Nazaj   Siol.net forumi > Storitve Telekoma Slovenije > SiOL TV

SiOL TV Pripombe, predlogi in vprašanja o SiOL TV, BOX, programskih shemah, kanalih, interaktivnih aplikacijah, videotekah.

Odgovori
 
Orodja za teme
  #1  
Staro 26.01.2007, 09:09
lila5 Uporabnik lila5 ni prijavljen
Mojster
Član od: Jun 2001
Sporočila: 3.935
Privzeto Aroganten način reševanja reklamacij

Odločila sem se, da vseeno opišem mojo kalvarijo s Siolom tudi javno, ker so v zadnjih dneh odgovori s strani Siola in Telekoma presegli vse meje.

Problem se je začel pred dvema mesecema in pol, ko se mi je nenadoma slika na tv-ju začela nenormalno kockati. Seveda sem že takrat začela klicati na tehnično pomoč 080 1000, kjer so problem posredovali Telekomu, ker je bila linija slaba. Telekom mi je sporočil, da je problem uredil. Ker pa se je slika še naprej kockala (da ne bo pomote, to niso tu in tam kake kocke za katere mi na 080 1000 pravijo, da so normalne, ampak se pojavljajo vsakih nekaj sekund ali pa še pogosteje in zavzamejo več kot polovico ekrana) sem spet poklicala na 080 1000, kjer mi je bilo povedano, da je linija dobra in da je bil problem posredovan Siolovemu specialistu za tv. Po nekaj dnevih istih problemov sem spet klicala na 080 1000 in takrat mi je gospod na tehnični pomoči po posvetovanju s specialistom za tv svetoval, da naj pošljem pisno reklamacijo na Siol in prosim za novi modem, ker se mi slika kocka. To sem tudi storila in 25.11.2006 to poslala, nakar sem čez 5 dni dobila pisni odgovor Siola, da so prejeli mojo raklamacijo, ki so jo zavedli pod št……in me obveščajo, da se zaradi zahtevnejšega preverjanja vložene reklamacije rok za odgovor podaljša.

Naivno sem mislila, da mi zdaj, ko sem vložila pisno reklamacijo ni treba več klicati na 080 1000, ker so itak prejeli reklamacijo, ki jo bodo nekako rešili. Slika se je še naprej kockala, odgovora do danes ni bilo še nobenega. Nato sem zavrnila tudi novembrski Siolov račun, kjer sem prosila, da mi za sorazmerni delež v Trio paketu zmanjšajo stroške, ki jih predstavlja tv za čas, ko sem imela probleme. Poslali so mi spet le obvestilo o prejemu reklamacije, ki so jo zavedli pod št………

Zato sem v decembru spet začela klicati na Siolov klicni center, ker sem uvidela, da tudi pisne reklamacije ne pomagajo. Problem se je samo javljal Telekomu. Spremenilo se ni nič, oz. se je spremenilo na slabše, ker je nekaj dni po novem letu postalo gledanje televizije zaradi kockanja nevzdržno in sem začela klicati na 080 1000 vsak drugi dan in prijavljati napake. In takrat so strokovnjaki iz Telekoma celo dvakrat prišli do mojih vhodnih vrat (prej so mi včasih le telefonsko javili, da je problem rešen, navadno pa nisem bila o ničemer obveščena), kjer so se tudi na lastne oči prepričali, da si ne izmišljujem.

Kar pa je izbilo sodu dno pa je odgovor, ki sem ga prejela (ustno, pisnega tako nisem prejela še nobenega) najprej s strani Telekoma, da je to kockanje čisto normalno, da se bo to vse pogosteje dogajalo, ker je vedno več naročnikov in so linije obremenjene. Če pa mi ni kaj všeč, pa se lahko odjavim. In tak odgovor sem prejela tudi včeraj na 080 1000, kjer mi ta odgovor ni bil posredovan na tako aroganten način ampak veliko bolj prijazneje, kjer so mi ponudili celo, da Siol odpove trio paket na svoje stroške.

Halo?! A sem jaz kriva, da so v zadnjih mesecih v mojem kraju prijavili na trio paket 10 – 20 novih naročnikov, čeprav so vedeli, da omrežje tega ne zmore? In ker ima večina v našem kraju podobne probleme, vendar se jim ne da čakati po 15 in 20 minut na 080 1000, preklopijo tv na anteno in se mogoče pritožijo enkrat na mesec, kjer se jim zagotovi, da je to povsem normalno, ker je pač omrežje obremenjeno.

Ker pa sem si jaz drznila v zadnjih treh tednih klicati in opozarjati na problem vsak drugi dan, sem dobila zelo aroganten odgovor, da naj se odjavim, če mi kaj ni všeč, češ drugi so tiho in so zadovoljni s tem kar jim ponujamo. Siol in Telekom sta po njihovem zatrjevanju naredila vse, kar je v njuni moči, da bi MENI POMAGALI.

Zanima me potem, kje je tisti novi modem, katerega je svetoval Siolov specialist za tv, zanima me tudi zakaj sem septembra in oktobra lahko imela normalno sliko, zdaj je pa več nimam, če je bilo storjeno vse, da bi se meni pomagalo.

Moram povedati, da sem bila zelo razočarana in tudi užaljena z zadnjimi odgovori s strani Telekoma in Siola nad njihovim reševanjem problemov. ČE VAM PA KAJ NI VŠEČ PA SE ODJAVITE. Zakaj pa gospodje? Ker veste, da konkurenčnih ponudnikov v našem kraju še precej časa ne bo in si zato lahko privoščite tako aroganco? Zakaj priklapljate vedno nove naročnike, če vaše omrežje in modemi tega ne zmorejo? V zadnjih dneh sem dobila občutek, da bi morali mi naročniki in plačniki vaših storitev biti srečni, da lahko »služimo« vam, ker se obnašate kot da le vi delate veliko uslugo nam. Če nam pa kaj ni všeč, pa se kar naj odjavimo, vi pa kar s prstom ne bi mignili, da bi stvari popravili, predvsem tam, kjer ste edini ponudnik in si tako obnašanje lahko privoščite.

In na koncu me zanima, zakaj po dveh mesecih še nisem prejela nobenega konkretnega pisnega odgovora na nobeno mojo reklamacijo.
Odgovorite s citatom
  #2  
Staro 26.01.2007, 11:22
miro74 Uporabnik miro74 ni prijavljen
Uporabnik
Član od: Oct 2005
Sporočila: 510
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

lila5 lahko ti rečem samo da nisi edina s temi težavami. Karastrofa
Odgovorite s citatom
  #3  
Staro 26.01.2007, 11:33
d28 Uporabnik d28 ni prijavljen
Pripravnik
Prikazne slike uporabnika/ce d28
Član od: Dec 2006
Sporočila: 460
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Ja, jaz si skoraj ne drznem več kaj drezati v Siol, ker sem presrečen, da mi normalno dela internet in e-mail.
Na koncu pa še zamižiš na eno oko, ko redno dobiš njihove račune in jih v celoti plačaš brez zamude.

A je to normalno??? Pri nas ja, ker imamo takšno pojmovanje v Sloveniji. Kot boj z mlini na veter.
__________________
Raje bi bil srečen kot imel prav.
Odgovorite s citatom
  #4  
Staro 26.01.2007, 12:09
kitl Uporabnik kitl ni prijavljen
Uporabnik
Prikazne slike uporabnika/ce kitl
Član od: Sep 2004
Sporočila: 1.155
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Pravi naslov za te bo najverjetneje Storz. Mojemu kolegu je vštimal situacijo v dveh dneh, kar pred tem niso mogli narediti v 6 mesecih ne "strokovnjak za TV" ne tehniki v glavnem nihče, njenu je pa to uspelo v 2 dneh.
__________________
LP, Kitl
Odgovorite s citatom
  #5  
Staro 26.01.2007, 12:14
lila5 Uporabnik lila5 ni prijavljen
Mojster
Član od: Jun 2001
Sporočila: 3.935
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Potem pa upam, da Storz kaj pride na ta sklop......
Odgovorite s citatom
  #6  
Staro 26.01.2007, 12:28
miro74 Uporabnik miro74 ni prijavljen
Uporabnik
Član od: Oct 2005
Sporočila: 510
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Hm men še zdaj storz ni uštimal da MTV Adria ne bo kockala. Problem je to da se vsi vedno spravjo na linijo, kocka pa že stream na centrali.
Odgovorite s citatom
  #7  
Staro 26.01.2007, 12:57
Ipod Uporabnik Ipod ni prijavljen
Pripravnik
Prikazne slike uporabnika/ce Ipod
Član od: Mar 2006
Naslov: Down Under
Sporočila: 321
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Mtv Adria kocka na splošno....
__________________
Artificial intelligence will never be a match for natural stupidity.
Odgovorite s citatom
  #8  
Staro 26.01.2007, 13:06
Mowgli Uporabnik Mowgli ni prijavljen
Mojster
Prikazne slike uporabnika/ce Mowgli
Član od: Apr 2002
Naslov: Utopia
Sporočila: 3.754
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Stična točka Siola in T-2... helpesk is incopetant and sucks! Kar želiš rešiti, rešuješ neuradno preko par modelov iz foruma, ki se jim da...

Sicer pa, lila5... pogodba verjetno pravi, da boš deležna "tega in tega". Ker je ena stran ne izpolnjuje, so tu organi (ne misli, da ti ne bo treba na Tržno pisariti dvakrat...), ki ocenijo, če si upravičena do odškodnine za ves čas, ko zadeva ni delovala tako, kot bi bilo treba.
__________________
In the end every hero becomes a bore.

Odgovorite s citatom
  #9  
Staro 26.01.2007, 13:30
miro74 Uporabnik miro74 ni prijavljen
Uporabnik
Član od: Oct 2005
Sporočila: 510
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Samo glede reklamacij, so mi odobrili vse za del SiolTV. Sm danes ravno klical ker še nism dobo potrdila o prejemu, pa je un na 0801000 šel preverit, pa me je celo poklical nazaj. Čez 30 min pa je že bil na servisnih straneh pisan dobropis.

Thx operaterju.
Odgovorite s citatom
  #10  
Staro 26.01.2007, 13:34
lila5 Uporabnik lila5 ni prijavljen
Mojster
Član od: Jun 2001
Sporočila: 3.935
Privzeto Re: Aroganten način reševanja reklamacij

Citat:
Objavil-a Mowgli Prikaži sporočila
Stična točka Siola in T-2... helpesk is incopetant and sucks! Kar želiš rešiti, rešuješ neuradno preko par modelov iz foruma, ki se jim da...

Sicer pa, lila5... pogodba verjetno pravi, da boš deležna "tega in tega". Ker je ena stran ne izpolnjuje, so tu organi (ne misli, da ti ne bo treba na Tržno pisariti dvakrat...), ki ocenijo, če si upravičena do odškodnine za ves čas, ko zadeva ni delovala tako, kot bi bilo treba.
Saj verjetno bo res potrebno še kam drugam pisati ne samo na Siol.....

Razumem, da se problemi pojavijo......mene moti predvsem način reševanja problemov oz. reklamacij.....ko jih dalj časa na to opozarjaš, ti enostavno zabrusijo, če ti kaj ni všeč, pa se odjavi.....še posebno, če si edini ponudnik v nekem kraju....in meni je tv prej dva meseca čisto normalno delovala, kar dokazuje, da je to možno in da mi nimajo pravice reči, da naj se odjavim, ker delovanje ne bi bilo možno.......aja, pa še to so mi rekli na Siolu, da bi verjetno pomagalo, da bi se nas vsaj 10 iz našega kraja naenkrat odjavilo, da bi se začel problem reševat.....prosim lepo, a zdaj pa naj grem prepričevat ljudi, da se naj odjavijo, da se bo potem mogoče nekdo na Siolu zganil......?
Odgovorite s citatom
Odgovori

Značke
aroganten, način, reklamacij, reševanja

Orodja za teme

Dovoljenja
Novih tem ne moreš odpirati
Odgovorov ne moreš objavljati
Priponk ne moreš dodajati
Svjoih objav ne moreš urejati

BB koda je Vključeno
Smeški - Vključeno
[IMG] koda je Vključeno
HTML koda je Izključeno
Hitra izbira

Podobne teme
Tema Avtor teme Forum Odgovori Zadnje sporočilo
SiOL in njihov način reševanja pritožb LeonVeliki O storitvah 6 09.01.2007 09:28
Tomo Kriznar Oberst Slovenija 50 29.10.2006 10:55


Časovni pas: GMT +1. Trenutno je ura: 16:37.