Tarja

-------------------------------------------------------------------------------
"Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness"

DarkBloom
24.10.2005, 05:47
quote:Originalna objava Tanatie

****a vam matrna, če mi gre pa kej na ***** je pa to da tukajle eni idioti pišejo v 3 ****e matrne...
In uresničilo se je to, kar sm vedno govorila. Men Tarja nkol ni bla všeč ( razen kot izjemna pevka )..Tuomas je Bog in velik talent in pejte vsi nekam v gnojno jamo, če si še kdaj drznete rečt, da Tuomas izkorišča talente ( beri Tarjo )..Tuomas je 100x večji talent kot Tarja. Brez Tuomasa bi bla Tarja nič..lohk bi pela neke cenene drugorazredne arije v cigu migu operi. In pol se je ta **** poročila z nekim bogatim argentincem, ki ima neko založbo čez. Itak, da zarad dnarja, ker je navadna pohlevna psica. No in ta njen možek ni dovolil Tarji, da bi se družla z bandom, ker ona je pa diva a ne..to je ona že dolg imela v glavi kok bo izkoristla band za svojo slavo. Vedno je bla ona v odspredju čeprov ni nardila nič razen, da je krulila kot kanarček. Njena osebnost je gnila..izkoristla je človeka, ki je najboljši človek ever na tem svetu.
Sej ni važn...to ni Nightwish konec ampak njihov začetek. Tuomas bo poiskal novo pevko ( pa tut če ne bo bla kanarčica kukr Tarja, saj s srcem bo pri stvari ) ..Tarja naj pa zgori s svojim muchacotom tam v argentinski operi..**** in samo navadna pohlevna ****. Pa še pasal ji je zdajšnji uspeh z albumom Once, da si je nagrabla dnarja!!

------------------------

niti ne mislim brat celga topica ampak bom sam na tale post reku tri stvari:
1. a nisi ene pol leta nazaj govorila kot je tarja boginja (pa zraven ful šmentala evanescence)?
2. pol tega posta zgleda kot da bi ga napisala 12 letnica ki je zaljubljena v sliko kvazizvezdnika.
3. ce mislis da bojo nightwish brez opernega vokala (se pravi da bo samo se kruljenje unga tipa) se naprej uspesni, pol si hitr najd enga, ki ti bo posodu ramo za jokat...

kdo pa je rekel, da bodo NW nadaljevali brez opernega vokala?? Tarja ni edina operna pevka. Zame je Tarja bla neke vrste boginja ( kar se tiče petja ) sam kar je nardila bandu..se naj ***e in naj se ne joka zdaj v javnosti

------------------------

mrjerry
24.10.2005, 10:06
Itak bi blo dobr, da tut Tarja pove svoje. Samo mislim, da je v pismu jasno napisano in da sploh ni potrebe po Tarjini razlagi. Ona nikol ni bila del banda. Samo poglej si End of Innocence dvd...na nobeni njihovi zabavi je ni. Skor nikjer ne govori in zdaj, ko se je poročila ji je ta Marcelo čist spral možgane :hammer: Gre ji samo za kesh in naj zdaj uživa kot solo klasična pevka.

VEDNO je treba slisat se drugo plat.

Bedaki imajo vedno prav, ker so v večini. Žarko Petan.

summer
24.10.2005, 10:12
jaz sem srečna da sem jih videla prej kot je šl...ker če povem po resnici, je ona eden glavnih razlogov, da sem jih šla gledat...

FREEEEEDDDOOOMMMMMM

maestro
24.10.2005, 14:18
Na vso zadevo lahk gledamo tut mal bolj optimistično...

Zdej k bojo Nightwishi propadl, bo verjetno več interesa za domače žanerske pevce in skupine. Jan Plestenjak bo verjetno prodal kakšen CD več, morda tudi Atomik Harmonik, čeprav ti niso več v istem žanru, saj jih vleče malo bolj v narodonozabavno glasbo in se zarad tega ne morejo deklerirat kot čisti pop izvajalci. Tako kot Night wish ali Jan Plestenjak naprimer.

-------------
Nov odgovor je objavljen!

Hvala za Vaše mnenje!

Nazaj na forum (http://forumi.siol.net/)

Pikado
24.10.2005, 19:30
Moje sožalje...:clown:
Mogoče slab nadomestek ali pa tudi ne, če gledamo na trenutno stanje, bi lahko bili Leaves' Eyes, so skandinavci, imajo dolge lase, imajo bedna besedila in imajo pevko...no ja blond...boste pa že lažje pretrpeli abstinenco...

http://www.leaveseyes.de/templates/images/galerie/pictures/leaveseyes_LE-BAND-PRESSE-3.jpg

http://img227.exs.cx/img227/659/sun2t3vj.gif
To LoL or not to LoL

Razor Blade
24.10.2005, 20:21
že omenjate boljše zasedbe od najtviš s pevko ... Elis :tongue: made in Liechtenstein

http://www.elis.li/images/pictures/bio/band-bio_en.jpg

"There are two kinds of people my friend, those with loaded guns and those who dig ...you dig!"

Nincha
24.10.2005, 21:29
Men je pa Vibeke iz Tristanie boljsa k Tarja, ceprov mata cist razlicna stila petja.

Drugac pa upam, da bodo sli NW nazaj v obdobje "Oceanborn" in me tut zlo zanima, kaksno pevko si bodo zdej nasli. Vsekakor pa ji ne bo lahko, ker ima tut Tarja ful obozevalcev in jo bodo pomoje precej primerjali z njo.

Jst ne vrjamem nobeni strani 100%, ne Tuomasu ne njej, itak vsak hoce sebe prkazat kot zrtev. Zdej samo upam, da bojo znal kej potegnt iz tega in ona in NW, pa it vsak po zeljeni poti in delat tako muzko k jim pase.
Bomo slisal kmalu.

DarkBloom
24.10.2005, 21:44
Vibeke je super! :2thumbs: Sej to hočem povedat eni so totalno zatopljeni v Tarjo kot neko Boginjo. Čeprov je še dost pevk ( tut v metalu ), ki se lohk kosajo z njo. In tut jst upam, da bodo šli NW z novo pevko po stari poti Oceanborna.

------------------------

DarkBloom
24.10.2005, 22:20
Jah sam razlika je v tem, da brez Tuomasa sploh ni NW. To je njegov band, ki si ga je on zamislil in ne Tarja, kar mnogi tuki mislijo. Tko, da Tarja se lohk sam lepo zahvali Tuomasu, da je danes to kar je in naj ne joka kok so jo na grd način vrgli vn iz banda.

------------------------

Madbringer
24.10.2005, 22:39
Ojej...gu gu gu...še slabš, kot če bi Smrkljo bral.

In zanimivo popolno spreminjanje mnenja o nekom, ki se ga ne pozna, nima z njim nobenega stika...samo na podlagi nekih govoric...dejstvo je da nihče popolnoma nič zares ne ve kakšna je "gdč.Polna Luna", niti kakšen je "g.Lepi Metrotežkorokerseksualec", niti odnosa ostalih članov benda. Itak pa da je "bila" diva in (vsaj po napisanem sodeč) je želela imeti kar ji pripada. Glede na njen performans (in samo to je pomembno za nas poslušalce) je imela čisto dovolj dober profesionalni odnos...če so pa drugi hoteli imeti še družinske družabne odnose, pa je to njihov problem in nima nobene veze z bendom.

Vsekakor pa bi bili Nightwish brez Tarje absolutno nič. Kot bodo tudi sedaj. Ona je pritegnila poslušalce, s tem ker je edina ženska v metalu, ki "zna" peti in ima razpoznaven in močen glas in ker je s tem pasala v tisto povprečno (tako opevano avtorstvo tomyja) šolsko banalno spackane pompoznosti v štiririfnem metalu (prav po vzorcu spisano, kar pač ni neka strašna umetnost). Sej je fajn zvenelo skup to potem, ampak brez nje bodo postali samo še eni povprečni dolgočasni After forever, White skull, Macbeth, Theater of tragedy, Leave's eyes...z dobesedno cvili babami, ki jih presega večina pevk v pop bendih, ki so izgubljeni v povprečju.

A MAN IS THE LESS LIKELY TO BECOME GREAT THE MORE HE IS DOMINATED BY REASON: FEW CAN ACHIEVE GREATNESS, AND NONE IN ART, IF THEY ARE NOT DOMINATED BY ILLUSION

Tanatie
24.10.2005, 23:03
se strinjam...kul ok, model se je spomnu met band pa mu je dal ime nightwish pa reku, ej kaj pa ce bi mel operno pevko? ne vem no, niti ni tok zlo izvirno, pa tut ce bi blo, zarad tega se vedno ni nek bog...

GiGi
25.10.2005, 15:18
quote:Originalna objava Madbringer

Ojej...gu gu gu...še slabš, kot če bi Smrkljo bral.

In zanimivo popolno spreminjanje mnenja o nekom, ki se ga ne pozna, nima z njim nobenega stika...samo na podlagi nekih govoric...dejstvo je da nihče popolnoma nič zares ne ve kakšna je "gdč.Polna Luna", niti kakšen je "g.Lepi Metrotežkorokerseksualec", niti odnosa ostalih članov benda. Itak pa da je "bila" diva in (vsaj po napisanem sodeč) je želela imeti kar ji pripada. Glede na njen performans (in samo to je pomembno za nas poslušalce) je imela čisto dovolj dober profesionalni odnos...če so pa drugi hoteli imeti še družinske družabne odnose, pa je to njihov problem in nima nobene veze z bendom.

Vsekakor pa bi bili Nightwish brez Tarje absolutno nič. Kot bodo tudi sedaj. Ona je pritegnila poslušalce, s tem ker je edina ženska v metalu, ki "zna" peti in ima razpoznaven in močen glas in ker je s tem pasala v tisto povprečno (tako opevano avtorstvo tomyja) šolsko banalno spackane pompoznosti v štiririfnem metalu (prav po vzorcu spisano, kar pač ni neka strašna umetnost). Sej je fajn zvenelo skup to potem, ampak brez nje bodo postali samo še eni povprečni dolgočasni After forever, White skull, Macbeth, Theater of tragedy, Leave's eyes...z dobesedno cvili babami, ki jih presega večina pevk v pop bendih, ki so izgubljeni v povprečju.

Word!!

Glede ostalih bendov po sistemu 3-5 tipov s čupami + ena bolj ali manj luštna bejba v korzetu bi dodal tole.

Če odmislimo dele zadnjega NW albuma se lahko vsi ostali bendi skrijejo, enkrat sem na nesrečo ujel na Vivi neko nemško domislico in lahko rečem da če bi z zarjavelimi grabljami praskal po tabli tačas ko so fantje žagali bi bilo bolje.

Res je da NW tukaj ne bi bil brez Tarje ne pa pozabit da kljub vsemu je možnost da bi jim uspelo najti zamenjavo. Če obstajata 2 "gdč polni lunici"(Tarja in ona iz Evanescence, ki sicer ni operna pevka ampak vseeno s svojim napenjanjem vleče cel bend odzadaj) ni vrag da ne bojo našli še ta tretje. konec koncev mislim da pred Tuomasovim bivališčem že kampira kaka horda deklic, ki bi rade nasledile Tarjo, in so pripravljene še kaj drugega kot samo pet...:rolling: NW je vseeno neko ustvarjeno ime, znamka, ki ima potencial da pritegne kako punco Tarjinega kalibra.

Gotovo pa imajo že zamenjavo ogledano in je marketniški team že v polnem pogonu, da se bo punco predstavilo. Saj dvomim, da bi manegerji založba itd. pustili Tuomasu naredit tako potezo brez primernega plana nadaljevanja, sploh pa zato ker je NW komercialno daleč najuspešnejši band v tem Žanru.

Nincha
25.10.2005, 18:57
Ma sej ne bi bli lih prva skupina na svetu, ce bi propadli ... :veryevil:

Abronsius
25.10.2005, 20:23
Na uradni strani od Tarje se je pojavilo njeno sporočilo.

Since last Sunday morning, I have been asked to express my position by magazines, newspapers, radio and TV stations, fan clubs and fans from Finland and from all over the world. So many in total that it is physically impossible for me to find the time to reply to them all individually. Hence I decided to put down a couple of words in this text to let my fans, family and friends and the public know how I feel after the recent events.

This is a moment of grief and pain and I find it very hard to speak.

At the moment I am in Argentina. I hope you can understand that after this shocking life change comparable to a divorce, I didn’t want to stay alone at home in Finland. My husband had booked his tickets to Argentina many months ago and I decided to travel with him at the last minute.

But the fact that I am in Argentina and the long distance should of course not be an excuse not to comment on the situation.

Last Friday 21st of October was a day the whole band had been waiting for a long time.

Practice started early in the morning. I was very sick and nervous because of the fact that I was not even able to sing during the rehearsals.

Also nervous because the concert programme was going to be longer than usual for a Nightwish concert. Furthermore we were going to have a special guest to perform with us, more wardrobe changes for myself than usual and for the first time big screens and bigger production on stage.

Not to forget that the concert was going to be recorded and filmed.

The five of us had finally made it to play Hartwall Arena.

Even though every one of us knew in advance that the concert was sold out, finally on stage, we saw that screaming, applauding and standing people took every seat. The feeling was unbelievable.

I will never forget how amazing it was to experience the Finnish audience’s gorgeous reception.

When the concert was over, I cried of happiness on stage. Happy tears because I was able to do my best as always even though I was sick. Happy tears because our long tour got the greatest possible ending and happy tears because of the best recognition an artist can get: applause and smiling faces.

At that moment I didn’t know that I was going to cry again soon.

After the concert, the guys of the band invited me backstage to join them and asked me to hug altogether. This felt strange as it was the same kind of hug we traditionally came together for before every concert. That tradition remained between us, even though the tension and increasing pressure already existed since a long period of time.

The immediate feeling in me was to thank them, which I did loudly but without any reply.

After this, they gave me a letter and asked me to read it the following day. The same letter that is now public.

I read it and was shocked.

I didn’t know what to say and still at the moment that I am writing these lines, I don’t.

I sense great anger in that letter and I continue to have very confused feelings about it, but I don’t want to reply to this anger with an even greater anger. Private matters should never be taken to the public.

I know this moment we are going through is very sad for everybody, including the guys.

While there would have been so many different possibilities and ways to express what they wanted to tell me with the letter, I remain unable to understand the way they chose to handle this. I am sorry that the guys got me so wrong. I don’t recognize myself at all from the way they described me.

They mentioned mean things about me, but the fact that they involved Marcelo, my husband, crossed the line. He is the man I love, my friend and has been my biggest support over the last years.

We have been band mates for 9 years, experienced good times and not so good ones. I thought I knew them, but I was wrong.

Still everything that has happened is not enough to make them evil in my eyes.

Now comes a time to calm down and reflect upon all of this.

I need to put my feelings together again and I promise to come back to public soon.
I will announce a press conference where I will be talking about my future plans. This doesn’t mean that you should expect this conference to be an instrument to attack anybody. It won’t.

The wonderful music we created together won’t be touched by recent events.

Thanks a lot to all the people who are supporting me during these sad times. My family, friends, colleagues, and the great number of fans. I love you and I really feel I have not failed you.

Tarja

"Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness"

rockstar1707
25.10.2005, 21:09
Mene pa zanima, ce je v zvezi s tem ze pripravljenih nekaj scenarijev za film ali kaksno mehisko telenovelo. Nekaj v stilu Humarjevega (ne)uspeha prek kaksnim mesecem.

Niso ne prvi ne zadnji s tezavami. So pa ocitno eni izmed redkih, ki teh tezav niso uspesni resiti med seboj, ampak se z ocitki obkladajo po internetu kot kaksni "wannabe" pisuni po casopisih v razdelku "Pisma bralcev".

Naj povejo, zakaj ne gre vec, vsak pove svojo plat zgodbe in stvar je koncana. Ne pa tele pisarije v stilu TV limonad. Meni tako ali tako ne bo nikoli jasno zakaj toliko pompa okoli njih.

http://freeweb.siol.net/rok20/signature.png

Madbringer
25.10.2005, 22:51
quote:Originalna objava GiGi
Res je da NW tukaj ne bi bil brez Tarje ne pa pozabit da kljub vsemu je možnost da bi jim uspelo najti zamenjavo. Če obstajata 2 "gdč polni lunici"(Tarja in ona iz Evanescence, ki sicer ni operna pevka ampak vseeno s svojim napenjanjem vleče cel bend odzadaj) ni vrag da ne bojo našli še ta tretje. konec koncev mislim da pred Tuomasovim bivališčem že kampira kaka horda deklic, ki bi rade nasledile Tarjo, in so pripravljene še kaj drugega kot samo pet...:rolling: NW je vseeno neko ustvarjeno ime, znamka, ki ima potencial da pritegne kako punco Tarjinega kalibra.

Gotovo pa imajo že zamenjavo ogledano in je marketniški team že v polnem pogonu, da se bo punco predstavilo. Saj dvomim, da bi manegerji založba itd. pustili Tuomasu naredit tako potezo brez primernega plana nadaljevanja, sploh pa zato ker je NW komercialno daleč najuspešnejši band v tem Žanru.

Uh Evanescence ne zraven mešat, ker tisti bend je :dead:...in pevka ni dobra, ampak samo najmanj slaba v bendu... in daaaaaaleč za Tarjo (da ne omenjam popolno nasprotje zvrsti muzike).

Sicer imaš pa prav...trenutno je pri NW v igri precej denarja, tako da se bi mogla primerna zamenjava najti (kaki nov talent, ali pa kakšno ženšče iz drugih glasbenih krogov). Poteza je pa itak načrtovana in premišljena...kot si rekel, kot da ima bend pri tem sploh kaj besede. :D

DarkBloom
25.10.2005, 23:43
Nightwish so že izbral novo pevko!Sicer se še odločajo katero oz. katerga bojo vzel http://takaisin.fi/nw/

------------------------

Madbringer
26.10.2005, 00:00
U kakšen fajn šopek kandidatov. Se ne morem odločit za koga navijam.

Mogoče bi lahko še k nam prišli malo pogledat...kaka Verbotenca al pa Denny (ja TUDI pevec je!!!) bi pasala zraven :D.

GiGi
26.10.2005, 08:43
@Madbringer: Glede Evanescence sem imel predvsem v mislih front woman ki vleče zadaj cel bend z petje ali izgledom ali obojim in po izgledu sta si obe na cca 50m podobni...recimo:rolling:

Tile fotošopi so nori:clapping: Ona z Ronom Jerymijem sploh!!!:D

Tale punca iz finske parodije na Star-trek ni tako slaba, po izgledu. Če prav v filmu ne govori preveliko, pa tudi pet je še nisem slišal. Vizualno pa kr paše zraven, mogoče še kako dobro močno kosilo tu in tam pa bo OK.
http://takaisin.fi/nw/nw_joku.jpg

Sicer pa fotošop je fotošop. Pustimo se presenetit kaj so ali pa še bodo doumili.

maestro
26.10.2005, 10:44
Mogoč pa bi lohk zdej prpelal ono iz evensense. Gotovo ne bi nihče opazu, da se je karkoli spremenil.

-------------
Nov odgovor je objavljen!

Hvala za Vaše mnenje!

Nazaj na forum (http://forumi.siol.net/)

Nincha
26.10.2005, 16:45
Mene pa zanima zakaj je naslov "Tarja zapustila Nighwish", ce je vec kot ocitno, da so jo brcnili vn iz banda? [}:)]

Aja, pa ne vem, kako si sploh lahko en tok popularn bend prvosc pranje umazanga perila v javnosti...

Po pravici povedano, mi je vseen, kaj se bo z njimi zgodilo, sam takle odnos in enih in drugih me je pa presenetu. Negativno, seveda.

:dontknow:

Pikado
26.10.2005, 16:50
Temu se reče samoreklama...zakaj se zvezde poročijo...da se govori o njih...in zakaj misliš se zvezde ločijo....

http://img227.exs.cx/img227/659/sun2t3vj.gif
To LoL or not to LoL

Morena
26.10.2005, 16:53
Ja, vsa ta odprta pisma so zagotovo celo taktična poteza...

Nincha
26.10.2005, 16:57
Ja, zdej pa naslov ustreza resnici, Morena [}:)]

(karkol ze resnica je v tem sporu :dead:)

:)

Ja, sej loh bi bla to res tut samoreklama, sam zame to tut slucajno ni v pozitivnem smislu reklama. Ceprov tut negativna reklama je lahko odmevna reklama, se strinjam, Pikado :approve:

Morena
26.10.2005, 17:03
No, morda pa so zaj s tem sporom in pismi začeli srat, ker bodo imeli malo pavze od udejstvovanja in so hoteli, da jih folk ne bi pozabil... potem pa se bodo čustveno in oh in sploh spet skup spravli in bomo vsi veseli in debeli. :clown:

mikimaus
02.11.2005, 13:43

No, morda pa so zaj s tem sporom in pismi začeli srat, ker bodo imeli malo pavze od udejstvovanja in so hoteli, da jih folk ne bi pozabil... potem pa se bodo čustveno in oh in sploh spet skup spravli in bomo vsi veseli in debeli. :clown:

Seveda in pa eni in drugi cjo pri fanih dobro zgledat, vendar ce že gledajo na image bi to moglo bit na inkognito narejeno.
Pranje v javnosti ne vem ce koristi tako enim kot drugim.

Kar se pa NW tice mogoce pa vzamejo Yvonne Durand, Zed Yago vokalistko, pa še Švedinja je?:question:

KURI ME BOLAC.........JA IN?

bluesy
02.11.2005, 20:04
Mislim da Nightwishi iščejo sedaj eno pevko bolj tega tipa:

http://grande-rock.com/stratovarius-missk.jpg

DarkBloom
02.11.2005, 21:43
yeah right..preveč bereš neke forume kjer lohk prebereš ne vem kok možnih idej kdo bo nova pevka. Zihr bo neka neznana..ne pa neka Miss K

------------------------

DarkBloom
06.11.2005, 10:54
quote:Originalna objava Tanatie

kok bi se rolu ce bi povabl amy lee...blumci bi se obesla:)

haha imaš pa močne. :hammer: zarad neke pevke se pa se še ne gre obesit sam preneha se poslušat tak band [}:)] sicer se mi pa ni treba nič bat, ker se to ne bo zgodil...Po Tuomasovih izjavah bo tut nova pevka obvladala klasično petje kar pa amy lee definitvno ne. Pa dej nehite že dat za primere neke pevke, ki so že v bandih. Nova NW pevka bo neznana in bolša kot Tarja :D

------------------------

GiGi
22.11.2005, 23:47
Da malo temo potegnemo iz naftalina...

Zadnje čase je vse skupaj potihnilo. Na njihovem pageju nič, drugje ni tudi nič slišat...
So mogoče agenti vzeli T&T na lekcijo PR-a?

BTW določeni komadi na Once niso tako napačni kot so se mi zdeli na začetku...:dontknow:

DarkBloom
23.11.2005, 09:25
nič ni kej preveč potihnilo. Poglej sam uradni NW forum kok je debat glede na to temo. Drgač pa lohk pogledaš moj NW page tam smo z vsem na tekočem.
Kar se pa tiče nove pevke..jo še niso izbral. Jo bojo pa enkrat leta 2006 oz. mal kasnej.

------------------------

Davor
23.11.2005, 09:31
Jo bojo pa enkrat leta 2006 oz. mal kasnej.

------------------------

:D:D:nonono:

ČEz 2-3 leta. Bye Bye nightwish:shy:

***, tis mymoon!

Tanatie
23.11.2005, 20:23
da amy lee ni operna pevka je ocitno (ceprov jst se vedno pravm da je ena izmed kvalitetnejsih pevk v danasnjem glasbenem svetu), hotu sem sam poudarit tvoje sovrastvo do evanescence in ironijo da bi amy lee (magari fusala) kazga wishmasterja s preostalimi nightwishi na koncertu:veryevil:

DarkBloom
24.11.2005, 08:41
če je res kvalitetna pevka nej se nauči pet tut v živo :approve:

------------------------

Tanatie
25.11.2005, 18:49
sicer mi priredba od smashingov, ki jo majo, ni bla najbolj vsec, v akusticni varianti je pa ful dobr pela...ne vem kaj bi blo narobe z njenim petjem v zivo?

DarkBloom
25.11.2005, 19:01
poglej si kak njihov live koncert pa ti bo vse jasn :dead:

------------------------

Tanatie
28.11.2005, 22:10
sm si, pa me ni nic motilo...ja ok, ce isces napake se jih da najti, sam pol lahko tut recem da sem tarjo ze slisal zafusat...sam to pase zraven...ce hoces poslusat idealno petje (a la studijsko) pejt na koncert od sebastjana pa poslusi playback...

Abronsius
29.11.2005, 08:36
Pri Amy Lee pomoje ne gre toliko za fušanje, bolj za to da vleče zvoke it petnih žil, zategnjeno v grlu... po domače povedano imaš občutek da se napenja do nezavesti in je tik pred tem, da se podela v hlače. Na studijskih posnetkih in pa ob akustični spremljavi je precej boljša, na koncertu pa je tudi mene razočarala.

DarkBloom
29.11.2005, 09:30
Tudi Tarja je imela že kdaj slab dan kukr vsak. sam Amy Lee ga ima zgleda pa vsak dan. Jst nism tok pikolovska sam enkrat slučajno sm vidla nastop od evanescence na vivi in nism mogla verjet svojim ušesom, da lohk nekdo tko fuša da komaj razpoznaš komad. Tarja ima svojo tehniko petja in se je tut naučila nekih dihalnih vaj al karkol že, da lohk dobr odpoje tut v živo. Vsak lohk dobr poje v studiju. Ko pa pride na oder je pa čist neka druga pesem. Ta Amy rabi eno orng lekcijo o kontroli dihanja..sicer je pa že Abronsius napisal kaj je njen problem.

haha petne žile..ta je dobra :veryevil:

btw idealno petje je zame to, da zapoješ tko da saj spoznaš komad pa da zravn še mal eksperimentiraš ( ok Tarja tega glih ni počela ampak vseen je ena izmed redkih pevk, ki zna pet v živo )

------------------------

DarkBloom
29.11.2005, 09:52
tuki si lohk downloadate sleepwalker v a capella verziji
http://rapidshare.de/files/8177859/Sleepwalker_Acapella_.wma.html kjer Tarja s svojim glasom lohk tisto Amy in ostale njej podobne odpihne v kak prepad kjer bi utihnile za vedno.

btw Abronsius a ti loviš Finske kanale? verjetno že veš, da bo Tarja zdaj tut igralka in ima vlogo hudobne mame :veryevil::D

------------------------

Abronsius
29.11.2005, 22:43
Vloga pisana na kožo torej.;)

Na uradnem forumu je intervju s Tuomasom, kjer pravi, da je glavni krivec za vse skupaj pravzaprav Marcelo in ne Tarja. Dejstvo je da z njo ne more sodelovati, dokler nad njeno kariero bedi Marcelo. Pravi, da je Tarjo v letu dni popolnoma spremenil in upa da Tarja končno dojame da jo tip totalno izkorišča za svoje $$$ načrte. Tuomas pravi, da se ne boji za Nightwish, temveč bolj za Tarjo, ki jo še vedno smatra za dobrega prijatelja in mu torej ni vseeno, kaj z njo počne Marcelo.
quote:*Why didn’t you talk about these obvious problems?*
- That’s really complicated. We have never been able to get along with Tarja’s Argentinean husband Marcelo who is her personal manager as well. He destroyed everything. She trusts him blindly but in my opinion this guy is a serpent. For him everything’s only about the money. You cannot imagine how much he changed Tarja in only one year. I had no chance to get close to her because Marcelo was always by her side and demanded for more and more money. Tarja is a really nice person but because of Marcelo she changed really drastically. When you are alone with her she is totally different.
If there is a person who can claim Nightwish as a band of his own then it has to be me. I wrote all the songs and all the lyrics and I do 90 percent of the interviews. And then this Argentinean guy who doesn’t belong to the band comes along and controls everything. We cancelled our second US-tour because for Marcelo the fees were too low and the halls were too small. For official appearances he demanded for an extra fee for Tarja. I could name you countless examples. For this guy everything is only about money, money, money. That’s just like it was with John Lennon and Yoko Ono.

Rešitev in upanje na "reunite" nekoč v prihodnosti je torej na dlani... brca v zadnjo plat argentinskega mafijoza s strani Tarje. :veryevil:

DarkBloom, si slišala Tired Of Being Alone?

DarkBloom
30.11.2005, 08:44
Ja imam Tired of being alone in morm rečt, da mi je komad full všeč glede na zmrdovanje večine. Tarjino petje me spominja na White night fantasy..btw Abronsius imam še par redkih komadov, če te zanima. Tarja & Anssi - tuulikello
Mah ta Marcelo muchaco je vse zaj**** to že dolg vemo sam nikol mi ne bo jasn kok lohk ena taka lepotička kot je Tarja sploh hoče bit s tako grdo zverjo. :hammer::nonono:

------------------------

Abronsius
25.12.2005, 19:39
Da se mal nasmejimo... :)
http://uncyclopedia.org/wiki/Nightwish

Abronsius
11.04.2006, 10:43
Komplet tiskovna konferenca Tarje, 14. novembra lani v Berlinu. Pove marsikaj zanimivega o njenem položaju v bendu in kako je prišlo do nesoglasij.
http://www.phantomflow.com/tarja/media/audio/pressaudio.zip

Abronsius
12.04.2006, 14:42
Jaz mislim, da je bil Tuomasov namen iskren, s Tarjo in njenim mafijoznim managerjem preprosto ni mogel več sodelovati in kot absolutni kreativni vodja skupine ima to pravico, da izbere kdo bo interpretiral njegovo glasbo. Drugače pa je Tarja itak nameravala prenehati sodelovati z NW, posnela naj bi še en album, vendar ga ni želela več promovirati in oditi na novo turnejo, tako da bi do "ločitve" slej ko prej prišlo in Tuomasu je bilo jasno, da potrebuje pevko ki bo 100% živela za njegovo projekt. Tarja to pač ni bila, še posebej pa ne zadnja 2 albuma, ko jo je v svoje kremplje dobil Marcelo. Zakaj je Tuomas to storil preko javnega pisma je tudi pojasnil, zagotovo pa je zadeva na ta način postala medisjko precej bolj odmevna, kot pa če bi se potihom in sporazumno razšli. Govoriti, da je vse skupaj samo zaradi reklame je pa po mojem mnenju malo pretirano.

Kar se pa tiče izbora nove pevke. Preko foruma sem slišal nekaj lepih glasov, vendar brez posebnega razpona in daleč od Tarje. Tole bo še zanimivo, upam da najdejo eno pošteno zamenjavo in da bo nov vokal dorasel Tuomasovim stvaritvam.

DarkBloom
12.04.2006, 20:52
Nightwish muska je za ženski vokal. Čeprav mi Marco super poje to ne bi blo to, če bi on prevzel glavni vokal sicer pa tega Tuomas niti ne namerava.

Samoreklama ? yeah right...sicer je že vse lepo napisal Abronsius. Ampak seveda je Marcelino Tarji izpral možgane mi je pa vseeno bedno, da ženska stara 29 let ne zna s svojo glavo razmišljat. Glede Tarjine konference pa sam to.. nobenih očitkov, ki jih je Tuomas napisal v pismu ni zanikala oz. je sam povedala, da se ona ne vidi v taki luči. Njene pripombe so pa malo rečene patetične. Me prov zanima kake razmere majo ostale pevke. Če je bila v metal bandu bi se morala pač tega navadit. Tist očitek, da včasih še wc-ja ni mela...pa dej no..kaj ne zna počepnit v kakem grmovju :dontknow: :rolling:

Abronsius
12.04.2006, 22:33
Tarja po mojem mnenju pravzaprav sploh ne sodi v metal bend. Tudi sama je v intervjujih večkrat dejala, da ji je bila ta glasbena zvrst od začetka povsem tuja in da jo je šele sčasoma vzljubila in začela razumeti ter ceniti. Tudi na turnejah je kot edina ženska v skupini bolj kot ne trpela med vsem tistim žuriranjem, da ne omenjamo, kako si takšnih stvari niti ni smela privoščiti, če je želela obdržati svoj vokal tudi po zaključku kariere z NW, kar je tudi sama večkrat poudarjala. Ampak ravno ta opazna raznolikost med Tarjo in ostalimi člani je dajala nek zanimiv "Beauty And The Beast" imidž, ki se večkrat pojavi v Tuomasovih besedilih. Šlo je za čudovito simbiozo, Tuomas je potreboval Tarjo in Tarja njega, da si utre svojo pot kot samostojna vokalistka. Brez Tuomasa in Nightwish danes Tarja ne bi bila to kar je, prepoznana in cenjena pevka in enako NW ne bi bil to kar je brez Tarje, saj je s svojim vokalom in pojavo privabila marsikoga, da je prisluhnil glasbi in v končni fazi spoznal Tuomasa, ki stoji za vsem skupaj.

Kljub vsemu jaz še vedno verjamem, da je Tarja krasen človek, preprosto mi deluje kot izjemno prijazna in pozitivna oseba in tudi Tuomas je v intervjujih po tistem slavnem pismu dejal, da ve kako čudovita oseba je Tarja, ko poleg nje ni Marcela.

*Why didn’t you talk about these obvious problems?*

Tuomas: That’s really complicated. We have never been able to get along with Tarja’s Argentinean husband Marcelo who is her personal manager as well. He destroyed everything. She trusts him blindly but in my opinion this guy is a serpent. For him everything’s only about the money. You cannot imagine how much he changed Tarja in only one year. I had no chance to get close to her because Marcelo was always by her side and demanded for more and more money. Tarja is a really nice person but because of Marcelo she changed really drastically. When you are alone with her she is totally different.
If there is a person who can claim Nightwish as a band of his own then it has to be me. I wrote all the songs and all the lyrics and I do 90 percent of the interviews. And then this Argentinean guy who doesn’t belong to the band comes along and controls everything. We cancelled our second US-tour because for Marcelo the fees were too low and the halls were too small. For official appearances he demanded for an extra fee for Tarja. I could name you countless examples. For this guy everything is only about money, money, money. That’s just like it was with John Lennon and Yoko Ono.

Se strinjam z DarkBloom, ko se sprašuje, kako to da ne opazi, kakšne igre se gre Marcelo in to na njenih plečih... ljubezen je očitno res lahko še kako slepa. Vseeno mislim, da bo slej ko prej dojela zadeve, upam le da ne bo prepozno zanjo in za njeno nadaljno kariero. Zares bi bilo škoda, da jo zlomi in da utihne takšen vokal, kot ga premore Tarja.

DarkBloom
27.04.2006, 10:57
Marcelo je popušil in umaknil pogodbo s katero je hotel izsiljevat NW, da ne bi smel izdat dvd-ja End of an Era :veryevil: sicer pa njegovo za lase privlečeno pogodbo itak ne bi nkol Nightwish podpisal.
Pa Nightwish imajo v ožjem izboru 2 pevki..ena izmed njih je finka :2thumbs: ampak katera bo nova pevka bo znano verjetno enkrat poleti.

22. maja se pa gre v Graz na premiero dvd-ja End of an Era :angel:

DarkBloom
11.05.2006, 19:46
@ Abronsius - a si mogoče gledal včeri E+ ?? baje je bil neki intervju s Tarjo in je govorila neki o svoji solo karieri & turneji in da bo šla tudi mimo nas..haha ja sej kak koncert zihr pri nas ne bo imela

off topic - kam je izginil Lordi topic?

Abronsius
11.05.2006, 20:52
Nisem gledal, sem šel pa zdajle počekirat v arhiv E+ in našel (malo pred 26. minuto se začne).
http://24ur.com/bin/video_oddaje.php?EPLUS_d=1147168800&show_media=16111234
Nič novega, je pa hecno rekla novinarka na koncu, češ da bomo Tarjo v prihodnosti znova videli tudi pri nas... nimam pojma kje je to pobrala. :dontknow:

DarkBloom
12.05.2006, 08:16
thanx Abronsius :)

ok zdej imam pa neki zate ( al pa tut za koga druzga ), če te zanima. V glavnem jst imam odveč eno karto za premiero Nightwish dvd-ja End of an era v Gradcu ( 22. maja - ponedeljek ) ...to se prav 11. dni pred uradnim izidom dvd-ja. Tko, da če imaš željo it & čas me kontaktiraj pa se zmeniva glede karte.

Abronsius
12.05.2006, 12:41
Res hvala za mamljivo ponudbo, ampak sem trenutno finančno povsem skoncentriran na Watersa, (32 jurjev sem dal za ta najbolj sedeže :approve: ), tako da bom raje prišparal za original DVD.

DarkBloom
14.05.2006, 15:23
Pred dnevi je izšla Nightwish knjiga, ki jo je napisal Mape Ollila. Delček, ki je razjezil Tarjo si lahko preberete tukaj in zanimiv pogled Emppuja

This article is translated from Ilta-Sanomat 11.5.2006.

Tarja Turunen and Marcelo Cabuli´s
Slavery contract
> The new Nightwish-book reveals, how the husband decides entirely about Turunen´s life and career.

Nightwish-book, that was published yesterday in Kitee, is giving more info about the matters that lead into singer Tarja Turunen´s firing last autumn. As the band said last year, the book written by Marko Ollila and published by Like is putting most blame of Nightwish´s and Tarja´s split on Marcelo Cabuli.
The book was available in Kitee yesterday, today you can find it the rest of Finland.
The most interesting issues are are the infromations about the Turunen and Cabuli´s manager contract that was agreed in 2001. According to book that contract actually gave the full power of ruling Tarja´s career to Cabuli. The contract that Tarja signed effected to the whole band, because it didn´t concern only Tarja´s solo career, but also everything Turunen did with Nightwish.
An "active journalist in music business" that was interviewed nameless, tells this in the book:

There is a contract made between Tarja and Marcelo´s NEMS Enterprises-company, that mentions that Tarja is not allowed to sign any contracts alone, because any contract without NEMS´s or Cabuli´s signature is not accomplished. This is not a crime, but this isn´t responding Finland´s view of justice, because that person (Tarja) is full powered person and not for example incapable for juridical act.

The book reveals details, that tell how the contract (on Tarja´s side) is a real slavery contract. Tarja couldn´t get out of Marcelo´s power even she would quit the contract and take a divorce.

There is a notch in Turunen´s contract, that gives Cabuli full rights to rule Tarja´s money issues even ten years after the quitting of the manager contract, which is totally insane. There are two kind of victims of Marcelo´s action, in other hand Tarja and in the other the rest members of Nightwish. The only voluntary victim is Tarja, but her situation is very sad. You see, NEMS is giving paying her salary, but all the royalties and gig charges are going to NEMS´s acount, says a source, that wants to stay nameless.

In the book it says, how Marcelo Cabuli slowly started to take bigger and more bigger role in band´s actions. According to book, money-grubbing Cabuli wanter all the time more and more bigger gig charges and he turned Tarja to his side as well.
Tuomas Holopainen, the founder of Nightwish that was interviewed by Marko Ollila, didn´t believe that Tarja wanted any bad to band, despite the cold relationships.

I have met Tarja when she was 13-years old, and she has always been very easy to be lead. If someone repeats long enough that Paris is the capital of Finland, she believes it. That´s why Marcelo has so tight grasp of her. And falling in love does amazing things in human. The truth is, that Marcelo is splitting this band, Tuomas told before Tarja was fired.

There are only few Tarja´s comments about Marcelo in the book. Mostly talking parts are the members of Nightwish and Marko Ollila, that works in Spinefarm. Their blaming glance is looking at Tarja and Marcelo.
Guitarrist Emppu Vuorinen is the only one, that says that he understands also Tarja´s and Marcelo´s point of view. Emppu cricizes Nightwish´s managment company King Foo and brags that sometimes Marcelo did some thing better.

I had this feeling that the most important to our managment was that we would get abroad and to party. It doesn´t matter so much how the things in practise were done. Cabuli has been a good thing, that he has checked the contracts trough that there would be no loop-holes. Even some contracts, that King Foo had already agreed. He have made percentages more high than King Foo. I think that Cabuli is more a business man. If he would have done all the things alone, some things would be better an some things worse, Emppu deliberated.

Firing of Turunen was a hard desicion, but it feels that band is happy with it, despite it would mean that Nightwish wouldn´t be popular anymore.

If we would have continued like before, we all would just have been pissed off. It´s better sell less and be happy than sell two million records, do those 20 bad gigs and then swallow the bad feeling for the rest of time, the drummer Jukka Nevalainen compresses band´s feelings.

Abronsius
19.05.2006, 17:31
Za vse, ki komaj čakate(mo) 2. junij in izzid End Of An Era DVDja... tole vam bo naredilo skomine. Kliknite na Live DVD in dobite "preview" DVDja.

http://www.musicbay.se/buy/index.asp?movie_id=1333&company_id=39

beavis
21.05.2006, 17:42

------------------------

nightwishi itq sux z Tarjo al pa brez nje.

DarkBloom
23.05.2006, 00:29
@ Abronsius - evo prišla iz Gradca ;) bilo je super pa še End of an Era plakate sm si nabrala. V kino je pršlo kr dost folka sm mislna, da jih bo blo manj.
Drgač pa ta dvd si je treba nabavit takoj, ko pride vn. Res fenomenalen koncert. Škoda, da me takrat ni blo tam na koncertu. Vzdušje je bilo fantastično in niti na misel ti ne pride, da se bo zgodilo to po koncertu kar se je :( Imeli so dost pirotehnike in velik ekran kjer so se odvijali kratki filmčki med the siren morje, med planet hell ogenj itd.
Tarja je bila fenomenalna mislim cel band je bil uigran kot še nikoli prej ( res kot, da bi bil to njihov zadnji koncert ). Tarja se je ene 6x preoblekla. Pa John Two-Hawks je gost in Creek Mary's Blood zveni fantastično veliko bolj kot na albumu ( vsaj meni )
Tuomas je skor cel koncert cmerav :O pa edin bad je, ko so vso Marcovo & Tarjino govorjenje med pesmimi zrezal vn tako, da edino kar povejo je Kiitos ( hvala ).
Res super je bilo pogledat ta dvd na velikem zaslonu. Škoda, ker niso še predvajal dokumentarca

res pravi bittersweet koncert

Abronsius
24.05.2006, 11:36
Hvala za tole poročilo, komaj čakam na DVD. :2thumbs:

Je moral bit kar hudo za fante, sploh za Tuomasa, ker so se čez cel koncert zavedal, da gre za zadnji njihov nastop skupaj s Tarjo. Mogoče je celo bolje, da Tarja ni vedela, kaj pa veš kaj bi Marcelo spet zakuhal in bi na koncu ostali celo brez koncerta, tako kot smo skorajda ostali brez DVDja.

John Two Hawks je pa naravnost magičen že na fotkah, kaj šele v živo. :)

http://img456.imageshack.us/img456/1661/0510212216240ia4uk.jpg

DarkBloom
25.05.2006, 09:09
ja pa Jukka & Emppu tut..so mel kake orgije. Tarja se je pa itak zabavala z Marcelinom.

aja veš kaj sm ti še pozabla povedat. Pri Creek Mary's Blood, ko Tarja poje v indijanskem slogu ..no na koncertu je ta del odpel John Two-Hawks ampak tok identično, da sm mislna da je že Tarja najprej

Abronsius
25.05.2006, 09:20
Da ne omenjam, kako Tuomasove besede v mojem podpisu dobjo neko čisto novo dimenzijo. :D
Pri Creek Mary's Blood, ko Tarja poje v indijanskem slogu ..no na koncertu je ta del odpel John Two-Hawks ampak tok identično, da sm mislna da je že Tarja najprej
Uh, tole bi pa želel slišat ta trenutek. :( John je pa najbrž bolj umirjem, kar se pokoncertnih aktivnosti tiče kajne. :)

DarkBloom
25.05.2006, 20:03
btw Abronsius si vedel, da so Tarjo povabili, da bi ona vodila letošnji finski izbor za Eurosong. Samo je žal bila v Argentini in ni mogla.

huh jst se grem stavit, da bo drugo leto Tarja gostiteljica Eurosonga 2007...pol se pa gre tja a ne? sam škoda, ko teh voditeljev skor nič na odru ;)

DarkBloom
26.05.2006, 17:46
Abronsius si videl tole Tarjino igrico :D ? http://www.tarjaturunen.com/forum/viewtopic.php?p=71323&highlight=#71323

I have promised to get in touch with you often, so here I go again! Yesterday I was checking pictures from some trips I’ve done and while watching them I got an idea. I wondered if you would know where these photos were taken. So, let’s play a small game. I will give a call to the first 5 persons that send to tarjangel@yahoo.com the correct name of the country and the city of every photo. Please don’t forget to include in your email your name and your complete telephone number (including a country code)!
I will post the name of the ”winners” in the forum as soon as 5 of you replied correctly.

In case there won’t be 5 persons guessing correctly all the places from the photos until May 31st, I will pick up the fastest emails that have 4 correct answers.

I am waiting to have a nice talk with some of you soon.

So let the game begin!!!!!!

With love,

Tarja

Photos:

http://i61.photobucket.com/albums/h62/nems_2006/1.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h62/nems_2006/2.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h62/nems_2006/3.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h62/nems_2006/4.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h62/nems_2006/5.jpg

pa še en nov intervju http://www.nightwish.com.ru/english/links.htm

Abronsius
26.05.2006, 21:42
Hehe, Would you like to play with me?. To se pa super sliši ! :ja:
Moj poskus je bil takle:

1. Porto, Portugal
2. Sydney, Australia
3. Mykonos, Greece
4. Prague, Czech Republic
5. Seattle, USA

Čakam na klic ! :bouq:

DarkBloom
27.05.2006, 12:13
ti želim, da bi te Tarja poklicala. Mogoče maš kr dost možnosti, ker kukr sm brala njen forum ne vem, če je kdo vse vedel.

btw si vedel, da so Sonata Arctica uporabli Tarjine oči na njihovi naslovnici za single "Last drop falls" iz leta 2001

http://www.sonataarctica.info/graphic/lastdropfallscover.jpg

Morena
27.05.2006, 15:55
A imajo že novo pjevačico al kwa?

Shagart
28.05.2006, 06:42
mislim, da ja, sam še niso razkril...ker če se prov spomnim, že album snemajo (nism pa zihr)

DarkBloom
28.05.2006, 09:12
mislim, da ja, sam še niso razkril...ker če se prov spomnim, že album snemajo (nism pa zihr)

wow kok si ti pameten. Ne vem od kje teb take informacije. Nightwish nimajo še nobene nove pevke. Ti pa lahko povem, da je 10 pevk, ki so jim poslale demote dobile prošnjo naj jim pošljejo dodatni material.
Je pa res, da je Tuomas že napisal ene 15 novih pesmi...sicer pa zato Tuomas še nič ne rabi nove pevke..se mu ne mudi in pomoje bo nova pevka znana enkrat konec poleti oz. najkasneje do konca leta.

Abronsius
28.05.2006, 09:39
Tuomas je navajen, da ima praktično že posnet album, ko v studio prikoraka pevka. Za Tarjo je bilo namreč značilno, da ni sodelovala pri pripravi komadov v studiu, ampak je dobila material domov, se pripravila in nato prišla v studio posnet vokale. Nič novega torej za Tuomasa, ki je znan po tem, da glasbo ustvarja v popolni osami, brez PCjev in ostale elektronike, za katero priznava, da o njej nima pojma in se jo karseda izogiba. DarkBloom se spomniš tistega prizora iz End Of Innocence DVDja, ko kaže Tuomasa v svoji sobci s pogledom na jezero in gozdove, kako s slušalkami na ušesih in pa z enim čist osnovnimi klaviaturami ustvarja glasbo. Ne vem ampak men se zdi čist magiče prizor, ko vidiš genijalca, kako sedi v svoji skromni sobci nekje na osamelem otočku in kot en otrok obkrožen z vsemi svojimi igračami ustvarja to svojo nepozabno glasbo.

DarkBloom
28.05.2006, 09:45
jp Tuomas je res mal poseben. Letos bo star že 30 let pa še zmer živi pri starših in ima sobo polno Disney igračk. haha mal scary deluje :uvi:

Abronsius
30.05.2006, 23:58
Res je, če štejemo po decibeličnih izpadih lahko 90% najbolj legendarnih glasbenikov proglasimo za softiče, ampak Njuška pomoje ni imela tega v mislih. Bi rad slišal kaj konkretno ji ne paše pri Nightwish.... vokal, besedila, glasba, simfoniki...

Poslušaj recimo Ghost Love Score, mene je ob prvem poslušanjo zelo pozitivno presenetil, pravzaprav se mi je zdel nepozaben. Spomnim se, da sem si ga moral zavrteti še enkrat, da dojamem vse prehode in neverjetno zlitost simfonikov s samim bendom. Če ne drugega, redkokateri mainstream bend (tale beseda nekatere že po defaultu odvrne od poslušanja... toliko o odprtosti do glasbe) danes še posname 10 minutni komad, ki je obsojen na nepredvajanje po radijskih valovih... čaki mal, samo Nightwish so vendar komercialen bend, le kaj se je Tuomasu pletlo po glavi, da je šel posnet takšen tržno mrtev komad. Vidiš tu pa pride do izraza kvaliteta, ki jo cenim pri njegovi glasbi... njegova iskrenost in zelo oseben, intimen pristop. V večini njegovih besedil najdeš zelo globoke zadeve, ki se mene in še marsikoga močno dotaknejo in Tarja je bila kot ustvarjena za interpretacijo njegovih izpovedi. S svojim nepozabnim vokalom in nenazadnje tudi lepoto, ki gre kolegu trotlu tako v nos, se je dotaknila marsikoga, ki morda sicer nikoli ne bi natančneje prisluhnil njihovi glasbi in preko nje spoznal človeka, ki stoji za vsem tem.

Mogoče si zavrti še Creek Mary's Blood... opa še en 8 minutni komad in to z istega albuma. Slišala boš John Two Hawksovo piščal pa njegov recital v indijanskem jeziku, zopet odlično zlitost simfonikov, Tarjinega vokala, benda (dobro prisluhni koliko zanimivih inštrumentov lahko slišiš)... kurjo polt dobim, ko samo razmišljam o tem komadu.

Nič nimam proti, da nekdo pove, da mu glasba pač ni všeč, da se ga ne dotakne do te mere kot se morda dotakne mene, hvala bogu imamo pač različne okuse in poslušamo različno glasbo. Me pa zelo užalosti, če ljudje recimo v zgoraj omenjenih komadih niso zmožni prepoznati neke nesporne glasbene kakovosti ter lahkotno z dvema besedama vržejo Tuomasovo glasbo v isti predal z ostalimi ultra komercialnimi "pop softiči", ki nas dandanes bombardirajo iz radijskih sprejemnikov, TV zaslonov.

DarkBloom
31.05.2006, 08:54
intervju z Jukkom za Paranoid-zine http://www.paranoid-zine.com/default.cfm?Jezik=Si&Kat=0205&BesID=17427

Abronsius
31.05.2006, 18:24
Aaaaaa malo je manjkalo!!! :) Moji odgovori so bili pravilni, ampak zgleda da so bili eni še hitrejši. No vsaj Tarja je očitno prebrala moj mail, sem jo pohvalil za lanski koncert ter poslal lepe pozdrave iz Slovenije. Očitno nas je bilo kar 37 ki smo pravilno odgovorili in med petimi najhitrejšimi je tudi Slovenka Ana Hace. :) Čestitke !

It was a lot of fun for me, to read your answers and your comments. Thanks!! So, I have to say that this game was not that hard for 37 of you that answered correctly! I am impressed.
Now I am going to tell you from where these pictures were taken.

Picture 1) Porto / Portugal

The old city of Oporto was very beautiful. I remember walking around the small, narrow streets of the city and watching the local’s way of life. It was very charming.

Picture 2) Sydney/ Australia

The picture is taken outside the famous Sydney’s opera house. I was lucky to have the chance to see an opera there. The acoustic was amazing.

Picture 3) Mykonos/ Greece

What a beautiful small island! I totally fell in love in this place. I visited the island in the winter, so it was quiet and peaceful, no tourists, only locals. Can’t wait to get back there again.

Picture 4) Prague/ Czech

There are so many things to see in Prague. I was walking around the city and taking many pictures. Shopping was great!

Picture 5) Seattle/ USA

This picture is taken beside the famous Seattle’s space needle. I went there up to enjoy breathtaking scenery. Wow.

So the fastest ones who gave 5 correct answers are:

Raúl Santos
Regina Surma
Nicole Facius
Jessica Ebacher
Ana Hace

From your emails I realized that many of you enjoyed this game and that inspired me to think something else for the future. I was thinking to invite some of you to follow a recording session of my next Xmas album. Let’s see how we can organize it. I’ll let you know soon through the webpage. Wink

For the winners of this game: I will be calling you soon!!!!!!!!!!!

With love, Tarja

Abronsius
31.05.2006, 19:10
Mimogrede jaz se nisem nič prepriral ali jezil na Njuško, čist normalno sem jo povprašal in dobil povsem spodoben odgovor. Hvala tolstoyed, bom poslušal. Se pa ne strinjam s tvojo pripombo o polnjenju ušes s strani glasbene industrije, če si imel v mislih Nightwish. Pa da ne bo pomote, moj glasbeni okus je precej širši, kot mogoče daje vtis tole moje oglašanje v temle topicu.

EDIT. Ja dkivi pevka od Therion je tudi meni izjemna, čeprav se mi zdi da kar se razpona tiče Tarja še vedno zmore odpeti precej bolj različne stvari. Nasploh so mi Therion zelo solidini. Rage je pa v dolpotegu. :D

tolstoyed
31.05.2006, 19:24
sej jest nimam nic proti osebnemu okusu, da se razumemo. vsakemu svoje, kot je ze njuska povedala. moti me pa predvsem odnos nekaterih do cesarkoli drugacnega. zame so to bolj rekreativni poslusalci ki pac poslusajo tisto kar je pri roki, za kaj vec pa se jim bodisi ne ljubi potrudit, ali nimajo casa ali kaj podobnega. jest nightwish niti ne poznam, si upam celo trdit da nisem slisal prav nobenega komada in so zaradi mene lahko povsem spodoben band. ampak so me ze nekateri komentarji tukej odvrnli od tega da bi sploh preveril ker sem skoraj preprican da ni po mojem okusu..ce bi imel cas bi celo preveril, ampak ga zal nimam.

dkivi, ne mi zamerit ampak tole je resno vprasanje; "in bolje šolan vokal".
jest v najvecji meri poslusam glasbo zato da v meni vzbudi neke emocije, da me preseneti in nikakor ne zato da poslusam neko avtomatizirano igranje ali petje. lep primer je simfonicni orkester - to je skorej tko kot job za tekocim trakom, sposoben ga je (skoraj) vsak izšolan posameznik. to se meni zdi skorej tko kot fake orgazem. veliko je nešolanih pevcev ki s svojo iskrenostjo in čutnostjo dodajo glasbi novo širino in ne zgolj neko vedno enako fake ponavljanko. se vrjetno slisi ostro, ampak mene resnicno zanima tvoje mnenje o tem? kaj ti pomeni glasba? oziroma ali uzivas v glasbi sami ali zgolj perfekciji?

Abronsius
31.05.2006, 20:13
Ko smo že pri čustvih in vokalu. Pravkar sem slišal Creek Mary's Blood s prihajajočega End Of An Era dvojnega CD/DVDja. Dkivi, to preprosto moraš slišat... John Two Hawks zapoje en del (začne se pri 4m 15sekund če poslušaš na original albumu) s takšnim vokalom, da se ti zasolzi oko. Ne boš verjel ampak na albumu zveni kot Tarja in šele zdaj prihajam do zaključka da na albumu ta del dejansko zapoje John. Legenda !!!
http://www.johntwohawks.com/

John Two-Hawks is a performer in a class by himself. One of the top American Indian flute players in the world, Two-Hawks' ability to pour ancient healing spirit out of his flutes is unmatched and his amazing voice has won him international acclaim. John's gentle spirit combined with his incredible, commanding stage presence creates a concert experience that fans never forget. In addition to his mastery of cedar flutes and vocals, Two-Hawks plays over 20 other instruments, and is a brilliant composer whose skill with musical arrangement is unrivaled. John Two-Hawks is also highly sought after as a lecturer, keynote speaker and teacher who offers great insight into the profound wisdom found in the tradition of Indigenous First Nations cultures, and possesses a wealth of knowledge
of both the historical and contemporary American Indian experience.

Čeprav tale njegova uradna stran pa izgleda kot da je stara približno toliko kot internet. :lala: :D

DarkBloom
01.06.2006, 08:38
Ko smo že pri čustvih in vokalu. Pravkar sem slišal Creek Mary's Blood s prihajajočega End Of An Era dvojnega CD/DVDja. Dkivi, to preprosto moraš slišat... John Two Hawks zapoje en del (začne se pri 4m 15sekund če poslušaš na original albumu) s takšnim vokalom, da se ti zasolzi oko. Ne boš verjel ampak na albumu zveni kot Tarja in šele zdaj prihajam do zaključka da na albumu ta del dejansko zapoje John. Legenda !!!
http://www.johntwohawks.com/

Čeprav tale njegova uradna stran pa izgleda kot da je stara približno toliko kot internet. :lala: :D

sm ti rekla, da te bo ta komad v živo fasciniral ;)

dkivi - pa še nekaj niti z enim postom se nism obregnila v njuško razen s tem naj neha spamat. Therion pevka je tut men dobra ampak nima karizme, ki jo ima Tarja tako, da ona ne more nikdar dosečt tega kar je Tarja. In verjetno ima videz tudi nekaj pri tem. Pa ne vem zakaj vas je tolk alergičnih na videz. Pač Tarja je lepa..verjetno si ni sama zato kriva in ima s tem samo še en plus..prav tako velja za Tuomasa.

ok zdej pa nehite spamat oz. pisat o stvareh, ki se konkretno ne tičejo NW. Če vam kaj ni všeč pejte drugam.

DarkBloom
01.06.2006, 08:58
Emmpujevi odgovori na vprašanja fanov http://www.nightwish.com/en/fans/nightmail?month=05&year=2006

GiGi
02.06.2006, 11:26
sm ti rekla, da te bo ta komad v živo fasciniral ;)
Therion pevka je tut men dobra ampak nima karizme,

Zdej mogoče se motim ampak sem na meni doselgjivih virih nima Therion ravno fiksnega ženskega vokala. Sem pa malo počekiral Therion in mi je zaenkrat edini poslušljiv album Vovin iz 1998. Ostalo mi je premalo melodično:dontknow:

Abronsius
02.06.2006, 12:33
Mislim, da imamo v mislih sopranistko Karin Fjellander, ki poje pri Therion od leta 2004. Meni so od Therion poslušabilni samo trije albumi Vovin ter še posebej Sirius B ter Lemuria. Tarja ima za moje pojme veliko bolj raznolik vokal v primerjavi s Karin oziroma z večino klasičnih opernih pevk. Znano je namreč, da je Tarja v začetku svoje kariere pela mezzo soprano in kasneje prešla na soprano, tako da ni čudno, da lahko s svojim glasom počne zelo raznolike zadeve.

DarkBloom
02.06.2006, 16:37
End of an Era dvd je zdaj možno kupiti tut pri nas..natančneje v MasterOfMetal http://www.masterofmetal.net/page/index.php?showme=band_podrobno&band_id=301&artikel_id=3623

DarkBloom
03.06.2006, 12:43
intervju z Jukko & Tarjo na Studio D http://www.studiod.si/si/novice/

ARMEDhodzic
06.06.2006, 12:45
Nightwishi so pa res pusi bend. Lahko bi se vsaj naučili delati približek glasbe.

:evil:

Njuška Trap
08.06.2006, 13:28
Mi daješ občutek da si od Nightwish slišala zgolj Nemo softiča. Zdaj pa naštej par hardičev po tvojem okusu, da vidim s kakšnim glasbenim gurmanom imam opravka.
In kar se hardičev tiče (čeprav sama nikoli ne bi uporabila tega izraza), so meni milijonkrat močnejši Fugazi. Ali pa Johnny Cash. Včasih celo Cat Power (pa ne zaradi priimka in čeprav včasih poje celo uspavanke). Pa Pere Ubu. Pa...

DarkBloom
09.06.2006, 08:13
Marcelino je končno odgovoril na vprašanja fanov - zelo dolgo branje :O http://www.tarjaturunen.com/fans.html

DarkBloom
10.06.2006, 12:33
@ Abronsius tuki si lohk downloadaš pogovor s Tarjo & Ano ... http://www.phantomflow.com/tarja/tarja.zip

in držimo pesti, da drug let Tarja res pride k nam :2thumbs:

Abronsius
13.06.2006, 11:06
Včeraj sem si pogledal End Of An Era. Je kar v redu, čeprav mogoče preveč "čist", premalo komunikacije s publiko, ne vem zakaj so šli rezat, ziher je Marco spet kaj nakladal oi Finlandiji :D . John TwoHawks je zame zvezda večera, Tarja enako, vendar se kar fajn sliši da je bila bolna, še posebej pri nizkih tonih (nastopila je z vročino in pred koncertom baje povsem izgubila glas). Vseeno lep koncert, zelo čustven na koncu, tudi s strani pregovorno hladne finska publike.

DarkBloom
21.06.2006, 08:10
Tarja & Raimo Sirkiä ( priznan finski tenorist ) bosta na svojem skupnem koncertu ( Savonlinna ) odpela tut Nightwish pesmi...Beauty of the beast, Angels fall first, Two for tragedy. Kuopio orkester bo pa zaigral tudi Moondance.
Baje bo pa NW pesmi Tarja pela tudi z Rata Blanca ( argentinski band pri katerem sta sodelovala tut Jukka & Emppu ).

http://www.tarjaturunen.com/Savonlinna_en.html

DarkBloom
18.05.2007, 15:40
30. maja izide dolgo pričakovani prvi Nightwish single imenovan Eva z novo pevko. Single bo izšel samo kot plačljiva mp3 datoteka. Ves izkupiček od prodaje singla bo šel v dobrodelne namene. Na ta dan bodo Nightwish končno predstavili tudi svojo novo pevko. V medijih so že vsako bolj ali manj znano "metal" pevko razglasili za njihovo pevko ( Liv Kristine, Simone Simons, Vibeke Stene ). Pomoje bo pevka Švedinja in v stilu Tori Amos. :approve:
Drugače pa album izide 28 septembra. Snemali so ga v Abbey Road studio spet z londonskim orkestrom. Na njem bo tudi 14 minut dolga skladba. ;)
Turneja se bo začela v Ameriki ( oktobra in novembra ) tako, da bo evropska turneja komaj drugo leto.
Sem pa pred tedni prebrala Nightwish biografijo, ki jo je napisal Mape Ollila. Obvezno za vse NW fane :2thumbs:

Marduk1
18.05.2007, 16:17
Mislim da nikoli več ne bodo dosegli stare slave.

Gonzo
18.05.2007, 16:27
Jap, se strinjam z Mardukom, ampak pustimo se presenetit. :)

DarkBloom
18.05.2007, 17:27
To vidva mislita. Mislim, da nas bodo še kako presentili v pozitivnem smislu. Tarja je pa daleč od tega, da bi bila nenadomestljiva. Konec koncev so tudi Iron Maiden zamenjali prvega pevca in so zdaj veliko boljši

Sicer pa Nightwish-em dol visi, če ne bojo ponovili komercialnega uspeha albuma Once.

še naslovka singla http://www.nightwish.com/images/news/eva-cover.jpg

kinsley
19.05.2007, 11:03
bomo vidli kaj bo.kaj pa ce bo nova pevka boljša od Tarje?samo da da ne bodo nadaljevali komerciale v stilu Once-a...pa lahko spet malo k nam pridejo....

DarkBloom
19.05.2007, 12:05
Ja band ne more bit več tr00, če mu uspe.:mad: Once sigurno ni komercialen album v smislu glasbe.
Jaz sem se že odločila, da bom šla na eno mini turnejo pol, ko bodo v Evropi. Drugače pa zdaj, ko sem prebrala tole Nightwish biografijo in mi je vsa zadeva bolj jasna. Je edina prava odločitev bila, da so se znebili Tarje in nadaljujejo z novo ero

Marduk1
19.05.2007, 12:09
Iron Maiden je zamenjal mislim da že tri pevce vendar se je stari pevec vrnil potem nazaj. Lahko to pričakujemo tudi od Tarje?

DarkBloom
19.05.2007, 15:20
Nightwish ne bojo Tarje več povabili nazaj. Njeno sodelovanje z NW je bilo odlično dokler je trajalo. Zdaj je bolje za obe strani, da se posvečajo vsak svojim zadevam

Gonzo
19.05.2007, 16:58
Tarja gor ali dol, v bandu je koliko vem kar se tiče pisanja lyricsov in glasbe itak glavni tale, ki ga imaš na avatarju DarkBloom, je pa vprašanje, če bo nova pevka vokalno toliko kvalitetna koliko je bila prejšnja. Bi bilo pa fino, če bi spet naredili kak album v stilu prvih štirih (pobožne želje ;) ).

DarkBloom
19.05.2007, 17:01
Nova pevka je bila izbrana med okrog 2000 kandidatkami. Jst vem, da more bit res dobra, ker NW so perfekcionisti. Sicer pa nova pevka ne bo copycat Tarje. Drugače sem pa slišala nekaj kandidatk in ene so bile res izvrstne ( pa niso bile izbrane )

kinsley
19.05.2007, 21:20
Ja band ne more bit več tr00, če mu uspe.:mad: Once sigurno ni komercialen album v smislu glasbe.
Jaz sem se že odločila, da bom šla na eno mini turnejo pol, ko bodo v Evropi. Drugače pa zdaj, ko sem prebrala tole Nightwish biografijo in mi je vsa zadeva bolj jasna. Je edina prava odločitev bila, da so se znebili Tarje in nadaljujejo z novo ero

...je Tarji stopilo v glavo ,da je ona NW in je bila edina prava odločitev da so jo vrgli iz benda.Najbrž ti je poznano tisto slavno sporočilo za fane na njihovi internetni strani.samo škoda je bilo tega ker so bili ravno na vrhuncu in vprašanje je je se jim bo uspelo vrniti na stara pota...so mi pac eden od priljublenih skupin in se jih ne bi branil še kdaj videti v živo....

DarkBloom
20.05.2007, 09:39
Tisto pismo.. ah v knjigi je malo bolj podrobno vse skupaj opisano. In ni bil razlog samo, da je Tarji v glavo stopil. Drugač pa spoštujem band, ker so dokazal, da jim ne gre za denar & slavo. Ker se v nasprotnem primeru ne bi odločil odpustit Tarje in bi raje posneli še en uspešen album, ter šli malo na turnejo, ter se nato lepo poslovili. Sami vejo v kaj so se spustili z novo pevko in, če ne bi bli 100% prepričani v to, kar delajo se zihr nw ne bi za to sploh odločil.

Marduk1
20.05.2007, 12:46
Mislim da so si s Tarjo že uspeli dobiti ugled in so ta glavno že naredili in vse ostalo kar bodo naprej naredili bo lahko seveda malo slabše ali pa veliko slabše kot je bilo prej ampak folk jih bo še vedno poslušal. Saj je z vsemi svetovnimi bendi tako.

DarkBloom
20.05.2007, 12:54
Oz. veliko boljše

DarkBloom
23.05.2007, 10:07
Sample Eve si lahko poslušate tukaj (http://www.box.net/index.php?rm=box_v2_mp3_player_shared&node=f_63699470)
Zveni fenomenalno....sem vedla, da me Nightwish ne bodo razočaral. Pevka ima podoben glas kot Kari Rueslatten ( za katero sem si že od začetka želela, da bi imela nova pevka glas podoben njej ). Nova pevka mi ima veiko bolj všečen glas kot Tarja

Nightwish bodo jutri razkrili ime nove pevke!!

DarkBloom
24.05.2007, 18:09
In nova Nightwish pevka je skoraj 36 letna Švedinja Anette Olzon

http://www.nightwish.com/images/news/promo-anette2.jpg

Gonzo
24.05.2007, 19:19
Hmm, vizualno je precej podobna prejšnji pevki.
Drugače pa pesem obeta. :2thumbs:

DarkBloom
24.05.2007, 19:21
Meni se ne zdi, da bi bila podobna Tarji. Razen, da ima temne lase in zelene oči. Drugače pa pesem je res lepa in Anette ima krasen glas. Všeč mi je, da fantje niso vzeli kake copycat Tarje ampak saj to so že na začetku povedal, da iščejo pevko z "naravnim" glasom.

kinsley
24.05.2007, 20:19
...komad obeta.

GiGi
24.05.2007, 23:17
Upam da Švedinja bolje obvlada Angleščino kot jo je Tarja ki si je učitelja izgovorjave angleških besed delila z Tomijem iz Siddharte:rolling:

Komad obeta vendar upam da bodo ostali NW in ne kot kak Leaves Eyes z liričnimi pesmimi s spomini na vikinške čase...
Resnično upam da se komad nadaljujeje v konkreten metal riff pa kak orkester zraven :2thumbs:

summer
25.05.2007, 06:31
komad je brezvezen................meni no...skupino rada poslušam in sem bila tudi na njihovem koncertu, si ne znam predstavljat, kako bo ona speljala to kar je Tarja prej...ni slaba, samo ni pa neke primerjave....se mi zdi da ima še slabš glas od Amy..
si jo kr predstavljam kako bo krulila pri določenih komadih....NE...men ni všeč....
no mogoče, bi jo morala slišat, pri kakšnem udarnejšem komadu...ker tule...cccc

DarkBloom
25.05.2007, 09:07
btw Mislim, da se pevkine sposobnosti ne more ocenjevat po neki orng baladi. Pa čist tko tale prvi single Eva sploh ne vem, če bo izšel na albumu, saj na začetku je bilo tako rečeno. Na njihovem videoblogu se sliši en nov komad in morm rečt, da je to njihov najbolj hard komad. Pa na albumu bo tut growlanje tako, da album bo sigurno bolj udaren. Tako, da ne sklepajte po teli lepi baladici, ki je itak namenjena za otroke iz razdrtih družin.
Fantje zihr niso izbral ene leve pevke. Problemov ne bo imela niti s starimi komadi, pač jih bo zapela v svojem stilu in tko dala čist novo dimenzijo tem pesmim.

In ja Tarjina angleščina je bila porazna, kar sm slišala nove pevke je zihr njena izgovorjava boljša.

EVA
1. Internet only d/l single
2. A song to introduce the new singer
3. Promo song, intentended only for the above.
4. The song dosen't fit in with the rest of the songs on the album.
5. No mention anywhere that is is from the forthcoming album.

@ dkivi - no meni je pa zihr Bruce boljši pevec..sicer pa okusi so različni

DarkBloom
25.05.2007, 20:12
Nightwish so objavili 3 sample iz prihajajočega albuma www.nightwish.com zelo heavy se sliši..to je dobr
Pevko Anette so pa fani zelo zelo dobro sprejeli. Seveda je nekateri ne bojo nikoli ampak tko pač je

kinsley
25.05.2007, 20:41
koncno oceno bo dal čas in ko pride novi album ven...meni se zdi nič kaj posebno pretresljivega,pac pa par semplih se to ne da...

DarkBloom
25.05.2007, 20:56
Po samplih res ne morš ocenjevat. Sam zdi se mi, da je dost power tale nov album. Sam upam, da se nas bodo usmilili in izdali album prej kot septembra

GiGi
26.05.2007, 07:49
I hate growling....:mad:

DarkBloom
26.05.2007, 08:19

Jst pa ne..sicer bo pa sam na enem komadu, če se ne motim :approve:

kinsley
26.05.2007, 15:35

daj mi razloži kaj pomeni beseda growling?...sem blond:d ...a je to kaj za pojest?

GiGi
26.05.2007, 23:01
daj mi razloži kaj pomeni beseda growling?...sem blond:d ...a je to kaj za pojest?

To je pri metalu ko pevsko ne preveč nadarjen pevec spije preveč slabo kvalitetnega alkohola in v želji zveznet čimbolj "satanično", "hardcore", "dark" (izberi poljuben pridevnik podobne tematike) in ob nažiganju kitar ter bobnov kriči oziroma iz želodca ven "poje" besedilo. Sam sistem je zelo podoben "hardcore pank" petju z rezliko metalske podlaga in da vse skupaj zveni kot ventrilokvist pri spahovanju...

Morena
27.05.2007, 22:30
Sem poslušala te štiri komade - sample, kaj so ji dali ven. Na podlagi tega lahko povem, da sem še kar razočarana. Neki Evanescence stil. Brezveze. Pevka ima neki šibak, dolgočasen glas. Izgubili se bodo v povprečju (s Tarjo so izstopali že zato, ker je bla operna pevka). Sicer pa so moje zanimanje izgubili že davno. Vizualno mi pa ta ta nova tudi ni všeč. Deluje mi kot neka mamca, ki so jo naštimali v neko gothic bejbo.

Marduk1
28.05.2007, 08:30
Sem poslušala te štiri komade - sample, kaj so ji dali ven. Na podlagi tega lahko povem, da sem še kar razočarana. Neki Evanescence stil. Brezveze. Pevka ima neki šibak, dolgočasen glas. Izgubili se bodo v povprečju (s Tarjo so izstopali že zato, ker je bla operna pevka). Sicer pa so moje zanimanje izgubili že davno. Vizualno mi pa ta ta nova tudi ni všeč. Deluje mi kot neka mamca, ki so jo naštimali v neko gothic bejbo.

Kaj pa čš bolšga:approve:

kinsley
28.05.2007, 10:02
o, meni je pa vizualno nova pevka cisto v redu....še da slišim novi album,potem pa pade končna ocena.Jaz imam nw kot del obvezne opreme v avtu,tam mi najbolj sedejo....

Gonzo
28.05.2007, 19:30
To je pri metalu ko pevsko ne preveč nadarjen pevec spije preveč slabo kvalitetnega alkohola in v želji zveznet čimbolj "satanično", "hardcore", "dark" (izberi poljuben pridevnik podobne tematike) in ob nažiganju kitar ter bobnov kriči oziroma iz želodca ven "poje" besedilo. Sam sistem je zelo podoben "hardcore pank" petju z rezliko metalske podlaga in da vse skupaj zveni kot ventrilokvist pri spahovanju...

Ti pa ziher nisi metalc a? Tudi growlat je treba znat. Poskusi in zraven probaj ne zveneti kot popolna budala ali pomehkužen queer, ter ne biti po 2 minutah zadihan kot nekdo, ki je pravkar odtekel maraton.

summer
29.05.2007, 06:26
satanično hardcore:d....:d omfg......get real

GiGi
29.05.2007, 12:49
Zdaj tule spet prihajamo v vode ko se bomo kot kaki zablujeni najstniki kregali kdo je troo in kdo ne.

Mene po pravici povedano boli. Poslušam tisto kar mi je všeč in je bilo pri ustvarjanju udeleženo vsaj nekaj kvalitete. Growlanje je lahko še tako kvalitetno ko meni kruljenje NE sede pa konec.

DarkBloom
30.05.2007, 10:07
- Eva is weakest song from new album.
- Band will make two music videos in Los Angeles with director Antti Jokinen.
- Three singles will be released from new album.
- Two and half year world tour.
- Band hopes to do four Noth American tours and spend more time [tour more] there.
- New album will be almost 80 minutes long and more massive than Once.
- Opera metal is over.

Znanih je že nekaj datumov turneje ( bolj kot ne Skandinavija ). 1.1.2008 imajo koncert v Helsinkih..na katerga bom šla tut jst

kinsley
30.05.2007, 11:28
opera metal is over...

pametna odločitev.samo bodo izgubili precej starih fanov.bolje da začnejo znova,kot pa da živijo na stari slavi....

DarkBloom
30.05.2007, 14:03
To je bilo že na začetku jasno, ko so odpustili Tarjo, da bojo izgubili njene goreče fane. Nightwish-om bo šlo v prihodnosti čist super v to sem prepričana.
Drugače pa na novi turneji ne bojo več igral Over the hills and far away, Phantom of the opera..bo pa zopet na setlisti Come cover me in še nekaj drugih starih komadov. Moja želja je, da bi igrali tut kaj iz Angels fall first.

DarkBloom
08.06.2007, 12:54
Znana sta 2 nova datuma turneje in to v naši bližini.

28. december Salzburg
29. december Oberhausen..oba koncerta sta v sklopu festivala On a dark winter's night. Nastopajo tut Tarot..tako, da bo Hietala možno videt, kar 2x

DarkBloom
13.06.2007, 22:17
Novi Nightwish se bo imenoval Dark Passion Play. http://www.nightwish.com/images/news/cover_dpp.jpg
Tracklist:
1. The Poet And The Pendulum
2. Bye Bye Beautiful
3. Amaranth
4. Cadence Of Her Last Breath
5. Master Passion Greed
6. Eva
7. Sahara
8. Whoever Brings The Night
9. For The Heart I Once Had
10. The Islander
11. Last Of The Wilds
12. 7 Days To The Wolves
13. Meadows Of Heaven

Drugi singel bo bil Amaranth http://www.nightwish.com/images/news/cover_amaranth.jpg

dkivi
14.06.2007, 05:15
To je bilo že na začetku jasno, ko so odpustili Tarjo, da bojo izgubili njene goreče fane. Nightwish-om bo šlo v prihodnosti čist super v to sem prepričana.
Drugače pa na novi turneji ne bojo več igral Over the hills and far away, Phantom of the opera..bo pa zopet na setlisti Come cover me in še nekaj drugih starih komadov. Moja želja je, da bi igrali tut kaj iz Angels fall first.hehehe,no vsaj priredb ne bojo več špilal....
kar pa se tiče izgube ''gorečih'' fanov,pa samo ena pripomba...ne bojo izgubil zveste fane,ampak 15-16 letnike,ki si ga mečejo na roke s pogledom zazrtim v tarjin poster...v tem je razlika med pozerji in fani:veryevil::veryevil::veryevil:

DarkBloom
15.06.2007, 12:33
Tukaj si lohk pogledate spot za While your lips are still red, ki jo je Tuomas napisal za finski film Lieksa!. Poje jo pa Hietala...pesem bo izšla tudi na singlu Amaranth.
OwTtDr5JPz4

DarkBloom
29.06.2007, 09:50
Sample The Poet And The Pendulum ( komad je drugače dolg 14 minut )
IyYC2tHm6hA

DarkBloom
02.07.2007, 10:12
Concert Freak organizira prevoz v Nightwish koncert v Salzburg ( fest On A Dark Winter's Night ), kjer bojo nastopili tudi Tarot..torej v bistvu 2x doza Marca Hietale. :2thumbs: http://www.koncerti.net/k_concerts/viewConcert/369

Jst bi vsekakor šla ampak bom ravno takrat na Finskem

Snif
27.07.2007, 21:37
Meni še zmer sede bolj SA, čeprav še nisem čisto v novem albumu sam neki komadov je kr kul. (to je tudi eden izmed bandov, ki me vsako jutro zbuja iz kome) :approve: Ne bom pa rekel, da jih nikol ne poslušam. :)

Edit:

Sampli novih komadov mi niso preveč všeč. :sleepy:

DarkBloom
28.07.2007, 11:20
Ma sej lohk odpreš temo za Sonato Arctico, če so ti tok všeč.

Drugače pa sm slišala 4 komade in The Poet and The Pendulum je masterpiece in eden izmed boljših NW komadov, Bye Bye Beautiful mi je tut ful fajn. Amaranth, ki bo naslednji single mi je čuden, v stilu Abbe. Cadence of her last breath pa v stilu evanesux tako, da te dva komada sta dokaj bedna. Slišala sem ostale sample in mi je večina komadov obetajočih, še posebej Meadows of heaven z gospel zborom. Bom počakala na album, ker vem, da te sampli, ko so se zdaj pojavili sploh še niso bili dokončno zmiksani.

Snif
28.07.2007, 21:49
To je samo eden od bandov, ki mi je všeč, če začnem odpirat teme bo v enem dnevu vsaj dvesto novih tem. :d

Abronsius
14.08.2007, 10:34
Amaranth

GdZn7k5rZLQ

Morena
16.08.2007, 23:38
Grozljivka.

mrjerry
17.08.2007, 13:37
eh...
ze prej mi niso bli vsec.

DarkBloom
18.08.2007, 13:46
Amaranth je najslabši NW komad ever. Drugače spot je še kar ql...oz. edino Tuomas je vreden ogleda

summer
20.08.2007, 06:35
pop singl

DarkBloom
20.08.2007, 12:36
Sreča album ni nič v stilu Amaranth.

DarkBloom
04.09.2007, 09:01
Wiii baje Nightwish pridejo marca v SLO..no saj tko je Tuomas izjavil v enem izmed intervjujev...

GiGi
04.09.2007, 09:48
Aujoj, nisem dolgo bil v tej temi pa vidim da je NW postal taka žalost da kr joj. Zdaj jim je še Leaves Eyes(al kaj so že) konkurenca...

Zelo neizraziti prehodi so na stopnji slabega pop šlagerja, glas tele švedinje al kaj je že ima karizmo tri tedne stare francoske solate, še vedno ne vem kaj je besedilo ker poje Angleško s švedsko intonacijo in je še huje kot Tarja....

Glavobol...:(

DarkBloom
04.09.2007, 11:41
Dej Gigi ne bodi preveč pameten pa, če že hočeš kako kritiko pisat naj bo saj solidna. Novi Nightwish album je fantastičen ampak ni na prvo žogo. Tudi meni od začetka ni bil všeč. Sicer pa itak, da je zadeva malo drugačna z novo pevko.
Neki ne poznavalci NW zelo radi pametujejo...pa ne vem od kje teb švedska intonacija. Anettina angleščina je več kot super in veliko bolj na nivoju kot je bila od Tarje.
Drugače pa večina NW fanov je ostalo in tudi Amaranth single je na Finskem v dveh dneh dosegel zlato naklado.

Morena
04.09.2007, 17:06
Drugače pa večina NW fanov je ostalo
Ja, sploh tistih, ki so bli in ostali fani zaradi vsega drugega, samo zaradi kvalitete muzike in petja ne. In teh je kakopak največ.

DarkBloom
04.09.2007, 18:31
@ Daj Morena ne delaj se vedno najbolj pametne in, da vse veš, ker si so ****in' tr00 od vseh ostalih. Sploh me ne poznaš in bi rada tukaj namigovala, da sm jst NW fanica ne zaradi muske...give me a break

in btw kvaliteta petja je ostala..samo, da Anette ni klasično šolana pevka.

GiGi
04.09.2007, 22:42
Lej ne vem ampak meni tole ne sede pa konec.

Anette je lahko klasično šolana pevka ampak glede na komade ji verjetno tudi ne bi bilo treba bit..

NW so bili NW ravno zaradi prepoznavnega sloga pri katerem bi po moje moral ostat oz ga obdržat. Sedaj pa so postali to kar se je večina bala (tisti ki nam je bil prejšnji slog to kar nas je pritegnilo) še samo ena mainstream metal/rock skupina... žal...:(

DarkBloom
05.09.2007, 19:42
haha kakršne ti pišeš Gigi se lohk samo nasmejim. Pomoje nisi novega albuma sploh še preposlušal in nekaj govoriš v naprej, ker itak kao Nightwish ne morejo bit nič brez Tarje. In nism vedla, da je samo Tarjin glas ločeval Nightwish od mainstrema. In BTW, če mogoče nisi opazil Tarja je klasično pela samo do Wishmasterja.
Mene boli, če tebi niso več všeč oz. so ti sploh kdaj bili....sam mi gre na smeh neko non stop javkanje takih kot si ti, da NW zdaj niso več to, kar so bili...
In, da daš primerjavo z leave's eyes haha....Nightwish so še zmeraj velik korak pred vsemi wannabe female metal bandi, ko itak pri njih misliš, da je cel album ena in ista pesem.
Dark Passion Play meni osebno ni najboljši NW album ampak je daleč boljši kot Once in do zdaj najbolj raznolik. Poslušaj si The Poet and the pendulum, Master Passion Greed, Sahara in pol govori o mainstreem bandu.
Nightwish bojo še zmeraj uspešen band ne glede na vašo javkanje.

Pa btw na netu se je že pojavil prvi Tarjin single I walk alone...in je prov všečen komad

Abronsius
11.09.2007, 13:08
Tegale komada ne bo na ta novem albumu. Posnet je bil za finski film Lieksa! in ga najdete na Amaranth singlu. Avtor je seveda Tuomas, v spotu ga vidite kako se kot senca giba za Marcom. Odličen spot in lep komad.... vsaj meni no.

While Your Lips Are Still Red

OwTtDr5JPz4

DarkBloom
11.09.2007, 15:34
@ Abronsius kakkšno stran nazaj sem že dala link tega spota gor. Prekrasna pesem, ki pa je izšla na singlu Amaranth

DarkBloom
12.09.2007, 09:51
I walk alone - prvi Tarjin single iz prihajočega album My Winter storm

http://www.youtube.com/watch?v=LCuqT2H_-w0

Drugače pa Tarja se odpravlja na turnejo in upam, da bo imela kak koncert v Helsinkih, ko bom jst tam

Warm Up Concerts 2007

Tarja is very happy to announce the line up that will accompany her for the “Warm Up Concerts 2007”.

After the release of “My Winter Storm” album scheduled for November 9th the band will perform few selected shows starting at the end of November and during December in Germany, Russia, Belgium, Finland and other European countries.

For detailed information check frequently the Concerts section in www.tarjaturunen.com

Bass: Doug Wimbish
Guitars: Alex Scholpp
Drums: Mike Terrana
Keys: Maria Ilmoniemi
Cello: Max Silja and Markus Hohti
Lead & BV, guitars, additional electronic drums and keyboards: Toni Turunen
Lead vocals: Tarja

DarkBloom
14.09.2007, 09:49
I Walk Alone spot

rW7vXYudlfQ

DarkBloom
15.09.2007, 09:01
Former NIGHTWISH singer Tarja Turunen has scheduled the following shows in Novemebr/December:

Nov. 25 - D - Berlin Columbia Club
Nov. 29 - HU - Budapest Petöfi Hall
Dec. 10 - D - Köln Live Music Hall
Dec. 13 - NL - Amsterdam Melkweg
Dec. 18 - CH - Zürich X-Tra

V Budimpešto se gre :rolling:

DarkBloom
25.09.2007, 23:33
4. marec 2008 hala tivoli - ljubljana....yeah

Abronsius
26.09.2007, 13:17
Po parih poslušanjih ta novga albuma... glasba je še vedno OK, simfonični aranžmaji v "ozadju" so carski. Ženski vokal je za moje pojme zgrešen... lep glas vendar čisti pop. Tarjin operni vokal v kombinaciji s Tuomasovo glasbo je mene navdušil, da sem sploh začel poslušat njihovo glasbo. En del čarovnije je izginil, ostaja še Tuomasova glasba in Marco s svojim odličnim vokalom. Uvodno nažiganje s simfoniki v komadu The Poet And The Pendulum trga gate...

DarkBloom
26.09.2007, 15:34
KtxTdK0yZKk Spot Bye Bye Beautiful..dost jih je šokiranih nad tem spotom. Meni je ql in je dobra fora. In mi je bolj všeč kot Amaranth
Danes je uradno album izšel na Finskem in je takoj dosegel platinasto naklado ( 42 000 izvodov )

Drugače pa tole je setlista iz "secret" koncerta v Estoniji

01. Intro + Bye Bye Beautiful
02. Cadence Of Her Last Breath
03. Dark Chest Of Wonders
04. Ever Dream
05. Come Cover Me
06. Amaranth
07. Sacrament Of Wilderness
08. The Islander
09. The Poet And The Pendulum
10. She Is My Sin
11. Sahara
12. Sleeping Sun
13. Slaying the Dreamer
14. Nemo
---------------
15. Eva
16. Wishmaster
17. Wish I Had An Angel
Outro: Blood Diamond

Abronsius
02.10.2007, 09:41
A prov vidim, da bodo špilal The Poet And The Pendulum v kompletu :o :p. Drugače so pa karte že v prodaji, cena 35 €.

http://www.koncerti.net/k_concerts/viewConcert/416

DarkBloom
06.10.2007, 12:53
Ja celega igrajo..wiiiii pa še sacrament of wilderness

Ethna
08.10.2007, 07:33
hehe =)... zanimivo, bi lahko rekla... sicer mi noeden od spotov ni pretirano všeč, pa vendar... morda so Anette zbral prou zrd tega, ker je... drugačna ^^... čeprav to za začetek ful čudno zgleda, učasih si želim, da bi bila Tarjina mirnost nazaj, vendar... se moramo sprijaznit =). Lajf gre naprej, sicer pa, meni najljubša pesem...
The Escapist
http://www.youtube.com/watch?v=1agsSZqqWTc&NR=1
če še niste vidli, predvidevam pa, da ste, ampak :?... ne da se mi useh 19 strani gledat :D, če ste to že objavili, se oproščam...
mi je pa Sahara eden najboljših... Cadence tud ^^... Pa tut Master Passion Greed ni slaba... spoti pa niso bli nikol kej prida fajn od njih... sam Sleeping sun je biu dokaj fajn ;)...
lepo se mejte,
Ethna

Abronsius
19.10.2007, 14:40
She Is My Sin v živo z novo pevko. Pogrešam Tarjo in iščem čepke za ušesa. Bojim se da ji tole dretje na polno ne bo zneslo čez celo turnejo. Pustmo se presenetit.

3aSzxSJn_ME

zeriX
19.10.2007, 21:41
NW nikoli nebo več Nw brez Tarje.
Tako kot GnR nebo nikoli več GnR brez Slasha.

Tale beden izgovor za pevko pa Tarji ne seže niti do mezinca na nogi.

DarkBloom
20.10.2007, 15:36
Hja ocenjevat koncert po nekih slabo kvalitetnih posnetkih iz youtube je pa res bedno. Meni je nova verzija Sacrament of wilderness zelo všeč. V glavnem Nightwish so še zmeraj Nightwish....in, kar je najbolj pomembno že od daleč se vidi, da v bandu vlada pozitivna energija. Dark Passion Play je pa pri nas na 5.mestu najbolj prodajanih albumov

kinsley
25.10.2007, 14:29
poslušal celi dark passion play....in?...presenečen v pozitivnem smislu,čeprav bil skeptitk.ni slab album,čeprav se mi poraja vprašanje,kako s starimi komadi v živo?...

GiGi
26.10.2007, 20:07
Od prijateljev sem za rojstni dan dobil dark passion play limited edition z dodatnim CDjem kjer so skladbe samo instrumentalne.

Po preposlušanem celotnem albumu se iskreno opravičujem DarkBloom. Prosim, da mi oprosti za vse moje arogantne in predsodkov polne poste, ter ostale neumnosti ki sem jih napisal. V zameno obljubljam da jo sprejmam kot vrhovno poveljnico Nightwish fan kluba na Siolu v tem in vseh naslednjih življenjih!

80% albuma mi je zelo všeč ostalo je OK.

Splošna ocena albuma: 9,2/10

Edino kjer ostajajo pomisleki so stari komadi z novo pevko, kakorkoli bomo videli se pustim presenetit.

DarkBloom, oprosti!

kinsley
31.10.2007, 22:08
zanimiv predlog....torej je darkbloom zdaj kraljica:2thumbs: ...jaz sem za....

trotl
01.11.2007, 15:43
Nikoli nisem komentiral v to temo, ker me Nightwish ne ganejo ravno. Sem jo pa kar pogosto prebiral in je treba vedet, da je vsaka oseba,ki je tako predana enemu izvajalcu kot je omenjen osebek, spoštovanja vredna.Vsaj za moje pojme. Že res, da včasih kakšen dodaten kanček realnosti ali pa tud kakšen užaljen najstniški izpad manj na kritike ne bi škodil, ampak oseba (predvidevam da gre za punco) je fanica v pravem pomenu besede. No pa me zdaj zanima kolko krat si si band ogledala na koncertu, če boš prebrala to in si voljna odgovoriti.

DarkBloom
02.11.2007, 10:04
A zdej sm pa kraljica ..kakšna čast me je doletela. Glede na to koliko osebkov mi je tukaj nabijalo, da jst poslušam Nightwish zaradi Tuomasa. Pa jim zgleda še ni jasno, da bi se mogli vprašat zakaj so bili njim Nightwish všeč...verjetno samo zaradi Tarje zato pa zdaj tudi ne morejo dojet, da je Dark Passion Play fantastičen album in, da so Nightwish ne samo glas..ampak glasba

ja dragi trotl lahko ti odgovorim na vprašanje. Na žalost sem vidla Nightwish samo 3x. Ampak grem zdaj 1. januarja na njihov koncert v Helsinke pa seveda v Ljubljano in ostale bližnje države

trotl
02.11.2007, 17:23
Lepo! Še dosti njihovih koncertov ti privoščim. Vem kaj pomeni biti zvest fan nekega izvajalca, zato osebe ki preputujejo veliko kilometrov zaradi koncertov spoštujem;) No ne bom več smetil v to temo, ker Nightwishev pratkično ne poznam dovolj.

semeniv
08.11.2007, 16:58
Dober večer

Kak se vam zdi novi Nightwish album Dark Passion Play in katere pesmi so vam všeč? Meni so všeč Bye Bye Beautiful, Amaranth, Last Of The Wilds in 7 Days To The Wolves. Prenesel sem si še druge pesmi omenjene skupine na nokio 6151, ki jih poslušam, če grem kam ali pa se dolgočasim.

DarkBloom
03.01.2008, 16:36
Evo mene nazaj iz Hellsinkov. Koncert je bil fantastičen. Sreča, da Anette ne zna finsko in je govorila angleško, da sm saj malo razumela hehe. Drugače pa komaj čakam koncert v Lj, ker so mi Nightwish z Anette še zmeraj #1..tudi setlista je bila super. Zdaj vem zakaj so izbrali Anette, ker res ful ganljivo zapoje Ever dream..pa tut z drugimi komadi nima težav. Pa še povrhu je zelo simpatična in komunikativna. Finci so ji dobesedno jedli iz rok..karkoli je naredila na odru...

Sirko
07.01.2008, 15:44
ej DarkBloom ti kaka je kej cena ustopnce za koncert u lublan

DarkBloom
09.01.2008, 09:20
Sej to verjetno ni taka znanost pobrskat po netu za ceno vstopnic. www.koncerti.net www.vstopnice.com www.eventim.si

kinsley
09.01.2008, 12:40
Evo mene nazaj iz Hellsinkov. Koncert je bil fantastičen. Sreča, da Anette ne zna finsko in je govorila angleško, da sm saj malo razumela hehe. Drugače pa komaj čakam koncert v Lj, ker so mi Nightwish z Anette še zmeraj #1..tudi setlista je bila super. Zdaj vem zakaj so izbrali Anette, ker res ful ganljivo zapoje Ever dream..pa tut z drugimi komadi nima težav. Pa še povrhu je zelo simpatična in komunikativna. Finci so ji dobesedno jedli iz rok..karkoli je naredila na odru...

...daj tle gor set listo koncerta

DarkBloom
09.01.2008, 15:56
1) Bye Bye Beautiful
2) Cadence Of Her Last Breath
3) Dark Chest Of Wonders
4) Ever Dream
5) Whoever Brings The Night
6) Amaranth
7) The Islander
8.) The Poet And The Pendulum
9) Sacrament Of Wilderness
10) Sahara
11) Higher Than Hope ()
12) Nemo
---
13) 7 Days To The Wolves
14) Wishmaster
15) Wish I Had An Angel

sm popravla, ker sm pozabla napisat še Higher than hope

kinsley
09.01.2008, 19:21
hvala...kraljica...:2thumbs:

monster
09.01.2008, 20:15
Hm, za tako listo pa grem vsekakor v Tivoli :p

Tanatie
09.01.2008, 21:10
to se jst gruntam, pa sm se jih najedu ze par let nazaj do grla...

flyaaway
31.01.2008, 11:29
Mi lahko nekdo prosim pošlje biografijo (v slovenščini) o skupini Nightwish na naslov bpjijaga@gmail.com..resnično hvala

kinsley
20.02.2008, 07:25
...kupil karte...pa šoferja zrihtal....
baj de vaj...prodano že več kot pol dvorane...tako da nas ne bo zeblo:rolling:

DarkBloom
20.02.2008, 08:15
To je super..še 1x so zaprli usta vsem dvomljivcim, ki so veselo govorili, da bo Hala več kot samo napol prazna:d

summer
20.02.2008, 12:40
1) Bye Bye Beautiful
2) Cadence Of Her Last Breath
3) Dark Chest Of Wonders
4) Ever Dream
5) Whoever Brings The Night
6) Amaranth
7) The Islander
8.) The Poet And The Pendulum
9) Sacrament Of Wilderness
10) Sahara
11) Higher Than Hope ()
12) Nemo
---
13) 7 Days To The Wolves
14) Wishmaster
15) Wish I Had An Angel

sm popravla, ker sm pozabla napisat še Higher than hope

omg....res bo Wishmaster pela.....dobra je velik si upa....
jz sem bla prejšnjič na koncertu ko je bla še Tarja....
pa za zdaj mam tud karto....sem gledla nekaj koncertov na netu, pevka ni slaba...sam Wishmaster....uf...težka bo...

kinsley
27.02.2008, 21:23
bliža se koncert...lahko bi spoznali svojo kraljico:approve:...razen če ne bo zalimana na ograji...

DarkBloom
27.02.2008, 21:35
lol...če me najdete

DarkBloom
05.03.2008, 02:53
Noro je blo! Edin, kar je blo smotan je blo to, da se NW niso pojavili na afterju, ker je kao Tuomas imel vročino ahh ampak koncert je bil 1a

kinsley
05.03.2008, 09:56
jp...je bil dober koncert.Ce ga primerjam z prejšnjim kateri je bil v križankah ...daljši,skoraj uro in pol,scena veliko boljša,nova pevka,anetti a kaj je že,je treba dati kapo dol...zgleda boljše od tarje,je veliko v gibanju pa tudi z publiko dosti komunicira...pa upa si pet stare komade,čeprav ima dosti nižji glas...v glavnem koncert je bil good....

forgottenpoet
05.03.2008, 13:04
Koncert je biu senzacionalen pesmi taprave vzdušje tapravo nakratko žur upam da se še kdaj vrnejo v Slovenijo

Nightwish Forever

ForgottenPoem
05.03.2008, 14:16
uff.. se vedno ostajajo moj naj band.. uzivau sm tko prvic u krizankah kot zej.. niso razocarali.. s frendi smo se znoreli do konca :yey:

za vse tiste ki vas ni blo na koncertu pa moj prispevek :d

http://www.youtube.com/watch?v=8dt_KsUgrkA

in pa se predskupina Pain ki je dodobra segrela publiko

http://www.youtube.com/watch?v=t4pKxjDiOyI

summer
06.03.2008, 06:30
fajn je blo ja...mhm:approve:...Marco,....:approve:...
pogumno se mi zdi,da poje nekatere pesmi, pač njen glas ni slab, ampak drugačen....
bandu, se pa na odru vidi, da med seboj funkcionirajo....
skratka, koncert je bil dober

ForgottenPoem
06.03.2008, 12:16
predvsem je anette dosti bol komunicirala s publiko kot je na prvem koncertu tarja.. komi cakam na njihou povratek k nam.. ce ne pa bo tko al tko naslednja moja destinacija SUOMI land ;)

summer
06.03.2008, 12:35
ja,....jz že ena 3 leta govorim, da bo treba it pogledat mal gor ja...:approve:....
dejstvo pa je, da ko bo album napisan za njo, njen glas, bo vse skupaj še boljše ...

ForgottenPoem
06.03.2008, 16:10
pustimo se presenett.. sam pomoje je tuomas ze prej vedu kaj hoce tud ti komadi novi niso napacni za njo.. :2thumbs:

DarkBloom
06.03.2008, 17:38
Nightwish pridejo zopet k nam konec naslednjega leta. Saj tako mi je povedal organizator :p

@ Summer - Tuomas nikol ni pisal pesmi za Tarjo ali Anette. Kakor sem prebrala iz njegovih intervjujev, ko on piše pesmi ima v glavi čist en drug fantomski glas.

ForgottenPoem
06.03.2008, 18:34
sej u unmu videu DVDju end of inocence pravi da gre na tisti svoj otok in tm pol use kar ma u glavi spise na list kar mu zelo dobro uspeva.. meni priklice u glavo prou tako sliko kot je v tej kitici

"Today, in the year of our Lord, 2005
Tuomas was called from the cares of the world
He stopped crying at the end of each beautiful day.
The music he wrote had too long been without silence.
He was found naked and dead,
With a smile in his face, a pen and 1000 pages of erased text."

Poet and Pendulum :veryshy:

summer
07.03.2008, 06:40
@darkbloom.....potem bi pa bilo fajn, če se zdaj mal prilagodi