Nazaj   Siol.net forumi > Multimediji > Mobilna telefonija

Mobilna telefonija mobilna telefonija in tehnologija

Odgovori
 
Orodja za teme
  #1  
Staro 23.03.2006, 19:39
Lok978 Uporabnik Lok978 ni prijavljen
Novinec
Član od: Mar 2006
Sporočila: 7
Privzeto Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Zadeva je preprosta!
Dogaja se večini, operaterji si manejo roke, reklamacij ne upoštevajo, Apek ne reagira!

Ob sklenitvi naročniškega razmerja z mobilnim operaterjem vam njihov zastopnik (Simobil, Mobitel, Vega, ...) v podpis pomoli naročniško pogodbo, n kateri je navedeno, kako in kaj, kaj vse itd, ...
Ste kdaj opazili napako: npr.: kljukice v kvadratku, ki navaja ali ste oz niste davčni zavezanec ni pravilno pozicionirana, na to opozorite, vendar je odgovor, saj gre samo za formalni podpis, ni takšna napaka, ... prav in potem naprej: v nadaljevanju je označeno (obkljukano), da vam ob sklenitvi vročijo cenik, ... meni ga niso, in morda tudi vam ne, ... naj pa povem naprej, ko sem prejel račun, me je vrglo na rit, znesek v oblakih, ... zavrnem račun, vprašam kako in zakaj, ... odgovor imate cenik, ki ste ga prejeli ob sklenitvi naročniške pogodbe (?) po katerem je storitev obračunana!

Situacija je povsem preprosta, vsekakor se bi moral prej pozanimati koliko stane to in ono in ne zaupati pooblaščenemu prodajalcu mobilnega operaterja (konkretno Simobila : takšnih primerov je veliko in rad bi slišal tudi druge godbe, ker operater trdi, da smo izjema), ki avtomatično odgovarja na zastavljena vprašanja (med drugim sem vprašal tudi o stroških, ki pa sos edaj čisto nekaj drugega, kot mi je bilo razloženo).
Kaj sedaj?
Pritožba na Apek! Seveda, uradno tako kot je treba! Odgovor Simobila! Podpisali ste, da ste prejeli cenik, torej ste bili seznanjeni! Pa to ni povsem res, vem, da nisem osamljen primer in rad bi slišal še od ostalih, poglejte, preverite pogodbe in povejte ali so vam dali zraven cenik, kot je označeno, ali opazite še kakšne druge nepravilnosti, povejte kako vam je bilo razloženo ko ste sklepali pogodbo, ali ste res dobili vse tiste informacije, ki ste jih želeli in ali so bile resnične oz. samo pretveza (namerna ali nenamerna), da ste oz. so vas pridobili kot naročnika!
Poglejte in povejte svojo zgodbo, več kot nas bo vzdignilo glas, manjkrat nas bodo lahko zafrknili!
Nikar ne zamižite na eno oko in rečite, da gre zgolj za tisočaka ali dva, morda celo za drobiž, ... vendar se ta drobiž sešteva v milijone, ki jih kasirajo operaterji zaradi zavajanja in "napačnih" razlag ob sklenitvi pogodb!
Odgovorite s citatom
  #2  
Staro 23.03.2006, 20:33
Lok978 Uporabnik Lok978 ni prijavljen
Novinec
Član od: Mar 2006
Sporočila: 7
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Če povzame tvoj odgovor!

Ne gre za droben tisk, gre za vidno zadevo, pa te vseeno prenesejo okoli z "osladnimi" besedami, da gre zgolj za formalnost in se itak ne komplicira, ... dokler, ...

Tu ne gre za izgubo strehe nad glavo, gre za odgovornost operaterjev, ki imajo na terenu neuke in osladne zastopnike, ... kot že omenjeno gre za "majhne denarce", ki skupno presegajo težke milijone in če gledamo to takole, si nekdo na ta način lahko "gradi streho nad glavo"!

Zanimajo me konkretni primeri in ne odgovori tja v tri dni, ... poznaš koga, ki so ga zaj...., naj se oglasi, ...
Odgovorite s citatom
  #3  
Staro 23.03.2006, 20:34
Lok978 Uporabnik Lok978 ni prijavljen
Novinec
Član od: Mar 2006
Sporočila: 7
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

aja, pa mimogrede zamenjava operaterja ni rešitev, temveč je samo potiskanje glave v pesek in podpiranje "problematike", ki je nihče ne rešuje v prid uporabnikom, ...

Enkrat ti tudi operaterjev lahko zmanjka!
Odgovorite s citatom
  #4  
Staro 23.03.2006, 21:54
Lok978 Uporabnik Lok978 ni prijavljen
Novinec
Član od: Mar 2006
Sporočila: 7
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Vsekakor!

Samo vprašanje, ali si ob pogodbi dobil tudi cenik ali so ti samo razložili kakšne so tarife!?
Odgovorite s citatom
  #5  
Staro 02.04.2006, 10:14
ponga Uporabnik ponga ni prijavljen
Mojster
Prikazne slike uporabnika/ce ponga
Član od: Oct 2004
Sporočila: 2.970
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Zakaj se pa pustiš prepričat pa podpisuješ stvari, ki ne držijo?

Prej bi moral po mizi udarit, ne pa zdej!
__________________
Odgovorite s citatom
  #6  
Staro 03.04.2006, 20:27
Z750 Uporabnik Z750 ni prijavljen
Veteran
Prikazne slike uporabnika/ce Z750
Član od: Mar 2005
Sporočila: 5.400
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Vsak zastopnik mora delati po točno določenih pravilih, ki jih diktira Simobil in ravno tako kot Simobil. Ne vem kje si sklepal pogodbo ampak, če ti niso zapakirali cenika v vrečko preden si odšel iz trgovine, ne verjamem, da bi bilo kaj drugače. Iz lastnih izkušenj vem da 90% novih naročnikov ne vidi dlje od novega aparata, in jih naročniški paketi in cenik zanimajo le bežno. Cenike imamo postavljene v dveh stojalih v enem pred pultom, ki ga stranka vidi ko pride v trgovino in v drugem ki je postavljen pri vratih in se skoraj zaleti v njega ko odhaja iz trgovine in jih le malokdo vzame večino folka zanima le aparat, pod kakšnimi pogoji ga bo kupil pa tko malo spotoma, ker prodajalci težijo. Cenik naročniških paketov in splošne pogoje (povečana kopija) imamo nalepljene na mizah kjer se sklepajo pogodbe in le malo kdo vrže oči na cenik, kaj šele na splošne pogoje. V škatle telefonov tudi po večini (priznam da ne v vse) pakiramo tako cenike kot splošne pogoje.
Nas so že v osnovni šoli učili, da naj pozorno preberemo, kar podpisujemo, sam osebno si z največjim veseljem vzamem čas za prebiranje, sploh pa v primerih ko mi na brzino poturijo par listov v podpis.
Ne vem zakaj se pritožuješ na Apek Pritoži se na Simobil itd ....(reklamacijski postopek)
Če ti niso zatlačili cenika in pogojev v cekar niso prodajalci nič krivi, samo po mojem si bil sam malo preveč naiven in si se pustil nat...it
__________________
hec more bit, drgač neb` blo otrok
Odgovorite s citatom
  #7  
Staro 06.05.2006, 15:32
Lok978 Uporabnik Lok978 ni prijavljen
Novinec
Član od: Mar 2006
Sporočila: 7
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Citat:
Objavil-a Z750
Vsak zastopnik mora delati po točno določenih pravilih, ki jih diktira Simobil in ravno tako kot Simobil. Ne vem kje si sklepal pogodbo ampak, če ti niso zapakirali cenika v vrečko preden si odšel iz trgovine, ne verjamem, da bi bilo kaj drugače. Iz lastnih izkušenj vem da 90% novih naročnikov ne vidi dlje od novega aparata, in jih naročniški paketi in cenik zanimajo le bežno. Cenike imamo postavljene v dveh stojalih v enem pred pultom, ki ga stranka vidi ko pride v trgovino in v drugem ki je postavljen pri vratih in se skoraj zaleti v njega ko odhaja iz trgovine in jih le malokdo vzame večino folka zanima le aparat, pod kakšnimi pogoji ga bo kupil pa tko malo spotoma, ker prodajalci težijo. Cenik naročniških paketov in splošne pogoje (povečana kopija) imamo nalepljene na mizah kjer se sklepajo pogodbe in le malo kdo vrže oči na cenik, kaj šele na splošne pogoje. V škatle telefonov tudi po večini (priznam da ne v vse) pakiramo tako cenike kot splošne pogoje.
Nas so že v osnovni šoli učili, da naj pozorno preberemo, kar podpisujemo, sam osebno si z največjim veseljem vzamem čas za prebiranje, sploh pa v primerih ko mi na brzino poturijo par listov v podpis.
Ne vem zakaj se pritožuješ na Apek Pritoži se na Simobil itd ....(reklamacijski postopek)
Če ti niso zatlačili cenika in pogojev v cekar niso prodajalci nič krivi, samo po mojem si bil sam malo preveč naiven in si se pustil nat...it

Ni čisto tako, ...
Prvo, kot prvo, nisem jemal novega aparata, tako, da nebi o tem, ...
Drugo, kot drugo, ... se je njihov zastopnik lovil pri razlagi, ...
Prebral sem vse, tudi opozoril na napako, v odgovor sem dobil, da je zgolj formalen papir, ne pogodba, kar tudi drži, to ni bila pogodba, ...
Vprašal pa sem vse kar me je zanimalo, tako, da ne o nevednih, pa o neukih, itd, ...
Cenika v tej trgovini ni bilo, niti ni bil nalepljen na mizo, ob mizo, pri mizi, ali katerikoli drug kos pohištva, ... ne gre za Simobilovo trgovino temveč njihovega t.i. zastopnika, trgovino z elektro materiali, žal to pač ni Ljubljana (ali na srečo, ker sem živel par let tudi v LJ, pa brez zamere), ...
V končni fazi pa sploh ne gre toliko za cenik oz. ali sem se pustil nategniti ali ne, temveč za to, da Simobil ne preverja svojih zastopnikov, če funkcionirajo v skladu dobrega prodajalca in v korist naročnika, ali samo stresajo laži, da čimveč prodajo, ...
V končni fazi ne rabim dobiti cenika, če na moja vprašanja ali so vsi stroški, ki jih zajema paket s tem pokriti, ali ni dodatnih stroškov, itd, ... dobim odgovor to je to in nič več dodatnega! Ko vprašam o vseh podrobnostih, ki vključujejo stroške in dobim odgovore, ki so čisto drugačni kot so na ceniku, ki ga nisem dobil! Povejte kaj rabim več! Par listov cenika, da jih preberem... ne se hecat, ... če bi vodil svoje podjetje tako, bi lahko že zdavnaj pognal ljudi na cesto, da pa bi svojim poslovnim partnerjem razlagal eno in potem računal drugo, ... pa se čudim, da nas imajo Nemci za Balkance, ...

Kar pa se tiče ignorance Simobila, ... brez skrbi, vem kakšen je postopek reklamacije in sem se ga tudi držal, vendar odgovor z vnaprej pripravljenem obrazcu, me ne bo prepričal, da so se moji reklamaciji posvetili. Apek je pa naslednji korak, ... naslednji je pa sodišče, ... pa mimogrede nisem edini, ki sem "nasedel" lažem prodajalca, zastopnika, ... tako, da sem spoznal kar nekaj 10 ljudi (bodo dragocene priče, ko bo stvar na sodišču), ki so zavoljo "pravilno sklenjene pogodbe zastopnika" v nekaj mesecih prekinilo pogodbo in so šli k drugemu operaterju. razlogi: Ignoranca Simobila pri reševanju reklamacij, ...
Odgovorite s citatom
  #8  
Staro 08.05.2006, 05:59
SloCop Uporabnik SloCop ni prijavljen
Banned
Prikazne slike uporabnika/ce SloCop
Član od: Mar 2004
Sporočila: 2.692
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Kaj ti zdej jokaš?
Če sem dobro razumel si sklenil novo naročniško razmerje, o cenah se nisi pozanimal, nato si čvekal na veliko, dobil velik račun in sedaj je hudo?

Simobil ima 080404040 telefonsko številko za vse informacije, povedo ti kater paket uporabljaš, cene in podobne zadeve....
Krivda je tvoja.

S simobilom in reklamacijami imam pozitivne izkušnje in odgovora še nikoli nisem dobi l na nekem vnaprej prpravljenem obrazcu.



Zresni se, če nisi kupil telefona in če ti je tako vse brezveze menjaj operaterja
Odgovorite s citatom
  #9  
Staro 14.05.2006, 00:52
Z750 Uporabnik Z750 ni prijavljen
Veteran
Prikazne slike uporabnika/ce Z750
Član od: Mar 2005
Sporočila: 5.400
Privzeto Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Citat:
Objavil-a Lok978
Ni čisto tako, ...
Prvo, kot prvo, nisem jemal novega aparata, tako, da nebi o tem, ...
Drugo, kot drugo, ... se je njihov zastopnik lovil pri razlagi, ...
Prebral sem vse, tudi opozoril na napako, v odgovor sem dobil, da je zgolj formalen papir, ne pogodba, kar tudi drži, to ni bila pogodba, ...
Vprašal pa sem vse kar me je zanimalo, tako, da ne o nevednih, pa o neukih, itd, ...
Cenika v tej trgovini ni bilo, niti ni bil nalepljen na mizo, ob mizo, pri mizi, ali katerikoli drug kos pohištva, ... ne gre za Simobilovo trgovino temveč njihovega t.i. zastopnika, trgovino z elektro materiali, žal to pač ni Ljubljana (ali na srečo, ker sem živel par let tudi v LJ, pa brez zamere), ...
V končni fazi pa sploh ne gre toliko za cenik oz. ali sem se pustil nategniti ali ne, temveč za to, da Simobil ne preverja svojih zastopnikov, če funkcionirajo v skladu dobrega prodajalca in v korist naročnika, ali samo stresajo laži, da čimveč prodajo, ...
V končni fazi ne rabim dobiti cenika, če na moja vprašanja ali so vsi stroški, ki jih zajema paket s tem pokriti, ali ni dodatnih stroškov, itd, ... dobim odgovor to je to in nič več dodatnega! Ko vprašam o vseh podrobnostih, ki vključujejo stroške in dobim odgovore, ki so čisto drugačni kot so na ceniku, ki ga nisem dobil! Povejte kaj rabim več! Par listov cenika, da jih preberem... ne se hecat, ... če bi vodil svoje podjetje tako, bi lahko že zdavnaj pognal ljudi na cesto, da pa bi svojim poslovnim partnerjem razlagal eno in potem računal drugo, ... pa se čudim, da nas imajo Nemci za Balkance, ...

Kar pa se tiče ignorance Simobila, ... brez skrbi, vem kakšen je postopek reklamacije in sem se ga tudi držal, vendar odgovor z vnaprej pripravljenem obrazcu, me ne bo prepričal, da so se moji reklamaciji posvetili. Apek je pa naslednji korak, ... naslednji je pa sodišče, ... pa mimogrede nisem edini, ki sem "nasedel" lažem prodajalca, zastopnika, ... tako, da sem spoznal kar nekaj 10 ljudi (bodo dragocene priče, ko bo stvar na sodišču), ki so zavoljo "pravilno sklenjene pogodbe zastopnika" v nekaj mesecih prekinilo pogodbo in so šli k drugemu operaterju. razlogi: Ignoranca Simobila pri reševanju reklamacij, ...


povej kje je problem .... lahko na os ... pa bom poskusi pomagat
reklamacijski oddelek pa jemlje oz. obravnava vsako reklamacijo posebej tako da ni v naprej .....
__________________
hec more bit, drgač neb` blo otrok
Odgovorite s citatom
  #10  
Staro 25.05.2006, 15:29
Lok978 Uporabnik Lok978 ni prijavljen
Novinec
Član od: Mar 2006
Sporočila: 7
Thumbs down Re: Težave S Pogodbo Z Mobilnim Operaterjem

Citat:
Objavil-a SloCop
Kaj ti zdej jokaš?
Če sem dobro razumel si sklenil novo naročniško razmerje, o cenah se nisi pozanimal, nato si čvekal na veliko, dobil velik račun in sedaj je hudo?

Simobil ima 080404040 telefonsko številko za vse informacije, povedo ti kater paket uporabljaš, cene in podobne zadeve....
Krivda je tvoja.

S simobilom in reklamacijami imam pozitivne izkušnje in odgovora še nikoli nisem dobi l na nekem vnaprej prpravljenem obrazcu.



Zresni se, če nisi kupil telefona in če ti je tako vse brezveze menjaj operaterja

Ne vem, kaj ne razumeš, pa od kod da se nisem pozanimal (preberi moje prejšnje spise, ...), ...
Še enkrat, vse sem se pozanimal, vse kar sedaj pišete isprašal, ... tudi na 080, pa dobil čisto druge informacije, kot je potem prišel račun, ... kaj je to tako nemogoče razumeti, ... očitno preveč verjameš svojemu delodajalcu, ... seveda je še vedno rešitev zamenjati operaterja, če to verjameš, da potisneš glavo v pesek in čakaš na naslednji nateg, ... aja mimogrede "simobilovc", tud pri debitelu in mobitelu isto nategujejo, a boš sedaj spet rekel da so sami krivi, ... aja, ... verjetno ne, tam je pa že drug operater, pa ima drugačne metode, ... samo verjetno je folk sam kriv, ko je tok neumen, da je tiho, pa rajš menja operaterje, uni na vrhu pa bogatijo na naše račune, tudi na tvojega, samo, da je morda tvoj nateg bolj prikrit, ... kakšna sekunda več, pa se nabere, pri tebi tolar, pri unmu dva in če skupaj potegneš je par milijonov dnevno, ... superca, kar menjajte operaterje, jaz se ne bom pustil, ostali pa, "plačajte račun - opravičen ali ne" in zamenjajte operaterja, pa sedte na svojih ritih in bodite tiho in srečni ker ste se rešili iz enega klopčiča in šli k drugemu, ...
Operaterja sem že menjal, zresnil sem se že zdavnaj, ... nategovanje ljudi pa ostaja, ...
Odgovorite s citatom
Odgovori

Značke
mobilnim, operaterjem, pogodbo, težave

Orodja za teme

Dovoljenja
Novih tem ne moreš odpirati
Odgovorov ne moreš objavljati
Priponk ne moreš dodajati
Svjoih objav ne moreš urejati

BB koda je Vključeno
Smeški - Vključeno
[IMG] koda je Vključeno
HTML koda je Izključeno
Hitra izbira


Časovni pas: GMT +1. Trenutno je ura: 17:39.